8D01530 Информатика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 8D01530 "ИНФОРМАТИКА" білім беру бағдарламасының мақсаты информатика және білім беруді цифрландыру саласында кәсіби және ғылыми құзыреттерге ие, информатика саласындағы ғылым мен білім беру проблемаларын шешу үшін ғылыми-техникалық және басқару қызметін ұйымдастыруға қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Академиялық хат
Курс жазбаша жұмыстың барлық түрін қолданыстағы талаптарға сай құрастыру, жазу дағдыларын дамытуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас және топтық жұмыс технологиясын, коммуникация стратегияларын меңгереді. Болашақ мұғалімдер академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес дұрыс жазуды және құрастыруды зерттейді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • қолданыстағы талаптарға сәйкес жазбаша жұмыстарды: ғылыми эссе, тәжірибелік зерттеу есебі, жоба қызметінің сипаттамасы мен нәтижелері және т.б. құрастырады және рәсімдейді • зияткерлік меншік құқықтарын сақтау үшін сілтеме жүйелерінің біріне ақпарат көздерін құжаттайды • ғылыми басылымдардың деректер қорымен, библиографиялық дереккөздермен жұмыс істейді, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру ортасын және IT инфрақұрылымын дамыту теориясы мен әдістемесі
Курс докторанттардың цифрлық білім беру ортасының құрылымын, бизнес-процестерді цифрландыруды, деректер негізінде басқаруды зерделеуіне бағытталған. Білім алушылар білім беру өнімдерімен, персоналды дамыту жүйесімен, білім беру процесін цифрландыру кезінде экожүйелік өзара іс-қимылды ұйымдастырумен танысады, практикада есептеу қуатын және IT-инфрақұрылымды анықтауды, онлайн сервистерде UX/UI пысықтауды жүзеге асыруды, жобалық командалық жұмыс форматында ғылыми тәсілді пайдалана отырып деректер модельдерін құруды үйренеді. Қорытынды жоба бағаланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
STEM-де білім беру технологияларын жобалау және іске асыру
Заманауи білім беру технологиялары. Педагогикалық модельдеу және жобалау. STEM-білім беру. STEM оқытудың әдістемелік жүйесі. STEM сабақтарына арналған технологиялық карталарды жобалау. Сабақтарда STEM бойынша білім беру технологияларын енгізу. Мазмұнды таңдау, оқыту әдістері мен формаларын таңдау, STEM бағыты бойынша сандық оқыту құралдарын әзірлеу. Технологияны енгізу тиімділігін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім берудегі цифрлық технологиялардың әдіснамалық аспектілері
"Білім берудегі цифрлық технологиялардың әдіснамалық аспектілері" пәні білім беру ортасында цифрлық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Пәнді оқу барысында докторанттар білім беруді цифрландырудың теориялық негіздерін, электрондық, аралас және дербестендірілген оқытуды, оқыту құралдарын, заманауи технологияларды үйренеді. Бұл пән сонымен қатар білім беру және ғылыми-зерттеу процесінде цифрлық технологияларды практикалық қолдануды білдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән зерттеу жұмысын ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік мәселелерін, әдіснамалық аппаратты зерделеуге, гипотезаны тексеру үшін зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін негіздеу мен қолдануға, ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруда ғылыми логика заңдарын, стандарттарды пайдалануға бағытталған; білім алушылар практикада модельдеуді және зерттеу нәтижелерін жүйелі талдауды қолдана отырып, ғылыми менеджмент қағидаттары негізінде психологиялық-педагогикалық эксперимент жүргізу әдістерін меңгереді. Жүргізілген экспериментті кешенді бағалау жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОН1. Ғылыми этика және академиялық адалдық нормаларына сәйкес академиялық стильде ғылыми жұмыс жазу.
- ОН2. Ғылыми менеджмент принциптері негізінде ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық эксперименттер жүргізу.
- ОН3. Қазіргі заманғы оқыту процесінің талаптарына сәйкес білім беру технологияларын әзірлеу.
- ОН4. Ғылыми тәсілді пайдалана отырып, цифрлық білім беру ортасын және білім беру мекемелерінің IT-инфрақұрылымын жобалауда инновациялық технологияларды қолдану.
- ОН5. Ғылыми зерттеулердің үлкен деректерін (Big Data) жинауды және өңдеуді, кейіннен оларды визуалдауды жүргізу.
- ОН 6. Бұлтты технологиялар мен электрондық оқыту технологияларын ғылыми қызметке біріктіру.