8D01540 Химия в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты " D01540 – Химия" білім беру бағдарламасының мақсаты химия және химиялық білім беру саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие, кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейіне ие, өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамытуға қабілетті мамандар даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Химияның философиясы мен әдіснамасы
Химия дамуының негізгі кезеңдері. Химия тарихы мен әдістемесінің байланысы. Химияның тарихи дамуын кезеңге келтіру. Химия әдістемесі. Химияның концептуалды жүйелері.Химиядағы химияға дейінгі және алхимиялық кезеңдер. Сандық заңдар кезеңі.Химия жетістіктері. ХХ ғ. ХХІ ғасыр химиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Академиялық хат
Курс жазбаша жұмыстың барлық түрін қолданыстағы талаптарға сай құрастыру, жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік мәселелерін, әдіснамалық аппаратты зерделеуге, гипотезаны тексеру үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін негіздеу мен қолдануға, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда ғылыми логика заңдарын, стандарттарды пайдалануға бағытталған; білім алушылар практикада модельдеуді және зерттеу нәтижелерін жүйелі талдауды қолдана отырып, ғылыми менеджмент қағидаттары негізінде психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізу әдістерін меңгереді. Жүргізілген экспериментті кешенді бағалау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химия біліміндегі инновациялар
Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Орта және жоғары білім берудегі инновациялар. Дизайн және конкурстық жұмыстарды дайындаудағы оқытушының инновациялық қызметі. Дарынды балалармен жұмыстағы инновациялық қызмет. Риторика оқушылардың ынтасын арттыру құралы ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Өнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиясын жақсартудың каталитикалық технологиялары
Пәннің рөлі, құрылымы және міндеттері. Өнеркәсіптік қондырғылардың өзара байланысы қоршаған ортамен. Өнеркәсіптік шығарындылардың түрлері және олардың физикалық қасиеттері. Қатты денені жою әдістері газ тәрізді өнеркәсіптік шығарындылар. Түсіру әдістері және газ тәрізді бейтараптандыру компоненттер. Диффузия ішіндегі зиянды компоненттер қоршаған орта. Наноқұрылымды БИОС сыйысымды материалдарды алу және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Гетерогенді катализ
Пәнді оқу басым бағыттар бойынша гетерогенді катализ саласында жүйелі зерттеулер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; физикалық әдістерді (х, РФ) қолдана отырып зерттеулер жүргізу;- катализаторлардың қасиеттерін зерттеудің қазіргі физикалық әдістерінің мүмкіндіктерін бағдарлай білу. әртүрлі инженерлік шешімдерді енгізудің ықтимал тәуекелдерін бағалауды жүргізе білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Химия туралы терең жүйелік білімді және химиялық білімнің қазіргі жағдайын, ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен кәсіби қызмет саласын көрсететін проблемаларды, тәсілдер мен тенденцияларды сыни бағалау қабілетін көрсету
- Химия мен педагогиканың тиісті салаларында жаңа білімді немесе практикалық қосымшаларды құру үшін жобаларды тұжырымдамалау, әзірлеу және іске асырудың жалпы қабілетін, жобаларды сыртқы қиындықтарға бейімдеу қабілетін көрсету.
- Химиялық білім беруді дамытудың жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға айтарлықтай үлес қосып, әрі қарай теориялық немесе қолданбалы зерттеулер мен тәжірибелерді жоғары деңгейде жүргізе білу.
- Мәселелерді саяси, институционалдық, психологиялық факторлардың кең спектрімен үйлестіре талдау, бағалау және синтездеу қабілетіне ие.
- Физикалық және химиялық зерттеулердің алдыңғы қатарлы әдістерін, физикалық және технологиялық процестердің математикалық модельдерін, білім алуға қажетті формаларды қолдана алады; ғылыми зерттеудің аспаптық әдістерін дұрыс таңдау мүмкіндігі.
- Ғылыми зерттеудің аспаптық әдістерін дұрыс таңдау мүмкіндігі бар