7R01124 Психиатрия (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелдi медицина, жоғары деңгейде психиатриялық көмек көрсетудi ұйымдастыруға қабiлеттi қазiргi заманғы медициналық технологияларды қолдану қағидаттарына сәйкес психикалық аурулары бар балаларды, жасөспiрiмдер мен ересектердi диагностикалау, емдеу жөнiнде кәсiби бiлiмi мен дағдылары бар бәсекеге қабiлеттi, бiлiктi психиатр дәрiгерiн даярлау, балаларға, пациенттерге, отбасыларға және тұтастай алғанда халыққа үздiксiз медициналық көмек көрсетудi қамтамасыз ету үшiн денсаулық сақтау саласында жаңа бiлiмдердi жинақтау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-1 /Модуль
Психиатриялық қызметті ұйымдастыру. Балалар, кәмелеттік және қартайған жастағы психикалық бұзылулар туралы білімді біріктіру. Жіті және созылмалы психикалық бұзылулар ағымының ерекшеліктері, этикалық және құқықтық қағидаттарды сақтай отырып, емдеу-диагностикалық процесті ерте диагностикалау, басқару, қазіргі заманғы диагностикалық технологияларды, психофармакотерапия мен психотерапияны пайдалану. Сабақтастық және ведомствоаралық өзара іс-қимыл қағидатын сақтай отырып пациентті жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 30
-
Медициналық психология
Медициналық (клиникалық) психологиядағы зерттеу әдіснамасын игеру. Арнайы сұхбаттасу және сыни ойлау дағдыларын қалыптастыру. Психодиагностика, психологиялық консультация беру, психокоррекция, психопрофилактика, психогигиена саласында жас аспектісінде білікті көмек; психологиялық, емдеу және алдын алу іс-шараларының тиімділігін бағалау. Пациенттің денсаулығын сақтау, құқықтарын қорғау саласындағы білімді жетілдіру және кәсіби жауапкершілікті сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-2 /Модуль
Жас онтогенезіне сәйкес психикалық бұзылулар мен аурулардың клиникалық белгілері, диагностикалық және дифференциалдық-диагностикалық критерийлері. Этика, деонтология қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми негізделген практика негізінде емдеу-диагностикалық процесті тиімді басқару, сабақтастық және ведомствоаралық өзара іс-қимыл қағидатын сақтай отырып, психикалық ауытқулары бар пациенттердің мүмкіндіктері шектеулі баланы одан әрі сүйемелдеу стратегиясын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 36
-
Балалық шақтағы психотерапия
Психотерапиялық әсер ету локусы. Психотерапия түрлері. Психотерапияның фокусы ретінде баланың интрапсихикалық дамуы. Балалардың жарақаттары. Балалық-ата-аналық байланыстың және патологиялық тәрбие үлгісінің нұсқалары. Баланың басқа адамдармен өзара іс-қимылының жас аспектілері. Халықаралық дерекқорларды сыни талдау және тиімді пайдалану
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы-1 /Модуль
Жастық онтогенез және дизонтогенез және «жасқа тән» симптомдар мен синдромдар негізінде балалар мен жасөспірімдердің психикалық ауруларын ерте анықтау. Логопедтік және психологиялық түзету. Сабақтастық және ведомствоаралық өзара іс-қимыл қағидатын сақтай отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері, мүмкіндіктері шектеулі баланы жүргізу және одан әрі алып жүру стратегиялары
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 16
-
Психиатриядағы жасанды интеллект
Девиантты мінез-құлықты ерте анықтау үшін жасанды интеллектті (ИИ) пайдалану; девианттық мінез-құлықтың клиникалық-психопатологиялық құрылымын, суицидтік мінез-құлықтың қалыптасу серпінін зерттеу, тәуекел факторларын анықтау және оларды бағалау. Пациенттерді жүргізу мен оңалтудың дербестендірілген оңтайлы бағдарламаларын іріктеу. Клиникалық шешімдер қабылдауға, сондай-ақ медицина саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге арналған құрал ретінде нейротораптардың үлкен деректерін талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Балалардағы жыныстық тәрбие және жыныстық психогигиена
Баланың жыныстық дамуының жас-жыныстық динамикасы (жыныстық онтогенез), жыныстың дамуы, акселерация, ерлік және әйелдік туралы ғылыми деректер негізінде жыныстық тәрбие әдістері. Балалар мен жасөспірімдерді жыныстық тәрбиелеу бойынша медициналық-педагогикалық тәсіл негіздері. Балаларды, нәпсіқұмарлық зорлық-зомбылық құрбандарын оңалту
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Балалық шақтағы жыныстық мінез-құлықтың бұзылуы
Балалар мен жасөспірімдердің жыныстық бұзылулары (бұзылулары). НҚА сәйкес жыныстық сәйкестігі бұзылған адамдарға медициналық көмекті ұйымдастыру. Басқа психикалық бұзылулар кезіндегі жыныстық мінез-құлықтың бұзылуы. Виктимность. Кешенді сот-психиатриялық сараптама жүргізу кезінде, тергеу әрекеттері кезеңінде және педофилия жағдайларында сотта балалардың құқықтары - НҚА.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-3 /Модуль
Дәлелді медицина және емдеу-диагностикалық технологиялар негізінде және медициналық құқық қағидаттарын сақтай отырып, наркологиялық аурулары бар пациентке білікті көмек көрсету. Психобелсенді заттарға тәуелді адамдарды анықтау. Клиника, дифференциалды диагностика, емдеу тактикасы, диспансерлеу, тәуелділік аурулары бар адамдарды (оның ішінде балалар мен жасөспірімдерді) оңалту. Психопрофилактика. Тәуелділік ауруларының медициналық, әлеуметтік және заңдық аспектілері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 14
-
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы-2 /Модуль
Тиімді коммуникация, ғылыми негізделген практика, диагностиканың зертханалық-аспаптық әдістерінің нәтижелерін ұтымды тағайындау және түсіндіру, қауіпсіздік, медициналық құқық қағидаттарын сақтай отырып, психофармакологияны терең білу негізінде психикалық аурулары бар пациенттерді ертерек анықтау, диагностикалау және жүргізу. Психопрофилактикалық, оңалту, түзету іс-шаралары, мамандар тобында әлеуметтік қолдау. Пациенттердің, олардың қамқоршыларының психикалық қалыптасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 34
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пациенттер, бала, жасөспірім және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) диагностика, емдеу және психикалық аурулардың алдын алу процесінде, шұғыл жағдайларда, динамикалық бақылауда, диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау кезінде тиімді коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
- Нормативтік және патологиялық психикалық функциялар, жас ерекшеліктері және клиникалық-психопатологиялық, патопсихологиялық, сондай-ақ физикалық, зертханалық, аспаптық зерттеу әдістерін меңгеру дағдылары туралы білімдерді интеграциялау негізінде клиникалық-психопатологиялық белгілер мен синдромдарды анықтау және түсіндіруді жүзеге асыру.
- Қолданыстағы клиникалық емдеу протоколдарына, психикалық денсаулық саласындағы халыққа медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру стандарттарына сәйкес балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық көмек көрсету; балалар мен ересектерге қолданылатын дәрілік және дәрілік емес терапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Психиатриялық тәжірибеде шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ табиғи және техногендік апаттарда, төтенше жағдайларда мамандандырылған психиатриялық көмекті уақытында және тиімді көрсету.
- Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар, мүмкіндіктері шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға ведомствоаралық көмек көрсету кезінде медициналық-әлеуметтік оңалту, абилитация және түзету саласындағы білімдерді қолдану.
- Пациент үшін оңтайлы нәтижеге қол жеткізу мақсатында әріптестерінің пікіріне құрметпен қарап, тиімді уақытты басқару дағдыларын қолдай отырып, мамандардың пәнаралық/пәнаралық командасының жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
- ҚР психикалық денсаулықты қорғау саласындағы заңнамасын, дәрігер мен пациенттің (баланың) құқықтарын қорғау туралы білімдерді қолдану, педиатриялық бейіндегі ұйымдар мен медициналық қызметкерлердің қызметін айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектердің психикалық денсаулығын нығайту және халықтың денсаулығын жақсарту мақсатында психикалық гигиена және салауатты өмір салтын қалыптастыру саласындағы алдын алу шараларын жүргізу.
- Кәсіби жауапкершілік, адалдық және жауапкершіліктің ең жоғары стандарттарына бейілділікті көрсету, бүкіл кәсіби қызмет барысында өз білімдері мен дағдыларын өз бетінше, үздіксіз кәсіби оқыту және жетілдіру қажеттілігін көрсету.
- Ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, зерттеу сұрақтарын құра білу, кәсіби әдебиетті сыни бағалау, халықаралық деректер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалану, зерттеу тобының жұмысына қатысу.