Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01430 Музыкалық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұрақты өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру негізінде тұлғаның өзін-өзі іске асыруына, өзін-өзі тәрбиелеуіне және өзін-өзі дамытуына арналған педагогикалық инновациялар мен әлеуметтік өзара әрекеттестік дағдыларын қолдануға дайын, жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде қазіргі заманғы қоғамның жылдам өзгеретін жағдайына бейімделеуге қабілетті, кәсіби құзіреттіліктер мен көшбасшылық қасиеттеріне ие педагог-музыкантты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыка теориясы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Сольфеджионың теориясы мен технологиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сольфеджио
-
2 Оқу жылы
Хор сыныбы 1
Гармония
Вокалдық өнер
Синтезаторда ойнаудың негіздері 1
Вокалдық анасамбль 1
Гармонияны практикалық меңгеру
Домбыра аспабын меңгеру практикумы 1
Академиялық вокал
Жалпы фортепиано 1
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі жасанды интеллект
Вокалдық анасамбль 2
Домбыра аспабын меңгеру практикумы 2
Жалпы фортепиано 2
Педагогикалық зерттеулер
Синтезаторда ойнаудың негіздері 2
Хор сыныбы 2
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
-
3 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Домбыра аспабын меңгеру практикумы 3
Инклюзивті білім беру ортасы
Хор сыныбы 3
Эстрадалық вокал
Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 1
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Арт-менеджмент негіздері
Вокалдық анасамбль 3
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 2
Қазақ музыкасының тарихы
Қазақ музыка мәдениеті
Дирижерлік дағдылар негіздері 1
Музыкалық шығармаларды талдау
Вокалдық анасамбль 4
Музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау
Бағалау және дамыту
Хор сыныбы 4
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Хорды дирижерлеу 1
-
4 Оқу жылы
Мектептен тыс бос уақыт қызметін ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі
Хорды дирижерлеу 2
Зерттеулер, даму және инновациялар
Вокалдық анасамбль 5
Дирижерлік дағдылар негіздері 2
Хор сыныбы 5
Домбырада ойнауды үйрету әдістемесі
Оқушылар репертуарының практикумы
Фольклорлық-этнографиялық ансамбль 3
Шетел музыкасының тарихы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Әлемнің музыкалық мәдениеті
Заманауи музыкалық технологиялар
Музыка біліміндегі сандық технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мектепке дейінгі, орта және қосымша білім беру мекемелерінде инновациялық, АКТ және интерактивті педагогикалық оқыту технологияларын қолдану негізінде тұтас музыкалық-педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу дағдыларын меңгеру.
- Білім алушылардың вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік ұжымдарының қызметін ұйымдастыру және басқару дағдыларын меңгеру.
- Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі музыкалық шығармаларды түсіндіру және орындауда қазақ және әлемдік музыка өнерінің дамуындағы тарихи заңдылықтар мен заманауи тенденцияларды түсінуді көрсету.
- Білім алушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық өзара әрекеттестіктің және тұлғалық дамудың өмірлік қажетті дағдыларын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулер, инновациялық білім беру технологиялары негізінде оқу-тәрбие процесін құруда жүйелі тәсілді қолдану.
- Оқу-тәрбиелік, бос уақыт процестерінде білім алушы тұлғасының жалпы және музыкалық дамуы үшін дирижерлық, вокалдық-хор, аспаптық орындаушылық дағдыларын қолдану.
- Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени коммуникация, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, Қазақстанның ұлттық құндылықтарын мультимәдениетті қоғамда орнықтыру үшін көптілділіктің гуманитарлық білімі мен дағдыларын меңгеру.
- Білім беру процесінде оқу-тәрбиелік, ғылыми-зерттеу, музыкалық-шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан, музыкалық-компьютерлік және АКТ технологияларын пайдалану.
- Мектепке дейінгі, орта және қосымша білім беру білім алушыларымен вокалдық, хор, әр түрлі стильдегі, жанрдағы аспаптық шығармалармен жұмыс жасау әдістемесін, музыкалық орындау мәдениетін, меңгеру дағдыларын көрсету.
- Азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес-жобаларды әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін академиялық адалдық қағидаттарын білуді, менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласындағы практикалық дағдыларды қолдану.
- Музыкалық-орындаушылық, жеке және ұжымдық іс-әрекеттерді гармонизациялау және сүйемелдеуді таңдауда музыкалық-теоретикалық білімі мен тәжірибелік сольфеджиолау дағдыларын қолдану
- Музыкалық шығармалардың стилистикасы, формасы, гармоникалық және жанрлық ерекшеліктері туралы тарихи-музыкатану білімін және музыкалық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіру және анықтау үшін музыкалық мәнерлілік құралдарын талдаудың практикалық дағдыларын қолдану.