Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01611 Тарих және ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01611 – Тарих және ағылшын тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдана алатын, коммуникативтік, басқарушылық, зерттеу, денсаулық сақтау дағдылары, бар тарих және ағылшын тілі мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Грамматикалық практикум
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Фонетикалық практикум
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 1
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация В1
Ежелгі дүние тарихы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 2
Білім берудегі жасанды интеллект
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация В2
Қазақстанның археологиясы
Археология
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бағалау және дамыту
Тарихты оқыту әдістемесі
Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Тарихи өлкетану
Инклюзивті білім беру ортасы
Ағылшын тілінің практикалық курсы С 1 және ағылшын тілінің мәдениетаралық байланысы
Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары
Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
4 Оқу жылы
Баянауыл сыртқы округінің тарихы
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация С2
Зерттеулер, даму және инновациялар
Арнайы тарихи пәндер (Тарихнама, Деректану)
Шет мемлекеттерінің қазіргі заман тарихы
Теориялық грамматика
Сөйлеу стилі және мәдениеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде конструктивті коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;
- Тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыра отырып, жалпы мәдени, ұлттық және жеке құндылықтарды тарата отырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыруға қабілетті;
- Шығармашылықты, коммуникативтілікті, сын тұрғысынан ойлауды, көшбасшылықты және педагогикалық этиканы сақтай отырып, сандық технологиялар мен медиа сауаттылықты тиімді пайдалана алады;
- Белгілі бір кезеңдегі тарихи оқиғаларды талдайды және оның қазіргі заманмен байланысын көрсетеді;
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды;
- Білім алушыларда өмір мен денсаулықты, оның ішінде әлеуметтік денсаулықты қорғауға бағытталған іс-қимылдар кешенін және жағымсыз факторларға қарсы тұру әдістерін қалыптастыруға қабілетті;
- Оқытылатын тілдің әртүрлі аспектілерін: грамматикалық құрылымдарды, сөйлеудің дұрыстығын, синтаксисті, фразеологиялық және лексикалық бірліктерді, тіл стильдерін қолдана отырып, тиісті деңгейде ағылшын тілін жан-жақты меңгеруді көрсетеді;
- Заманауи білім беру және медиатехнологияларды, тарихты және шет тілін оқыту әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және тілдік пәндер, арнайы курстар бойынша әдістемелік тұрғыдан талаптарға сай оқу процесін қамтамасыз етуге қабілетті;
- Тарихи және археологиялық дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдайды және кәсіби қызметте арнайы тарихи білімді қолданады;
- Жеке тұлғаның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т. б.) жеке, топтық сабақтарды, кеңес беру мен тренингтерді әзірлеуге және өткізуге қабілетті;
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін қолдануға қабілетті;
- Академиялық ортадағы зерттеу жұмысының нәтижелерін пайдалана отырып, ғылыми және білім беру процесіне қатысты мәселелерді шешуге бағытталған зерттеу және жобалау қызметіне бастама болып, ұйымдастыруға қабілетті.