Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01611 Тарих және ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде конструктивті коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;
  • Тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыра отырып, жалпы мәдени, ұлттық және жеке құндылықтарды тарата отырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыруға қабілетті;
  • Шығармашылықты, коммуникативтілікті, сын тұрғысынан ойлауды, көшбасшылықты және педагогикалық этиканы сақтай отырып, сандық технологиялар мен медиа сауаттылықты тиімді пайдалана алады;
  • Белгілі бір кезеңдегі тарихи оқиғаларды талдайды және оның қазіргі заманмен байланысын көрсетеді;
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды;
  • Білім алушыларда өмір мен денсаулықты, оның ішінде әлеуметтік денсаулықты қорғауға бағытталған іс-қимылдар кешенін және жағымсыз факторларға қарсы тұру әдістерін қалыптастыруға қабілетті;
  • Оқытылатын тілдің әртүрлі аспектілерін: грамматикалық құрылымдарды, сөйлеудің дұрыстығын, синтаксисті, фразеологиялық және лексикалық бірліктерді, тіл стильдерін қолдана отырып, тиісті деңгейде ағылшын тілін жан-жақты меңгеруді көрсетеді;
  • Заманауи білім беру және медиатехнологияларды, тарихты және шет тілін оқыту әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және тілдік пәндер, арнайы курстар бойынша әдістемелік тұрғыдан талаптарға сай оқу процесін қамтамасыз етуге қабілетті;
  • Тарихи және археологиялық дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдайды және кәсіби қызметте арнайы тарихи білімді қолданады;
  • Жеке тұлғаның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т. б.) жеке, топтық сабақтарды, кеңес беру мен тренингтерді әзірлеуге және өткізуге қабілетті;
  • Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін қолдануға қабілетті;
  • Академиялық ортадағы зерттеу жұмысының нәтижелерін пайдалана отырып, ғылыми және білім беру процесіне қатысты мәселелерді шешуге бағытталған зерттеу және жобалау қызметіне бастама болып, ұйымдастыруға қабілетті.
Top