Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01717 Қазақ тілі мен әдебиеті в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби, мәдени және тұлғааралық коммуникация жағдайында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін заманауи коммуникациялық технологияларды пайдалана білу.
  • Оқыту процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың функционалдық мүмкіндіктерін саралау, оларды дидактикалық мақсатта тиімді қолдану.
  • Жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуына ықпал ететін қаржылық білім мен технологиялық құралдарды қолдану, білім алушының дербес даму бағытын жобалай білу.
  • Көпмәдениетті білім беру кеңістігінде ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды тану, оларды танымдық және мәдени мазмұнмен байланыстыра отырып, академиялық және әлеуметтік-коммуникативтік өзара әрекеттестікті жүзеге асыра білу.
  • Денсаулықты сақтау мен нығайту, экологиялық және әлеуметтік жауапкершілік, инклюзия, академиялық адалдық құндылықтарын қалыптастыруда инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана білу.
  • Қазақ тілінің лингвистикалық жүйесін терең теориялық негізде талдау, дидактикалық және коммуникативтік міндеттерді шешу үшін арнайы кәсіби білім жинақтау.
  • Қазақ тілінің тарихи-когнитивтік даму ерекшеліктерін зерттеу, кәсіби қызметтің тиімді тәжірибесін жинақтау және ғылыми-практикалық ортада ұсыну.
  • Қазіргі педагогикалық тәсілдер мен цифрлық инновацияларды, оның ішінде жасанды интеллект технологияларын талдай білу және оларды білім беру үдерісіне тиімді бейімдей отырып, қазақ тілі мен әдебиетін оқыту сапасын арттыру мақсатында оқыту әдістемесін жобалап, әзірлеу.
  • Қазақ әдебиетінің жанрлық, идеялық және стильдік даму үдерістерін саралай отырып, алынған әдеби-теориялық білімді оқу-тәрбие үдерісінде тиімді пайдалана білу.
  • Әдеби дамудың кезеңдері мен бағыттарының ерекшеліктерін талдау, көркем шығармалардың идеялық мазмұны мен көркемдік жүйесін теориялық және әдістемелік тұрғыдан негіздеу және бағалау.
  • Білім алушылардың танымдық, психологиялық және әлеуметтік ерекшеліктерін бағалау, педагогикалық тәсілдерді бейімдей отырып, түрлі білім беру контекстерінде оқу-тәрбие үдерісін жүйелі түрде құра білу.
  • Филологиялық зерттеу әдіснамасы негізінде қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерін талдап, білім беру жүйесіне интеграциялай білу.
Top