Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01900 Арнайы педагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Арнайы педагогика» БББ мақсаты – арнайы және жалпы білім беру мекемелерінде ЕҚБ (сөйлеу және ақыл-ой кемістігі) бар балалармен жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттіліктері бар бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Невропатология негіздері
Арнайы педагог мамандығына кіріспе
Есту,көру мен сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Арнайы және жалпы білім беру ЕББҚ бар балаларды оқытудың нейропсихологиялық негіздері
-
2 Оқу жылы
ЕҚБ бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
МШ балалардың дамуының онтогенезі
ЕҚБ бар балалардың даму ерекшеліктері
Білім берудегі жасанды интеллект
Психопатология негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Арнайы психология
Педагогикалық зерттеулер
Арнайы педагогика
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Оқыту әдістері мен технологиялары
МШ балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
-
3 Оқу жылы
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Экология және өмір қауіпсіздігі
Олигофренопедагогика
Әр түрлі білім беру мекемелерінде логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Логопедия
Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру жұмысының негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны
Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру
Инклюзивті білім беру ортасы
Ойынды оқыту әдістемесі, психомоторика мен сенсорлық процестерді дамыту
Логопедикалық практикум
Инклюзивті білім беру жағдайында МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Бағалау және дамыту
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Ақыл-ой кемістігі бар адамдарды әлеуметтік оңалту және кәсіптік-еңбекке баулу
Инклюзивті білім беру жағдайында ЕҚБ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
ЕҚБ бар баларды ойынға үйрету әдістемесі
Логоритмика
Зиятында бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауы
-
4 Оқу жылы
Күрделі сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға арналған логопедиялық бағдарламаларды жобалау
Инклюзивті білім беру жағдайында АҚҚ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
АСБ бар балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі
Зиятында бұзылыстары бар балаларды еңбекке оқыту технологиялары
Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалрмен жұмыс жасау технологиялары
Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (Сауат ашу, Сөйлеу және тіл дамыту)
Арнайы педагогтың педагогикалық шеберлік негіздері
Арнайы және инклюзивті білім берудегі педагогикалық технологиялар
Логомассаж
Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (Айналадағы әлем)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инновациялық педагогикалық тәжірибені сандық технологияларды зерттеу мен қолдануға, педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады
- ЕҚБ балалармен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
- Әртүрлі мәдениет, әлеуметтік жағдай, дене мүмкіндіктері, жасы мен көзқарастары бар адамдармен коммуникация және ынтымақтастық дағдысы, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдысы бар
- ЕҚБ балалардың табысты оқуына кедергі келтіретін қиындықтарды бағалайды және түзетеді.
- ЕҚБ балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімделген бағдарламаларын әзірлейді.
- Әлеуметтік-саяси және экокномикалық жағдайды, дүниетанымдық сұрақтарды, академиялық адалдық принциптерді, медициналық-биологиялық білімдердің негіздерін, арнайы педагогиканың ерекшеліктерін, баланың даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнының құрылымын, ЕҚБ балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту ерекшеліктерін түсінуін көрсетеді.
- Оқыту процесінде оқушылардың психофизикалық, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сыни ойлауды, өздігінен білім алуды және өзін-өзі дамытуға ықпал ететін педагогикалық және инновациялық технологияларды қолданады.
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады
- Арнайы-педагогикалық зерттеулерді жобалай алады, қажетті эмпирикалық ақпаратты жинай алады, оны талдай алады, нәтижелерің академиялық жазудың ерекшеліктерің ескере отырып ұсына алады
- ЕҚБ балалармен өзара іс-қимыл әдістерін, тәсілдерін және технологияларын меңгерген.
- OOP бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдістерін, әдістерін және технологияларын біледі