Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01540 Химия в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: ББ мақсаты: жоғары оқу орындарындағы, ғылыми-зерттеушілік білім беру мекемелеріндегі, білім беруді басқару органдарындағы ғылыми, педагогикалық, кәсіби-тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерге, инновациялық тұғырларға, зерттеушілік дағдыларға ие Химия саласындағы бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (РhD философия докторларын) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Химияны оқытудың заманауи мәселелері
Органикалық химияның технология мәселелеріндегі жетістіктері
Физикалық химияның казіргі кездегі мәселері
Ғылыми зерттеу әдістері
Химиялық процестердің кинетикасы туралы замануи көзқарастар
Коллоидтық химияның қазіргі заманғы мәселелері
Академиялық хат
Химиялық процестерді оқытудың инновациялық технологиясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- химия ғылымдарының теориялық және практикалық әзірлемелеріндегі ғылыми мектептердің айырмашылықтарын салыстыру; әлемдік және отандық химия ғылымдарының ғылыми тұжырымдамаларына сыни талдау жүргізу және тексеру;
- қазақстандық қоғамды жаңғырту жағдайында ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігіне қолдау көрсету;
- ғылыми химиялық зерттеулер үдерісін дайындау; зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды дәйектеу, бағалау және салыстыру, ғылыми негізделген қорытындыларды тұжырымдау;
- қазіргі химиялық теориялардың, ғылыми зерттеушілік аспаптардың негізінде академиялық біртұтастығымен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жұмысын жобалау;
- заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы ғылыми ақпаратты іздестіруді жүзеге асырудың және оны тасымалдау тәжірибесінің тиімді жолдарын қалыптастыру.
- білім мен ғылым тарихындағы білім беру парадигмалары дамуы мен ауысуының негізгі кезеңдерін сипаттау; Химия ғылымдарының пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық өзіне тән ерекшелігін дәйектеу;
- әртүрлі қайнар көздерден алынған ақпаратты бағалау; кәсіби өзін-өзі дамытуды жоспарлау және болжау; ақпарат ағымдарының жедел жаңаруы және дамуы жағдайындағы өзінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін жобалау.
- Химия саласындағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жасауда, білім берудің, химияның теориясы мен тарихындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді сынақтан өткізуде өз көзқарасын қорғау;
- білім беру тәжірибесіне ғылыми әзірлемелерді ендіру тетіктерін жобалау; ғалым-педагог химиктің ғылыми әдебіне қолдау көрсету;
- адами қорларды басқару және тұлғааралық қарым-қатынас мәселелеріндегі стратегияны қалыптастыру;