7R01127 Гастроэнтерология (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ас қорыту органдарының ауруларын диагностикалау және емдеу саласында терең білімі мен практикалық дағдылары бар білікті, бәсекеге қабілетті гастроэнтеролог дәрігерді даярлау. Бағдарлама халықтың денсаулық деңгейін арттыра отырып және денсаулық сақтаудың барлық деңгейлерінде гастроэнтерологиялық практиканың дамуына ықпал ете отырып, жоғары сапалы емдеуді қамтамасыз ету және гастроэнтерологиялық бейіндегі аурулардың алдын алу, гастроэнтерологияда инновациялық әдістер мен тәсілдерді қолдану, сондай-ақ денсаулық сақтау саласында жаңа білімдерді генерациялау үшін резиденттің заманауи медициналық технологиялар мен дәлелді медицина қағидаттарын тиімді пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R004 Гастроэнтерология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Эндоскопия-1/Модуль Эндоскопия
Балалар мен ересектердегі ультрадыбыстық семиотика, патогенез және патоморфология білімдері негізінде клиникалық контекстте тиімді коммуникация дағдыларын қолдана отырып және АКТ, әсіресе шұғыл жағдайларды пайдалана отырып, сонографиялардың нәтижелерін, сондай-ақ ас қорыту жүйесінің аурулары кезінде визуализациялаудың басқа да әдістерін (КТ, ПЭТ МРТ қоса алғанда) жүргізу, талдауды меңгеру. Балалар,жүкті әйелдердің ультрадыбыстық зерттеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Гастроэнтерология -1/Модуль Гастроэнтерология
Гастроэнтерологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Функционалдық және органикалық АІЖ ауруларын кешенді диагностикалау, созылмалы патологиясы бар науқастарды ұтымды жүргізу,кеңес беру, стационарды алмастыратын технологияларды тиімді пайдалану, АІЖ ауруларының созылмалы ауруларын оңалту, алдын алу. Жүкті әйелдерді, егде, қарт адамдарды жауапкершілік, қауіпсіздік ,сапа стандарттарына сәйкес клиникалық хаттамаларға сәйкес , IT-технологияларды пайдалана отырып жүргізу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Нутрициология
Шұғыл жағдайларда олардың диагностикалық құндылығын, мүмкіндіктері мен шектеулерін терең түсіну негізінде диагностиканың эндоскопиялық әдістеріне негізделген тағайындау. АІЖ ауруларын диагностикалаудың эндоскопиялық әдістерін игеру: гастроскопия, колоноскопия, ректо/сигмоидоскопия. Биопсия, полипэктомия, жараларды, қабынуларды, инфекциялар мен ісіктерді диагностикалау. Шырышты қабықтардың жағдайын бағалау, функционалдық бұзылуларды анықтау. Балаларға эндоскопия жүргізу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Гепатология-1/Модуль Гепатология
Бауыр аурулары кезінде диагностикалық, емдеу, оңалту іс-шараларының толық көлемі: вирустық, аутоиммунды, уытты, метаболикалық, тұқым қуалайтын; цирроз және оның асқынулары. Клиникалық фармакология мен жаңа тәсілдерді тереңдетіп зерделеу негізінде ұтымды терапия. Бауырды транспланттауға көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді айқындау, оларды жоғары кәсіби стандарттарды, құқықтық нормаларды және пәнаралық топта тиімді коммуникацияны сақтай отырып жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 19
-
Гастроэнтерология-2/Модуль Гастроэнтерология
Әр түрлі жас топтарындағы балаларда гастроэнтерологиялық патологияларды жүргізу, преморбидті фон және қосалқы аурулары бар балаларды бақылау, сирек кездесетін аурулары және АІЖ туа біткен ауытқулары бар балаларды жүргізу, фармакотерапия. Шұғыл жағдайларда көмек көрсету, пәнаралық топта құқықтық нормалар мен тиімді коммуникацияны сақтай отырып, дәлелді медицина қағидаттары негізінде диспансерлік бақылау және оңалту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Гастроэнтерологиядағы жасанды интеллект
Ас қорыту жүйесі, бауыр патологиясын неғұрлым дәл және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Аурудың даму тәуекелдерін, пациенттің жай-күйінің нашарлауын және/немесе асқынулардың дамуын бағалау үшін болжамдық модельдер, өмір сүру болжамы. Емдеу, оңалтудың дербестендірілген бағдарламаларын іріктеу. Клиникалық шешiмдер қабылдауға, сондай-ақ медицина саласында ғылыми зерттеулер жүргiзуге арналған құрал ретiнде нейротораптардың үлкен деректерiн талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Гастроэнтерология-3/Модуль Гастроэнтерология
АІЖ созылмалы ауруларын тереңдетіп зерттеу, күрделі (диагностикалық немесе емдеудегі күрделі) патологияны, оның ішінде аутоиммунды, асқынулармен, полиорганды бұзылулармен және/немесе коморбидтілікпен жүргізу; дәлелді медицина қағидаттары негізінде жүргізу және емдеу тактикасы, емдеу құралдары мен көпсалалық тәсілдің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау. Шұғыл және қиын жағдайларда уақтылы және тиімді көмек көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 16
-
Транспланттаудан кейін гастроэтерологиялық/гепатологиялық пациенттерді жүргізу
Науқастарды трансплантациядан кейінгі жүргізу, трансплантаттың бас тартуын диагностикалау мен түзетуді, инфекциялық асқынулардың алдын алу мен емдеуді, иммуносупрессияны басқаруды, ағза функцияларының мониторингін қамту. Метаболикалық бұзылуларды бақылау, диетаны оңалту, түзету және инфекциялық және онкологиялық аурулардың алдын алу. Құқықтық нормаларды сақтай отырып, амбулаторлы және стационарлық жағдайларда катамнездік бақылау қағидаттары
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Эндоскопия-2/Модуль Эндоскопия
Балалар мен ересектерде гепатологияда визуализациялаудың басқа әдістерімен бірге УДЗ дағдыларын тереңдетіп меңгеру: бауыр фиброзын (эластография), көлемдік түзілімдерді, ісіктерді, метастаздарды, бауыр циррозы (порталдық гипертензия) кезінде бағалау. Тиімді коммуникация дағдыларын қолдана және АКТ пайдалана отырып, интервенциялық рәсімдерді, биопсияны, дренаждау және операциядан кейінгі мониторингті жоспарлау және жүргізу үшін УДЗ қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 7
-
Клиницистке арналған медициналық генетика
АІЖ және бауыр тұқым қуалайтын патологиясы, геномдық синдромдар, молекулярлық диагностика, иммуногенетика. Медициналық-генетикалық кеңес беру, генетикалық диагностиканың құқықтық және заңдық аспектілері, генетикалық төлқұжат. Молекулалық диагностикаға перспективалық тәсілдер: WES, WGS (геномды секвенирлеу, экзомды секвенирлеу, транскриптомды секвенирлеу, метаболомды талдау), IT-технологияларды қолдана отырып, диагностикаға интеграцияланған тәсіл
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Сирек кездесетін және жаңа аурулар
Казуистика: сирек (тұқым қуалайтын, сирек аутоиммунды аурулар) және жаңа аурулары бар науқастардың клиникалық талдаулары (IgG4-тәуелді ауру) Әдебиетті сыни бағалау және талдау, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, халықаралық дерекқорлармен жұмыс, ғылыми, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу. ДДҰ және NIH стратегиялары мен ұсынымдары
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Ультрадыбыстық диагностика-1/Модуль Ультрадыбыстық диагностика
Балалар мен ересектердегі ультрадыбыстық семиотика, патогенез және патоморфология білімдері негізінде клиникалық контекстте тиімді коммуникация дағдыларын қолдана отырып және АКТ, әсіресе шұғыл жағдайларды пайдалана отырып, сонографиялардың нәтижелерін, сондай-ақ ас қорыту жүйесінің аурулары кезінде визуализациялаудың басқа да әдістерін (КТ, ПЭТ МРТ қоса алғанда) жүргізу,талдауды меңгеру. Балалар,жүкті әйелдердің ультрадыбыстық зерттеу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 8
-
Ультрадыбыстық диагностика-2/Модуль Ультрадыбыстық диагностика
Балалар мен ересектерде гепатологияда визуализациялаудың басқа әдістерімен бірге УДЗ дағдыларын тереңдетіп меңгеру: бауыр фиброзын (эластография), көлемдік түзілімдерді, ісіктерді, метастаздарды, бауыр циррозы (порталдық гипертензия) кезінде бағалау. Тиімді коммуникация дағдыларын қолдана және АКТ пайдалана отырып, интервенциялық рәсімдерді, биопсияны, дренаждау және операциядан кейінгі мониторингті жоспарлау және жүргізу үшін УДЗ қолдану
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Онкология негіздері
Биохимияны, тамақтану физиологиясын түсіну негізінде АІЖ аурулары кезінде тамақтанудың бұзылуын диагностикалау және түзету. Метаболизмі бұзылған және нутритивтік жеткіліксіздігі бар науқастарды жүргізу. Нутритивтік қолдау қағидаттары: парентеральдық, энтеральдық тамақтану, жағдайының мониторингі. Ерекше топтарға арналған ұтымды тамақтану (балалар, қарттар, жүкті әйелдер) Аурулардың алдын алуда, қалыпты микробиотты ұстауда, оңалтуда, оның ішінде операциядан кейін тамақтанудың рөлі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 13
-
Гепатология-2/Модуль Гепатология
Эпидемиология, қауіп факторлары, клиникалық көріністер, диагностика, АІЖ және бауыр ісіктерімен ауыратын науқастарды жүргізу тактикасы. Обыр алды жағдайларды диагностикалау, скринингтер, визуализация әдістері, морфологиялық әдістер. Пәнаралық тәсіл негізінде оңтайлы кешенді дербестендірілген терапия (хирургиялық, химиотерапия, сәулелік терапия, радиожиілік абляциясы, таргеттік иммунотерапия). Құқықтық нормаларды сақтай отырып, диспансерлеу, паллиативтік көмек, оңалту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 16
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми негізделген тәжірибе, жаңа ақпаратты сынпаздықпен талдау және көмек көрсетудің стандарттарын негізге ала отырып, балалар мен ересектерге асқазан-ішек жолдары және бауыр аурулары бойынша мамандандырылған медициналық көмек көрсету, емдеу әдістерінің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау және жаңа медициналық технологиялар мен аурулардың алдын алу шараларын пайдалану.
- Тексеру стандарттары және дәлелді тәжірибені ескере отырып, заманауи медициналық технологияларды пайдалана отырып, пациенттерге жан-жақты тексеру жүргізу, емдеу, оңалту және пациенттің гастроэнтерологиялық мәселелерін шешудің жеке тәсілін айқындау мақсатында.
- Гастроэнтерологиялық тәжірибеде, сондай-ақ эпидемиялар, пандемиялар, төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар кезінде шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда мамандандырылған медициналық көмекті уақытылы және тиімді way көрсету.
- Диагностика, емдеу және аурулардың алдын алу барысында, оның ішінде шұғыл жағдайларды, диагностикалық-процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастамалауды қамти отырып, пациенттермен, балалармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) сенімді қарым-қатынастар орнату үшін тиімді коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
- Әріптестердің пікірін ескеріп, уақытты тиімді басқару дағдыларын қолдай отырып, пациенттің оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін мамандандырылған/кәсіпаралық команда жұмысын ұйымдастыруда тиімді коммуникациялық дағдыларды пайдалану.
- Гастроэнтерология саласындағы қызметті айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес дәрігердің құқықтарын қорғау саласындағы заңнамалық құқықтық білімдерді қолдану, этикалық қағидаттарды сақтау арқылы пациент құқықтарына құрметпен қарау және ақпараттың құпиялығын қамтамасыз ету.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Жеке тұлғалардың да, тұтастай қоғам денсаулығын жақсартуға бағытталған балалар мен ересектер үшін салауатты өмір салты қалыптастыру қағидаттары мен әдістемелеріне негізделген асқазан-ішек жолдары және бауыр ауруларының алдын алу шараларын ұйымдастыру және өткізу.
- Пациенттермен, отбасыларымен, әріптестерімен және қоғаммен кәсіби өзара әрекеттесулердің барлық аспектілерінде этикалық стандарттар мен моральдық қағидаттарды көрсету және қамту, дәрігерге қойылатын жауапкершілік пен талаптарды сақтау.
- Бар денсаулық сақтау жүйесі аясында тиімді жұмыс істеу, сондай-ақ медициналық көмектің сапасын, қауіпсіздігін және құнын арттыруға баса назар аудара отырып, жүйенің жақсаруына белсенді қатысу, барлық әлеуметтік топтар үшін қызметтердің теңдігі мен қолжетімділігін қамтамасыз ету.
- Өз күнделікті клиникалық қызметінде мәселелерді шешу үшін зерттеу сұрақтарын қалыптастыру, кәсіби әдебиеттерді талдау және сын көзбен бағалау, халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалану.
- Гастроэнтерология саласындағы білімдер алға жылжуын бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу, осы зерттеулер нәтижелерін медициналық тәжірибе мен халықтың өмір сапасын жақсарту үшін қолдану.