6B01611 Тарих және ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01611 – Тарих және ағылшын тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты – кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдана алатын, коммуникативтік, басқарушылық, зерттеу, денсаулық сақтау дағдылары, бар тарих және ағылшын тілі мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Грамматикалық практикум
Пән негізгі грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, ағылшын тілінің нормативтік грамматикасы туралы білімді жүйелеуге, тұрмыстық және кәсіби салалардағы тиімді қарым-қатынас үшін деректерді талдаудың лингвистикалық әдістеріне бағытталған. Студенттер ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын, практикалық грамматиканың заңдылықтары мен заңдылықтарын, ұғымдық аппарат пен негізгі грамматикалық категорияларды, зерттелетін тілдің морфологиялық және синтаксистік жүйесін үйренеді. Практикалық сабақтар шеңберінде (төңкерілген сынып, аралас, бағытталған, проблемалық оқыту) студенттер коммуникативті дағдыларды шағын топтарда жұмыс істеу, рөлдік жағдайларды ойнау, өз мысалдарын, диалогтарын, оқиғалар, тәжірибелер, жоспарлар, ниеттер туралы монологиялық мәлімдемелер жасау, ауызша және жазбаша түрде өз идеяларын дәлелдеу арқылы көрсетеді. Тілдік материалды талдап, шет тілінің әртүрлі тілдік құбылыстарын салыстырады. Репродуктивті және өнімді сипаттағы тапсырмаларды орындау үшін оқулықтың анықтамалық материалын, екі тілді, моно-тілдік сөздіктерді және басқа анықтамалық материалдарды өз бетінше таңдап, қолданыңыз, зерттелген грамматикалық құрылымдарды сөйлеуде қолданып, оларды жаңа лексикалық материалмен толтырады.Пән оқытылған практикалық сұрақтар бойынша жазбаша тест емтиханымен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Курс студенттерді болашақ кәсіби қызмет саласымен таныстыруға бағытталған және пропедевтикалық функцияны орындайды. Сабақ барысында білім алушылар дене шынықтыру оқытушысы мен сауықтыру жаттықтырушысының кәсіби қызметінің мәнімен, мазмұнымен және ерекшелігімен танысады; білім туралы әртүрлі нормативтік-құқықтық құжаттарды (Білім туралы Заң, Педагогтің кәсіби стандарты және басқалар) зерделейді. Педагогтың, сауықтыру жаттықтырушысының, фитнес-жаттықтырушының профессиограммасы мен психограммасы негізінде мамандыққа сұранысқа ие жеке қасиеттердің өзіндік диагностикасы мен өзіндік рефлексиясы жүргізіледі. Оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен нысандары арқылы білім алушылар командада жұмыс істеуге және нәтижелі өзара іс-қимыл жасауға үйренеді, өзін-өзі реттейтін оқыту және тайм-менеджмент дағдыларын, коммуникативтік және басқа да кәсіби құзыреттіліктер мен қасиеттерді дамытады. Сабақ барысында балабақшаларға, жалпы білім беретін мектептерге, сауықтыру және фитнес - орталықтарға бару, сондай-ақ жетекші педагогтар мен сауықтыру және фитнес - жаттықтырушылардың қонақ сабақтары қарастырылған. Қорытынды бағалау қазіргі әлемдегі педагогикалық кәсіптің рөлі, дене шынықтыру және сауықтыру саласындағы педагогикалық кәсіптің құндылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі жастағы, кәсіптік және әлеуметтік топтар үшін сауықтыру өмір салтының құндылығы және дене шынықтыру мен сауықтырудың басқа да өзекті аспектілері туралы шығармашылық эссе жазу түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фонетикалық практикум
Пән ағылшын тілінің стандартты Британдық нұсқасының орфоэпиялық нормасына сәйкес келетін айтылу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ағылшын тілінің фонологиялық жүйесі, сөйлеу аппаратының құрылымы және оның функциялары, ағылшын тілінің дауысты және дауыссыз дыбыстар жүйесінің ерекшеліктері, сөйлеу ағымындағы дыбыстарды фонетикалық жүзеге асыру, ағылшын интонациясы. Дыбыстарды жіктеу принциптері. Фонетикалық буын мен интонацияның ерекшеліктері. Практикалық сабақтар барысында мыналар қолданылады: төңкерілген сынып, аралас, бағытталған, проблемалық оқыту, онда студенттер коммуникативті тақырыптардың кең спектріне шынайы материалды талдайды, интонациялайды, коммуникативті жағдайларды талдайды, модельденген рөлдік ойындарға, пікірталастарға қатысады, дыбыстарды, интонацияларды салыстырмалы түрде сипаттайды. Тілдің фонетикалық құралдары мен интонациялық ерекшеліктері экстралингвистикалық жағдайға байланысты қолданылады. Студенттер тиімді қарым-қатынас, ағылшын тілін оқыту үшін фонематикалық және интонациялық есту қабілетін дамыта отырып, айтылу мен интонацияны өз бетінше реттейді: ағылшын фонетикасы мен фонологиясы Non-native Speakers, British National Corpus, Oxford Dictionaries арналған. Пән ауызша емтиханмен аяқталады, онда ашық сұрақтарға жауаптар, интонация бойынша мәтінмен жұмыс, диалог презентациясы қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 1
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстанның ежелгі тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, ежелгі дәуірдің тарихи оқиғалары мен тарихи процестерін бағалау, олардың қазіргі заманмен байланысын көрсету. Пәнде тас, қола және ерте темір дәуіріндегі адамзат қоғамының пайда болуы мен дамуы мәселелері қарастырылады. Практикалық сабақтарда студенттер қазақ елінің қалыптасуына әсер еткен түрлі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени процестерді материалдық және жазудан этнографиялыққа дейінгі тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып талдайды.Тұсаукесер нысанында ғылыми-білім беру жобаларын қорғау нысанында өз бетінше жұмыс істеу үшін тапсырмаларды орындау кезінде археология және этнографиямен пәнаралық байланыстарды қадағалау көзделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл пән іздеу дағдыларын игеруге, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеуге, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалануға бағытталған. Студенттер педагогиканың табиғаты мен оның негізгі терминологиясын білуге, педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тануға және күнделікті ойлау мен ғылыми білімнің арасындағы айырмашылықты түсінуге, адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратуға, олардың даму перспективаларын ескере отырып, білім беру саласындағы өзгерістерді қабылдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация В1
Пәннің мазмұны әлемнің мәдениеті мен мәдени әртүрлілігін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты: мәдени релятивизм қағидаттарын және шет тілді мәдениеттің өзіндік ерекшелігін және шет тілді қоғамның құндылық бағдарларын құрметтеуді және этноцентризмнен бас тартуды көздейтін этикалық нормаларды басшылыққа алу қабілетін қалыптастыру. Курстың теориялық бөлігі аясында білім алушы мәдениетаралық коммуникацияның теорияларымен және негізгі принциптерімен (мәдени релятивизм, Льюистің мәдениетаралық коммуникация моделі: сызықтық-белсенді, мультиактивті және реактивті мәдени нормалар; Хофстедтің мәдени өлшемдер теориясы; Холлдың әлеуметтік бірлігі және жоғары және төмен контекст мәдениеті тұжырымдамасы және т.б.) танысады. Тәжірибелік сабақтарда ол оқытылатын шет тілдері елдерінің мәдениетіне тән құндылықтар мен идеялар туралы білім жүйесін және мемлекеттік тілді ана тілінде сөйлейтіндер әлемінің тілдік бейнесін меңгереді және Қазақстан халықтарының тілдері; әлеуметтік және кәсіби байланыстардың сәйкестігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; оқушыларда орта тілдік тұлғаның ерекшеліктерін қалыптастыру, бастауыш тілдік тұлғаны дамыту, оқушылардың коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында білім беру мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдана білу. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі дүние тарихы
«Ежелгі дүние тарихы» пәнін меңгерудің мақсаты студенттерде ежелгі өркениеттердің тарихи даму жолдары, Ежелгі Шығыс, Грекия және Рим қоғамдарының дамуындағы жалпы заңдылықтар мен ерекше белгілер туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс біздің эрамызға дейінгі IV мыңжылдықтан б. з. д. V ғасырға дейінгі ежелгі әлемнің тарихын қамтиды. Пән ежелгі Шығыстың жетекші елдерінің, грек мемлекеттері мен Рим державасының экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени тарихының негізгі бағыттары бойынша материалды баяндауды қамтиды, оларда алғашқы мемлекеттілік пен өркениеттің алғашқы өсінділері пайда болғаннан бастап, олардың құлдырауы мен тарихи аренадан шығуына дейін.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы 2
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің Қазақстанның ортағасырлық тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, орта ғасырлардағы тарихи оқиғалар мен тарихи процестерді бағалау, олардың қазіргі заманмен байланысын көрсету. Басты назар қазақ халқының этногенезі қалыптастырушыларға және Ұлы дала түркі әлемінің этногенезі мәселелеріне, сондай-ақ көшпелі мемлекеттіліктің ерекшелігі мен көшпелі өркениеттің қазақ ұлттық мемлекеттілігі мен мәдениетін қалыптастырудың іргелі негіздері ретіндегі бірегейлігі мәселелеріне ерекше назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты – білім алушыларды жасанды интеллект (ЖИ) негіздерімен және оның білім беру саласында қолданылу мүмкіндіктерімен таныстыру. Курс барысында білім алушылар нейрондық желілердің жұмыс принциптерін, әртүрлі деректер түрлерін (мәтіндік, графикалық, видео және аудиофайлдар) өңдеуді зерттеп, интерактивті білім беру контентін жасау құралдарын меңгереді. Оқыту процесінде тиімді промпттар құруға, ЖИ шешімдерін оқу процесіне бейімдеуге және жасанды интеллектті білім беру жүйесінде пайдаланудың этикалық аспектілеріне ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар нейрондық желі технологияларын рутиндік тапсырмаларды автоматтандыру, оқытуды жекелендіру және білім алушылардың қызығушылығын арттыру үшін қолдануды үйренеді. Курс барысында білім алушылар жасанды интеллект пен нейрондық желілердің негізгі концепцияларын меңгеріп, білім беру контентін жасау үшін ЖИ құралдарымен жұмыс істеуді үйренеді. Олар генеративті модельдерге арналған промпттарды әзірлеу және бейімдеу, табиғи тіл өңдеу және мультимедиялық деректер технологияларын оқытуда қолдану дағдыларын игереді. Сонымен қатар, білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар педагогикалық қызметке ЖИ-ді енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация В2
Пәннің мазмұны әлемнің мәдениеті мен мәдени әртүрлілігін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты: әр түрлі ситуациялық тақырыптарда сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша белгілі бір сөйлеу жағдайларында тілді В2 деңгейінде қолдана білу, сонымен қатар мәдени релятивизм қағидаттарын, шет тілді мәдениеттің өзіндік ерекшелігін және шет тілді қоғамның құндылық бағдарларын құрметтеуді, этноцентризмнен бас тартуды көздейтін этикалық нормаларды басшылыққа алу қабілетін қалыптастыру. Тәжірибелік сабақтарда білім алушыда оқытылатын шет тілдері елдерінің мәдениетіне тән құндылықтар мен идеялар туралы және мемлекеттік тілде сөйлейтін халық өкілдері, Қазақстан халқының тілдерінде сөйлеушілер туралы жүйелі білім қалыптастырылып, әлемнің тілдік бейнесі және әлеуметтік, кәсіби байланыстардың сәйкестігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени, мәдениетаралық қарым-қатынас дағдылары меңгеріледі; оқушыларда орта тілдік тұлғаның ерекшеліктерін қалыптастыру, бастауыш тілдік тұлғаны дамыту, оқушылардың коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында білім беру мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдана біледі. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның археологиясы
"Қазақстан археологиясы" пәнін игерудің мақсаты Қазақстанның материалдық және онымен тығыз байланысты рухани мәдениетінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; материалдық мәдениет ескерткіштерін талдау негізінде Қазақстан тұрғындары дамуының ғылыми тарихи бейнесі туралы жүйеленген білімді қалыптастыру; заттай дереккөздер негізінде Ежелгі қоғамның материалдық және рухани мәдениетінің даму деңгейін талдау және бағалау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы Қазақстан археологиясының қалыптасу тарихын, зерттеу әдістерін, терминологиясын, археологиялық мәдениеттердің кезеңділігі мен хронологиясын, Қазақстан халқының техникалық және әлеуметтік жетістіктерінің себептері мен салдарын, ерте көшпенділер мен түркі өркениеттері мәдениеттерінің жарқын жетістіктерін, ислам мәдениетінің ерекшеліктерін білуі тиіс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Археология
Пәннің мақсаты: археологиялық деректер негізінде ежелгі қоғамдардың пайда болуы, дамуы туралы білім беру. Курс студенттерге археологиялық қазбалардың әдістерін, далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік амалдарын игеруге көмектеседі; ежелгі адамдардың даму эволюциясы, діни нанымдардың қалыптасуы, адамзат мәдениетінің, материалдық өндірістің, идеология мен дүниетанымның, қоғамдық қатынастардың даму кезеңдері туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бағалау және дамыту
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
Пәнді оқу мақсаты: орта ғасырлардағы шет елдердің тарихын оқу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру. Пән студенттерді Рим империясының құлауынан бастап Ұлы географиялық ашылулар кезеңге дейінгі тарихи процестер, құбылыстар мен фактілер туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде дереккөздермен жұмыс істеу дағдылары, аналитикалық ойлау және зерттеу жұмысы дағдылары дамитын болады. Пән феодалдық қатынастардың дамуы, иерархиялық қоғамның қалыптасуы, монархиялардың қалыптасуы және монархтардың билігін шектеу, Батыс Еуропа мен Шығыс өркениеттерінің қалыптасуы мәселелерін ашатын тақырыптарды қамтиды. Практикалық сабақтарда оқытудың белсенді әдістері арқылы батыс және шығыс елдерінің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуына салыстырмалы талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ оқытушыларды оқушылардың әртүрлі топтарының ағылшын тілін тиімді және қызықты оқытуы үшін қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады. Пән оқытудың әртүрлі аспектілерін қамтиды: әдістерді таңдаудан бастап оқу материалдарын жасауға және оқу жетістіктерін бағалауға дейін. Курс коммуникативті әдіс, грамматика-трансформациялық әдіс, тапсырмалар арқылы оқыту әдісі және т. б. сияқты ағылшын тілін оқытудың әртүрлі әдістерін үйренуге бағытталған; ағылшын тілінің тілдік ерекшеліктерін талдау және олардың оқыту әдістерін таңдауға әсері; тақырыптарды таңдауды, мақсаттарды анықтауды, оқу материалдарын құруды және әртүрлі тапсырмаларды құруды қоса алғанда, оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу; студенттердің білімін бағалау әдістерін зерделеу, тесттер мен тексеру тапсырмаларын әзірлеу, сондай-ақ қолданылатын бағалау әдістерінің тиімділігін талдау; заманауи білім беру технологияларын қарастыру, оқытудың интерактивті әдістерін енгізу және онлайн-ресурстарды пайдалану; оқытушының өзін-өзі дамыту әдістерін игеру жаңа әдістемелерді іздеуді, кәсіби оқыту бағдарламаларына қатысуды және әріптестерімен тәжірибе алмасуды қоса алғанда.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану
Пәнді оқу мақсаты: өлке тарихының ел тарихы мен әлем тарихының бір бөлігі екенін түсінуді қалыптастыру. Пән студенттерді өлке тарихы туралы жан-жақты біліммен қамтамасыз етуге және олардың кәсіби қызметте қажетті дағдыларды игеруіне бағытталған. Курс аясында студенттер өлкетанудың даму тарихын, Ежелгі дәуірдегі Павлодар Ертіс өңірінің тарихын, орта ғасырларды, жаңа және қазіргі заманды, Павлодар Ертіс өңірінің киелі жерлерін, мектептегі өлкетануды оқиды. Практикалық сабақтарда зерттеу жобалары іске асырылатын болады, мұражайларда сабақтар өткізу көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы С 1 және ағылшын тілінің мәдениетаралық байланысы
Пән - бұл шет тілін жетік меңгерген студенттерге арналған курстың жалғасы. Бұл семинар студенттерге оның негізгі формалары мен түрлерін зерттей отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында C1 деңгейінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын тереңдетуге және жетілдіруге мүмкіндік береді. Курс барысында студенттер мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында нақты өмірлік жағдайларда қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған әртүрлі практикалық тапсырмаларға белсенді қатысады. Негізгі назар лексикалық қорды дамытуға, грамматиканы жақсартуға және шет тілінде дәлелдеу және өз пікірін айту дағдыларын дамытуға аударылады. Студенттер сонымен қатар әр түрлі жанрдағы мәтіндерді тыңдаумен және оқумен айналысады, сонымен қатар эссе, есептер және басқа да жазбаша жұмыстарды жазу арқылы ойды жазбаша түрде жеткізуге машықтанады. Осы курстан өту нәтижесінде студенттер өздерінің тілдік дағдыларын едәуір жақсартады және шет тілінде жоғары деңгейде қарым-қатынас жасауға сенімділікке ие болады. Сондай-ақ студенттер мәдениетаралық қақтығыстарды және олардың себептерін, мәдениетаралық қарым-қатынастағы тілдің рөлін, сондай-ақ мәдениетаралық қарым-қатынастағы қабылдау стереотиптерін қарастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары
Пән Павлодар Ертіс өңірінің тұлғалары туралы тарихи білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер тарихтағы жеке тұлғалардың рөлін зерделеуде практикалық дағдыларға ие болады, Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т. б. сияқты ата-бабалардың бай рухани мұрасынан қалған қосымша білімді игереді, мұрағаттық, көркем және публицистикалық материалдармен жұмыс жасай отырып, өмірді жақсы біледі және тәуелсіз Қазақстанды құру ісіне баға жетпес үлес қосқан Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялыларының қызметі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет мемлекеттерінің жаңа заман тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі замандағы шет елдердің әлеуметтік-экономикалық және саяси тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, салыстырмалы талдау жүргізу және әлемнің осы аймақтарындағы жаңа кезеңнің әлеуметтік-экономикалық процестерін бағалау, оларды қазіргі заманмен байланыстыру. Тарихқа өркениеттік және формациялық көзқарастардың арақатынасына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздер кешенін пайдалана отырып, тарихи динамикада батыс және шығыс елдерінің әртүрлі әлеуметтік-экономикалық процестерін талдайды. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер әлемдегі әлеуметтік-экономикалық процестердің әсерін анықтауға маманданатын болады. Феодализмнен капитализмге, оның құрамдас бөліктеріне өтпелі кезең қарастырылады. Буржуазиялық революциялар және олардың негізгі түрлері. Индустриалды өркениеттің пайда болуы. Капитализмді бекіту және дамыту. Экономиканың дамуындағы негізгі заңдылықтар, әлеуметтік құрылымдардың өзгеруі, саяси жүйелердің эволюциясы, қоғамдық-саяси ой. Дереккөздер мен тарихнама.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік қызметтің және экономика негіздерінің дағдыларынқалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент және жобаны басқару Стрессті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдысы. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін түсінеді және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсете алады. Оқыту нәтижесін бағалау топтық жұмыс және тестілеу түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқудың мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, этикалық нормаларды дамыту. Студенттер қазақстандық құқық негіздерін, білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын зерделейді. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық міндеттерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтап, ішкі нормативтік құжаттардың нормаларын түзету бойынша алдын алу шаралары мен ұсынымдар ұсынады, іскерлік ойындарға қатысады. Пән эссе түрінде емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баянауыл сыртқы округінің тарихы
Пәннің мақсаты студенттердің 1833-1867 жылдар аралығындағы Баянауыл тарихы, яғни Баянауыл сыртқы округінің өмір сүру уақыты, округтің құрылу алғышарттары, оның саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуы туралы теориялық және практикалық білім алуы. Сабақта студенттер округ тарихының дереккөздері мен материалдарымен танысады және талдайды. Студенттердің эссе жазу, презентация түрінде білім беру жобаларын құру түрінде практикалық тапсырмаларды орындауы қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Пәннің мақсаты Қазақстанның жаңа және жаңа тарихы "себеп - оқиғалар - салдарлар"бірыңғай тізбегін құру арқылы оқушылардың Қазақстан тарихындағы жаңа және қазіргі заманның маңызды тарихи оқиғалары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру. Кезеңнің негізгі мәселелерін қайта қарау, студенттерді тарихи оқиғалар мен процестерді зерттеуге тарту. XVIII ғасырдан қазіргі уақытқа дейін болған. Отандық тарихтың Қазақстан халқының өткенімен және бүгінімен органикалық байланысын көрсету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілінің практикалық курсы және мәдениетаралық коммуникация С2
Пәннің мазмұны әлемнің мәдениеті мен мәдени әртүрлілігін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты: мәдени релятивизм қағидаттарын және шет тілді мәдениеттің өзіндік ерекшелігін және шет тілді қоғамның құндылық бағдарларын құрметтеуді және этноцентризмнен бас тартуды көздейтін этикалық нормаларды басшылыққа алу қабілетін қалыптастыру. Курстың теориялық бөлігі аясында білім алушы мәдениетаралық коммуникацияның теорияларымен және негізгі принциптерімен (мәдени релятивизм, Льюистің мәдениетаралық коммуникация моделі: сызықтық-белсенді, мультиактивті және реактивті мәдени нормалар; Хофстедтің мәдени өлшемдер теориясы; Холлдың әлеуметтік бірлігі және жоғары және төмен контекст мәдениеті тұжырымдамасы және т.б.) танысады. Тәжірибелік сабақтарда ол оқытылатын шет тілдері елдерінің мәдениетіне тән құндылықтар мен идеялар туралы білім жүйесін және мемлекеттік тілді ана тілінде сөйлейтіндер әлемінің тілдік бейнесін меңгереді және Қазақстан халықтарының тілдері; әлеуметтік және кәсіби байланыстардың сәйкестігін қамтамасыз ететін әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеру; оқушыларда орта тілдік тұлғаның ерекшеліктерін қалыптастыру, бастауыш тілдік тұлғаны дамыту, оқушылардың коммуникативті және мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында білім беру мен оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдана білу. Пән сөйлеу әрекетінің түрлері бойынша біріктірілген емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы тарихи пәндер (Тарихнама, Деректану)
Пән студенттердің теориялық білімдерін зерделеуге және дереккөздермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, оларды талдай білуге бағытталған. Курс аясында студенттер «тарихи дерек», «тарихнамалық шолу», ұғымымен танысып, деректану және тарихнаманың қалыптасуы мен дамуын, тарихи дереккөздердің жіктелуін, деректанулық талдаудың әдістері мен әдістемесін, тарихи мектептердің ерекшеліктерің зерттейді. Практикалық сабақтарда студенттер тарихи дереккөздерді талдайды, сондай-ақ эссе, презентация түріндегі ғылыми-білім беру жобалары түрінде тапсырмаларды орындайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет мемлекеттерінің қазіргі заман тарихы
Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің қазіргі замандағы шет елдердің тарихы туралы объективті түсініктерін қалыптастыру, оларды қазіргі заманмен байланыстыра отырып, жаһандық контексте жаңа кезеңнің тарихи процестерін талдау және бағалау мүмкіндігі. Пән шет елдердің жаңа тарихын кезеңге бөлу проблемаларын, екі дүниежүзілік соғыстың қазіргі әлемнің қалыптасу тарихына барысы мен әсерін қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер қазіргі заманғы шет елдердің әртүрлі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени процестерін талдайды, жазбаша тарихи дереккөздерді жеке құжаттардан бастап заңнамалық актілерге дейін қолданады. Эссе жазу түрінде өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау кезінде студенттер Шығыс пен Батыстың жекелеген елдеріндегі белгілі бір тарихи процестерге маманданатын болады. Пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Теориялық грамматика
Пән ағылшын тілінің тілдік жүйесі мен лингвистикалық пәндер жүйесі туралы түсініктерді жүйелеуге және тереңдетуге, негізгі лингвистикалық ұғымдарды нақтылауға, лингводидактикалық зерттеулердің мәселелерімен, әдіснамасымен және әдістемесімен танысуға бағытталған. Теориялық курста ағылшын тілінің лингвистикасының теориялық негіздерін, соның ішінде қарым-қатынас пен рефлексияны меңгеруге арналған лексикалық және грамматикалық тақырыптар бар. Практикалық курс лингвистика студенттерінің жалпы лингвистикалық дайындығын қалыптастыруға, жетілдіруге және тереңдетуге және Теориялық грамматика, Теориялық фонетика және ағылшын тілінің лексикологиясы, тіл теориясының маңызды мәселелері, лингвистикалық ғылым тарихы және лингвистикалық талдау әдістері туралы білім алуға бағытталған. Курстың мазмұны сонымен қатар студенттердің теориялық глоссарийін кеңейтетін практикалық жағдайларды шешуге, зерттелетін тілдің семантикасы, лексикологиясы мен грамматикалық құрылымдарының бірлігінің тұжырымдамалық көрінісін қалыптастыруға мүмкіндік беретін тәжірибеге бағытталған тапсырмаларды қамтиды. Курстың соңында білім алушыларда оқытылатын оқу пәндерінің тілін практикалық қолдану кезінде, оқытудың Мета-пәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру кезінде қолдануға болатын ағылшын тілі жүйесінің жалпы теориялық идеялары қалыптастырылады. Практикалық сабақтар барысында студенттер әртүрлі әлеуметтік нысандарда (жеке, жұпта, топта) ағылшын фонетикасының, грамматикасының, лексикологиясының теориялық негіздерін түсінуді және оларды өз тәжірибелерінде практикалық қолдануды көрсетеді. Алынған құзыреттерді зерттелген теориялық мәселелер бойынша ауызша емтихан арқылы бағалау жоспарлануда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сөйлеу стилі және мәдениеті
Курс ағылшын тілінің стилистикалық құрылымы, оның функционалды стильдері мен экспрессивті құралдары туралы ақпаратты теориялық тұрғыдан жалпылайтын және жүйелейтін негізгі білімді қалыптастыруға, тілдің стилистикалық ресурстарын жанрлар мен мәтіндердің мазмұнына сәйкес әр түрлі әдістермен және тәсілдермен танысуға бағытталған. Теориялық курстың мазмұны стилистиканың категориялық-тұжырымдамалық аппаратының ерекшеліктерін, зерттелетін тілдің фонетикалық, лексикалық және синтактикалық экспрессивті құралдарын және стилистикалық әдістерді, олардың мәтіндегі қатынастары мен функцияларын зерттейді. Курстың практикалық сабақтары барысында білім алушылар оқытылатын тілдің функционалдық стильдерін және олардың мәдениетаралық қарым-қатынаста жұмыс істеу ерекшеліктерін бөлектеу принциптерімен танысады, стилистикалық әдістерді, экспрессивті құралдарды зерттеу әдістерін меңгереді, әдеби шығармаларды тарихи, идеялық, эстетикалық маңыздылығы тұрғысынан талдауды үйренеді; сөздік қорын терминологиямен, тілдік шындықпен байытады, бұл оларға ағылшын тілін меңгеруге көмектеседі толық көлемде және оны өз оқыту тәжірибесінде қолданыңыз. Ана тілінде сөйлейтіндердің қатысуымен практикалық сабақтар қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, білім беру процесінде конструктивті коммуникация міндеттерін шеше отырып, көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;
- Тұрақты даму мақсаттарын жүзеге асыра отырып, жалпы мәдени, ұлттық және жеке құндылықтарды тарата отырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыруға қабілетті;
- Шығармашылықты, коммуникативтілікті, сын тұрғысынан ойлауды, көшбасшылықты және педагогикалық этиканы сақтай отырып, сандық технологиялар мен медиа сауаттылықты тиімді пайдалана алады;
- Белгілі бір кезеңдегі тарихи оқиғаларды талдайды және оның қазіргі заманмен байланысын көрсетеді;
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды;
- Білім алушыларда өмір мен денсаулықты, оның ішінде әлеуметтік денсаулықты қорғауға бағытталған іс-қимылдар кешенін және жағымсыз факторларға қарсы тұру әдістерін қалыптастыруға қабілетті;
- Оқытылатын тілдің әртүрлі аспектілерін: грамматикалық құрылымдарды, сөйлеудің дұрыстығын, синтаксисті, фразеологиялық және лексикалық бірліктерді, тіл стильдерін қолдана отырып, тиісті деңгейде ағылшын тілін жан-жақты меңгеруді көрсетеді;
- Заманауи білім беру және медиатехнологияларды, тарихты және шет тілін оқыту әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және тілдік пәндер, арнайы курстар бойынша әдістемелік тұрғыдан талаптарға сай оқу процесін қамтамасыз етуге қабілетті;
- Тарихи және археологиялық дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдайды және кәсіби қызметте арнайы тарихи білімді қолданады;
- Жеке тұлғаның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т. б.) жеке, топтық сабақтарды, кеңес беру мен тренингтерді әзірлеуге және өткізуге қабілетті;
- Білім алушылардың жас ерекшеліктерін, білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін қолдануға қабілетті;
- Академиялық ортадағы зерттеу жұмысының нәтижелерін пайдалана отырып, ғылыми және білім беру процесіне қатысты мәселелерді шешуге бағытталған зерттеу және жобалау қызметіне бастама болып, ұйымдастыруға қабілетті.