Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11102 Туризм менеджменті в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасы туризмінің әртүрлі салаларындағы кәсіпорындарда қарқынды дамып келе жатқан сыртқы орта жағдайында өзін-өзі зияткерлік жетілдірудің жоғары деңгейіне ие, тиімді өндірістік-басқару қызметіне қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 65
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туризмдегі жобаларды басқару
Шет тілі (кәсіби)
Туризм индустриясындағы стратегиялық менеджмент
Басқару психологиясы
Менеджмент
Іскерлік қатынастар этикасы
Туриндустрия кәсіпорындарындағы сапаны басқару
Туризм саласындағы кадрлық қызметті құжаттамалық қамтамасыз ету
Қонақ үй және туристік бизнестегі инновациялар
Туристік кластерлерді жобалау
Туризмдегі маркетингтік зерттеулер
Туризмдегі қаржылық менеджмент
Халықаралық бизнес
Туризм статистикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көптілді қоғам жағдайында туризм индустриясы маманының кәсіби қызметі туралы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету
- Іскерлік қарым-қатынас психологиясын, кәсіпорынның тиімді жұмыс істеу заңдылықтарын және туристік компания қызметкерлерінің қызметін білуге негізделген басқару қызметіндегі психологиялық заңдылықтарды қолдана отырып, бизнес ортасының нормалары, принциптері мен құндылықтары арқылы туристік бизнесті стратегиялық және операциялық басқаруға кәсіби көзқарасты көрсету
- Халықаралық және өңірлік деңгейде туристік бизнесті тиімді басқаруды ұйымдастыру мақсатында қаржылық менеджмент, стратегиялық жоспарлау, маркетинг және менеджмент негіздері контекстінде халықаралық туристік бизнестің және оны басқару элементтерінің экономикалық өзара байланыстарын қалыптастыру туралы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру
- Стратегиялық менеджмент, маркетингтік шешімдерді жоспарлау мәселелерін кәсіби түрде әзірлеу, басқару және шешу, туристік компаниялар, аймақтық және халықаралық туризм үшін халықаралық бизнестің басқару шараларын талдай отырып, сапаны басқару процесін жүзеге асыру