Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01108 Ревматология (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ревматология бағыты бойынша бәсекеге қабілетті, дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес пациенттерді диагностикалау мен емдеуде кәсіби білім мен дағдыларға ие, заманауи медициналық технологияларды қолдана алатын, ревматологиялық бейіндегі науқастарға жоғары деңгейде көмек көрсетуді және тиімді алдын алу шараларын ұйымдастыра алатын, денсаулық сақтау саласында жаңа білімді қалыптастыру арқылы науқастар мен халыққа үздіксіз медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ете алатын білікті маман даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R002 Ревматология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы ревматология, ересектердің-1 /Модуль 1

    Ревматологиялық қызметті ұйымдастыру. Ревматологиялық аурулардың эпидемиологиясы және жіктелуі. Аутоиммунды аурулардың клиникалық иммунологиясы. Клиникалық хаттамаларды диагностикалаудың зертханалық және аспаптық әдістері (ҚР, EULAR, ACR), сондай-ақ ревматикалық аурулар терапиясының белсенділігі мен тиімділігін бағалаудың халықаралық индекстері (буын шоты, DAS28 индексі, BASDAI, ASDAS, Sledai-2К, SLICC, PASI). Буын синдромын, арқа ауруын және метаболикалық бұзылуларды саралап диагностикалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 22
  • Амбулаториялық-емханалық ревматология, ересектердің-1 /Модуль 3

    МСАК жүйесінде тиімді жұмыс, ревматологиялық патология кезінде емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүзеге асыру. Ревматологиялық аурулары бар пациенттерді диспансерлеу, вакцинациялау ерекшеліктері. Профилактикалық іс-шаралар және пациенттерді оңалту амбулаториялық жағдайларда буын аппаратының патологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Амбулаториялық-емханалық ревматология, балалардың-1 /Модуль 4

    Клиникалық хаттамаларға (ҚР, EULAR, ACR) сәйкес балалар ревматологиялық ауруларын уақтылы диагностикалау, емдеу және алдын алу іс-шаралары. Әртүрлі бейіндегі мамандармен бірлесе отырып, БМСК деңгейінде бала жасындағы ревматологиядағы стационарлық-алмастырушы және оңалту көмегі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 14
  • Стационардағы ревматология, балалардың-1/ Модуль 2

    Балалар ревматологиялық ауруларының эпидемиологиясы, жіктелуі және клиникалық хаттамалары. Ревматологиялық аурулар кезінде жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, дәлелді медицина қағидаттарына, емдеу-диагностикалық және ІТ-технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес балаларға стационар деңгейінде емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемі. Жас және генетикалық балалардағы ревматологиялық аурулардың аспектілері, сондай-ақ оларды емдеу және оңалту ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 20
  • Сирек кездесетін және жаңа аурулар

    Казуистика: сирек (тұқым қуалайтын, сирек аутоиммунды аурулар) және жаңа аурулары бар науқастардың клиникалық талдаулары (IgG4-тәуелді ауру) Әдебиетті сыни бағалау және талдау, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, халықаралық дерекқорлармен жұмыс, ғылыми, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу. ДДҰ және NIH стратегиялары мен ұсынымдары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ревматологиядағы медициналық генетика

    Тұқым қуалауға негізделген патология, геномдық синдромдар, молекулярлық диагностика, иммуногенетика. ревматологиялық аурулармен ауыратын пациенттердің базистік және биологиялық терапиясына генетикалық детерминирленген жауап. Иммуногенетикалық, иммунологиялық деректердің нәтижелерін түсіндіру және оларды ІТ-технологияларды қолдану негізінде клиникалық ревматологияға біріктіру. Зат алмасу бұзылыстарының генетикасы, онкогенетика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Амбулаториялық-емханалық ревматология, ересектердің-2 /Модуль 3

    Амбулаториялық жағдайларда гендік-инженерлік терапияны (ГИБТ) іріктеу. Ревматикалық аурулары бар пациенттерді ГИБТ жөніндегі пәнаралық комиссияға тексеру және құжаттамасын дайындау. Жүкті, коморбидті әйелдерді, оның ішінде жүйелі аутоиммунды патологиялары бар ГИБП-да пациенттерді диспансерлік бақылау. Пациенттерге арналған мектептердің жұмысын ұйымдастыру және қатысу. Ғылыми баяндамалар, баяндамалар дайындау және білімді тереңдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • Стационардағы ревматология, ересектердің-2 /Модуль 1

    Жауапкершілік пен сапаның жоғары стандарттарын сақтай отырып, заманауи және ІТ технологияларды пайдалана отырып, жүйелі аутоиммунды аурулармен ауыратын пациенттерді тиімділік пен қауіпсіздік қағидаттарын сақтай отырып жүргізу. Шұғыл, кезек күттірмейтін көмек. Базистік, оның ішінде гендік-инженерлік биологиялық және жергілікті терапияны жеке іріктеу. Ревмо аурулары бар пациенттерді ерте оңалту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 20
  • Ревматологиядағы ерекше топтардың биологиялық терапиясы

    Иммунопатогенез, иммунды реттеу, нейроэндокриндік өзара іс-қимыл, аутоиммунды, иммундық жанама патология кезінде иммуногенетика туралы тереңдетілген білім негізінде иммундық процестерге таргеттік әсер ету түрлері, тәсілдері, құралдары туралы білімді жетілдіру. Ревматологиялық пациенттердің ерекше топтарын емдеудің дербестендірілген тәсілі (коморбидтілік, резистенттілік, жүкті әйелдер). Зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, оңтайлы клиникалық шешімдер қабылдау үшін зерттеу нәтижелерін сыни талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ревматологиядағы жасанды интеллект

    Аутоиммунды ауруларды неғұрлым дәл және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Аурудың даму қаупін, пациенттің жай-күйінің нашарлауын және/немесе асқынулардың дамуын бағалау үшін болжамды модельдер. Емдеу мен оңалтудың, оның ішінде биологиялық терапияның дербестендірілген оңтайлы бағдарламаларын іріктеу. Нейрожелілерді клиникалық шешімдерді қабылдау құралы ретінде, сондай-ақ медицина саласында ғылыми зерттеулер жүргізуде пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Стационардағы ревматология, балалардың-2/ Модуль 2

    Дербестендірілген және мультидисциплинарлық тәсіл негізінде бала жасындағы ревматологиялық аурулардың сараланған диагностикасы. Дәлелді медицина қағидаттары және жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктері бар шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, балалар жасындағы пациентке уақтылы білікті шұғыл және шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті ревматологты даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 20
  • Амбулаториялық-емханалық ревматология, балалардың-2 /Модуль 4

    Ревматологиялық аурулармен ауыратын балаларды оңалту және оларға психологиялық көмек көрсету. Вакцинация ерекшеліктері, онкологиялық сақтық, сондай-ақ бала жасындағы ревматологиялық бейіндегі пациенттерге базистік терапияны таңдау. Құқықтық және этикалық нормаларды сақтай отырып, ғылыми-негізделген практика және ғылыми зерттеулер нәтижелерін сыни талдау негізінде балалардағы жүйелі аутоиммунды аурулардың ағымы мен оларды емдеу ерекшеліктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 12

Оқыту нәтижелері

  • Балалар мен ересектердегі ревматологиялық ауруларды емдеу үшін ғылыми негізделген тәжірибеге сүйене отырып, жаңа ақпарат пен көмек көрсету стандарттарын сыни бағалап, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалай отырып, мамандандырылған медициналық көмек көрсету.
  • Ревматологиялық бейіндегі пациенттің мәселелерін жекешелендірілген түрде шешу мақсатында, емдеу және оңалту жоспарын айқындау үшін стандарттар мен дәлелді тәжірибеге сәйкес заманауи медициналық технологияларды қолдана отырып, кешенді тексеру жүргізу.
  • Ревматологиялық тәжірибеде, сондай-ақ эпидемиялар, пандемиялар, төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар кезінде шұғыл және өмірге қауіп төндіріп тұрған жағдайларда уақытылы және тиімді мамандандырылған медициналық көмек көрсету
  • 4. Диагностика, емдеу және аурулардың, оның ішінде шұғыл жағдайлардың, алдын алу барысында, диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау кезінде пациенттермен, балалармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) позитивті әрі сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативтік дағдыларды тиімді пайдалану.
  • Науқас үшін оңтайлы нәтиже қол жеткізу үшін біртектес топ/аралас мамандықтар тобын тиімді ұйымдастыру үшін қарым-қатынас дағдыларын пайдалану, әріптестердің пікірін құрметтеу және уақытты тиімді басқару дағдыларын қолдау.
  • Денсаулық сақтаудағы, дәрігер мен науқастың құқықтарын қорғаудағы заңнамалық білімдерді қолдану, ревматологиялық жүйенің қызметін айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерді негізге алу.
  • Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану
  • Балалар мен ересектердің салауатты өмір салтын қалыптастыру қағидаттары мен әдістеріне, сондай-ақ халық денсаулығын сақтау мақсаттарына сүйене отырып, ревматологиялық және иммундық жүйеге тәуелді аурулардың алғашқы және екіншілік алдын алу шараларын ұйымдастыру және өткізу.
  • Науқастармен, олардың отбасыларымен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара әрекеттесу барысында этикалық стандарттар мен моральдық қағидаттарды көрсету және ұстану, сондай-ақ дәрігерлерден күтілетін жауапты мінез-құлықты таныту.
  • Денсаулық сақтау жүйесінде тиімді жұмыс істеу, сондай-ақ барлық әлеуметтік топтағы пациенттерге теңдікпен көмек көрсету сапасын, қауіпсіздігін және құндылығын ескере отырып, осы жүйелерді жақсарту
  • Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни бағалау, зерттеу сұрақтарын қалыптастыру, күнделікті қызметте халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану.
  • Адам денсаулығы саласында білімді ілгерілетуге және өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.
Top