Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11101 Туризм және қонақжайлылық индустриясын ұйымдастыру в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Отандық және шетелдік нарықтарда тұтынушының сұраныстарына бейімделген туристік өнімдер мен қызметтерді әзірлей алатын, жеке тұлғаның дамуына әсер ететін кешенді білімі мен қажетті дағдылары бар, сондай-ақ туризм және қонақжайлылық индустриясын жетілдіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Академиялық жазуға кіріспе
Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Туризм және қонақжайлылық негіздері
Сервистік қызмет
Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті
Кәсіби шетел тілі І
Туризм және қонақжайлылық экономикасы
-
2 Оқу жылы
Қаржылық менеджмент
Кәсіби шетел тілі ІІ
Туризм және қонақжайлылық менеджменті
Гастрономиялық туризм
Экологиялық туризм
Туризм және қонақжайлылықтағы жасанды интеллект
Ясауи мұрасы және Түркістан
Туризм және қонақжайлылықтағы маркетинг
Этнотуризм
Minor 1
Туризмдегі құқықтық реттеу
HR менеджмент
Туризм инфрақұрылымы
Қонақ үй шаруашылығы
Бизнес-логистика
Мейрамхана ісі
Minor 2
-
3 Оқу жылы
MICE-туризм
Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар мен трендтер
Гастрономиялық трендтер
Туристік өнімді жоспарлау және ұйымдастыру
Туристік бизнесті ұйымдастыру және басқару
Бар ісі және эногастрономия
Туристік формальдылықтар
Туризмдегі SMM және PR
Стандарттау және сапаны басқару
Бренд-менеджмент
Балалар мен жасөспірімдер туризмін ұйымдастыру
Қаржы және шығындарды бақылау
Бизнесті жоспарлау және жобалау
Ивент-менеджмент
Қонақжайлылықтағы брондау жүйесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық, этикалық, экологиялық және құқықтық нормаларды, экономика және қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды, инклюзивті білім беру негіздерін меңгереді, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды ұтымды пайдаланады
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады, кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады
- Жоғары деңгейдегі қызмет пен қонақжайлылықты қамтамасыз ету үшін озық жасанды интеллект технологияларын және сапаны бақылау әдістері мен стандарттарын пайдаланып, қонақтарға қызмет көрсету процесін ұйымдастыра отырып, сонымен қатар қонақ үй бизнесінде заманауи инновацияларды тиімді қолдана алып, кәсіби және іскерлік қарым-қатынас жүргізудің іргелі білімі мен дағдыларын меңгереді
- Қонақжайлылық мекемелеріне тауарларды уақытылы жеткізу үшін қажетті логистика және дистрибуция бойынша негізгі білімге ие болады, барлық логистикалық қызметтердің жұмысын үйлестіруді біледі, атап айтқанда, брондау процедураларын басқару және қонақ үй қызметтерін ілгерілету, қаржылық схемаларды әзірлеу және қызметтерге ақы төлеуге байланысты ақша ағындарының қозғалысын бақылау, делдалдарды қаржылық ынталандыру саясаттары мен схемаларын әзірлеу болып табылады
- Қазіргі заманғы туризм және қонақжайлылық индустриясына тән туристік қызмет және оның негізгі бағыттары саласында білім мен дағдыларды меңгереді, әлемдегі гастрономиялық трендтердің дамуын талдайды, тұрақты даму бағдарламаларын әзірлеп іске асыруды және туризмнің барлық түрлерінің туристік нарықта орналасуын айқындайды, демалыс аймақтарын жобалайды және турдың мақсатты аудиториясын анықтайды, таңдалған туризм түрінің ерекшелігін ескере отырып, тур бағдарламаларын құруды және туристік маршруттарды әзірлеуді біледі
- Менеджмент, маркетинг, өнімді әзірлеу және брендті жылжыту, қонақжайлылық және кәсіпкерлік жобаларын басқару саласындағы білім мен түсінікті көрсетеді, бұл мансапты қалыптастыруға және өз ісін құруға кең перспективалар береді
- Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарындағы барлық ұйымдастырушылық-басқарушылық және қаржылық-экономикалық мәселелерді тиімді шешу үшін қаржылық менеджмент, персоналды басқару, функционалдық қызметтердің ағымдағы қызметін ұйымдастыру және бақылау саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қолданады
- Кәсіби деңгейде іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін және персоналды басқарудың тиімді әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметті жүргізу мен іс-шараларды ұйымдастырудың көшбасшылық қасиеттері мен жақсы ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларын меңгереді
- Туризм және қонақжайлылық саласында кәсіби қызметті сауатты және нәтижелі жүзеге асыруға көмектесетін қонақ үй шаруашылығы, бар және мейрамхана ісі саласындағы қызметтің негізгі операциялық рәсімдерін ұйымдастыру және басқару, оның жекелеген салаларында қызметтерді ұйымдастыру мен өндіру технологияларының коммуникативтік дағдыларын жетілдіреді
- Туризм инфрақұрылымын дамытуда, туристік бизнесті жоспарлауда, сондай-ақ туризмнің барлық түрлерін, соның ішінде балалар мен жасөспірімдерді визалық ресімдеуде және медициналық сақтандыруда нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдану, нарықта инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру және ілгерілету үшін клиенттердің маркетингтік талаптары мен қажеттіліктерін талдау