Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01717 Қазақ тілі мен әдебиеті в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағыты бойынша кәсіби құзыреттіліктерге және оқу үдерісін ұйымдастыруда қолдану үшін қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи технологияларын меңгеру дағдыларына ие мұғалімдерді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Әдебиеттануға кіріспе
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Ғылыми зерттеу негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Педагогика
Тіл біліміне кіріспе
-
2 Оқу жылы
Емле және сөз сазы
Халық шығармашылығы
Түркітануға кіріспе
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
Қазақ тілінің терминологиясы
Инклюзивті білім берудегі АКТ
Фольклор: жанр және образ
Қазақ түркітануы
Қазақ фольклоры
Фольклор және әдебиет
Қазақ тілінің дыбыс жүйесі
Инклюзивті білім беру жағдайында АБҚ балаларды оқыту әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен семасиологиясы
Педагогикалық психология
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
Жыраулар мұрасы және шешендік өнер
Жыраулар поэзиясы және тарихи-мәдени код
Қазақ әдебиетінің бастаулары
Ежелгі дәуір әдебиеті
ХY-XYIII ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Көне әдеби жәдігерлер
Хандық дәуірдегі қазақ әдебиеті
Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
Ортақ түркі әдебиеті
-
3 Оқу жылы
Түркі жазба ескерткіштерінің тілі
XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті
Жүсіпбектану
ХХ ғасыр І жартысындағы қазақ әдебиеті
Қазақ ономастикасы
Қазақ әдебиетін жаңаша оқыту технологиялары мен әдістемесі
Әдебиеттегі ағымдар мен бағыттар концепциясы (ХХ ғасырдың І жартысы)
Қазақ тілі оқулықтарының лингводидактикалық негіздері
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Алаш және әдебиет
Қазақ жазуының тарихы
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы қазақ әдебиеті
Қазақ әдеби тілінің тарихы
Абайтану
Қазақ әдеби сыны
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби, мәдени және тұлғааралық коммуникация жағдайында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін заманауи коммуникациялық технологияларды пайдалана білу.
- Оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың функционалдық мүмкіндіктерін саралау, оларды дидактикалық мақсатта тиімді қолдану.
- Жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуына ықпал ететін қаржылық білім мен технологиялық құралдарды қолдану, білім алушының дербес даму бағытын жобалай білу.
- Көпмәдениетті білім беру кеңістігінде ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды тану, оларды танымдық және мәдени мазмұнмен байланыстыра отырып, академиялық және әлеуметтік-коммуникативтік өзара әрекеттестікті жүзеге асыра білу.
- Денсаулықты сақтау мен нығайту, экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік, инклюзия, академиялық адалдық құндылықтарын қалыптастыруда инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана білу.
- Қазақ тілінің лингвистикалық жүйесін терең теориялық негізде талдау, дидактикалық және коммуникативтік міндеттерді шешу үшін арнайы кәсіби білім жинақтау.
- Қазақ тілінің тарихи-когнитивтік даму ерекшеліктерін зерттеу, кәсіби қызметтің тиімді тәжірибесін жинақтау және ғылыми-практикалық ортада ұсыну.
- Қазіргі педагогикалық тәсілдер мен цифрлық инновацияларды, оның ішінде жасанды интеллект технологияларын талдай білу және оларды білім беру үдерісіне тиімді бейімдей отырып, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту сапасын арттыру мақсатында оқыту әдістемесін жобалап, әзірлеу.
- Қазақ әдебиетінің жанрлық, идеялық және стильдік даму үдерістерін саралай отырып, алынған әдеби-теориялық білімді оқу-тәрбие үдерісінде тиімді пайдалана білу.
- Әдеби дамудың кезеңдері мен бағыттарының ерекшеліктерін талдау, көркем шығармалардың идеялық мазмұны мен көркемдік жүйесін теориялық және әдістемелік тұрғыдан негіздеу және бағалау.
- Білім алушылардың танымдық, психологиялық және әлеуметтік ерекшеліктерін бағалау, педагогикалық тәсілдерді бейімдей отырып, түрлі білім беру контекстерінде оқу-тәрбие үдерісін жүйелі түрде құра білу.
- Филологиялық зерттеу әдіснамасы негізінде қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерін талдап, білім беру жүйесіне интеграциялай білу.