Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7R01119 Пульмонология (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ересектер мен балалардың ауруларын дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес диагностикалау, емдеу, заманауи медициналық технологияларды қолдану бойынша кәсіби білімі мен дағдылары бар, пульмонологиялық бейіндегі науқастарға жоғары деңгейде көмек көрсетуді және тиімді профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыра алатын, денсаулық сақтау саласында жаңа білімдерді саралай отырып, пациенттер мен жалпы халыққа үздіксіз медициналық көмек көрсетуді қамтамасыз ете алатын бәсекеге қабілетті, білікті пульмонолог-дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R007 Пульмонология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Стационардағы пульмонология-1, ересектер (Пульмонологиядағы диагностиканың визуалды әдістері; Пульмонологиядағы патоморфология; Пульмонологиядағы фармакотерапия; Стационардағы тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)
Амбулаториялық-емханалық пульмонология -1, ересектер (Пульмонологиядағы функционалды диагностикалық әдістер; Бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидалары; Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)-1 /2 Модуль
Амбулаториялық-емханалық пульмонология -1, ересектер (Пульмонологиядағы функционалды диагностикалық әдістер; Бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидалары; Амбулаториялық кезеңде тыныс алу органдарының респираторлық аурулары)-2 / 2 Модуль
Стационардағы пульмонология-1, балалар (Балалар пульмонологиясындағы диагностиканың визуалды әдістері; Балалар пульмонологиясындағы фармакотерапия; Әр түрлі патогенді факторлармен байланысты аурулар; Тыныс алу жолдарының аллергиялық аурулары)
Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар (Бронх-өкпе ауруларды диагностикалаудың функционалды әдістері және дифференциальды диагностикасы; Амбулаториялық кезеңде балалар пульмонологиясындағы кең таралған аурулар; Балалардағы бронх-өкпе ауруларды диспансерлеу; міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде бойынша қызмет көрсету)
-
2 Оқу жылы
Стационардағы пульмонология-2, ересектер (Фтизиопульмонология; Онкопульмонология; Өкпенің интерстициальді және орфандық аурулары; Бронхо-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестер; Қарқынды пульмонология; Интервенциялық пульмонология)-1/Модуль 1
Клиницистке арналған медициналық генетика
Стационардағы пульмонология-2, балалар (Бронх-өкпе жүйенің туа біткен ауытқулары және балалардағы генетикалық анықталған аурулар; Балалардағы өкпенің интерстициальды аурулары; Бала жасындағы қарқынды пульмонология)
Экологиялық пульмонология
Пульмонологиядағы жасанды интеллект
Сирек кездесетін және жаңа аурулар
Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар (Балалардағы орфандық аурулар; Балалардағы бронх-өкпе жүйенің туа біткен ақаулары; Балалардағы өкпе мен бронхтың тұқым қуалайтын аурулары; Бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту)
Стационардағы пульмонология-2, ересектер (Фтизиопульмонология; Онкопульмонология; Өкпенің интерстициальді және орфандық аурулары; Бронхо-өкпе жүйесінің дамуындағы ауытқулар және өкпедегі іріңді процестер; Қарқынды пульмонология; Интервенциялық пульмонология)-2/ 1 Модуль
Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер (Өкпенің аллергиялық және кәсіби аурулары; Ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуы; Өкпені оңалту; Амбулаториялық кезеңде тыныс алуды қолдау)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балалар мен ересектерге ғылыми дәлелденген тәжірибеге, жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан ойлауға және көмек көрсету стандарттарына сүйене отырып, респираторлық аурулар кезінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Емдеу және оңалту жоспарын және жас ерекшеліктерін ескере отырып, пульмонологиялық бейіндегі пациенттің мәселелерін шешуге дербестендірілген тәсілді айқындау мақсатында стандарттар мен дәлелді тәжірибені ескере отырып, заманауи медициналық технологияларды қолдану арқылы отырып кешенді тексеру жүргізу.
- Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ індеттер, пандемиялар, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар мен апаттар кезінде пульмонология тәжірибесінде мамандандырылған медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Диагностика, емдеу және аурулардың, соның ішінде шұғыл жағдайлардың алдын алу кезінде, диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау кезінде пациенттермен, балалармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) оң және сенімді қарым-қатынасты орнату үшін коммуникациялық дағдыларды тиімді пайдалану.
- Пациент үшін оңтайлы нәтиже алу мақсатында междисциплинарлық/мамандар аралық топ құрамында тиімді әрекеттесіп, әріптестердің пікіріне құрметпен қарап, уақытты тиімді басқару дағдыларын сақтай отырып жұмыс істеу.
- Дәрігер мен пациенттің құқықтарын қорғау, денсаулық сақтауды қорғау саласындағы құқықтық білімдерді қолдану және пульмонологиялық қызметтің айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектер үшін салауатты өмір салтын насихаттау қағидаттары мен әдістеріне және халықтың денсаулығын сақтау негізінде респираторлық жүйе ауруларының бастапқы және қайталама алдын алу шараларын ұйымдастыру және жүргізу.
- Пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен барлық кәсіби өзара әрекеттесулерде этикалық стандарттар мен моральдық қағидаттарды көрсету және жүзеге асыру және дәрігерлерден күтілетін жауапты мінез-құлық.
- Денсаулық сақтау жүйесінің аясында тиімді жұмыс істеу, сонымен қатар осы жүйелерді жетілдіру – пациенттерге көрсетілетін көмектің дер уақыттылығына, сапасына, қауіпсіздігіне, маңыздылығы мен құндылығына ерекше назар аудара отырып, медициналық көмектің барлық әлеуметтік топтарға тең қолжетімді болуын қамтамасыз ету.
- Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни бағалау, зерттеу сұрақтарын тұжырымдау, күнделікті қызметте халықаралық деректер базасын тиімді пайдалану.
- Адам денсаулығы саласындағы білімді ілгерілетуге және өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.