Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01113 Инфекциялық аурулар (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инфекциялық аурулар бойынша заманауи медициналық технологияларды қолдана отырып, дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес науқастарды диагностикалау мен емдеуді меңгерген, инфекциялық патология кезінде жоғары деңгейде көмек көрсете алатын, тиімді профилактикалық шараларды ұйымдастыра алатын, халық пен пациенттерге көрсетілетін медициналық көмекті жақсарту мақсатында денсаулық сақтау саласында жаңа білімді қалыптастыра алатын, бәсекеге қабілетті және білікті инфекционист-дәрігерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R011 Инфекциялық аурулар ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Емханадағы инфекциялық аурулар

    АМӘК деңгейінде инфекциялық қызметті ұйымдастыру. АМӘК жүйесінде тиімді жұмыс, инфекциялық патология кезінде емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүзеге асыру. АМӘК -та алдын алу (бастапқы, қайталама, үшінші, TORCH инфекциясы, ЖЖБА); жұқпалы аурулары бар ересек науқастарды динамикалық бақылау; науқастар ,олардың отбасы мүшелерін үйрету. Сан-эпидемиологиялық іс-шаралар өткізу, салауатты өмір салтын қалыптастыруды насихаттау. Реабилитация, паллиативтік көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 17
  • Стационардағы жұқпалы аурулар -1/ Модуль Стационардағы жұқпалы аурулар

    Жұқпалы аурулар қызметін ұйымдастыру. Жұқпалы аурулардың эпидемиологиясы. Инфекциялық процестің клиникалық иммунологиясы. Жағдайдың стандартты анықтамасы. Синдромдық дифференциалды диагностика (қызба, экзантема, гепатит, лимфаденопатия, диарея). Ауруханаішілік инфекция. Науқастарды басқару: жауапкершілік пен сапаның жоғары стандарттарын сақтай отырып қабылдау және клиникалық бөлімше кезеңдерінде, стандарттарға сәйкес және IT технологияларды қолдануда тиімді және қауіпсіз басқару қағидаларын сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары -1 /Модуль Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары

    Балалық шақтағы инфекция барысының иммунопатогенезінің ерекшеліктері. Эпидемиология, инфекциялық бақылау және иммундау қағидалары. Жедел вирустық, бактериялық, саңырауқұлақ және паразиттік инфекциялары бар балаларды диагностикалау және емдеу. ДДҰ стратегиясына, дәлелді медицина қағидаттарына, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалауға сәйкес балаларға стационар деңгейінде емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 14
  • Инфектологиядағы жасанды интеллект

    Инфекциямен байланысты патологияны дәлірек және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Эпидемиологиялық қауіптерді, өмір сүру болжамын, асқынуларды бағалаудың болжамдық үлгілері. Жеке оңтайлы емдеу, алдын алу және оңалту бағдарламаларын таңдау. Клиникалық және ұйымдық-эпидемиологиялық шешімдерді қабылдау құралы ретінде, сондай-ақ инфекциялық патология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде нейрондық желілер арқылы үлкен деректерді талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Клиницистке арналған медициналық генетика

    Тұқым қуалайтын патологиясы, геномдық синдромдар, молекулярлық диагностика, иммуногенетика. Медициналық-генетикалық кеңес беру, генетикалық диагностиканың құқықтық және заңдық аспектілері, генетикалық төлқұжат. Молекулалық диагностикаға перспективалық тәсілдер: WES, WGS (геномды секвенирлеу, экзомды секвенирлеу, транскриптомды секвенирлеу, метаболомды талдау), IT-технологияларды қолдана отырып, диагностикаға интеграцияланған тәсіл

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Емханадағы балалар жұқпалы аурулары

    АМӘК деңгейінде балалар жұқпалы ауруларына қатысты емдеу-алдын-алу, реабилитациялық қызмет. Білікті медициналық көмек көрсету, алдын-алу және эпидемияға қарсы іс-шаралар, профилактикалық тексерулер, вакцинация жүргізу (ҚР күнтізбесі бойынша және эпидемиялық көрсеткіштер бойынша кеңейтілген вакцинация), диспансерлеу, балалардың денсаулығы мен әл-ауқатының әлеуметтік детерминанттарын анықтау, жұқпалы аурулардың арнайы және арнайы емес профилактикасын жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 17
  • Сирек кездесетін және жаңа аурулар

    Казуистика: сирек (тұқым қуалайтын, сирек аутоиммунды аурулар) және жаңа аурулары бар науқастардың клиникалық талдаулары (IgG4-тәуелді ауру) Әдебиетті сыни бағалау және талдау, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, халықаралық дерекқорлармен жұмыс, ғылыми, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу. ДДҰ және NIH стратегиялары мен ұсынымдары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стационардағы жұқпалы аурулар -2/ Модуль Стационардағы жұқпалы аурулар

    Жоғары мамандандырылған көмек: ОЖЖ зақымдануы бар жұқпалы аурулар, зооноздар, риккетсиоздар, трансмиссиялық инфекциялар, тропикалық аурулар, протозойлық және басқа паразитоздар, микоздар, баяу инфекциялар, АИТВ-инфекциясы және ЖИТС, прион аурулары. Этиопатогенез, диагностика, емдеу, арнайы топтарды жүргізу тактикасы (жүкті, егде жастағы пациенттер, преморбидті фоны бар, иммуноскомпромирленген). Салааралық/кәсіп аралық топтағы тиімді қарым-қатынас принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 12
  • Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары -2 /Модуль Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары

    Зооноздар, риккетсиоздар және трансмиссиялық инфекциялар, тропикалық, протозойлық инфекциялар және басқа паразитоздар, микоздар, баяу инфекциялар, АИТВ-инфекциясы, прион аурулары бар балалардағы иммунопатогенезінің және клиникалық ағымының ерекшеліктері. Этиопатогенез, диагностика, емдеу, арнайы топтарды жүргізу тактикасы (преморбидті фонмен, иммунодиатездермен, аллергоздармен және иммунокомпромирленген). Көпсалалық топ құрамында жұмыс істеу, АКТ және халықаралық деректер базасын тиімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 14
  • Аса қауіпті және карантиндік инфекциялар/Модуль Стационардағы жұқпалы аурулар

    1 және 2 топтағы аса қауіпті инфекциялардың эпидемиологиясы, этиопатогенезі, диагностикасы, емдеуі және алдын алу бойынша жұқпалы аурулар дәрігерінің білімі мен дағдыларын жетілдіру. Инфекцияның таралуын болдырмау үшін де, әрбір жеке науқастың мүддесі үшін де эпидемия, пандемия, апаттар жағдайында төтенше және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда жоғары мамандандырылған медициналық көмек көрсетуге қабілетті жұқпалы аурулар дәрігерін даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 8
  • Жұқпалы аурулар кезіндегі шұғыл және қарқынды терапия/ Модуль Стационардағы жұқпалы аурулар

    Жоғары кәсіби стандарттарды, құқықтық нормаларды және салааралық топта тиімді қарым-қатынасты сақтай отырып, тиімді алгоритмдер, дәлелді медицина қағидалары және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктері негізінде науқасқа аса ауыр жағдайда, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда уақтылы білікті реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсетуге қабілетті жұқпалы аурулар дәрігерін даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 12
  • Құрсақішілік инфекциялар және нейроинфекциялар/ Модуль Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары

    Этиопатогенез, эпидемиология, клиникалық көрінісі, біріншілік және екіншілік алдын-алу, жаңа туған нәрестелер мен перинаталдық инфекциялармен ауыратын балаларды басқару тактикасы, әсіресе антенатальды және постнатальды диагностика бойынша білімді жетілдіру. Перинаталдық кезеңдегі балалардағы иммунологиялық және басқа зерттеулерді түсіндіру ерекшеліктері. Жеке және көпсалалы тәсілге негізделген жүйке жүйесінің зақымдануымен инфекцияларды диагностикалау және емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 12
  • Балалардағы жұқпалы аурулар кезіндегі шұғыл және қарқынды терапия/ Модуль Ауруханадағы балалар инфекциялық аурулары

    Дәлелді медицина қағидаттарымен және жоғары кәсіби стандарттарды, құқықтық нормаларды және салааралық топта тиімді қарым-қатынасты сақтай отырып, емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктерімен шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, бала жасындағы науқасқа аса ауыр жағдайда уақтылы білікті реанимациялық және қарқынды медициналық көмек көрсетуге қабілетті жұқпалы аурулар дәрігерін даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • Инфекциялық патология жағдайында барлық деңгейде медициналық көмек көрсету барысында науқастардың денсаулығын нығайту, ауруларды тиімді диагностикалау, емдеу және басқару үшін клиникалық білім мен дағдыларды ғылыми негізделген тәжірибе мен жаңа ақпаратты сыни тұрғыда түсіну арқылы біріктіру.
  • Ғылыми негізделген тәжірибе, жаңа ақпарат пен көмек көрсету стандарттарын сыни тұрғыдан түсіну негізінде балалар мен ересектерге жұқпалы аурулар кезінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
  • Шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, оның ішінде төтенше жағдайларда, табиғи және техногендік сипаттағы апаттарда, пандемияда жұқпалы аурулар тәжірибесінде көмек көрсету кезінде мамандандырылған медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
  • Диагностикалық үрдістерді орындау және тиісті араласуларды бастауды қоса алғанда, ауруларды, оның ішінде шұғыл жағдайларды диагностикалау, емдеу және алдын алу процесінде науқастармен, оның ішінде балалармен, жасөспірімдермен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) оң және сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативтік дағдыларды тиімді пайдалану.
  • Уақытты тиімді басқару дағдыларын сақтай отырып, әріптестердің пікірін құрметтей отырып, пациент үшін оңтайлы нәтижеге қол жеткізу үшін салааралық/ кәсіп аралық мамандар тобының жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін коммуникативті дағдыларды пайдалану.
  • Денсаулық сақтау, дәрігерлер мен науқастардың құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық білімдерін қолдануға және жұқпалы аурулар қызметінің қызметін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу.
  • Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
  • Балалар мен ересектердің және жалпы халықтың денсаулығын нығайту мақсатында инфекциялық аурулардың арнайы және арнайы емес алдын-алу, санитарлық-ағарту жұмыстары мен салауатты өмір салтын қалыптастыру шараларын өткізу.
  • Науқастармен, отбасылармен, әріптестермен және қоғамдастықпен барлық кәсіби қарым-қатынаста этикалық стандарттарды, моральдық принциптерді көрсету және енгізу.
  • Инфекциялық аурулардың қауіп факторларын (әлеуметтік және қаржылық жағдай, қоршаған орта, еңбек жағдайлары, ауыз суға қолжетімділік және т.б.) бағалау үшін эпидемиологиялық тәсілдерді қолдану, инфекциялық патология жағдайында көмек көрсетудің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның маңыздылығын түсіне отырып және медициналық көмекті барлық әлеуметтік топтағы пациенттерге тең түрде көрсету қағидатын сақтау.
  • Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни тұрғыдан бағалау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық мәліметтер қорын тиімді пайдалану
  • Адам денсаулығы және өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы білімді ілгерілетуге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.
Top