Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01104 Гастроэнтерология (ересектер, балалар) в Астана медицина университеті

Пәндер

  • Гастроэнтерология

    Пән стационарлық және амбулаториялық кезеңдерде асқазан-ішек жолдары ауруларымен ауыратын пациенттерді диагностикалау, емдеу, жүргізу тактикасы мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; ерте және сараланған диагностиканың практикалық дағдылары, бағдарламалары, оңалту және оңалту гастроэнтерологиялық патологиясы бар науқастарды диспансерлеу; сондай-ақ пациентпен, оның туыстарымен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын; кәсіпаралық командалар құрамындағы жұмыстар; пациенттердің туыстарымен мінез-құлық нормаларын сақтау; медициналық құжаттаманы ресімдеу; пациентпен және оның туыстарымен қарым-қатынас жасау тілін таңдау; халықаралық тәжірибені өз бетінше зерделеу

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 46
  • Онкология негіздері

    Пән ас қорыту органдарының онкологиялық ауруларын уақтылы диагностикалау мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; пациенттердің туыстарымен мінез-құлық нормаларын сақтау; медициналық құжаттаманы ресімдеу; пациентпен және оның туыстарымен қарым-қатынас жасау тілін таңдау; көрсетiлетiн көмектiң қауiпсiздiгi мен сапасының жоғары деңгейiн таңдауға мүмкiндiк беретiн халықаралық тәжiрибенi дербес зерделеу, бұл ретте команданың басқа мүшелерiнiң шешiмiн тыңдай бiлу шеберлiгiн көрсету

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 13
  • Эндоскопия

    Пән асқазан-ішек жолдары ауруларының эндоскопиялық диагностикасы мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; халықаралық тәжірибені, бейінді бөлімшелердің дәрігерлерімен өзара іс-қимылды дербес зерделеу, көрсетілетін көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып, асқазан-ішек жолдары патологиясын диагностикалау мен емдеудің аспаптық әдістерін жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 16
  • Вирусты гепатиттерді емдеудегі инновациялық технологиялар

    Пән вирустық гепатиттерді диагностикалау және емдеу мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; медициналық құжаттаманы ресімдеу; пациенттермен және олардың туыстарымен қарым-қатынас жасау тілін таңдау; халықаралық тәжірибені, бейінді бөлімшелердің дәрігерлерімен өзара іс-қимылды, гепатобилиарлық жүйе патологиясы бар пациенттердің ерте диагностикалау ерекшеліктері мен терапия қағидаттарын дербес зерделеу; медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету; медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде вирустық гепатиттерді қазіргі заманғы емдеу әдістерінің тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Гастроэнтерологиядағы канцеропревенцияның қазіргі заманауи аспектілері

    Пән ас қорыту органдары ауруларының канцеропревенциясы мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; пациенттердің туыстарымен мінез-құлық нормаларын сақтау; медициналық құжаттаманы ресімдеу; пациентпен және оның туыстарымен қарым-қатынас жасау тілін таңдау; көрсетiлетiн көмектiң қауiпсiздiгi мен сапасының жоғары деңгейiн таңдауға мүмкiндiк беретiн халықаралық тәжiрибенi дербес зерделеу, бұл ретте команданың басқа мүшелерiнiң шешiмiн тыңдай бiлу қабiлетiн, пациенттермен тиiмдi өзара iс-қимылды көрсету; үздіктерге қол жеткізу мақсатында әріптестермен, түрлі бейіндегі дәрігерлермен өнімді өзара қарым-қатынас жасау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Гепатология

    Пән этиопатогенез мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады, ауырлық дәрежесіне қарай бауыр ауруларын емдеу, диагностикалау, сараланған диагностика, науқастарды стационарлық және амбулаториялық кезеңдерде жүргізу тактикасы. Мамандыққа деген әлемдік стандарттарға сәйкес келетін дәрігерді даярлау, өз білімін кеңейтуге деген жауапкершілік сезімі, дербес және сыни ойлау, деонтологиялық тәрбие деңгейін қалыптастыру жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 35
  • Ультрадыбыстық диагностика

    Пән асқазан-ішек жолдары ауруларын көзбен шолып диагностикалау мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; халықаралық тәжірибені, бейінді бөлімшелердің дәрігерлерімен өзара іс-қимылды дербес зерделеу, көрсетілетін көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып, асқазан-ішек жолдарының патологиясын диагностикалаудың ультрадыбыстық әдістерін жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Нутрициология

    Пән науқастарды нутритивтік қолдау мәселелері, парентеральдық және энтеральдық бақылау техникасы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. тамақтану, нутритивтік қолдаудың клиникалық және зертханалық мониторингі, нутритивтік жетіспеушілігі бар науқастарды жүргізу. Пациенттерді нутритивті қолдауды жоспарлау тактикасының негізделген нұсқасын таңдауға мүмкіндік беретін халықаралық тәжірибені, бейінді бөлімшелердің дәрігерлерімен өзара іс-қимылды дербес зерделеу; емдік көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде жүргізілген терапияның тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 12
  • Бауыр мен ішектің паразиттік аурулары

    Пән асқазан-ішек жолдарының паразиттік ауруларымен ауыратын науқастарға көмек көрсету алгоритмдерінің халықаралық дерекқорын пайдалану мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; медициналық құжаттаманы ресімдеу; пациенттермен және олардың туыстарымен қарым-қатынас жасау тілін таңдау; халықаралық тәжірибені өз бетінше зерделеу; медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде терапияның тиімділігін бағалау; пациентпен және оның туыстарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға; пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында әріптестермен, бейінді бөлімшенің дәрігерлерімен дұрыс, барабар және тиімді өзара іс-қимыл жасау

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Бауыр ауруы және жүктілік

    Пән жүкті/босанатын әйелдің туыстарымен жүріс-тұрыс нормаларын сақтау мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; медициналық құжаттаманы ресімдеу; жүкті/босанатын әйелмен және олардың туыстарымен қарым-қатынас жасау тілін таңдау; халықаралық тәжірибені, бейінді бөлімшелердің дәрігерлерімен өзара іс-қимылды дербес зерделеу, жүктіліктің әртүрлі кезеңдерінде бауыр патологиясы бар жүкті әйелдердің шұғыл жағдайына диагностика жүргізу; преэклампсия, эклампсия, HELLP-синдром, жіті май гепатозы бар пациенттерде қарқынды терапия жүргізу кезінде көрсетілетін көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып, акушерлік-гинекологиялық бейіндегі пациенттердің қарқынды терапия және манипуляция тактикасын таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аутоиммунды ішек ауруы

    Пән ішектің аутоиммундық зақымдануын диагностикалау мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; диагностиканы жоспарлау және емдеу тактикасын көрсету бойынша білім мен дағдыларды өз бетінше алудың әртүрлі нысандарын қолдануға, өз бетінше алған ғылыми-медициналық ақпаратты практикалық қызметке ықпалдастыруға мүмкіндік беретін терапия қағидаттары; медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалау және ішектің аутоиммундық зақымдануларын емдеудің неғұрлым тиімді әдістерін пайдалану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Асқазан-ішек жолдарының функционалдық бұзылыстары

    Пән асқазан-ішек жолдарының функционалдық бұзылуларын диагностикалау мәселелері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді; профилактикалық іс-шараларды жоспарлау бойынша білім мен дағдыларды өз бетінше алудың әртүрлі нысандарын қолдануға, өз бетінше алған ғылыми-медициналық ақпаратты практикалық қызметке ықпалдастыруға мүмкіндік беретін терапия қағидаттарын; медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін асқазан-ішек жолдарының функционалдық бұзылуларын емдеудің ең тиімді әдістерін пайдалану және тәуекелдерді бағалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • ОН-1 Ересектер мен балалардың ас қорыту органдарының ауруларына тән негізгі синдромдарды анықтай білу, алдын ала диагноз қою және дифференциалды-диагностикалық іздеу жүргізу;
  • ОН-2 Пациентті диагностикалық тексеру жоспарын анықтай білу және зерттеудің зертханалық, визуалды, морфологиялық және басқа да әдістерінің нәтижелерін түсіндіре білу;
  • ОН-3 Ас қорыту органдарының аурулары кезінде клиникалық диагноз қою және негіздеу (ересектер, балалар);
  • ОН-4 Пациенттерді емдеудің дәрі-дәрмектік және дәрі-дәрмектік емес әдістерін тағайындауға және дәлелді медицина негізінде тиімділікті бағалауға, сондай-ақ медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде ас қорыту мүшелерінің патологиясы бар ересек және балалық жастағы пациенттердің профилактикасын, медициналық оңалтуын және динамикалық бақылауын жүзеге асыруға қабілетті;
  • ОН-5 Пациенттермен, оның қоршаған ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен, оның ішінде мультидисциплинарлық командалар құрамында тиімді өзара іс-қимылды көрсетуге қабілетті;
  • ОН-6 Деректерге қол жеткізу, бағалау және түсіндіру үшін түрлі ақпараттық технологияларды пайдалана білу;
  • ОН-7 Этикалық қағидаттарды ұстанатындығын көрсету және қауіпсіздіктің жоғары деңгейін және гастроэнтерологиялық және гепатологиялық көмек көрсету сапасын қамтамасыз ету үшін неғұрлым тиімді әдістерді пайдалану;
  • ОН-8 Кәсіби қызмет және өмір бойы білім алуды жалғастыру үшін қажетті жаңа білім, инновациялық технологиялар алуға дайын.
Top