8D01540 Химия в Halyqtar dostyǵy
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: ББ мақсаты: жоғары оқу орындарындағы, ғылыми-зерттеушілік білім беру мекемелеріндегі, білім беруді басқару органдарындағы ғылыми, педагогикалық, кәсіби-тәжірибелік іс-әрекетті жүзеге асыру үшін іргелі білімдерге, инновациялық тұғырларға, зерттеушілік дағдыларға ие Химия саласындағы бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды (РhD философия докторларын) даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D013 Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Химияны оқытудың заманауи мәселелері
Білуге тиіс: жоғары мектепте химияны оқытудың әдістемелік негіздерін, оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологияларын, ғылыми нәтижелерді ұсынудың негізгі формаларын. Істей білуі керек: зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер мен ғылыми жарияланымдар түрінде ұсыну. Иеліктері: нәтижелерді талдай білу, нәтижелерді есептер мен ғылыми жарияланымдар түрінде ұсына білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның технология мәселелеріндегі жетістіктері
Білуге тиіс: тиімділік пен ғылыми және өткізу түрлері Органикалық химия мәселелері. Сауатты және дәлелді мазмұндау, өзіндік ой қалыптастыра білу Органикалық химия проблемалары Дағдысын; ғылыми пікірталастарға қатысу. Органикалық химия бойынша ғылыми конференциялар қатысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикалық химияның казіргі кездегі мәселері
Пәннің мақсаты: физикалық химияның жаңа бағыттарының ғылыми теориясы мен проблемаларын жүйелеу және түсіндіру, осы білімді әрі қарай өздігінен зерттеу және ғылыми проблемаларды шешу үшін қолдану. Оқу курсы физикалық химияның қазіргі заманғы теориялық тұжырымдамаларын бағалауға, сондай-ақ кәсіби педагогикалық және ғылыми қызметте осы пәнді игеру барысында алған білімді пайдалануға мімкіндік береді. Пәнді ойдағыдай игерген жағдайда докторант келесі құзыреттіліктерге иеленеді: - химиялық үрдістерді болжау, жалпылау және талдау үшін химиялық және электрохимиялық кинетиканың жалпы әдістерін жүйелі түрде түсіну; - қазіргі заманғы классикалық және статистикалық термодинамиканың әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер саласындағы мәселелерді шешу және жоспарлай білу; - химиялық және электрохимиялық үрдістердің бағытын болжау, осы үрдістердің кинетикалық және термодинамикалық параметрлерін талдау; - физикалық химияның белгілі бір мәселелерін сипаттау, оларды сыни бағалау, оларды шешудің әдістерін негіздеу және алынған нәтижелерді түсіндіру; - қазіргі заманғы физикалық химияның жетістіктерін өздерінің кәсіби қызметіндегі ғылыми мәселелерді шешуде негіздеу және қолдану. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылатын болады: классикалық, статистикалық термодинамиканың теориялық және қолданбалы аспектілері, оның әдістерін мен тәсілдерін теориялық химияның қазіргі заманғы мәселелерін шешуде қолдану; химиялық және электрохимиялық үрдістердің негізгі кинетикалық параметрлерін анықтау үшін заманауи химиялық кинетиканың теориялық және қолданбалы аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – оқу-зерттеу қабілеттерін дамыту, ғылыми жобаны әзірлеу; талдау, әдістерді қолдану. Негізгі аспектілері: әдістемелік құралдарды меңгеру, зерттеуді жоспарлау және жүргізу дағдыларын дамыту, мәліметтерді, статистикалық әдістерді, зерттеу нәтижелерінен қорытындыларды талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеру, өз бетімен ғылыми қызметке дайындалу, конференцияларда зерттеу нәтижелері. Ғылыми мақалалар жаза білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық процестердің кинетикасы туралы замануи көзқарастар
Бұл пәннің мақсаты - электродты процестер кинетикасында алынған маңызды нәтижелер туралы қазіргі заманғы түсініктері бар докторанттарды қалыптастыру. Оларды химияның өзекті мәселелерін шешуде және практикалық қолданыста қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік беру Міндеттері: - химиялық процестердің жалпы кинетикалық заңдылықтарын құру және электрохимиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерін құру. Ол үшін ұсынылатын курста электрохимиялық кинетиканың келесі бөлімдері қарастырылады: - қос электрлі қабат; - диффузиялық кинетика; - кешіктірілген разряд теориясы; -Күрделі электрохимиялық реакциялар кинетикасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коллоидтық химияның қазіргі заманғы мәселелері
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерде қолдану үшін қолданбалы коллоидтық химияның заманауи тенденцияларын талдау қабілетін дамыту. Курс коллоидтық химияның заманауи теорияларын түсіну және ғылыми зерттеулерде пайдаланудың ғылыми негізін береді. Пәнді сәтті меңгеру кезінде докторант келесі құзыреттерге ие болуы керек: - фазалар шекарасында адсорбциялық процестерді реттеу мүмкіндіктерін негіздеу; - әртүрлі қатты беттерді өңдеудің рөлі мен маңызын қорытындылау; - нанодисперсиялық және наноөткізгіштерді алу әдістерін жіктеу; - коагуляция процестерінің рөлі мен орнын сипаттау; - іс жүзінде маңызды микрогетерогенді жүйелерді тұрақтандыру мәселесін шешу. Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: коллоидтық химияның өзекті мәселелерін оқу, қатты денелердің беріктігін төмендетуде коллоидтық химияның қолданбалы заңдары мен әдістерін қолданудың инновациялық жолдарын меңгеру; өндірістік дисперсиялардағы, тағамдық жүйелердегі және дәрілік композициялардағы коагуляция процестерін реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты: қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ғылыми жұмысты жазудың барлық кезеңдерінде жазу дағдыларын дамыту, дереккөздерді пайдалануды түсінуді жақсарту және плагиаттың алдын алу. Курсты оқу барысында эссе түрлерін жоспарлау және жазу: салыстыру/қарсы қою, себеп/салдар, дәлел, синтез, шет тілінде зерттеу жұмысының жоспарлары және т.б. ашылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық процестерді оқытудың инновациялық технологиясы
Пәнінің мақсаты оқытудың жалпы және жеке әдістерін меңгеру, білім алушылардың білімін бақылау мен есепке алудың әртүрлі формаларын меңгеру, химия пәнінен сабақ конспектілерін құрастыра білу, сабақ талдауын жүргізу болып табылады. Химияны оқытудың автоматтандырылған әдістерін құрудың негізгі принциптері мен әдістері. Білуі керек: ғылыми нәтижелерді жоғары деңгейде жасай білу Істей білуі тиіс: алынған зерттеулер нәтижелерін, есептер мен ғылыми жарияланымдарда жариялау Меңгеру: дағдылармен анализ алынған Нәтижелерді ұсыну есептер мен ғылыми жарияланымдар түрінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- химия ғылымдарының теориялық және практикалық әзірлемелеріндегі ғылыми мектептердің айырмашылықтарын салыстыру; әлемдік және отандық химия ғылымдарының ғылыми тұжырымдамаларына сыни талдау жүргізу және тексеру;
- қазақстандық қоғамды жаңғырту жағдайында ғылым мен білімнің әлеуметтік жауапкершілігіне қолдау көрсету;
- ғылыми химиялық зерттеулер үдерісін дайындау; зерттеу саласындағы әртүрлі теориялық тұжырымдамаларды дәйектеу, бағалау және салыстыру, ғылыми негізделген қорытындыларды тұжырымдау;
- қазіргі химиялық теориялардың, ғылыми зерттеушілік аспаптардың негізінде академиялық біртұтастығымен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жұмысын жобалау;
- заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы ғылыми ақпаратты іздестіруді жүзеге асырудың және оны тасымалдау тәжірибесінің тиімді жолдарын қалыптастыру.
- білім мен ғылым тарихындағы білім беру парадигмалары дамуы мен ауысуының негізгі кезеңдерін сипаттау; Химия ғылымдарының пәндік, дүниетанымдық және әдіснамалық өзіне тән ерекшелігін дәйектеу;
- әртүрлі қайнар көздерден алынған ақпаратты бағалау; кәсіби өзін-өзі дамытуды жоспарлау және болжау; ақпарат ағымдарының жедел жаңаруы және дамуы жағдайындағы өзінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекетін жобалау.
- Химия саласындағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жасауда, білім берудің, химияның теориясы мен тарихындағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді сынақтан өткізуде өз көзқарасын қорғау;
- білім беру тәжірибесіне ғылыми әзірлемелерді ендіру тетіктерін жобалау; ғалым-педагог химиктің ғылыми әдебіне қолдау көрсету;
- адами қорларды басқару және тұлғааралық қарым-қатынас мәселелеріндегі стратегияны қалыптастыру;