Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік мәселелерін, әдіснамалық аппаратты зерделеуге, гипотезаны тексеру үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін негіздеу мен қолдануға, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда ғылыми логика заңдарын, стандарттарды пайдалануға бағытталған; білім алушылар практикада модельдеуді және зерттеу нәтижелерін жүйелі талдауды қолдана отырып, ғылыми менеджмент қағидаттары негізінде психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізу әдістерін меңгереді. Жүргізілген экспериментті кешенді бағалау жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Лингводидактика шет тілдерін оқытудың жалпы теориясы ретінде. Лингводидактика дамуының тарихы. Білім беру саласындағы тілдік саясат. Лингводидактиканың психологиялық және психолингвистикалық негіздері. Тілдік тұлға. Лингводидактиканың дидактикалық негіздері. Шет тілі меңгеру мен оқытудың нысаны ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Академиялық мақсаттар үшін озық ағылшын тілі

    Академиялық қарым-қатынасты зерттеу. Ғылыми және академиялық стильдің кейбір жанрлық түрлерін анықтау және сипаттау, ауызша және жазбаша тілдік Академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу, кәсіби қызмет саласында ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерімен танысу, сөйлеу әрекетінің төрт түрлерінде Академиялық қарым-қатынас дағдысы мен іскерлігін дамыту: оқу, сөйлеу, жазу, алдыңғы қатарлы деңгейде тыңдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Мәдениетаралық коммуникациядағы және шет тіліндегі білім берудегі лингвомәдениеттану

    Пәннің мақсаты: кәсіби ағылшын тілі саласында коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру және оны одан әрі жетілдіруге ықпал ету, сондай-ақ білім алушының мәдениетаралық коммуникацияға толыққанды қатысу қабілетінің көрсеткіші ретінде "екінші тілдік тұлғаны" дамытуға жәрдемдесу. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: Мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы; мәдени код, мәдениеттердің айырмашылықтары мен ерекшеліктері, әртүрлі халықтардың, нәсілдік және этникалық топтардың өкілдеріндегі қарым-қатынас ерекшеліктері; әлемнің тілдік бейнесі; коммуникативтік құзыреттілік және т.б. Оқыту нәтижелерін бақылау жобалау жұмыстарын қорғау жолымен жоспарланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Академиялық хат

    Академиялық жазу құрылымы. Академиялық жазудың ғылыми тұжырымдамалары мен түрлері. Аргумент құру. Ғылыми стильдің ерекшеліктері. Ғылыми метафора. Авторлық метафора. Академиялық жазуда парафраза және дәйексөз. Плагиат. Автордың келтірілген материалға қатынасы. Екінші дереккөзге сілтеме жасау. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы. Академиялық мәтіндердегі типтік қателіктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілді меңгеру теориясы мен практикасы: бірінші және екінші шет тілдері

    Пәннің мақсаты: оқытылатын тілдерді меңгеру теориясы мен практикасының негіздерін талдау қабілетін қалыптастыру. Пән шет тілдерін меңгерудің әдіснамалық негіздерін, оларды жүйе ретінде оқыту принциптерін, фонетикалық-фонологиялық, морфемалық, синтаксистік деңгейлердің бірліктерін саралауды, оларды оқыту технологиясын, ауызша/ жазбаша мәтіндерді сәйкестендіру әдістерін, шет тілдерін оқыту практикасында және инклюзивті білім беруде олардың жұмыс істеу заңдылықтарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Әлемдік ғылыми кеңістікке интеграциялау мақсатында осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеруге бағытталған шет тілін оқыту теориясы мен әдістемесі саласындағы іргелі әдіснамалық және ғылыми жетістіктерді жүйелі түсінуді көрсетеді.
  • Шет тілінің терең жүйелі білімін және шет тіліндегі білім мен ғылыми-педагогикалық зерттеулер саласының қазіргі жай-күйін көрсететін мәселелерді, тәсілдер мен үрдістерді сыни талдау, синтездеу және бағалау қабілетін қолданады.
  • Шет тілді білім берудің өзекті бағыттары бойынша жаңа білім немесе практикалық қосымшалар жасау үшін жобаларды тұжырымдамалаудың, әзірлеудің және жүзеге асырудың жалпы қабілетін, жобаларды қазақстандық шындықты ескере отырып, сыртқы сын-қатерлерге бейімдеу қабілетін көрсетеді.
  • Лингводидактика және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми контентті сыни талдайды және бағалайды.
  • Академиялық жазылым дағдыларын қолданады, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа ұлттық және халықаралық деңгейдегі басылымдар арқылы таратады.
  • Ғылыми саланың шекарасын өзінің түпнұсқа зерттеулерімен кеңейте отырып, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге бастама жасайды және жәрдемдеседі.
Top