Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01718 Орыс тілі мен әдебиет в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының Ұлттық біліктілік жүйесінің талаптарына сәйкес білім беру бағыты бойынша кәсіби құзыреттіліктерге және орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи технологиялары ілімдеріне ие мұғалімдерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Ғылыми зерттеу негіздері
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Әдебиеттануға кіріспе
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйесі
Қазақстанның балалар әдебиеті
Ресей фольклорлық және ежелгі орыс әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Инклюзивті білім беру жағдайында АБҚ балаларды оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім берудегі ИКТ
Бағдарламалық мазмұнды АБҚ балаларға арнап бейімдеу
XI-XVIII ғғ. Фольклор және әдебиет
Әлем контекстіндегі балалар әдебиеті
Грамматикалық ілім туралы сөз
Педагогикалық психология
ХІХ ғасырдың I жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
Қазіргі орыс тілі сөзжасамы мен морфологиясы
Орыс әдебиетінің алтын ғасыры
-
3 Оқу жылы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
XIX ғасырдың шетел әдебиетінің тарихы
Диакроникадағы орыс тілінің грамматикалық жүйесі
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Мемлекеттік тілдің аумақтық сорттары
XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті
Орыс тілінің диалектік жүйесі
ХХ ғасырдың орыс әдебиеті
Орыс әдеби сыны
Шетел әдебиетінің тарихы (ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейін)
Орыс тілінің стилистикалық орналасуы
Коммуникация теориясы
ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті
Орыс тілінің функционалдық стильдері
-
4 Оқу жылы
Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орыс тілін оқыту әдістемесі
Орыс әдеби тілінің тарихы
Әдебиет теориясы
Лингвистика ілімінің тарихы
Орыс әдебиетін мектепте оқытудың инновациялық технологиялары мен оқу үдерісін ұйымдастыру әдістемесі
Орыс тілін кодтау қағидалары
Теориялық әдебиеттану
Жалпы тіл білімі
Қазіргі әдеби үдеріс
ХХ-ХХІ ғасырлар кезіндегі орыс әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
- Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
- Құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
- Инклюзивті мәдениеттің негізгі қағидаттары мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, инклюзивті қоғамның кедергілері мен ресурстарын диагностикалау, әлеуметтік теңдік қағидаттарына негізделген күнделікті және кәсіби іс-әрекетте қарым-қатынас стратегиясын таңдай біледі.
- Тілдің әлеуметтік сипаты мен функцияларын, оның ішкі құрылымын, оның жұмыс істеу заңдарын және тарихи дамуын білу; материалды құрылымдау кезінде жасанды интеллект деректерін қолдана білу.
- Тілдің белгілі бір деңгейін зерттеуге бағытталған лингвистикалық пәндер жүйесінде ұсынылған жүйелік тілдік бірліктердің қарым-қатынасын түсіну.
- Көне дәуірден бастап қазіргі заман заманға дейінгі орыс әдебиеті шығармаларының әр түрлі мәтіндерін білу және оларды білікті маман ретінде түсіндіре алу.
- Орыс жəне əлем əдебиеттерінің даму кезеңдерін білу; олардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата алу; көрнекті ақын-жазушылардың өмірі мен шығармашылығының басты кезеңдерін білу.
- Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негіздері, заманауи тәрбие тұжырымдамаларын білу; мінез-құлықтың этикалық нормаларына адалдығын көрсету.
- Оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді білу; білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру, сабақ жоспарларын жасау; білім алушыларға критериалды бағалау жүйесін әзірлеу және қолдану, оның мониторингін жүзеге асыру.
- Заманауи әдістемелер мен технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті оқушылардың дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолдана алу; өзінің кәсіби қызметі мен әріптестерінің тәжірибесіне рефлексия жасауды жүзеге асыру.
- Қазіргі заманғы әдебиеттану жағдайын ескере отырып, жасанды интеллект элементтерін қолдану арқылы әдеби шығармаларды ауқымды тарихи-әдеби контексте талдау дағдыларына ие болу.
- Синхрондық және диахрондық аспектілерде тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын біледі.