7R01102 Дерматовенерология (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес дерматовенерологиялық патологиясы бар науқастарды диагностикалау және емдеу бойынша кәсіби білімі мен дағдылары бар, заманауи медициналық технологияларды қолдана алатын, жоғары деңгейде тиімді профилактикалық іс-шаралар мен медициналық көмекті ұйымдастыра алатын, денсаулық сақтау саласында жаңа білімдерді қалыптастырып, медициналық көмектің сапасын арттыра алатын бәсекеге қабілетті, білікті дерматовенеролог-дәрігерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R012 Дерматовенерология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Дерматовенерологиядағы клиникалық фармакология
Дерматопатология және ЖЖБИ емдеу кезінде фармакодинамика, фармакокинетика, фармакогенетика жайлы терең білім негізінде фармацевтикалық препараттар, қолдану әдістері, дәрілік өзара әрекеттесу туралы білімді жетілдіру. Пациенттің мүддесі үшін рационалды клиникалық шешімдер қабылдау мақсатында халықаралық ақпараттық базаларды зерттеу арқылы ғылыми негізделген жеке көзқараспен емдеуді жүргізу. Фармакотерапияны уақтылы және тиімді алу теңдігін қамтамасыз ету үшін дәрілік қамтамасыз ету саласындағы нормативтер мен құқықтық нормаларды сақтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Модуль Ауруханадағы дерматовенерология-1
Дерматологиялық аурулардың этиопатогенезі мен эпидемиологиясын, клиникалық иммунологияны меңгеру. Тері мен оның қосалқы мүшелерінің ең жиі кездесетін ауруларын – инфекциялық, аллергиялық, көпфакторлық – клиникалық, зертханалық және құралдық диагностикасы. Дифференциалды диагностика. Пациенттерді жүргізу, клиникалық дағдыларды, тиімді коммуникацияны және әріптестермен коллаборацияны қолдану, кәсіби міндеттерді шешу, оқыту және даму үшін ақпараттық жүйелер мен ресурстарды тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 16
-
Дерматовенерологиядағы клиника-лабораторлық диагностика
Диагностикалық құндылығы, мүмкіндіктері мен шектеулерін терең түсіну негізінде зертханалық диагностикалық әдістерді негізделген түрде тағайындау. Материал алу ережелері, зертханалық мәліметтерді (жалпы клиникалық, арнайы иммунологиялық және молекулалық әдістер кешені, гистологиялық, бактериологиялық әдістер, онкомаркерлер және т.б.) интерпретациялау – клиникалық контексте диагноз қою, дифференциалды диагностика жүргізу, емдеуді жоспарлау, пациентті бақылау және ықтимал асқынуларды қадағалау барысында жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Модуль Амбулаторлы-емханалық дерматовенерология-1
Амбулаториялық-емханалық деңгейде дерматовенерологиялық әдістермен көмек көрсету: арнайы дерматологиялық әдістерді пайдалана отырып, науқастарды қарап-тексеру дағдылары, асқынуларды жоя отырып, клиникалық, зертханалық, аспаптық деректерді интерпретациялау негізінде, заманауи және қауіпсіз емдеуді дерматологиялық патологияны (пиодермия, дерматомикоздар, вирустық дерматоздар, аллергодерматоздар, экземалар, ересектердегі қышыма) диагностикалаудың толық көлемін жүргізу, медициналық құжаттаманы, ересек тұрғындарды диспансерлік және профилактикалық тексерулерді жүргізу. Ғылыми негізделген практикаға сүйене отырып ем жүргізу, медициналық құжаттаманы жүргізу, диспансерлеу, профилактикалық іс-шараларға қатысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Гастроэнтерология
Ғылыми негізделген тәжірибе негізінде тері патологиясы мен дерматологиялық көріністерге байланысты асқорыту жүйесі мен бауыр ауруларын диагностикалау және емдеу тәсілдерін гастроэнтеролог-гепатологтармен ынтымақтастықта меңгеру. Микробиотаны, иммуногенетикалық аспектілерді зерделеу, тиімді құралдар мен емдеу әдістерін енгізу арқылы қауіпсіздік пен сапаны ескере отырып, пациенттерді жүргізудің инновациялық тәсілдері. Пациентті жүргізуде, алдын алу және оңалту шараларын іске асыруда жекелендірілген кешенді көзқарас.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жұқпалы аурулар
Экзантема және энантема синдромымен жүретін инфекциялық патологияны диагностикалау және дифференциалды диагностикалау әдістерін ғылыми негізделген тәжірибе арқылы пәнаралық команда құрамында меңгеру. Бастапқы және екіншілік алдын алу бойынша уақтылы әрі тиімді шараларды жүзеге асыру. Ерекше қауіпті инфекция жағдайы анықталған кезде нормативтік құжаттар мен алгоритмдерге сәйкес шұғыл шаралар кешенін уақтылы диагностикалау және жүргізу. Әлеуметтік маңызы бар инфекциялық патологияны тиімді диагностикалау және көмек көрсету. Пациенттерге көмекті уақтылы көрсету, құқықтық аспектілер мен медико-әлеуметтік қолдауды сақтау мақсатында олардың денсаулығы мен әл-ауқатына әсер ететін әлеуметтік факторларды анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Модуль Амбулаторлы-емханалық балалар дерматовенерологиясы-1
Дерматовенерологиялық көмекті балаларға амбулаторлық-поликлиникалық деңгейде көрсету: арнайы дерматологиялық әдістерді қолдана отырып пациенттерді қарау дағдылары, балалар жасындағы пациентпен қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып. Дерматологиялық патологияларды (атопиялық дерматит, басқа аллергиялық дерматоздар, жұқпалы, қабыну, тұқым қуалайтын аурулар) толық көлемде диагностикалау, балалардағы ағым ерекшеліктерін және клиникалық, зертханалық, аспаптық мәліметтерді интерпретациялауды түсіну негізінде. Ғылыми негізделген практикаға сүйене отырып ем жүргізу, медициналық құжаттаманы жүргізу, диспансерлеу, профилактикалық іс-шараларға қатысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Модуль Ауруханадағы балалар дерматовенерологиясы-1
Дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың заманауи жетістіктеріне сәйкес балаларға арналған стационарлық деңгейде емдеу-диагностикалық шаралардың толық кешені. Балалық шақта жиі кездесетін патологиялардың (атопиялық дерматит, қызыл жазық теміреткі, псориаз, микоздар және т.б.) клиникалық ағымы, клиникалық диагноз қою, емдеу, мониторинг жүргізу, емнің тиімділігін бағалау және уақтылы түзету дағдыларын қалыптастыру. Балалар жасына тән ерекшеліктерді, бала мен оның ата-анасымен тиімді коммуникация орнатуды, кәсіби міндеттерді шешу, оқу және даму үшін ақпараттық жүйелер мен ресурстарды тиімді пайдалануды ескере отырып, пациенттерді жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Дерматокосметология
Тері мәселелерін ғылыми негізделген тәжірибе негізінде қауіпсіздік пен сапаға мән бере отырып, косметологиялық процедуралар арқылы шешу әдістерін меңгеру. Пациенттерді тиімді коммуникация арқылы оқыту және комплаенттілікті қалыптастыру. Әлеуметтік факторларды қоса алғанда, жеке жүргізу, алдын алу және оңалту жоспарларын әзірлеу мақсатында бағалау жүргізу – пациенттің өмір сапасын жақсарту үшін денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аясында.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 10
-
Модуль Амбулаторлы-емханалық дерматовенерология -2
Хроникалық дерматоздармен (псориаз, себореялық дерматит, фотодерматит, акне, розацея) ауыратын ересек пациенттерді динамикалық бақылау. Пациенттер мен олардың отбасы мүшелерін оқыту, Псориаз мектебін ұйымдастыру және жүргізу. Профилактикалық іс-шаралар. Дерматопатологиясы және ЖИТС (Жұқпалы Жыныстық Патологиялар) бар жүкті әйелдермен де қоса, пациенттерді кеңес беру және жүргізу, әртүрлі мамандықтағы сарапшылармен коллаборация жасап, дәлелді медицина қағидаттарын сақтай отырып. Инфекциялық дерматоздар мен ЖИТС профилактикасына бағытталған нақты және жалпы профилактиканы жүргізу үшін пациенттердің әлеуметтік денсаулық пен әл-ауқат детерминанттарын анықтау, сондай-ақ дерматовенерологиялық көмек көрсету кезінде құқықтық аспектілерді сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 12
-
Модуль Ауруханадағы дерматовенерология-2
Стационарда жедел жағдайлары және/немесе ауыр дерматовенерологиялық аурулары бар ересектерге диагностика жүргізу және емдеу (пруриго, псориазды эритродермия, вегетациялаушы пемфигустың ауыр түрі, буллезді пемфигоид, Девержи қызыл теміреткісі, парапсориаз, герпетиформды Дюринг дерматитінің және патологиялық жағдайлар). Мамандандырылған көмекті көрсету кезінде тиімді әрі қауіпсіз ем жүргізу қағидаттарын сақтай отырып, озық технологияларды, соның ішінде ақпараттық, емдеу құралдары мен әдістерін қолдану арқылы тиімді коммуникация орната отырып, топпен жұмыс істеу. Ақпараттық ресурстармен, соның ішінде халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 14
-
Дерматовенерологиядағы жасанды интеллект
Дерматологиядағы патологияны дәлірек және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Иммуногенетикалық қауіптерді бағалаудың болжамдық модельдері, нашарлауды болжау, асқынулар, терапияға жауап. Жеке оңтайлы емдеу, алдын алу және оңалту бағдарламаларын таңдау. Клиникалық шешімдер қабылдау құралы ретінде, сондай-ақ дерматологиялық патология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде нейрондық желілер арқылы үлкен деректерді талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Онкология
Онкопатологияны уақтылы диагностикалау дағдыларын меңгеру, оның ішінде интеллектуалдық технологияларды қолдану. Ісік алдынғы қатерлі ісіктер мен онкологиялық ауруларды ерте анықтау бойынша кешенді шаралар жүргізу, пәнаралық командада алдын алу шараларын ұйымдастыру. Жақсы және қатерлі ісікке дейінгі қалыптармен пациенттерді динамикалық бақылау, онкопатологияның әлеуметтік детерминанттарын анықтап, тәуекел топтарын қалыптастыру және мамандандырылған көмек көрсету құқықтық аспектілерін сақтау. Злокачествалық ісіктермен пациенттерді медициналық және әлеуметтік оңалту шараларына қатысу, мультиқызметті командада жұмыс істеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Псориаздың ілеспелі жағдайлары
Псориаздың тері көріністерінің басқа органдар мен жүйелерге, әсіресе сүйек-буын және жүрек-қан тамырларына әсерімен байланысы. Псориаздың ауырлық индексі. Мультидисциплинарлы ғылыми-зерттеу тобы құрамында өнімді жұмыс (ревматологтар, кардиологтар, иммунологтар, генетиктер, клиникалық фармакологтар). Зерттеу сұрақтарын құрастырып, зерттеу нәтижелерін сын тұрғысынан талдау арқылы рационалды клиникалық шешімдер қабылдау, интеллектуалдық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Соматикалық патологияның терідегі көріністері
Тері көріністерінің ішкі ағзалар ауруларымен (эндокриндік, аутоиммундық, онкопатология) өзара байланысын зерттеу негізінде пациенттерді диагностикалау және жүргізу бойынша жекелендірілген тәсіл, сондай-ақ жаңа жүйелік аурулар (IgG4-тәуелді ауру, макрофагтардың активация синдромы, көпқабатты қабыну синдромы). Ғылыми негізделген тәсілмен кешенді диагностика, жүргізу және оңалту, жоғары технологиялық әдістерді рационалды қолдану негізінде. Зерттеу сұрақтарын құрастыру, зерттеу нәтижелерін сын тұрғысынан талдау арқылы рационалды клиникалық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Балалардағы сирек кездесетін генетикалық тері аурулары
Балалардағы терінің тұқым қуалаушылықпен байланысты сирек патологиялары: геномды синдромдар, молекулалық диагностика, иммуногенетика. Генетикалық тұрғыдан детерминирленген жекелендірілген емдеу тәсілі. Иммуногенетикалық, иммунологиялық мәліметтердің нәтижелерін интерпретациялау және оларды клиникалық дерматологияға IT-технологияларын қолдану негізінде интеграциялау. Әдебиетті сын тұрғысынан бағалау, талдау жүргізу, орфандық аурулар бойынша халықаралық деректер базаларымен жұмыс істеу, ғылыми зерттеулерге, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Модуль Ауруханадағы балалар дерматовенерологиясы-2
Ауыр ағымды созылмалы дерматоздарда, аутоиммундық, генетикалық тұрғыдан детерминацияланған, көпфакторлы ауруларда (буллезді эпидермолиз, ихтиоз, нейрофиброматоз, склеродермия, жаңа туған нәрестелердің склеремасы, склередема және т.б.), сондай-ақ жедел патологияларда (аллергиялық, жұқпалы және т.б.) қазіргі заманғы емдеу-диагностикалық технологиялардың жетістіктеріне сәйкес стационар деңгейінде балаларға толық көлемде емдеу-диагностикалық іс-шараларды меңгеру. Бұл ретте кәсіби жауапкершіліктің жоғары стандарттарын, дәлелді медицинаның қағидаттарын, емдеу-диагностикалық және IT технологиялардың заманауи жетістіктерін басшылыққа ала отырып, Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамалары мен нормативтік-құқықтық актілерін сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 14
-
Модуль Амбулаторлы-емханалық балалар дерматовенерологиясы-2
Қиын дерматопатологиясы бар балаларды амбулаторлық деңгейде диагностикалау және жүргізу, диагностикалық және емдеу ресурстарын, соның ішінде арнайы диагностика әдістерін тиімді пайдалану. Пациенттер мен олардың отбасыларын өмір сапасын қолдауға бағытталған оқыту. Профилактикалық және реабилитациялық іс-шараларды ұйымдастыру. Балаларда төтенше жағдайларда кешенді көмек көрсету, АМСК деңгейінде барлық мамандармен коллаборация жасап, жоғары кәсіби стандарттарды сақтай отырып. Ақпараттық ресурстармен, соның ішінде халықаралық дерекқорлармен жұмыс істей отырып, кәсіби міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 12
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дерматологиялық және венерологиялық патология кезінде клиникалық білім мен дағдыларды барлық деңгейде медициналық көмек көрсету барысында ауруларды тиімді диагностикалау, емдеу және жүргізу, сондай-ақ пациенттердің денсаулығын нығайту үшін ғылыми дәлелденген тәжірибе мен жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан сараптау негізінде біріктіру.
- Ғылыми дәлелденген тәжірибе мен жаңа ақпаратты сыни тұрғыдан сараптау негізінде, стандарттар мен хаттамаларды сақтай отырып, балалар мен ересектерге дерматовенерологиялық аурулар кезінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету.
- Дерматовенеролог-дәрігердің тәжірибесінде туындауы мүмкін шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, соның ішінде эпидемиялар, пандемиялар, төтенше жағдайлар мен табиғи және техногендік сипаттағы апаттар кезінде медициналық көмекті уақтылы әрі тиімді көрсету.
- Диагностика, емдеу және аурулардың алдын алу барысында, соның ішінде шұғыл жағдайларда, диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау кезінде пациенттермен, балалармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) позитивті әрі сенімді қарым-қатынас орнату үшін коммуникативтік дағдыларды тиімді пайдалану.
- Науқас үшін оңтайлы нәтижеге қол жеткізу мақсатында әріптестердің пікіріне құрметпен қарап, уақытты тиімді басқару дағдыларын сақтай отырып, мамандардың пәнаралық/кәсіби топтарының жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін коммуникативтік дағдыларды пайдалану.
- Денсаулық сақтау, дәрігерлер мен науқастардың құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық білімдерін қолдануға және дерматологиялық аурулар қызметінің қызметін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу және кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-сандық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін, денсаулық сақтау ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектердің денсаулығын, сондай-ақ жалпы халық денсаулығын нығайту мақсатында тері аурулары мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың арнайы және арнайы емес алдын алу шараларын, санитариялық-ағартушылық жұмыстар мен салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша іс-шараларды жүргізу.
- Пациенттермен, олардың отбасыларымен, әріптестермен және қоғаммен кәсіби қарым-қатынастардың барлық түрінде этикалық стандарттар мен моральдық қағидаттарды сақтай отырып, дәрігерге тән жауапкершілікті мінез-құлықты көрсету.
- Эпидемиологиялық тәсілдер негізінде денсаулықтың әлеуметтік детерминанттарын айқындау арқылы халықтың барлық әлеуметтік топтарына медициналық көмек көрсету кезінде теңдік қағидаттарын сақтау.
- Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни тұрғыдан бағалау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық мәліметтер қорын тиімді пайдалану. Адам денсаулығы және өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы білімді ілгерілетуге бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.