7R01105 Неврология ересектердің, балалардың в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаларына сәйкес неврологиялық патологиясы бар науқастарды жоғары деңгейде диагностикалау, емдеу, тиімді алдын-алу іс-шараларын ұйымдастыруға, денсаулық сақтау саласында жаңа білім қалыптастыруға қабілетті заманауи медициналық технологияларды қолдану бойынша кәсіби білімі мен дағдылары бар бәсекеге қабілетті, білікті невролог-дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R037 Неврология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Ересектердің амбулаториялық-емханалық неврологиясы
Дәлелді медицина қағидаттарына, денсаулықты қорғау, науқастың құқықтарын қорғау, өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы нормативтік құқықтық актілерге негізделген ересек тұрғындарға амбулаторлық неврологиялық көмек көрсету. Ересектерде салауатты өмір салтын қалыптастыру, медициналық көмек саласындағы кәсіби жауапкершілікті сақтау және білімін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Стационардағы неврология, ересектер 1/ Модуль 1
Неврологиялық көмек көрсету стандартын ескере отырып, қолданыстағы клиникалық хаттамаларға сәйкес стационардың қабылдау бөлімінде ересектерге диагностика және медициналық көмек көрсету. Негізгі симптомдар мен синдромдарды тану, жүйке жүйесінің ауруларындағы пароксизмальды бұзылулар. Бағалау шкаласын қолдану. Кәсіби жауапкершілік пен сапаның жоғары стандарттарын сақтай отырып, жүйке жүйесінің әртүрлі аурулары бар науқастарды жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 19
-
Балалар амбулаториялық-емханалық неврологиясы
Халықаралық ұсынымдарға сәйкес дәлелді медицина принциптерін, заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, балалар мен жасөспірімдерге амбулаториялық неврологиялық көмек көрсету; Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің клиникалық хаттамалары және МСАК-та балаларға көмек көрсету стандарттары. Денсаулық сақтау, баланың науқас ретінде құқықтарын қорғау саласындағы кәсіби жауапкершілікті сақтау және білімін жетілдіру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Неврологиядағы аспаптық зерттеу әдістері
Зерттеу әдістемесі және зерттеу нәтижелерін түсіндіру: электроэнцефалография, электроневромиография бұлшықеттерінің электроқозғыштығы, экстракраниальды және брахиоцефалдық тамырлардың ультрадыбыстық доплерографиясы.Көздің түбін және көру өрістерін зерттеу. Люмбалды пункциясының нәтижелерін жүргізу және түсіндіру. Биохимиялық қан анализін түсіндіру. Иммуноферменттік зерттеулер және полимеразды тізбекті реакция. Генетикалық зерттеу әдістерін түсіндіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Неврологиядағы визуализациялық зерттеу әдістері
Ересектер мен балаларға арналған жүйке ауруларын диагностикалаудағы визуалды зерттеу әдістерінін қолдану. Неврологиядағы сәулелік диагностиканың заманауи технологиялары: рентгендік КТ, МРТ, позитронды-эмиссиялық томография, церебральды ангиография. Зерттеу нәтижелерін түсіндіру: қан тамырлары аурулары, ісіктер, жарақаттар, омыртқа және жұлын аурулары, шашаыранды склероз, оптиконейромиелит, жедел шашыраңқы энцефаломиелит, церебральды васкулит, жүйке жүйесінің саркоидозы, энцефалит, лейкоэнцефалит.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Стационардағы неврология, ересектер 2/ Модуль 1
Стационарда бас миының және жұлынның жедел қантамырлық ауруларымен ауыратын ересектерді диагностикалау және емдеу. Жедел жәрдем көрсетуде топтық жұмыс; қажетті көмек көлемін анықтау, стандарттарға сәйкес және IТ технологияларды қолдану бойынша жедел жәрдем, реанимация бөлімшесі, қарқынды терапия бөлімшесі және клиникалық бөлімше сатысында тиімді және қауіпсіз басқару принциптерін сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 19
-
Стационардағы неврология, ересектер 3/ Модуль 1
Аурухана жағдайында нейроинфекциялық аурулары бар ересектерге диагностика және мамандандырылған көмек көрсету. Емдеу: менингококкты және туберкулезді менингит, кене энцефалиті, аутоиммунды энцефалит, нейробруцеллез, вакцинациядан кейінгі энцефалит, нейросифилис, нейроборрелиоз, кәсіби жауапкершіліктің жоғары стандарттарына, дәлелді медицина принциптеріне және емдеу-диагностикалық және IT технологияларының заманауи жетістіктеріне сәйкес емдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 16
-
Стационардағы неврология, балалар 1/ Модуль 2
Дәлелді медицина қағидаттарына, пре-және перинаталдық кезеңдерде жүйке жүйесінің зақымдануы, ми қан айналымының бұзылуы, бас миы мен жұлын жарақаттары, инфекциялық және қабыну, сондай-ақ демиелинизациялық аурулар кезінде жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, емдеу - диагностикалық және IT-технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес балаларға стационар деңгейінде емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемді жүзеге асыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 15
-
Неврологиялық аурулардың молекулалық-генетикалық негіздері
Неврологиялық патологияны диагностикалауда инвазивті емес молекулалық, ақпараттық-цифрлық технологияларды қолдану: геномика, транскриптомика, протеомика және метаболомика. Этика, кәсіби жауапкершілік және адалдықты сақтау бойынша медициналық-генетикалық кеңес беру. Тұқым қуалаушылық түрлері, жүйке жүйесінің тұқым қуалайтын дегенеративті ауруларының пайда болуының негізгі механизмдері, молекулалық-генетикалық диагностиканың заманауи әдістері, сыни талдау және халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Нерв жүйесінің иммунологиялық тәуелді аурулары
Патофизиология, жүйке жүйесінің аутоиммунды ауруларының жіктелуі, сондай-ақ диагностикада заманауи ақпараттық-цифрлық технологияларды қолдану. Нәтижелерді талдау, сыни бағалау иммунореконструкция препараттарының қауіпсіздігі мен тиімділігі туралы заманауи клиникалық зерттеулер. ҚР ДСМ жүйке жүйесінің аутоиммунды аурулары бар науқастарға көмек көрсетудің халықаралық клиникалық ұсынымдары мен стандарттары. Кәсіби жауапкершілік пен адалдықты сақтай отырып, науқастарды емдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Созылмалы ауырсыну. Патофизиологиялық механизмдер және емдеу
Патофизиология, диагностика, ауырсынуды бағалау критерийлері, кәсіби жауапкершілік қағидаттарын сақтай отырып, науқастың адам мінез-құлқы мен психологиясының білімі мен негізгі принциптерін қолдана отырып, мамандар тобы құрамындағы созылмалы ауырсынуды емдеу. Әдебиеттерді сыни бағалау және талдау, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істеу, ғылыми зерттеулерге, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Неврологиядағы жасанды интеллект
Ауруларды дәлірек және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Аурудың даму қаупін, науқастың нашарлауын және/немесе асқынулардың дамуын бағалаудың болжамды модельдері, өмір сүру болжамы. Дербестендірілген оңтайлы емдеу және оңалту бағдарламаларын таңдау. Клиникалық шешімдер қабылдау құралы ретінде нейрондық желілердің үлкен деректерін талдау, сондай-ақ медицина саласында ғылыми зерттеулер жүргізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Неврологиядағы және нейрореанимациядағы шұғыл жағдайлар
Диагностика және медициналық көмек, оның ішінде науқаспен және туыстарымен сенімді қарым-қатынас орната отырып, неврологиядағы шұғыл және ауыр жағдайларда ересектер мен балаларға жоғары мамандандырылған; дәлелді медицина қағидаттарына және көмек көрсету стандарттарына сәйкес заманауи технологияларды және мидың ауыр жағдайлары мен өліміндегі медициналық құқық қағидаттарын пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 12
-
Нейрореабилитация
Ересектер мен балалардағы нейрореабилитация. Функционалдық жағдайын және өмір сүру сапасын бағалау. ОЖЖ мен ШЖЖ зақымданған науқастарды қалпына келтіретін білім беру әдістерін меңгеру. Оңалтудың дербес бағдарламасын әзірлеу. Кинезиотерапия. Афазияның әртүрлі түрлерінде сөйлеуді қалпына келтіру. Психологиялық және әлеуметтік оңалту бойынша білімді жетілдіру, жоғары кәсіби стандарттар мен жауапкершілікті сақтай отырып, оңалту бағдарламаларын жүргізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Стационардағы неврология, балалар 2/ Модуль 2
Дәлелді медицина қағидаттарына, тұқым қуалайтын аурулардың, эпилепсияның, перифериялық және вегетативті жүйке жүйесінің функциясының бұзылуының, нейроонкологияның жоғары кәсіби стандарттарын сақтай отырып, емдеу-диагностикалық және IT-технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес балаларға стационар деңгейіндегі емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемін орындау. Көпсалалы топтың құрамында баланың өміріне қауіп төндіретін аурулар мен жағдайларға шұғыл көмек
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 15
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді медицина принцптерін қолдану, жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну, науқастардың денсаулығын ғылыми-негізделген тұрғыда нығайту және ересектер мен балаларда неврологиялық ауруларды тиімді диагностикалау, емдеу және басқару үшін клиникалық білім мен дағдыларды біріктіру.
- Неврологиялық көмек стандартын ескере отырып, қолданыстағы клиникалық емдеу хаттамаларына сәйкес ересектер мен балаларға неврологиялық патология кезінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Диагностикалық үрдістерді орындау және тиісті араласуларды бастауды қоса алғанда, ауруларды, оның ішінде шұғыл жағдайларды диагностикалау, емдеу және алдын алу процесінде науқастармен, оның ішінде балалармен, жасөспірімдермен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) оң және сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативтік дағдыларды тиімді пайдалану.
- Басқа денсаулық сақтау мамандарымен топтық жұмысты көрсете отырып, этикалық және деонтологиялық принцптерді сақтап, тиімді қарым-қатынас жасау және диагностикалық үдерісті басқару үшін адам мінез-құлқының және науқас психологиясының негізгі принциптері туралы білімді қолдану.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайларда, табиғи және техногендік сипаттағы апаттарда, пандемияда неврологиялық көмек көрсету кезінде мамандандырылған және жоғары мамандандырылған медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Денсаулықты сақтау саласындағы ұйымдар мен медицина қызметкерлерінің қызметін айқындайтын денсаулық сақтау саласындағы құқықтық білімдерін қолдану, дәрігердің және науқастың құқығын қорғайтын нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектердің денсаулығын нығайту және жалпы популяциялық денсаулықты жақсарту мақсатында аурулардың арнайы және арнайы емес алдын алу, санитарлық-ағарту жұмыстарын және салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды жүргізу.
- Кәсіби жауапкершілік пен адалдықтың ең жоғары стандарттарын ұстану, өмір бойы жеке өсу мен оқуға назар аудару
- Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни тұрғыдан бағалау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер қорын тиімді пайдалану, адам денсаулығы және өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.