Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7R01105 Неврология ересектердің, балалардың в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаларына сәйкес неврологиялық патологиясы бар науқастарды жоғары деңгейде диагностикалау, емдеу, тиімді алдын-алу іс-шараларын ұйымдастыруға, денсаулық сақтау саласында жаңа білім қалыптастыруға қабілетті заманауи медициналық технологияларды қолдану бойынша кәсіби білімі мен дағдылары бар бәсекеге қабілетті, білікті невролог-дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ересектердің амбулаториялық-емханалық неврологиясы
Стационардағы неврология, ересектер 1/ Модуль 1
Балалар амбулаториялық-емханалық неврологиясы
Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері
Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері
Стационардағы неврология, ересектер 2/ Модуль 1
-
2 Оқу жылы
Стационардағы неврология, ересектер 3/ Модуль 1
Стационардағы неврология, балалар 1/ Модуль 2
Неврологиялық аурулардың молекулалық-генетикалық негіздері
Нерв жүйесінің иммунологиялық тәуелді аурулары
Созылмалы ауырсыну. Патофизиологиялық механизмдер және емдеу
Неврологиядағы жасанды интеллект
Неврологиядағы және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар
Нейрореабилитация
Стационардағы неврология, балалар 2/ Модуль 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді медицина принцптерін қолдану, жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну, науқастардың денсаулығын ғылыми-негізделген тұрғыда нығайту және ересектер мен балаларда неврологиялық ауруларды тиімді диагностикалау, емдеу және басқару үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру.
- Неврологиялық көмек стандартын ескере отырып, қолданыстағы клиникалық емдеу хаттамаларына сәйкес ересектер мен балаларға неврологиялық патология кезінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Диагностикалық үрдістерді орындау және тиісті араласуларды бастауды қоса алғанда, ауруларды, оның ішінде шұғыл жағдайларды диагностикалау, емдеу және алдын алу процесінде науқастармен, оның ішінде балалармен, жасөспірімдермен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) оң және сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативтік дағдыларды тиімді пайдалану.
- Басқа денсаулық сақтау мамандарымен топтық жұмысты көрсете отырып, этикалық және деонтологиялық принцптерді сақтап, тиімді қарым-қатынас жасау және диагностикалық үдерісті басқару үшін адам мінез-құлқының және науқас психологиясының негізгі принциптері туралы білімді қолдану.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайларда, табиғи және техногендік сипаттағы апаттарда, пандемияда неврологиялық көмек көрсету кезінде мамандандырылған және жоғары мамандандырылған медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Денсаулықты сақтау саласындағы ұйымдар мен медицина қызметкерлерінің қызметін айқындайтын денсаулық сақтау саласындағы құқықтық білімдерін қолдану, дәрігердің және науқастың құқығын қорғайтын нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектердің денсаулығын нығайту және жалпы популяциялық денсаулықты жақсарту мақсатында аурулардың арнайы және арнайы емес алдын алу, санитарлық-ағарту жұмыстарын және салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды жүргізу.
- Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарын ұстану, өмір бойы жеке өсу мен оқуға назар аудару
- Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни тұрғыдан бағалау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер қорын тиімді пайдалану, адам денсаулығы және өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.