Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01524 География педагогтерін даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • ЖОО-да географиялық пәндер бойынша педагогикалық дизайн және оқытуды жоспарлау

    Пәнді игеру барысында білім алушылар географияны оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін жоспарлаудың, әзірлеудің, ұйымдастырудың және іске асырудың әдістемелік құзыреттіліктерін игереді және ЖОО-да да, мектепте де оқу-тәрбие процесі шеңберінде күндізгі және қашықтықтан оқыту форматында география бойынша аудиториядан тыс тәрбие және зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады. Оқу-әдістемелік материалдарды жобалау процесі сабақтың педагогикалық дизайнын әзірлеу кезінде бүкіл процесті 5 кезеңге бөлетін жақсы қалыптасқан ADDIE моделі қолданылады: талдау, жобалау, әзірлеу, енгізу, бағалау. ADDIE-дің жақсы игерілген және пысықталған әдістемесі іргелі білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған әмбебап оқыту курстарын құрудың тиімді құралдарын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • География бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау әдістемесі

    Курс бағдарламасы болашақ мұғалімді географиялық пәндер циклін оқыту процесінде оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жоспарлауға әдістемелік дайындауды қарастырады. Оқушылардың георафиялық мәдениетін қалыптастыру тұжырымдамасын іске асыруға бағытталған сыныптан тыс тәрбие іс-шараларында тәрбие іс-шараларын әзірлеу әдістемесінің мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы отандық және шетелдік ғылымдағы басқару психологиясын оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын, теориялық және практикалық бағыттағы психологиялық пәндерді оқытудағы басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы: пәні, міндеттері, қызметтері, педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орны. Жоғары білім құбылыстары мен процестерінің мәні, оның негізгі даму тенденциялары. Жоғары мектептің педагогикалық үдерісінің құрылымы. Студенттерді оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың технологиялары, әдістері мен формалары. Жоғары білім беру жүйесіндегі педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • География және жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері

    Пән география мен жаратылыстану пәндерін оқыту саласында педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін зерттеуге бағытталған. Курс аясында білім беру үдерістерін талдау, педагогикалық тұжырымдамаларды әзірлеу және зерттеу жобаларын жүргізу үшін қолданылатын әртүрлі тәсілдер мен әдістемелер қарастырылады. Білім алушылар педагогикалық зерттеу әдістерін таңдау және қолдану дағдыларын меңгереді, деректерді жинауды және өңдеуді, сондай-ақ осы пәндердегі білім беру практикасын жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін түсіндіруді үйренеді. Курс география мен жаратылыстануды тиімді оқыту үшін қажетті зерттеу құзыреттіліктерін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Географиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән білім алушыларды географиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлаудың теориялық және практикалық аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Оған ғылыми жобаларды әзірлеу, зерттеу гипотезаларын тұжырымдау, тапсырмалар қою, әдістемелік тәсілдерді әзірлеу, деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері дағдыларын дамыту кіреді. Ғылыми нәтижелерді түсіндіруге және сыни бағалауға ерекше назар аударылады. Курс білім алушылардың аналитикалық және зерттеу құзыреттіліктерін дамытуға, сондай-ақ география ғылымындағы заманауи әдістер мен тәсілдерді ескере отырып, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық білім беру мен оқушыларды тәрбиелеудің заманауи тұжырымдамалары

    Курс географиялық пәндерді оқу процесінде экологиялық және экономикалық білім беру және мектеп оқушыларына білім беру жүйесін ұйымдастыру мен жоспарлаудың заманауи тұжырымдамалары мен тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Бұл курсты зерделеу білім беру мен тәрбиелеудің мемлекеттік бағдарламасын іске асыру контексінде білім алушылардың экологиялық және экономикалық мәдениетін қалыптастырудың мақсатты процесінің проблемаларын көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да географияны оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістері

    Пәннің мазмұны педагогикалық қызметтің мәні мен педагогикалық шеберлікті құраушы білімдерді қалыптастырумен, оқу үрдісінде магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамытумен және оқытудың заманауи технологиялары мүмкіндіктерімен және білім берудегі инновациялық тәсілдерді жүзеге асырумен байланысты мәселелерді қамтиды. Пәннің мақсаты оқытудың инновациялық технологияларының концептуалды негіздерін, педагогикалық технологияның қазіргі заманғы (үлгілерімен) модельдерімен негізделген оқытуды құрудың әдіснамалық (методологиялық) ұстанымдарын және оларды географияны оқытуда қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географиялық зерттеулерде ЖҚЗ әдістерін қолдану

    Пәннің мақсаты – студенттерді географиялық зерттеулерде қолданылатын Жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) әдістерімен таныстыру және оларды кеңістіктік деректерді жинау, өңдеу және талдау үшін пайдалану дағдыларын дамыту. Курста ЖҚЗ деректерін алу әдістері, оларды алдын-ала өңдеу және жіктеу, сондай-ақ кеңістіктік модельдерді құру негіздері қарастырылады. Курс білім алушыларға географиялық үдерістердің динамикасын талдауға, кеңістіктік заңдылықтарды анықтауға және ЖҚЗ деректерін пайдалана отырып, қоршаған ортадағы өзгерістерді зерттеуге арналған құралдарды ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Геожүйелерді зерттеудің теориялық негіздері

    Курс ландшафттар және ландшафтардың геохимиясы мен геофизикасы туралы ілімнің жалпы теориялық мәселелерін; ландшафттарды әртүрлі факторлар (иерархиялық, типологиялық, геохимиялық, антропогендік) бойынша жүйелеуді; табиғи және геохимиялық ландшафттарды қалыптастырудың өңірлік ерекшеліктерін зерделеуді көздейді. Пән ландшафт қабығы туралы теориялық білім жүйесін, қазіргі география сабағында табиғи аумақтық кешендер мен антропогендік ландшафттарды жан-жақты зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; мектеп географиясы шеңберінде элективті курстарда ландшафттық зерттеулер жүргізу әдістемесін меңгеру; жергілікті және өңірлік деңгейлердегі геожүйелерді кеңістіктік-уақытша ұйымдастырудың негізгі қағидаттары мен заңдылықтары, ландшафтардың, табиғи-антропогендік геожүйелердің негізгі типологиясы мен жіктелуін білу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи-аумақтық кешендерді зерттеуде ГАЖ қолдану

    Пән барлық ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде ГАЖ және ЖҚЗ қолдануға, кез-келген географиялық жағдайларды ГАЖ талдауға және модельдеуге, қоршаған ортада болып жатқан процестерді болжауға және басқаруға арналған. Курс Жер туралы ғылымдарды зерттейтін барлық табиғи, қоғамдық және табиғи-қоғамдық нысандар мен құбылыстарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми қызметі үшін қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін (жоғары-базалық стандарттылық деңгейінде (С1) пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді игеру және жетілдіру болып табылады. Оқыту курсы білім беру бағдарламасына сәйкес кәсіби және академиялық контексте ағылшын тілін үйретуді қамтиды. Кәсіби және ғылыми саламен байланысты арнайы терминдерді үйретуге және оны белсенді қолдануға, сыни оқуға, мәтіндерді талдауға, тыңдау арқылы алынған ақпаратты қабылдауға, ғылыми жұмыстарды жазуға қажетті академиялық жазу дағдыларын дамытуға, сондай-ақ академиялық ортада қарым-қатынас жасау үшін ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Географияның ғылыми теориялық негіздері/

    Зерттеу қазіргі заманғы қоғамның білім теориясындағы география міндеттерін сипаттайды, географияның өзінің табиғи тарихи дамуындағы әдістемелік негіздерін таныстыру және географиялық білімдердің ерекшеліктері, негізгі географиялық, физикалық, географиялық және әлеуметтік-географиялық тұжырымдамалары және олардың өзара байланысы көрсетілген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи ортаны зерттеудегі геожүйелік-алаптық тәсілдер

    Оқу пәнінің қажеттілігі: «Табиғи ортаны зерттеудегі геожүйелік-алаптық тәсілдер» пәні географияның теориялық және әдіснамалық негізі, табиғи ортаны зерттеудің заманауи әдістері мен тәсілдері бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Оқыту мақсаты: Пәннің мақсаты табиғи ортаны зерттеуде геожүйелік-алаптық тәсілді қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруден тұрады. Қысқаша мазмұны (Негізгі бөлімдер): Географиядағы теориялық идеялардың даму тарихы және кешенді география ғылымының әдіснамалық мәселелері. Геожүйелер туралы түсінік. Геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық қатынастарын зерттеуге арналған тұжырымдамалық идеялар. Табиғи ортаны зерттеудің геожүйелік-бассейндік тәсілін қолданудың теориялық және әдіснамалық мәселелері. Геожүйелерді зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан жаһандық геосаяси және геоэкономикалық қатынастар жүйесінде

    Пән әлемдік геосаяси кеңістіктегі геосаяси қауіпсіздік ұғымдарының мәні мен мазмұнын зерттеуге бағытталған. Мемлекеттер арасындағы ауқымды геосаяси кеңістіктік қатынастардың түрлі деңгейдегі мәселелері ұлттық экономиканы орнықты дамыту жолындағы өзінің геосаяси қауіпсіздігі мүддесінде Қазақстанның жаһандық көпвекторлы сыртқы саяси бағыты географиясының мәнін көрсететін мәселелер қаралады. Ол геосаясаттағы физикалық-географиялық, экономикалық, әлеуметтік, демографиялық және басқа факторлардың рөлін бағалау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географиядағы сандық әдістер

    Пәннің мақсаты географиялық зерттеулерде қолданылатын сандық әдістерді зерттеуге бағытталған. Негізгі міндеттері – статистикалық деректерді талдау әдістерін игеру, картографиялық модельдерді құру және кеңістіктік деректерді өңдеу, кластерлік және факторлық талдау, корреляция және экологиялық және ландшафттық талдау үшін спектрлік индекстерді пайдалану. Курс студенттерге ғылыми және практикалық қызметте сандық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ОЭК және баламалы энергетиканың қазіргі даму үрдістері

    Пән әлемдік шаруашылық жүйесіндегі Қазақстан Республикасының ұлттық экономикасын аумақтық ұйымдастыру мәселелеріне қатысты ОЭК-ті және оның жетекші өндіріс салаларын аумақтық орналастырудың қазіргі географиясының ғылыми-теориялық және практикалық мәселелерін зерделеуге және талдауға бағытталған. Елдің индустриялық-инновациялық дамуының мемлекеттік бағдарламасын іске асыру аясында баламалы энергия көздерінің отандық өндірісі мысалында ҚР ОЭК негізгі салаларында өндірістің заманауи технологияларын зерделеу және игеру. Оның Қазақстанның физикалық және әлеуметтік-экономикалық географиясы, экология мәселелерімен және өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуының мемлекеттік бағдарламаларымен пәнаралық байланысы айқындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • ҚР туризмді аумақтық ұйымдастыру тұжырымдамасы

    Курс білім алушылардың елдің табиғи, мәдени-тарихи және әлеуметтік-экономикалық ресурстарына негізделген туризмді аумақтық ұйымдастырудың тұжырымдамалық ғылыми және қолданбалы негіздері туралы жүйелі көзқарасын қалыптастыруға бағытталған. Туристік-рекреациялық ресурстардың географиясының әртүрлілігін және туризм түрлері бойынша туризм объектілерін аумақтық орналастыруды танымдық, ғылыми, шытырман оқиғалы, рекреациялық, мәдени, сауықтыру, агротуризм, экотуризм және т.б. ретінде қарастырады. Сондай-ақ, жаңа Жібек жолының қазақстандық бөлігінде Қазақстан туризмін дамытудың туристік-рекреациялық әлеуетін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жаһандық және аймақтық геоэкология

    Пәннің мақсаты Жер ғаламшарының негізгі жаһандық және аймақтық геоэкологиялық мәселелері, олардың пайда болу себептері және шешу жолдары туралы студенттердің бұрын алған білімдерін оқу, тереңдету және кеңейту болып табылады. Негізгі міндеттері: Ғаламдық және аймақтық геоэкологияның білімнің басқа салаларымен сабақтастығын және өзара байланысын көрсету; қазіргі заманның негізгі жаһандық геоэкологиялық мәселелерін, олардың болжамдарын, салдарын және оларды шешу тәсілдерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Географиядағы геоақпараттық модельдеу

    Пән статистикалық, картографиялық материалдар мен ғарыштық суреттер негізінде табиғи-аумақтық кешендерді модельдеу үшін қазіргі ГАЖ-технологиялар мен жасанды интеллект (ЖИ) мүмкіндіктерін зерттеумен айналысады. ЖИ әдістері үлкен деректерді өңдеу, ғарыштық суреттерді автоматтандырылған жіктеу, табиғи өзгерістерді болжау және экологиялық мониторинг жүргізу үшін қолданылады. Практикалық сабақтың өткізілуі ДК-ді, ғарыштық суреттерді, мультимедиялық құралдарды және ЖИ негізіндегі талдау құралдарын қолдануды қарастырады. Пәннің бағдарламалық қамтамасыз етілуі: ArcGIS, MapInfo, ERDAS IMAGINE, сондай-ақ машиналық оқыту мен үлкен деректерді өңдеуге арналған құралдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау

    "Табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау" пәнінің мақсаты табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың негізгі мәселелерін, табиғатты тиімді пайдалану және табиғатты қорғау қызметінің экономикалық механизмі мен құқықтық негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде пәнаралық сипаттағы, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; магистранттарға халықаралық кәсіби ортамен ықпалдасуға мүмкіндік беретін C1-де еуропалық деңгейде жазу және сөйлеу дағдыларына ие болу; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу); шет тілінде білім беру мазмұнын иелену; шет тілдерін меңгеру барысында түпнұсқа материалдары мен заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; пәндік мазмұнды қалыптастыру.
  • Педагогикалық әдістерді және оларды қолданудың заманауи тәсілдерін білу; педагогикалық зерттеулерді құрастыру және жүргізудің негізгі принциптеріне ие болу; білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу үдерісін құру; педагогикалық мониторингтің негіздерін меңгеру; кәсіби этикалық нормаларды сақтау; кәсіби педагогикалық мәселелерді тиімді шешу және педагогикалық мамандықтың әдістемелік жүйесін жасау; ұжымды, бөлімді, ұйымды басқаруға дайын болу; оқу үдерісінде психологиялық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтау; педагогикалық үдерісіне негізгі басқару тәсілдерін енгізу әдістерін меңгеру.
  • ЖОО-да географиялық пәндерді оқытудың заманауи теориясы, әдістемесі және география мен жаратылыстану пәндерін оқытуда педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру әдістері бойынша білімдерін көрсету.
  • ЖОО-да, арнаулы орта оқу орындарында және жалпы білім беретін мектептерде оқытылатын ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, жаратылыстану пәндерінің циклі бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістемесін қолдану.
  • Географиялық пәндер мен географияны оқыту әдістері саласындағы оқу бағдарламаларын іске асыру және сараптама жүргізу, географиялық білім берудің барлық деңгейлеріндегі ғылыми географиялық зерттеулердің нәтижелерін оқу материалдарына түрлендіру.
  • Географиялық цикл ПОӘК мазмұнын және білім алушылардың аудиториядан тыс, дербес зерттеу қызметін жобалау және әзірлеу; оқу нәтижелерін бағалау үшін сабақ жоспарларын, қысқа мерзімді жоспарларды, тапсырмаларды әзірлеу; географиялық цикл пәндері бойынша дидактикалық материалдар мен ресурстар; білім беру процесін жоспарлау және ұйымдастыру бойынша ғылыми-әдістемелік зерттеулерді іске асыру.
  • Геожүйелерге антропогендік әсердің сандық және кеңістіктік-уақыттық талдауын жүргізу үшін геоақпараттық жүйелер (ГАЖ) және жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) әдістерін меңгеру және алынған деректер негізінде орнықты дамудың қазіргі экологиялық нормалары мен қағидаттарын ескере отырып, болжамды модельдерді әзірлеу.
  • Антропогендік әсер ету факторлары мен табиғи үдерістерді ескере отырып, табиғи ортадағы өзгерістерді талдау және болжау үшін геожүйелік талдаудың теориялық негіздерін және сандық әдістерді қолдану.
  • Геожүйелерге табиғи және антропогендік факторлардың әсерін талдау, заманауи деректерді талдау және модельдеу әдістерін қолдану; табиғи ресурстарды бағалау және табиғатты пайдалану жағдайын ғаламдық, өңірлік және жергілікті деңгейде бағалау үшін статистикалық және картографиялық материалдарды зерттеу, сондай-ақ салалық табиғатты пайдалану бойынша негізгі мәселелерді анықтау.
  • Қазақстанда отын-энергетика кешені мен баламалы энергетика кәсіпорындарының орналасуын моделдеу, «жасыл» экономикаға көшу үдерістерін талдау және тұрақты даму қағидаттарын оқыту.
  • Қазақстандағы өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығы өндірісінің дамуына әсер ететін физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық факторлар жөніндегі білімді көрсету, сондай-ақ жаһандық және ұлттық үрдістерді ескеру.
  • Білім беру турлары мен экскурсиялық маршруттарды әзірлеу, оларды тұрақты туризм тұжырымдамасы мен педагогикалық дизайн қағидаттарына сай бейімдеу.
Top