Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01524 География педагогтерін даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызметке қажетті фундаменталды-қолданбалы білім мен географияны оқытудың әдістемесін меңгерген жоғары білікті және бәсекеге қабілетті магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
ЖОО-да географиялық пәндер бойынша педагогикалық дизайн және оқытуды жоспарлау
География бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесі
Басқару психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы
География және жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері
Географиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Экологиялық білім беру мен оқушыларды тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары
ЖОО-да географияны оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістері
Географиялық зерттеулерде ЖҚЗ әдістерін қолдану
Геожүйелерді зерттеудің теориялық негіздері
Табиғи-аумақтық кешендерді зерттеуде ГАЖ қолдану
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Географияның ғылыми теориялық негіздері/
Табиғи ортаны зерттеудегі геожүйелік-алаптық тәсілдер
-
2 Оқу жылы
Қазақстан жаһандық геосаяси және геоэкономикалық қатынастар жүйесінде
Географиядағы сандық әдістер
ОЭК және баламалы энергетиканың қазіргі даму үрдістері
ҚР туризмді аумақтық ұйымдастыру тұжырымдамасы
Жаһандық және аймақтық геоэкология
Географиядағы геоақпараттық модельдеу
Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде пәнаралық сипаттағы, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; магистранттарға халықаралық кәсіби ортамен ықпалдасуға мүмкіндік беретін C1-де еуропалық деңгейде жазу және сөйлеу дағдыларына ие болу; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу); шет тілінде білім беру мазмұнын иелену; шет тілдерін меңгеру барысында түпнұсқа материалдары мен заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; пәндік мазмұнды қалыптастыру.
- Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеулерді құрастыру және жүргізудің негізгі принциптеріне ие болу; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру; педагогикалық мониторингтің негіздерін меңгеру; кәсіби этикалық нормаларды сақтау; кәсіби педагогикалық мәселелерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жасау; ұжымды, бөлімді, ұйымды басқаруға дайын болу; оқу үдерісінде психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; педагогикалық үдерісіне негізгі басқару тәсілдерін енгізу әдістерін меңгеру.
- ЖОО-да географиялық пәндерді оқытудың заманауи теориясы, әдістемесі және география мен жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері бойынша білімдерін көрсету.
- ЖОО-да, арнаулы орта оқу орындарында және жалпы білім беретін мектептерде оқытылатын ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, жаратылыстану пәндерінің циклі бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістемесін қолдану.
- Географиялық пәндер мен географияны оқыту әдістері саласындағы оқу бағдарламаларын іске асыру және сараптама жүргізу, географиялық білім берудің барлық деңгейлеріндегі ғылыми географиялық зерттеулердің нәтижелерін оқу материалдарына түрлендіру.
- Географиялық цикл ПОӘК мазмұнын және білім алушылардың аудиториядан тыс, дербес зерттеу қызметін жобалау және әзірлеу; оқу нәтижелерін бағалау үшін сабақ жоспарларын, қысқа мерзімді жоспарларды, тапсырмаларды әзірлеу; географиялық цикл пәндері бойынша дидактикалық материалдар мен ресурстар; білім беру процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша ғылыми-әдістемелік зерттеулерді іске асыру.
- Геожүйелерге антропогендік әсердің сандық және кеңістіктік-уақыттық талдауын жүргізу үшін геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) және жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) әдістерін меңгеру және алынған деректер негізінде орнықты дамудың қазіргі экологиялық нормалары мен қағидаттарын ескере отырып, болжамды модельдерді әзірлеу.
- Антропогендік әсер ету факторлары мен табиғи үдерістерді ескере отырып, табиғи ортадағы өзгерістерді талдау және болжау үшін геожүйелік талдаудың теориялық негіздерін және сандық әдістерді қолдану.
- Геожүйелерге табиғи және антропогендік факторлардың әсерін талдау, заманауи деректерді талдау және модельдеу әдістерін қолдану; табиғи ресурстарды бағалау және табиғатты пайдалану жағдайын ғаламдық, өңірлік және жергілікті деңгейде бағалау үшін статистикалық және картографиялық материалдарды зерттеу, сондай-ақ салалық табиғатты пайдалану бойынша негізгі мәселелерді анықтау.
- Қазақстанда отын-энергетика кешені мен баламалы энергетика кәсіпорындарының орналасуын моделдеу, «жасыл» экономикаға көшу үдерістерін талдау және тұрақты даму қағидаттарын оқыту.
- Қазақстандағы өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы өндірісінің дамуына әсер ететін физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық факторлар жөніндегі білімді көрсету, сондай-ақ жаһандық және ұлттық үрдістерді ескеру.
- Білім беру турлары мен экскурсиялық маршруттарды әзірлеу, оларды тұрақты туризм тұжырымдамасы мен педагогикалық дизайн қағидаттарына сай бейімдеу.