Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01122 Офтальмология (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес пациенттерді диагностикалау, емдеу, тиімді профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және офтальмологиялық бейіндегі науқастарға жоғары деңгейде көмек көрсетуге қабілетті қазіргі заманғы медициналық технологияларды қолдану, пациенттер мен халыққа үздіксіз медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау саласында жаңа білімді генерациялауға кәсіби білімі мен дағдылары бар бәсекеге қабілетті, білікті офтальмолог-дәрігерді даярлау тұтастай алғанда
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R027 Офтальмология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы офтальмология-1 /Модуль Стационардағы офтальмология

    Көру мүшесінің патологиясын анықтау және дәлелдеу үшін диагностиканың арнайы әдістерін (авторефрактометрия, визометрия, офтальмоскопия, биомикроскопия және т.б.), сондай-ақ зертханалық және аспаптық диагностика әдістерін (оның ішінде КТ, КТА, УДЗ және ангиография) олардың диагностикалық мүмкіндіктерін терең түсінумен игеру (жедел және созылмалы инфекциялық-қабыну сипатындағы, аутоиммунды, травмалық). Офтальмологиядағы клиникалық фармакология

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Амбулаториялық-емханалық офтальмология-1 /Модуль Амбулаториялық-емханалық офтальмология

    Балалар мен ересектердің емханасы жағдайындағы көз алмасының және қосымша аппаратының жедел және созылмалы қабыну ауруларын диагностикалау және емдеу. Көру мүшесінің патологиясы бар науқастарды динамикалық бақылау. Профилактикалық іс-шаралар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Стационардағы офтальмология-2 /Модуль Стационардағы офтальмология

    Глаукома сияқты көздің жедел және созылмалы ауруларын диагностикалау және емдеу, ересектердің көздің торшасын ажырату және қан тамырлары аурулары, тексеру мен емдеудің арнайы әдістерін, оның ішінде жедел (оның ішінде лазерлік) әдістерін қолдану. Ғылыми негізделген тәжірибе негізінде сапа, уақтылылық, қауіпсіздік стандарттарын сақтай отырып, офтальмологиядағы шұғыл және қиын жағдайлардағы топтық жұмыс

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 35
  • Стационардағы офтальмология-3 /Модуль Стационардағы офтальмология

    Қылилық, туа біткен глаукома, шала туған нәрестелердің ретинопатиясы, дакриоцистит және көру мүшелерінің әртүрлі жарақаттары кезінде балаларға стационар деңгейінде емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемі. Дәлелді медицина қағидаттарына, жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, емдеу-диагностикалық және ІТ-технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес балаларға стационар деңгейінде емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 35
  • Амбулаториялық-емханалық офтальмология-2/Модуль Амбулаториялық-емханалық офтальмология

    Кешенді офтальмологиялық тексерудің барлық спектрін, түзету,алдын алу әдістерін игеру, өмір сүру сапасын жақсарту негізінде рефракция, аккомодация және бинокулярлық көру аномалиялары кезіндегі оптометриялық көмектің толық кешені. Соматикалық аурулар кезінде ретинопатияларды және көру мүшесінің басқа да патологиясын уақтылы диагностикалау және емдеу, көпсалалы топта науқастарды жүргізу. Профилактикалық іс-шаралар өткізу (тексерулер, оқыту, Денсаулық мектептері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 35
  • Микрохирургия

    Тәлімгердің қадағалауымен микрохирургиялық араласуларды орындау дағдыларын меңгеру (катаракта, глаукома, витрэктомия кезінде, лазердің көмегімен рефракция аномалияларын түзету, сондай-ақ көздің торшасы мен көру жүйкесі ауруларын хирургиялық емдеу). Офтальмологиядағы анестезиология негіздері. Науқасты операцияға дайындау және операциядан кейін жүргізу және қалпына келтіру. Асқынулардың алдын алу және хирургиялық араласудың тікелей және алыс нәтижелерін жақсарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 19
  • Амбулаториялық-емханалық офтальмология-3 / Модуль Амбулаториялық-емханалық офтальмология

    АМӘК кезеңінде күрделі (диагностикалық және/немесе емдеу жоспарында) патологиясы бар, коморбидтілігі бар науқастарды стационарды алмастыратын технологияларды қолдана отырып, операциялық емдеуден кейін, ҚР ДСМ халықаралық ұсынымдарына, клиникалық хаттамаларына және ересектер мен балаларға көмек көрсету стандарттарына сәйкес дәлелді медицина қағидаттарын қолдана отырып, біріншілік және екіншілік профилактика және оңалту іс-шараларын жүргізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 15
  • Клиницистке арналған медициналық генетика

    Пациентті ерте және дәл диагностикалау, болжау және дербес жүргізу үшін молекулярлық технологиялар кешенін (геномика, транскриптомика, протеомика және метаболомика) бағалау және түсіндіру үшін молекулярлық-генетикалық профильдеу, оның ішінде омикстік технологияларды қолдана отырып. Патологияға бейімділікті анықтау үшін гендердегі мутацияның болуына тестілеу және медициналық этика мен құқық қағидаттарын сақтай отырып, медициналық-генетикалық консультация беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 8
  • Стационардағы офтальмология-4 /Модуль Стационардағы офтальмология

    Тамырлық және неврологиялық патологияны, ісік түзілімдерін кешенді диагностикалауды (УДЗ, КТ, МРТ, флуоресценттік ангиография, электрофизиологиялық әдістер) игеру. Пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін көпсалалы топтың тәсілмен жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып, дәлелді медицина қағидаттарына, емдеу-диагностикалық және ІТ-технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес мамандандырылған көмек (соның ішінде жедел).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 26
  • Oфтальмологиядағы жасанды интеллект

    Көру мүшесінің патологиясын неғұрлым дәл және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Аурудың даму қаупін, науқастың жай-күйінің нашарлауын және/немесе асқынулардың дамуын бағалау үшін болжамды модельдер. Емдеу мен оңалтудың, оның ішінде микрохирургиялық араласудың оңтайлы бағдарламаларын таңдау. Нейрожелілерді клиникалық шешімдер қабылдау құралы ретінде, сондай-ақ ғылыми зерттеулер жүргізуде пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 8
  • Офтальмологиядағы роботтандырылған технологиялар

    ЖИ қолдана отырып, роботталған диагностикаға инновациялық тәсілдер (мөлдір қабықты және көздің басқа да параметрлерін сканерлеу, автоматты ОКТ жүйесі); көз микрохирургиясы кезінде робот-көмекші, лазерлік операциялар, препараттарды енгізуге арналған нанороботтар. Бионикалық протездер және көз импланттары. Виртуалды шынайы және виртуалды шынайылықпен толықтырылған тренажерлар. Әдебиетті іздеу және талдау, зерттеу деректерін сыни бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 8
  • Сирек кездесетін және жаңа аурулар

    Казуистика: сирек (тұқым қуалайтын, сирек аутоиммунды аурулар) және жаңа аурулары бар науқастардың клиникалық талдаулары (IgG4-тәуелді ауру) Әдебиетті сыни бағалау және талдау, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, халықаралық дерекқорлармен жұмыс, ғылыми, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу. ДДҰ және NIH стратегиялары мен ұсынымдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 8

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи медициналық технологияларды қолдана отырып, науқасты кешенді зерттеу жүргізу, дәлелді тәжірибені және стандарттарды ескере отырып, емдеу жоспарын, хирургиялық араласудың көлемі мен түрін, тактикасын және оңалтуды айқындау үшін офтальмологиялық профиліндегі науқастың мәселелерін шешуге жеке көзқарас негізінде.
  • Ғылыми негізделген тәжірибе негізінде балалар мен ересектерге жоғары технологиялық офтальмологиялық патология бойынша мамандандырылған медициналық көмек көрсету, көру органы аурулары кезінде хирургиялық араласуды бастамалау және жүргізу. Жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну және көмек көрсету стандарттары, емдеу құралдары мен операциялық араласудың тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
  • Офтальмологиялық тәжірибеде шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларда, сондай-ақ эпидемиялар, пандемиялар, төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар кезінде мамандандырылған медициналық көмекті уақытында және тиімді көрсету.
  • Аурулардың диагностикасы, емі және алдын алу барысында пациенттермен, балалармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) сенімді және оң қарым-қатынас орнату үшін коммуникациялық дағдыларды тиімді пайдалану, оның ішінде шұғыл жағдайларда диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау.
  • Мультидисциплинарлық/кәсіпаралық мамандар тобын тиімді ұйымдастыру және әріптестердің пікірін құрметтеу, уақытты тиімді басқару дағдыларын қолдай отырып, пациент үшін оңтайлы нәтижеге қол жеткізу үшін коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
  • Денсаулық сақтау, дәрігер мен пациенттің құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық білімдерді қолдану, офтальмологиялық қызметтің қызметін анықтайтын нормативтік-құқықтық актілерге бағыну.
  • Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
  • Балалар мен ересектер арасында денсаулық сақтау принциптері мен әдістері негізінде, популяциялық денсаулықты қолдау үшін көру органы ауруларының алғашқы және екінші алдын алу шараларын ұйымдастыру және өткізу.
  • Пациенттермен, отбасылармен, әріптестермен және жалпы қоғаммен кәсіби қарым-қатынас кезінде этикалық стандарттарды, моральдық қағидаттарды көрсету және қоса атқару, дәрігерлерден күтілетін жауапты мінез-құлықты дәлелдеу.
  • Денсаулық сақтау жүйесінде тиімді жұмыс істеу және пациенттерге көмек сапасы, қауіпсіздігі мен құндылығына назар аудара отырып, осы жүйені жақсартуға оң ықпал ету.
  • Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни бағалау, зерттеу сұрақтарын қалыптастыру және күнделікті клиникалық іс-әрекетте халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану.
  • Адам денсаулығы саласындағы білімді алға жылжытуға және өмір сапасын жақсартуға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.
Top