Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7R01124 Психиатрия (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелдi медицина, жоғары деңгейде психиатриялық көмек көрсетудi ұйымдастыруға қабiлеттi қазiргi заманғы медициналық технологияларды қолдану қағидаттарына сәйкес психикалық аурулары бар балаларды, жасөспiрiмдер мен ересектердi диагностикалау, емдеу жөнiнде кәсiби бiлiмi мен дағдылары бар бәсекеге қабiлеттi, бiлiктi психиатр дәрiгерiн даярлау, балаларға, пациенттерге, отбасыларға және тұтастай алғанда халыққа үздiксiз медициналық көмек көрсетудi қамтамасыз ету үшiн денсаулық сақтау саласында жаңа бiлiмдердi жинақтау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R013 Психиатрия ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-1 /Модуль
Медициналық психология
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-2 /Модуль
-
2 Оқу жылы
Балалық шақтағы психотерапия
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы-1 /Модуль
Психиатриядағы жасанды интеллект
Балалардағы жыныстық тәрбие және жыныстық психогигиена
Балалық шақтағы жыныстық мінез-құлықтың бұзылуы
Психиатрия, оның ішінде стационарда балалар психиатриясы-3 /Модуль
Психиатрия, оның ішінде амбулаториялық-емханалық балалардың психиатриясы-2 /Модуль
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пациенттер, бала, жасөспірім және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) диагностика, емдеу және психикалық аурулардың алдын алу процесінде, шұғыл жағдайларда, динамикалық бақылауда, диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау кезінде тиімді коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
- Нормативтік және патологиялық психикалық функциялар, жас ерекшеліктері және клиникалық-психопатологиялық, патопсихологиялық, сондай-ақ физикалық, зертханалық, аспаптық зерттеу әдістерін меңгеру дағдылары туралы білімдерді интеграциялау негізінде клиникалық-психопатологиялық белгілер мен синдромдарды анықтау және түсіндіруді жүзеге асыру.
- Қолданыстағы клиникалық емдеу протоколдарына, психикалық денсаулық саласындағы халыққа медициналық-әлеуметтік көмек көрсетуді ұйымдастыру стандарттарына сәйкес балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық көмек көрсету; балалар мен ересектерге қолданылатын дәрілік және дәрілік емес терапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Психиатриялық тәжірибеде шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ табиғи және техногендік апаттарда, төтенше жағдайларда мамандандырылған психиатриялық көмекті уақытында және тиімді көрсету.
- Психикалық және мінез-құлық бұзылулары бар, мүмкіндіктері шектеулі және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға ведомствоаралық көмек көрсету кезінде медициналық-әлеуметтік оңалту, абилитация және түзету саласындағы білімдерді қолдану.
- Пациент үшін оңтайлы нәтижеге қол жеткізу мақсатында әріптестерінің пікіріне құрметпен қарап, тиімді уақытты басқару дағдыларын қолдай отырып, мамандардың пәнаралық/пәнаралық командасының жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
- ҚР психикалық денсаулықты қорғау саласындағы заңнамасын, дәрігер мен пациенттің (баланың) құқықтарын қорғау туралы білімдерді қолдану, педиатриялық бейіндегі ұйымдар мен медициналық қызметкерлердің қызметін айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектердің психикалық денсаулығын нығайту және халықтың денсаулығын жақсарту мақсатында психикалық гигиена және салауатты өмір салтын қалыптастыру саласындағы алдын алу шараларын жүргізу.
- Кәсіби жауапкершілік, адалдық және жауапкершіліктің ең жоғары стандарттарына бейілділікті көрсету, бүкіл кәсіби қызмет барысында өз білімдері мен дағдыларын өз бетінше, үздіксіз кәсіби оқыту және жетілдіру қажеттілігін көрсету.
- Ғылыми зерттеу жүргізу дағдыларын көрсету, зерттеу сұрақтарын құра білу, кәсіби әдебиетті сыни бағалау, халықаралық деректер базасын күнделікті қызметінде тиімді пайдалану, зерттеу тобының жұмысына қатысу.