Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10117 Медицина в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық стандарттарға сәйкес келетін терең теориялық білімі, практикалық дағдылары және зерттеу құзыреттілігі бар медицина саласындағы мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 6 года
  • Кредиттер көлемі 400
  • Білім беру бағдарламаларының тобы BM086 Медицина
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Модуль Ғылыми ойлауды дамыту: Ғылыми зерттеу әдістемесі

    "Ғылыми зерттеу әдістемесі" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер алған білімдерін ғылыми міндеттер қою, зерттеу жобаларын жоспарлау және іске асыру үшін жүйелеуге, кеңейтуге және қолдануға қабілетті болады; гипотезалар әзірлейді, зерттеу әдістерін таңдайды, эксперименттер жүргізеді және алынған деректерді талдайды. Олар сондай-ақ ғылыми жұмыстарды ресімдеу, жарияланымдарды дайындау және зерттеу нәтижелерін кәсіби ортада ұсыну дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 2
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Эндокринология

    "Эндокринология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер ересектердегі эндокриндік жүйенің анатомиялық-функционалдық ерекшеліктерін қалыпты жағдайда да, патологиялық жағдайда да сипаттай алады; тұқым қуалайтын және жүре пайда болған аурулардың этиологиясы мен патогенезін талдайды, эндокриндік жүйенің зақымдануының клиникалық семиотикасын таниды және ең көп таралған эндокриндік патологияларды ажыратады; ең жақсы дәлелді тәжірибелер мен заманауи клиникалық хаттамаларды ескере отырып, дәрілік емес, дәрілік, хирургиялық және жоғары технологиялық араласуларды қоса алғанда, эндокриндік жүйе ауруларының алдын алу шараларын әзірлеу және тиісті емдеу әдістерін таңдау.

    Несиелер - 3
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Гистология, эмбриология, цитология 1

    "Гистология, эмбриология, цитология 1" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер жасушалардың, тіндердің және мүшелердің құрылымы мен қызметін, сондай-ақ олардың даму процестерін талдай алады. Жалпы гистологияны, цитологияны (плазмолемманың, ядроның және органеллалардың құрылымын қоса алғанда), сондай — ақ эмбриогенездің кезеңдерін-гаметогенезден және ұрықтанудан жатырішілік дамуға дейін түсіну негізінде физиологияны, патологияны және клиникалық пәндерді одан әрі зерттеудің негізі болатын жасушалық, тіндік және орган деңгейіндегі өмірлік процестердің құрылымдық ұйымдастырылуына бағдарланатын болады.

    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар модулі: Төтенше жағдайлар бойынша симуляциялық курс. Жедел кардиология

    "Төтенше жағдайлар бойынша симуляциялық курс. Шұғыл кардиология " пәнін аяқтағаннан кейін интерндер өмірге қауіп төндіретін жағдайларды жедел тани алады және ауруханаға дейінгі және госпиталь кезеңдерінде барлық жастағы топтардағы (ересектер, жүкті әйелдер мен балалар) пациенттерге шұғыл көмек көрсете алады; жедел кардиологиялық жағдайларда (миокард инфарктісі, тұрақсыз стенокардия, жүрек жеткіліксіздігі, аритмия, гипертониялық дағдарыс, жедел тыныс алу жеткіліксіздігі) негізделген клиникалық шешімдер қабылдайды. Жедел қан айналымы жеткіліксіздігі, анафилаксия, кома, жарақаттар, ауруханадан тыс босану сияқты жағдайларда симуляциялық жағдайларда практикалық дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады. Жоғары технологиялық тренажерларды қолдану (SimMan 3G, Аполлон, Келли, Ноэль) сценарийлердің шынайылығын қамтамасыз етеді және тұрақты жедел әрекет ету дағдыларын қалыптастырады (BLS, ACLS).

    Несиелер - 2
  • Балалар денсаулығы модулі: Педиатрия 2

    "Педиатрия 2" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер диагностика мен дифференциалды диагностиканы жүргізуге, ауруларды емдеу мен алдын алудың заманауи әдістерін қолдануға, сондай-ақ созылмалы аурулары бар әр түрлі жастағы балаларға арналған оңалту іс-шараларын жоспарлауға; әртүрлі органдар мен жүйелердің патологияларын анықтауға, IBDV бағдарламасы бойынша науқас баланы басқару тактикасын анықтауға, жаңа туған нәрестеге алғашқы күтім жасау бойынша кеңес беруге, бала емізу. Студенттер клиникалық шешімдер қабылдау, дифференциалды диагностика және шұғыл медициналық көмек көрсету алгоритмдерін (гипертермиялық, конвульсиялық синдромдар, улану, жарақаттар мен жазатайым оқиғалар, анафилактикалық шок, жоғарғы тыныс жолдарының аспирациясы, көмей стенозы) дәлелді медицина деректері мен заманауи клиникалық хаттамалар негізінде әртүрлі жастағы балаларға меңгереді; медициналық ақпараттық жүйеде жазбаларды сапалы жүргізеді; пациенттердің жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен, олардың ата-аналарымен және медициналық персоналмен кәсіби қарым-қатынас жасау

    Несиелер - 5
  • Төтенше жағдайлар модулі: Анестезиология, реаниматология

    "Анестезиология, реаниматология" пәнін оқуды аяқтағаннан кейін интерндер анестезиологиялық қамтамасыз ету әдістерін қолдануға, шұғыл көмек көрсетуге және ауыр жағдайларда әртүрлі жастағы пациенттерге қарқынды терапия жүргізуге қабілетті болады. Интерндер өмірлік функциялардың мониторингін орындауға, ауырсынуды басудың заманауи әдістерін қолдануға, сондай-ақ реанимациялық іс-шараларға қатысуға қабілетті болады; олар реанимация және қарқынды терапия бөлімшелерінде пациенттерді басқару алгоритмдерін меңгереді, шектеулі уақыт жағдайында жедел шешім қабылдауға және көпсалалы топта жұмыс істеуге үйренеді.

    Несиелер - 3
  • Модуль Тіршіліктің және иммунитеттің молекулалық негіздері: Иммунология

    "Иммунология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер иммундық жүйенің құрылымы мен қызметін сипаттай алады, ағзаны патогендерден қорғау механизмдерін және гомеостазды сақтаудағы иммунитеттің рөлін түсіндіре алады. Туа біткен және бейімделгіш иммунитетті ажырату, иммундық жүйе мүшелерін сипаттау, сондай-ақ антигендер мен антиденелердің өзара әрекеттесуін, иммундық жауаптың қалыптасу және реттеу кезеңдерін талдау; вакцинопрофилактика принциптерін, вакциналардың түрлерін және жасанды иммунитеттің қалыптасу механизмдерін түсіну; олар аутоиммунды аурулардың, аллергиялық реакциялардың және иммун тапшылығы жағдайларының табиғаты мен ерекшеліктерін түсіндіре алады.

    Несиелер - 3
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Қалыпты физиология 2

    Модуль аясындағы пән ағзаның функцияларын және оларды реттеуді зерттеудің жалғасы болып табылады. "Қалыпты физиология 2" пәнін оқуды аяқтағаннан кейін студенттер жеке физиология деңгейінде адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің функцияларын түсініп, түсіндіре алады; орталық және автономды жүйке жүйесінің, тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, лимфа, ас қорыту және зәр шығару жүйелерінің жұмысын талдай алады; зат алмасу және энергия, тамақтану, терморегуляция механизмдерін, ішкі секреция бездерінің функцияларын және анализаторлардың жұмысы; организмнің интегративті қызметін түсіндіру, физиологиялық процестерді реттеу заңдылықтарын анықтау

    Несиелер - 4
  • Клиника модулімен таныстыру: Ішкі аурулардың пропедевтикасы

    "Ішкі аурулар пропедевтикасы" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту және зәр шығару жүйесі аурулары бар науқастарды клиникалық тексеруден өткізе алады: пациентке бағытталған анамнез жинау, физикалық тексеру, перкуссия, аускультация, сондай-ақ зертханалық және аспаптық диагностикалық әдістерді, соның ішінде анализдер мен электрокардиограммалардың (ЭКГ) нәтижелерін түсіндіруді қолдана алады. Студенттер жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту және зәр шығару жүйелерінің функционалды жағдайын бағалай алады

    Несиелер - 10
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар және араласулар: Оториноларингология

    "Оториноларингология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер Лор органдарының ең көп таралған ауруларының клиникалық көріністерін тани алады, оларды диагностикалау әдістерін қолдана алады және халықаралық және Ұлттық клиникалық хаттамалардың ең жақсы дәлелді тәжірибелері мен ұсыныстары негізінде емдеу алгоритмдерін басшылыққа алады. Студенттер Лор жүйесінің мүшелерін физикалық тексеруден өткізе алады, соның ішінде отоскопия, сыбырлау және қатты сөйлеу арқылы есту сынақтары және есту функциясын бағалау үшін шанышқы сынақтары; ұқсас белгілері бар дифференциалды диагностиканы жүргізу және медициналық көмектің заманауи стандарттарын ескере отырып, терапевтік тактиканы таңдауды негіздеу.

    Несиелер - 3
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Апаттар медицинасы

    "Апаттар медицинасы" пәні аяқталғаннан кейін студенттер Төтенше жағдайлар кезінде шұғыл медициналық көмекті ұйымдастыруға және көрсетуге; медициналық сұрыптау қағидаттарын қолдануға, жарақаттар, жіті жағдайлар және жаппай зақымданулар кезінде шұғыл көмек алгоритмдері бойынша әрекет етуге, сондай-ақ зардап шеккендерді алғашқы медициналық эвакуациялауды қамтамасыз етуге; санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы іс-шараларға қатысуға, қауіпсіздік пен шұғыл медициналық қызметтер құрамындағы іс-қимылдарды үйлестіру.

    Несиелер - 3
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Стоматология

    "Стоматология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер тістердің, ауыз қуысының және жақ-бет аймағының құрылымы мен қызметін сипаттай алады, сондай-ақ ересектер мен балалардағы негізгі стоматологиялық ауруларды тани алады; стоматологиялық тексерудің негізгі дағдыларын меңгереді және тіс-жақ жүйесінің жағдайын бағалау кезінде анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерді ескеруді үйренеді.

    Несиелер - 2
  • Клиникаға кіріспе модулі: Топографиялық анатомия және жедел хирургия

    "Топографиялық анатомия және жедел хирургия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер анатомиялық аймақтардың қабатты құрылымын талдай алады, органдардың өзара орналасуын (синтопия), олардың дене бетіндегі проекциясын (голотопия) және қаңқа элементтеріне қатынасын (қаңқа) анықтай алады; қанмен қамтамасыз ету, иннервация және ағзалардың лимфа ағымының ерекшеліктерін қалыпты жағдайда да, патологияда да түсіндіре алады, жас, жыныстық және конституциялық айырмашылықтарды ескере отырып; тәжірибеде анатомиялық құрылымдарды басшылыққа ала отырып, хирургиялық араласуды жоспарлау және орындау кезінде алған білімдерін қолдану.

    Несиелер - 6
  • Денсаулық сақтауды басқару модулі: Менеджмент

    "Менеджмент" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер медициналық саладағы кәсіпкерлік пен басқару негіздерін түсініп, оларды медициналық ұйымдардың жұмысын талдау үшін қолдана алады; медициналық мекемелердің қызметін ұйымдастыру, персоналды басқару, денсаулық сақтауды қаржыландыру және құқықтық реттеу принциптерін түсіндіре алады; медициналық қызметтердің сапасын жоспарлау, бағалау әдістерін қолдану және денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігін арттырудың заманауи тәсілдерін талдау.

    Несиелер - 2
  • Клиникаға кіріспе модулі: Жалпы хирургия

    «Жалпы хирургия» пәнін аяқтағаннан кейін студенттер хирургиялық тәжірибеде асептика мен антисептиканың негізгі принциптерін қолдана алады, қан құюға және қан алмастырғыштарды қолдануға дайындалады, хирургиялық тексеруден өтеді, хирургиялық инфекциялар мен жараларды емдеу жоспарын бағалайды және анықтайды; анальгезия механизмдерін түсіну және клиникалық жағдайға байланысты анестезия әдістерін таңдау, хирургиялық араласудың жалпы принциптерін талдау, әртүрлі органдар мен жүйелердің ауруларын хирургиялық емдеу үшін аппараттық және аспаптық құралдарды қолдану.

    Несиелер - 6
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Функционалды анатомия

    "Функционалды анатомия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер омыртқаның, аяқ-қолдың және ересек адамның басының анатомиялық-функционалдық байланыстарын қалыпты жағдайда да, патологияда да талдай алады. Органдар мен жүйелердің филогенезі мен онтогенезін түсіну негізінде клиникалық тестілеу әдістері қолданылады, бейнелеу деректерін (КТ, МРТ, рентген) түсіндіреді және пациенттің жағдайын диагностикалау және бағалау үшін клиникалық иллюстрацияларды пайдаланады.

    Несиелер - 2
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Биохимия

    "Биохимия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер ағзаның тіршілік әрекетінің молекулалық негіздерін түсініп, биохимиялық процестердің механизмдерін түсіндіре алады; ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, ферменттердің, витаминдер мен гормондардың құрылымы мен қызметін қоса алғанда, организмнің химиялық құрамын талдай алады; көмірсулар, липидтер мен ақуыздар алмасуының ерекшеліктерін, сондай-ақ қанның, минералды метаболизмнің және зәр құрамының биохимиялық көрсеткіштерін түсіндіре алады; аурулардың патогенезін түсіну, зертханалық деректерді түсіндіру және медициналық тәжірибеде клиникалық шешімдерді негіздеу үшін биохимиялық принциптерді қолдану.

    Несиелер - 8
  • Клиникалық гемостазиология және трансфузиология

    "Клиникалық гемостазиология және трансфузиология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер гемостаз жүйесінің жұмысын түсіндіре алады, оның бұзылуын тани алады және коагулопатияларды диагностикалаудың заманауи әдістерін қолдана алады; геморрагиялық және тромбофилді жағдайларды бағалайды, зертханалық зерттеулердің нәтижелеріне сүйене отырып, қан ұю жүйесі бұзылған науқастарды басқару тәсілін таңдайды. Трансфузиология шеңберінде студенттер донорлық қанның түрлері мен компоненттерін жіктеуге, қан құюға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтауға, сондай-ақ қан мен оның компоненттерін дайындау, сақтау және құю ережелерін сақтауға қабілетті болады.

    Несиелер - 3
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Кәсіптік аурулар

    "Кәсіптік аурулар" пәні аяқталғаннан кейін студенттер кәсіптік маршрутты және еңбек жағдайларының санитарлық-гигиеналық сипаттамаларын қолдана отырып, кәсіптік тарихты жинай алады; кәсіптік патологиялық клиникада пациенттерге объективті тексеру жүргізеді және диагноз қою кезінде арнайы зертханалық, рентгенологиялық және функционалдық әдістердің деректерін ескереді; кәсіптік аурулары бар науқастарды Еңбек және медициналық-әлеуметтік оңалту жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қабілетті.

    Несиелер - 2
  • Модуль Дәрігер тәжірибесінде биомедициналық пәндердің интеграциясы

    Модуль аяқталғаннан кейін студенттер типтік клиникалық жағдайлар мысалында негізгі пәндер — анатомия, гистология, физиология, биохимия, фармакология және патология туралы білімді біріктіре алады. Студенттер клиникалық жағдайларды пәнаралық көзқарас тұрғысынан талдауға, аурулардың негізгі көріністерін анықтауға және оларды биомедициналық механизмдермен байланыстыруға қабілетті болады. Олар сондай-ақ клиникалық ойлау элементтерін қолдануды және диагностика мен терапияның заманауи әдістерімен танысуды үйренеді, бұл клиникалық пәндерді одан әрі дамыту үшін берік негіз жасайды.

    Несиелер - 3
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Гистология, эмбриология, цитология 2

    Модуль шеңберіндегі пән әртүрлі органдар мен жүйелердің функцияларын және оларды реттеуді зерттеудің жалғасы болып табылады. "Гистология, эмбриология, цитология 2" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер адам ағзасының әртүрлі жүйелерінің мүшелерінің микроскопиялық құрылымы мен функцияларын талдай алады; ұлпалар мен мүшелердің жас ерекшеліктерін ескереді, сондай-ақ аурулардың патогенезін түсіну үшін олардың құрылымдық ұйымы туралы білімді қолданады. Клиникалық пәндерді кейіннен зерделеу және клиникалық ойлауды дамыту үшін қажетті функционалдық морфология туралы ғылыми негізделген түсінік қалыптастырылатын болады.

    Несиелер - 4
  • Клиникалық электрокардиография

    "Клиникалық электрокардиография" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер әртүрлі клиникалық жағдайларда ЭКГ-ны тіркеуге және түсіндіруге қабілетті болады; қалыпты ЭКГ интерпретация алгоритмдерін қолдану, автоматизм, қозғыштық және өткізгіштік бұзылыстарын диагностикалау, сондай-ақ жедел коронарлық синдром, миокард инфарктісі, кардиомиопатия, перикардиальды аурулар және электролиттік бұзылулар белгілерін тану, соматикалық аурулардағы ЭКГ өзгерістерін ескеру, мұндай іштің патологиясы және цереброваскулярлық жедел бұзылулар сияқты. Олар сондай-ақ әдеттегі ЭКГ, Холтер мониторингі, пароксизмальды ритақ бұзылыстарын диагностикалау және стресс-тесттер жүргізу кезінде деректерді түсіндіру әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 3
  • Модуль Ересектердегі жұқпалы аурулар: Жұқпалы аурулар. Клиникалық паразитология

    "Жұқпалы аурулар. Клиникалық паразитология" пәні аяқталғаннан кейін студенттер жұқпалы және паразиттік ауруларды тани алады, олардың қоздырғыштарын, берілу жолдарын және клиникалық көріністерін анықтай алады; диагностика әдістерін қолданады, емдеуді таңдауды негіздейді және дәлелді деректерді ескере отырып, ұтымды микробқа қарсы және паразитке қарсы терапия принциптерін қолданады. Студент эпидемиологиялық деректерді ескере отырып, бактериялық, вирустық, саңырауқұлақ және паразиттік инфекциялардың барысын талдай білуі, эпидемияға қарсы іс-шараларға қатысып, санитарлық-эпидемияға қарсы режимді сақтай білуі керек. Жұқпалы процестің иммунологиялық механизмдерін түсінуге және медициналық ұйымдарда кәсіптік инфекциялардың (АИТВ, гепатит және т.б.) алдын алуды қоса алғанда, ерекше және спецификалық емес алдын алу шараларын қолдануға ерекше назар аударылады.

    Несиелер - 8
  • Модуль Медицина және денсаулық сақтау экономикасының тарихы

    "Медицина тарихы" пәнін оқығаннан кейін студенттер медициналық білімнің, практиканың және ұйымдардың ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі эволюциясын талдай алады, мәдениеттің, ғылымның және қоғамның медицинаның дамуына әсерін ескереді. Олар көрнекті ғалымдардың үлестерін бағалай алады, анатомия, хирургия, гигиена және жалпы медицинаның қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіне алады. Алынған білім денсаулық сақтау мен медициналық практикадағы заманауи тәсілдерді түсіну үшін тарихи тәжірибені пайдалануға мүмкіндік береді. "Экономика" пәнін оқуды аяқтағаннан кейін студенттер іргелі экономикалық заңдар мен принциптерді түсінеді, нарықтық жүйенің, меншіктің әртүрлі нысандарының қаржыландыру және жұмыс істеу үлгілері мен тетіктерін талдайды; кәсіпкерліктің негіздерін түсінеді, денсаулық сақтаудың экономикалық аспектілерін — қаржыландыру мен сақтандыру медицинасынан бастап медициналық қызметтер мен препараттарға баға белгілеуге дейін бағалайды; медициналық көмектің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз етудегі мемлекеттің рөлін айқындайтын және денсаулық сақтау мен медициналық технологиялардың дамуына экономикалық факторлардың әсерін ескеретін болады.

    Несиелер - 5
  • Модуль Ересектердегі жұқпалы аурулар: Фтизиатрия

    "Фтизиатрия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер өкпе және өкпеден тыс туберкулездің пайда болу себептерін, даму механизмдері мен таралу заңдылықтарын түсіндіре алады; аурудың клиникалық көріністерін тани алады, әртүрлі жастағы топтардағы пациенттердің эпидемиологиялық деректері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып,туберкулезді ерте анықтау және диагностикалау әдістерін қолдана алады; ұтымды фармакотерапияға заманауи тәсілдер негізінде туберкулезбен ауыратын науқастарға медициналық көмек көрсете алады, дәлелді медицинаға бағытталған. Олар сондай-ақ инфекциялық бақылау, аурудың таралуының алдын алу және туберкулезбен ауыратын науқастарды басқаруға пәнаралық тәсіл принциптерін меңгереді.

    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтауды басқару модулі: Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер медициналық саладағы менеджменттің психологиялық аспектілерін түсініп, оларды тиімді кәсіби қызмет үшін қолдана алады; көшбасшылық, мотивация, топтық жұмыс құбылыстарын талдайды, сонымен қатар медициналық ұжымдағы стрессті басқару және жанжалдарды шешу әдістерін қолданады; басқарушылық қызметке қажетті коммуникативтік дағдыларды дамыту және денсаулық сақтау жүйесінде тиімді өзара іс-қимыл құру.

    Несиелер - 2
  • Тілдер модулі: Кәсіби шет тілі

    "Кәсіби шет тілі" пәні бойынша оқуды аяқтағаннан кейін студенттер ауызша және жазбаша түрде кәсіби және Академиялық қарым-қатынас жасау үшін шет тілін тиімді пайдалана алады. Тиісті сөйлеу стратегиялары мен тілдік құралдарды пайдалана отырып, әлеуметтік-мәдени, оқу, ғылыми және кәсіби ортада тұлғааралық байланыс орнату қабілеті қалыптастырылатын болады. Студенттер іскерлік және академиялық мәтіндерді құрастыра алады, кәсіби контексте диалог жүргізе алады және көп тілді және көп мәдениетті ортада өзара әрекеттесу үшін қажетті сенімді қарым-қатынас дағдыларын көрсете алады.

    Несиелер - 2
  • Модуль Философия, биоэтика және медициналық құқық: Құқықтану, Биоэтика және медициналық құқық

    "Құқықтану, Биоэтика және медициналық құқық" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер медициналық қызметтің құқықтық және этикалық аспектілерін талдауға, Денсаулық сақтау саласындағы құқық нормаларын қолдануға және қазіргі заманғы медицинаның күрделі моральдық мәселелерін бағдарлауға қабілетті болады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы жауапкершілік, клиникалық шешімдер қабылдау кезінде құқықтық және биоэтикалық нормалардың өзара іс-қимылын ескере алады, медициналық көмек пен биомедициналық зерттеулердің құқықтық реттелуін түсіне алады. Трансплантация, репродуктивті технология, эвтаназия, паллиативті көмек, эвгеника, түсік түсіру, вивисекция, Пластикалық хирургия, гендерлік сәйкестік, қартаю және психиатриялық стигматизация сияқты тақырыптарды этикалық тұрғыдан түсінуге баса назар аударылады.

    Несиелер - 4
  • Модуль Алдын алу және қауіпсіздік негіздері: Гигиена

    "Гигиена" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер қоршаған орта, экология, тамақтану, су, еңбек жағдайлары мен өмір салты факторларының адам денсаулығына әсерін бағалай алады; санитарлық-гигиеналық нормаларды қолданады, ауыз судың сапасы мен қауіпсіздігін талдайды, халықтың денсаулығын сақтау және нығайту шараларын әзірлейді. Студенттер аурулардың алдын алудағы тамақтанудың рөлін, балалар мен жасөспірімдер гигиенасының ерекшеліктерін, сондай-ақ өндірістік факторлардың ағзаға әсерін түсінеді; олар эпидемиологиялық қадағалаудың негіздерін, жұқпалы аурулардың алдын алу әдістерін түсіндіре алады, сондай-ақ зиянды факторлардың әсерінен денсаулықты қорғау үшін радиациялық және әскери гигиена принциптерін ескереді.

    Несиелер - 5
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Функционалды және сәулелік диагностика

    "Функционалдық және сәулелік диагностика" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер аспаптық және радиологиялық диагностиканың негізгі әдістерін пайдалана отырып, органдар мен жүйелердің жай-күйін бағалауға қабілетті болады: ЭКГ, спирография, эхокардиография, ультрадыбыстық, рентгенография, компьютерлік және магниттік-резонанстық томография нәтижелерін жүргізу және түсіндіру. Студенттер клиникалық жағдайға байланысты зерттеудің ең ақпараттық және қауіпсіз әдісін таңдай алады, процедуралардың көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштерін ескереді және диагностикалық манипуляциялар кезінде әр түрлі жастағы науқастың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

    Несиелер - 4
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар және араласулар: Балалар хирургиясы

    "Балалар хирургиясы" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер жасына байланысты анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, балалардағы хирургиялық ауруларды диагностикалауға және бағалауға қабілетті болады; туа біткен және жүре пайда болған ақауларды, шұғыл жағдайларды таниды және заманауи дәлелді тәжірибелер мен клиникалық хаттамалардың ұсыныстары негізінде емдеудің негізделген тәсілдерін таңдай алады. Студенттер балаларды тексеруге, операция алдындағы дайындықты және пациенттерді операциядан кейінгі басқаруды жүзеге асыруға қабілетті болады. Олар сондай-ақ педиатриядағы анестезиология мен реанимацияның негізгі принциптерін меңгереді, бұл клиникалық ойлаудың қалыптасуын және балалар хирургиясындағы практикалық қызметке дайындықты қамтамасыз етеді.

    Несиелер - 3
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Қалыпты физиология 1

    "Қалыпты физиология 1" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер адам ағзасының жасушаларының, тіндерінің, мүшелерінің және жүйелерінің жұмысының негізгі физиологиялық заңдылықтарын қалыпты түрде түсіндіре алады; өмірлік процестерді реттеу механизмдерін және әртүрлі физиологиялық жүйелер арасындағы өзара әрекеттесуді талдайды, жүйке және бұлшықет тіндерінің функцияларын талдайды, процестерді үйлестірудегі орталық жүйке жүйесінің рөлін түсінеді, сонымен қатар қан айналымы, газ алмасу, ас қорыту, заттарды сіңіру және жою механизмдері. Студенттер қанның физиологиялық параметрлерін, оның негізгі функциялары мен реттеу механизмдерін түсіндіре алады, бұл алынған білімді адамның қалыпты және патологиялық физиологиясын түсіну үшін қолдануға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 4
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Адам анатомиясы 1

    "Анатомия 1" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер қалыпты физиологиялық жағдайда адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымын, формасы мен қызметін сипаттай алады; медициналық практикада анатомиялық білімді одан әрі қолдану үшін берік негіз болатын жас және жеке анатомиялық ерекшеліктерді ескереді.

    Несиелер - 4
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар және араласулар: Факультеттік хирургия

    "Факультеттік хирургия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер негізгі хирургиялық ауруларды тани алады, олардың патогенезін түсінеді және диагностика, емдеу және алдын алу әдістерін таңдауды негіздейді; жедел және консервативті емдеуге заманауи тәсілдерді қолданады, сондай-ақ халықаралық және Ұлттық клиникалық хаттамалардың үздік дәлелді тәжірибелері мен ұсынымдары негізінде пациенттерді операцияға дейінгі дайындау және операциядан кейінгі басқару жөніндегі іс-шараларды орындайды. Студенттер клиникалық жағдайларды талдай алады, клиникалық ойлауды қалыптастырады, негізгі хирургиялық манипуляцияларды орындайды және шұғыл хирургия принциптерін басшылыққа алады.

    Несиелер - 5
  • Ауруханадағы клиникалық ротациялар (интернатура): Госпитальдық терапия

    Госпитальдық терапия бойынша интернатура аяқталғаннан кейін интерндер ішкі ағзалар ауруларының клиникалық көріністерін диагностикалауға, олардың этиологиясы мен патогенезін талдауға, терапевтік емдеу тактикасын таңдауда диагностиканың заманауи әдістері мен дәлелді медицина принциптерін пайдалануға қабілетті болады; ұтымды фармакотерапияны қолдануға, пациенттің жеке қажеттіліктеріне бейімделген профилактикалық және оңалту іс-шараларын әзірлеуге, пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасауға қабілетті болады; медициналық ақпараттық жүйеде жазбалар жүргізу. Оқыту клиникалық практика жағдайында оқытушы мен клиникалық тәлімгердің басшылығымен өтеді

    Несиелер - 12
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Неврология медициналық генетика нейрохирургия

    Пән аяқталғаннан кейін студент: жүйке жүйесінің құрылымы мен функцияларын сипаттай білуі, неврологиялық симптоматологияны талдау кезінде топикалық диагностика принциптерін қолдана білуі; орталық және перифериялық жүйке жүйесі ауруларының клиникалық көріністерін тани білуі, дифференциалды диагностика жүргізуі және тексеру әдістерін таңдауды негіздей білуі;нейробейнелеуді, электрофизиологиялық зерттеулерді ((Mini Mental state Exam)қоса алғанда, диагностиканың заманауи әдістерін қолдана білуі тиіс когнитивті тесттер де, алынған мәліметтерді түсіндіру де; клиникалық хаттамаларға сәйкес неврологиялық ауруларды (инсульт, эпилепсия, нейродегенеративті және ісік процестері) емдеу және алдын алу тәсілдерін негіздеу; диагностикадағы тұқым қуалайтын факторларды ескеру, асыл тұқымды құрастыру, генетикалық консультацияға көрсеткіштерді анықтау және молекулалық-генетикалық диагностика элементтерін пайдалану; заманауи технологияларды қолдануды қоса алғанда, негізгі патологияларды нейрохирургиялық емдеу принциптерін басшылыққа алу (стереотактикалық хирургия, нейроэндоскопия, функционалдық бұзылулар хирургиясы).

    Несиелер - 6
  • Әйелдер денсаулығы модулі: Акушерлік және гинекология 2

    "Акушерлік және гинекология 2" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер гинекологиялық ауруларды тануға және бағалауға, диагностика жүргізуге және әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің патологияларын емдеу мен алдын алудың негізделген тәсілдерін таңдауға қабілетті болады. Студенттер клиникалық тәжірибеге қажетті негізгі гинекологиялық манипуляцияларды орындай алады: сыртқы гинекологиялық тексеру жүргізу; айналарды пайдаланып жатыр мойны мен қынапты тексеру; екі қолды вагинальды және тік ішекті зерттеу. Студенттер бедеулік, түсік түсіру, жатыр мойны аурулары және қабыну процестері сияқты жағдайлардың клиникалық көріністерін талдай алады. Студенттер зертханалық және аспаптық диагностиканың заманауи әдістерін, сондай-ақ дәлелді медицина деректері мен заманауи клиникалық хаттамаларды ескере отырып, консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін меңгереді. Мамандандырылған гинекологиялық көмекті ұйымдастыруға, оңалту және қалпына келтіру медицинасы мәселелеріне ерекше назар аударылатын болады, бұл пациенттерді басқаруға кешенді тәсілді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 7
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар және араласулар: Урология

    "Урология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер диагностика, дифференциалды диагностика жүргізе алады және урологиялық ауруларды, соның ішінде төтенше жағдайларды емдеудің тәсілдерін ең жақсы дәлелді тәжірибелер мен заманауи клиникалық хаттамалар негізінде таңдай алады. Студенттер аспаптық және функционалдық зерттеу әдістерін қолдана алады, клиникалық деректерді түсіндіре алады және асқынулардың алдын алу принциптерін қолдана алады; анальгезияны және негізгі урологиялық хирургиялық манипуляцияларды орындауды қоса алғанда, хирургиялық араласудың негіздерін және Урологиядағы шұғыл көмек көрсету әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 3
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Емханалық терапия

    "Емханалық терапия" пәні аяқталғаннан кейін студенттер заманауи клиникалық хаттамалар негізінде МСАК деңгейінде ересек пациенттерде ауруларды диагностикалауды, емдеуді, профилактиканы және оңалтуды жүргізуге; диспансерлік бақылауды жүзеге асыруға, жеке профилактикалық бағдарламаларды әзірлеуге және салауатты өмір салтын жүргізу бойынша ұсынымдар қалыптастыруға, пациенттің амбулаториялық картасын жүргізуге, МАЖ-да рецептілік бланкілерді толтыруға қабілетті болады. Студенттер сондай-ақ шұғыл көмек көрсетуге, оңалту іс-шараларын жоспарлауға, нормативтік талаптарға сәйкес медициналық құжаттаманы жүргізуге және еңбекке қабілеттілігін уақытша және тұрақты жоғалту сараптамасына қатысуға, көпсалалы топта тиімді қарым-қатынас жасауға қабілетті болады

    Несиелер - 3
  • Клиникаға кіріспе модулі: Фармакология

    "Фармакология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер дәрі-дәрмектерді жіктеуге, олардың әсер ету механизмдерін түсіндіруге, сондай-ақ фармакодинамика мен фармакокинетиканы талдауға қабілетті болады; препараттарды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтау, ықтимал жанама әсерлерді тану және оларды емдеу тәжірибесінде ескеру; әртүрлі ауруларды емдеуге арналған дәрілік формаларды сауатты таңдау және белгіленген стандарттарға сәйкес рецепттерді рәсімдеу.

    Несиелер - 8
  • Модуль Нақты және жаратылыстану ғылымдарының негіздері: Физика, математика

    "Физика, математика" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер адам ағзасында болып жатқан биофизикалық процестерді талдау және модельдеу үшін физика мен математиканың іргелі білімдерін қолдана алады; медициналық құбылыстарды түсіндіру үшін физикалық заңдарды қолданады, медициналық деректерді өңдеу және түсіндіру үшін математикалық әдістер мен статистиканы қолданады.

    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтауды басқару модулі: Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау

    "Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер қоғамдық денсаулық тұжырымдамаларын және оны анықтайтын факторларды талдауға, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі пациенттерді қоса алғанда, халықтың денсаулығын сақтауға, нығайтуға және қалпына келтіруге бағытталған жүйелер мен технологиялардың тиімділігін бағалауға қабілетті болады; ұйымдық-Медициналық технологиялар мен басқару процестерін қоса алғанда, денсаулық сақтаудың жұмыс істеу принциптерін түсіну; жеке денсаулық деңгейлерін, халық денсаулығының көрсеткіштерін, медициналық ұйымның қызметін анықтау, медициналық жүйелердің әртүрлі модельдерін салыстыру, халықаралық тәжірибені ескеру және денсаулық сақтаудың қазіргі даму тенденцияларын анықтау.

    Несиелер - 5
  • Балалар денсаулығы модулі: Балалық шақтағы жұқпалы аурулар

    "Балалар жасындағы жұқпалы аурулар" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер жаңа туған кезеңнен бастап әртүрлі жастағы балалардағы жұқпалы аурулардың қоздырғыштарын тани алады, олардың берілу механизмдерін, клиникалық көріністерін және педиатриялық практикадағы ағым ерекшеліктерін түсінеді. Студенттер дәлелді медицина деректері мен заманауи клиникалық хаттамалар негізінде ЖРВИ, Ока, қызылша, қызамық, желшешек, көкжөтел, скарлатина, менингит, гепатит, АИТВ және т.б. сияқты вирустық және бактериялық инфекцияларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін қолдана алады. Студенттер балалар ағзасының иммундық реакциясының ерекшеліктерін бағалауға, терапияның заманауи әдістерін қолдануға, Медициналық және әлеуметтік жағдайларда (АИТВ, гепатит, және басқа да қауіпті аурулар) инфекциялардың таралуын болдырмау үшін вакцинация мен инфекциялық бақылау шараларын жоспарлауға, медициналық ұйымдарда санитарлық-эпидемияға қарсы режимді сақтауға және медициналық қызметкерлер арасында кәсіптік аурулардың алдын алуға қатысуға қабілетті болады.

    Несиелер - 2
  • Денсаулық сақтаудағы цифрлық технологиялар

    "Денсаулық сақтаудағы цифрлық технологиялар" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер электрондық медициналық карталармен жұмыс істеуді, телемедициналық шешімдерді және пациенттерді бақылау жүйелерін пайдалануды қоса алғанда, медициналық тәжірибеде ақпараттық технологияларды қолдануға қабілетті болады; цифрлық құралдарды пайдалана отырып медициналық деректерді талдау, денсаулық сақтаудағы процестерді цифрландырудың негізгі аспектілерін түсіну; киберқауіпсіздік мәселелерін ескеру, пациенттердің жеке деректерін қорғауды қамтамасыз ету және медицинада цифрлық технологияларды қолдануды құқықтық реттеуге бағдарлану.

    Несиелер - 3
  • Модуль Ғылыми ойлауды дамыту: Дәлелді медицина негіздері

    "Дәлелді медицина негіздері" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер клиникалық тәжірибеде ғылыми деректерді талдау және пайдалану кезінде дәлелді медицина принциптерін қолдана алады: медициналық ақпарат көздерін табу және сыни тұрғыдан бағалау, клиникалық зерттеулер жүргізу әдістерін түсіну және деректерді базалық статистикалық өңдеуді орындау; ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалау, жүйелі шолулар мен Мета-талдаулардың нәтижелерін түсіндіру, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің нәтижелерін негіздеу. дәлелді тәсілдерге негізделген клиникалық шешімдер.

    Несиелер - 2
  • Ресей тарихы

    Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін студенттер Ресей мемлекетінің қалыптасу және даму процестерін жан-жақты талдай алады. Олар тарихи танымның ғылыми әдістерін меңгереді, бұл оларға негізделген ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курс аясында студенттер саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени өзгерістерді бағалауды, сондай-ақ елдің аумақтық-саяси құрылымының эволюциясын бақылауды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Клиникадағы клиникалық ротациялар (интернатура): Емханалық терапия

    Емханалық терапия бойынша интернатура аяқталғаннан кейін интерндер медициналық көмектің денсаулықты нығайту мен профилактикадан бастап емдеуге, оңалтуға және паллиативтік қолдауға дейінгі барлық кезеңдерін қамтитын МСАК деңгейінде халықтың денсаулығын қорғауға кешенді тәсілді қолдануға қабілетті болады. Интерндер пациенттердің жағдайын бағалауға, жеке араласу стратегияларын әзірлеуге, дәлелді медицина принциптеріне негізделген ұтымды фармакотерапия Мен клиникалық ұсыныстарды қолдануға қабілетті болады. МСАК жағдайында коммуникация дағдыларын қалыптастыруға, медициналық құжаттаманы жүргізуге және мультициплинарлық командамен өзара іс-қимылға ерекше назар аударылатын болады. Оқыту оқытушы Мен клиникалық тәлімгердің басшылығымен жүргізіледі

    Несиелер - 6
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Психиатрия және наркология

    Психиатрия және наркология пәнін аяқтағаннан кейін Студенттер психикалық және мінез-құлық бұзылыстарының, соның ішінде тәуелділіктің этиологиясын, клиникалық көріністерін, диагностикасы мен емдеу әдістерін талдай алады; пациенттің психикалық жағдайын бағалау, психикалық бұзылулардың белгілерін анықтау және заманауи клиникалық нұсқаулар негізінде суицид қаупін бастапқы бағалау. Студенттер психофармакотерапия, психотерапия принциптерін және пациенттерді әлеуметтік бейімдеу әдістерін меңгереді, психикалық бұзылулардың алдын алу және оңалту шараларын әзірлеуге, мамандандырылған көмек көрсетудің құқықтық аспектілерін қоса алғанда, психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыруға бағдарлануға қабілетті болады.

    Несиелер - 3
  • Модуль Хирургиялық жағдайлар және араласулар: Офтальмология

    "Офтальмология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер көру органдары ауруларының негізгі клиникалық синдромдары мен белгілерін тани алады, диагностика әдістерін қолдана алады және ең жақсы дәлелді тәжірибелер мен заманауи клиникалық хаттамалар негізінде емдеу нұсқаларын таңдай алады. Студенттер көру өткірлігін, пальпация кезіндегі көзішілік қысымды зерттеуді, оптикалық түзетуді таңдау үшін субъективті рефрактометрияны, көз түбінің күйін бағалау үшін офтальмоскопияны және көру өрістерін зерттеуді қоса алғанда, офтальмологиялық тексеруді жүргізе алады; фармакотерапия схемаларын талдаңыз және офтальмологиялық патологиядағы хирургиялық көрсеткіштерді бағалаңыз.

    Несиелер - 3
  • Модуль Патологиядағы ағзаның құрылысы мен қызметтері: Патологиялық физиология

    "Патологиялық анатомия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер әртүрлі патологиялық жағдайларда пайда болатын мүшелердегі, тіндердегі және жасушалардағы морфологиялық өзгерістерді талдай алады; аурулардың даму механизмдерін түсіндіреді, оларды диагностикалау мен емдеудің негіздерін түсінеді, аурулардың клиникалық көріністерін түсіндіру кезінде алған білімдерін пайдаланады. Студенттер некроз, қабыну, ісік процестері, дистрофиялар және басқа да патологиялық өзгерістердің белгілерін тани алады және дененің жағдайын бағалау үшін тіндерді макро және микроскопиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Несиелер - 8
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Факультеттік терапия

    "Факультеттік терапия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер ішкі ағзалардың негізгі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін талдай алады; дәлелді медицина Мен клиникалық хаттамалардың заманауи деректері негізінде ауруларды диагностикалау, емдеу, алдын алу және пациенттердің еңбекке қабілеттілігін бағалау тәсілдерін негіздей алады. Студенттер ең көп таралған аспаптық және зертханалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіре алады, терапевтік бейіндегі пациенттерді тексеру мен басқарудың практикалық дағдыларын кеңейтеді және бекітеді. Сондай-ақ, кәсіби дағдыларды қалыптастыру және медициналық ұйымдарда өз бетінше жұмыс істеуге дайындалу үшін қажетті пәнаралық ойлау, коммуникативтік дағдылар дамитын болады.

    Несиелер - 8
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Сот медицинасы

    "Сот медицинасы" пәні аяқталғаннан кейін студенттер сот-медициналық практика шеңберінде құқықтық мәселелерді шешу үшін медициналық білімді қолдануға қабілетті болады: өлімнің, жарақаттың, уланудың себептерін зерттеуді қоса алғанда, сот-медициналық сараптама жүргізуге, сондай-ақ мәйітті табылған жерде қарап-тексеруге және жеке басын сәйкестендіруге қатысуға; тірі адамдарды куәландыруды жүргізуге, алған құқықтық талаптар мен этикалық нормаларды ескере отырып деректер. Олар сондай-ақ дәрігерлік қызметтің құқықтық аспектілерін, медициналық этика мәселелерін және сот практикасында сараптама жүргізу әдістерін меңгереді.

    Несиелер - 3
  • Модуль Патологиядағы ағзаның құрылысы мен қызметтері: Патологиялық анатомия

    "Патологиялық анатомия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер әртүрлі патологиялық жағдайларда пайда болатын мүшелердегі, тіндердегі және жасушалардағы морфологиялық өзгерістерді талдай алады; аурулардың даму механизмдерін түсіндіреді, оларды диагностикалау мен емдеудің негіздерін түсінеді, аурулардың клиникалық көріністерін түсіндіру кезінде алған білімдерін пайдаланады. Студенттер некроз, қабыну, ісік процестері, дистрофиялар және басқа да патологиялық өзгерістердің белгілерін тани алады және дененің жағдайын бағалау үшін тіндерді макро және микроскопиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Несиелер - 8
  • Әйелдер денсаулығы модулі: Акушерлік және гинекология 1

    "Акушерлік және гинекология 1" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер әйелдердің ұрпақты болу жүйесінің жай-күйін бағалауға, жүкті әйелді жүктілік мерзімдерін ескере отырып тексеруге; қазіргі клиникалық ұсынымдарға сәйкес жүктіліктің, босанудың және босанғаннан кейінгі кезеңнің барысын бақылауды жүзеге асыруға; жүктілікті басқару әдістерін қолдануға, қазіргі заманғы хаттамаларға сәйкес физиологиялық босануға көмек көрсетуге және ана мен баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, босанғаннан кейінгі бақылауды жүргізу. Студенттер сондай-ақ ана мен баланы қорғау принциптерін меңгереді, акушерлік процеске байланысты медициналық ақпараттық жүйеде (МАЖ) медициналық құжаттаманы дұрыс жүргізуді және перинаталдық кезеңде әйелді сүйемелдеудің Әлеуметтік және медициналық аспектілерін ескеруді үйренеді.

    Несиелер - 6
  • Модуль Нақты және жаратылыстану ғылымдарының негіздері: Химия, Медициналық химия

    "Химия, медициналық химия" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер органикалық қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігін, сондай-ақ биологиялық белсенді шағын молекулалы заттардың қасиеттерін талдай алады; олардың ағзаның өміріндегі рөлін түсіндіру және биохимиялық және физиологиялық процестердің химиялық негіздерін түсіну, бұл әсіресе клиникалық ойлау мен биомедициналық деректерді түсіндіру үшін өте маңызды. Алынған білім фармакология, биохимия және патофизиологияны одан әрі зерттеудің негізі болады.

    Несиелер - 5
  • Модуль Тіршіліктің және иммунитеттің молекулалық негіздері: Молекулалық физиология

    "Молекулалық физиология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер ағза мүшелері мен жүйелерінің жұмыс істеу механизмдерін талдай алады, олардың жасуша, тін және орган деңгейлеріндегі өзара әрекеттесуі мен реттелуін түсінеді; тірі жүйелердің қалыпты және патологиялық жағдайларда қалай жұмыс істейтінін түсіндіріп, физиологиялық процестердің молекулалық негіздерін түсіндіре алады. Студенттер адам өмірінің негізінде жатқан күрделі биологиялық механизмдерді түсіну үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгереді, бұл клиникалық пәндерді одан әрі игеруге және жүйелі медициналық ойлауды қалыптастыруға негіз болады.

    Несиелер - 2
  • Балалар денсаулығы модулі: Педиатрия 1

    "Педиатрия 1" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер баланың денсаулығы туралы ақпаратты жинап, талдай алады, клиникалық есептерді шешудің кәсіби алгоритмдерін қолдана алады, әртүрлі жастағы балаларда жиі кездесетін жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды диагностикалайды, жас ерекшеліктері мен заманауи клиникалық хаттамалардың ұсынымдарын ескере отырып, емдеу және алдын алу тәсілдерін негіздей алады. Студенттер қабілетті болады: балалар мен жаңа туған нәрестелерді физикалық тексеруден өткізу, соның ішінде Апгар шкаласы бойынша бағалау; АГБО шкаласы; антропометриялық деректерді түсіндіру және жас балалардың физикалық және жүйке-психикалық дамуын бағалау; жаңа туған нәрестелер мен нәрестелерді физикалық тексеруді орындау; автоматизмнің туа біткен рефлекстерін бағалау; деонтология және клиникалық Этика принциптеріне негізделген науқас балалармен және олардың заңды өкілдерімен өзара әрекеттесу кезінде кәсіби дәрігерлік мінез-құлықты көрсету.

    Несиелер - 3
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Медициналық оңалту

    "Медициналық оңалту" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер аурулардан, жарақаттардан және хирургиялық араласулардан кейін пациенттердің денсаулығы мен функционалдық мүмкіндіктерін қалпына келтіру үшін медициналық оңалту принциптерін қолдана алады; пациенттің жағдайын және қалпына келтіру кезеңін ескере отырып, физикалық, дәрі-дәрмек, физиотерапия және психологиялық оңалту әдістерін таңдай алады; жеке оңалту бағдарламаларын әзірлеу, қалпына келтірудің пәнаралық тәсілін ескеру, асқынулардың алдын алу және мүмкіндігі шектеулі пациенттердің әлеуметтік бейімделуіне ықпал ету.

    Несиелер - 3
  • Модуль Статистикалық талдау және ғылыми ойлау негіздері: Әлеуметтік зерттеу әдістері

    "Әлеуметтік зерттеу әдістері" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер қоғам мен денсаулық сақтау жүйесін дамытудың өзекті мәселелеріне, соның ішінде ең көп таралған әлеуметтік маңызды ауруларға арналған әлеуметтік ғылыми жобаларды жоспарлауға және әзірлеуге қабілетті болады. Студенттер әлеуметтанулық зерттеу әдістерін меңгереді, деректерді жинауды, талдауды және түсіндіруді және нәтижелерді презентация немесе баяндама ретінде ұсынуды үйренеді.

    Несиелер - 2
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Онкология. Сәулелік және химиотерапия

    "Онкология. Сәулелік және химиотерапия" студенттер қатерлі ісіктердің клиникалық белгілерін тануға, ісіктерді ерте анықтау принциптерін қолдануға және онкологиялық тәжірибеде диагностиканың заманауи әдістерін қолдануға қабілетті болады; хирургия, сәулелік терапия және химиотерапияны қоса алғанда, емдеу тактикасын таңдауды негіздеу; терапияның тиімділігін бағалау, асқынулардың алдын алу және медициналық және әлеуметтік оңалту шараларын әзірлеу. Студент сонымен қатар пациенттермен және олардың туыстарымен дұрыс және этикалық қарым-қатынас жасай алуы, эмоционалды жағдайды және медициналық деонтология принциптерін ескере отырып, күрделі ақпаратты жеткізе алуы керек. Пәнді игеру көпсалалы топта жұмыс істеуге және онкологиялық көмек көрсету кезінде дәлелді медицина принциптерін сақтауға дайындықты қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Ауруханадағы клиникалық ротациялар (интернатура): Травматология, ортопедия

    Травматология және ортопедия бойынша интернатура аяқталғаннан кейін интерндер травматологиялық тексеру жүргізуге, тірек-қимыл жүйесінің зақымдануы мен ауруларын тануға, алдын ала диагнозды тұжырымдауға, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген емдеу әдістерін таңдауға қабілетті болады. Интерндер жарақаттар мен ортопедиялық ауруларды диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға заманауи тәсілдерді қолдануға, консервативті немесе хирургиялық терапияға көрсеткіштерді ескеруге, сондай-ақ пациенттерді оңалту, протездеу және ортездеу жөніндегі іс-шараларға қатысуға қабілетті болады; пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау; МИС жазбаларын жүргізу. Интерндер жарақат алған кезде шұғыл көмек көрсету алгоритмдерін меңгереді. Оқыту стационар немесе мамандандырылған бөлімше жағдайында оқытушы Мен клиникалық тәлімгердің басшылығымен жүргізілетін болады.

    Несиелер - 6
  • Модуль Нормадағы ағзаның құрылымы мен қызметтері: Адам анатомиясы 2

    "Адам анатомиясы 2" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметін терең талдай алады, олардың өзара байланысы мен бейімделу механизмдерін түсінеді. Клиникалық көріністерге әсер ететін анатомиялық ерекшеліктерді анықтау, ауруларды диагностикалау және емдеу контекстінде анатомиялық деректерді түсіндіру қабілеті қалыптасады. Студенттер анатомиялық құрылымдардың өзгергіштігін және олардың клиникалық практикадағы маңыздылығын түсіндіре алады, бұл пациенттің жағдайын бағалау, емдеу шараларын жоспарлау және медициналық ортадағы кәсіби өзара әрекеттесу кезінде анатомиялық негіздерді қолдануға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 5
  • Тілдер модулі: Латын тілі

    "Латын тілі" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер латын грамматикасының негіздерін сенімді қолдана алады және медициналық терминдердің құрылымын - анатомиялық (терминнің құрылымы және оның грамматикалық формалары), клиникалық (терминоэлементтер мен лексемалардың семантикасы) және фармацевтикалық (рецепт сызығының дизайны) түсінеді. Курста анатомиялық, клиникалық және фармацевтикалық лексикаға ерекше назар аударылады. Студенттер латын терминологиясын кәсіби контексте, соның ішінде рецепт жасау, анатомиялық атластарды үйрену кезінде дұрыс қолдануды үйренеді.

    Несиелер - 2
  • Ауруханадағы клиникалық ротациялар (интернатура): Акушерлік және гинекология

    Акушерлік-гинекология бойынша интернатура аяқталғаннан кейін интерндер стационар жағдайында акушерлік-гинекологиялық көмек көрсетуге, жүктілікті жүргізуге, босандыруға, хирургиялық араласуға, сондай-ақ гинекологиялық ауруларды диагностикалауға және емдеуге қатысуға қабілетті болады. Интерндер зертханалық және аспаптық зерттеулердің деректерін түсіндіруге, ұтымды фармакотерапия және дәлелді медицина қағидаттарын ескере отырып терапияға заманауи тәсілдерді қолдануға, Акушерлік және гинекологиялық асқынулар кезінде шұғыл көмек көрсетуге, сондай-ақ пациенттерді басқаруға кешенді тәсілді қамтамасыз етуге; пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасауға; МАЖ-да жазбалар жүргізуге қабілетті болады. Оқыту оқытушы Мен клиникалық тәлімгердің басшылығымен жүргізіледі

    Несиелер - 4
  • Әйелдер денсаулығы модулі: Репродуктивті денсаулық және отбасын жоспарлау

    "Репродуктивті денсаулық және отбасын жоспарлау" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер репродуктивті денсаулықты сақтау және нығайту үшін медициналық білімді қолдана алады, репродуктивті жүйе ауруларының алдын алады және контрацепция және отбасын жоспарлау мәселелері бойынша кеңес береді: көбеюдің физиологиялық негіздерін түсіндіреді, репродуктивті денсаулықтың жай-күйін бағалайды, сондай-ақ тұжырымдамаға дайындық және жүктілікті басқару бойынша ұсыныстар әзірлейді. Студенттер бедеуліктің, жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың және жүктіліктің асқынуларының алдын алу негіздерін меңгереді, сондай-ақ жыныстық тәрбие, ана мен баланы қорғау саласында консультациялық жұмыс жүргізуге, репродуктивті медицина мен отбасын жоспарлауға байланысты медициналық, әлеуметтік және этикалық аспектілерді ескеруге қабілетті болады.

    Несиелер - 2
  • Модуль Алдын алу және қауіпсіздік негіздері: Тіршілік қауіпсіздігі

    «Тіршілік қауіпсіздігі» курсын аяқтағаннан кейін студенттер қоршаған ортаның қауіпті және зиянды факторларынан адамды қорғау принциптерін қолдану, төтенше жағдайлардың алдын алу шараларын әзірлеу және жүзеге асыру, қауіпсіз және жайлы өмір сүру және кәсіби жағдайларды қамтамасыз ету; тәуекелдерді бағалау, еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласындағы нормативтік құжаттарды пайдалану және әртүрлі табиғи, техногендік және биологиялық қауіптер жағдайында негізделген шешімдер қабылдау.

    Несиелер - 2
  • Модуль Ересектердегі жұқпалы аурулар: Дерматовенерология

    Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер тері және жыныстық жолмен берілетін ауруларды тани алады, олардың клиникалық көріністерін түсіндіре алады және заманауи зерттеу әдістерін қолдана отырып диагностика жүргізеді; дифференциалды диагнозды тұжырымдайды, қарсы көрсеткіштерді ескереді және пациенттерді емдеуге жеке көзқарасты таңдайды. Студенттер зертханалық зерттеулер мен клиникалық сынақтардың нәтижелерін түсіндіруге, бастапқы және қайталама алдын алу шараларын қолдануға, санитарлық-ағарту жұмыстарына қатысуға және тері және жыныстық жолмен берілетін аурулардың жиілігін төмендетуге бағытталған іс-шараларды ұйымдастыруға қабілетті болады.

    Несиелер - 3
  • Балалар денсаулығы модулі: Дені сау бала курсы

    "Дені сау бала курсы" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер әртүрлі жас кезеңдеріндегі клиникалық критерийлер мен анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктер негізінде дені сау баланың жағдайын бағалауға қабілетті болады; дене дамуын бағалау әдістерін қолдануға, әртүрлі жас топтарындағы балалардың тамақтану ерекшеліктерін анықтауға және жаңа туған нәрестеге алғашқы күтім жасау мәселелері бойынша кеңес беруге қабілетті болады. Студенттер сонымен қатар анамнез жинауға, баланы объективті тексеруден өткізуге, клиникалық тексеру кезінде жас және психологиялық ерекшеліктерін ескеруге, балалармен және олардың ата-аналарымен кәсіби қарым-қатынастың этикалық-деонтологиялық принциптері мен коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға назар аударуға қабілетті болады, бұл әсіресе педиатриялық тәжірибеде сенімді қарым-қатынас пен тиімді өзара әрекеттесу үшін маңызды.

    Несиелер - 2
  • Модуль Нақты және жаратылыстану ғылымдарының негіздері: Биология

    "Биология" пәнін оқуды аяқтағаннан кейін студенттер жасушалық және молекулалық деңгейлердегі тіршіліктің негізгі механизмдерін, сондай–ақ олардың медициналық тәжірибедегі маңыздылығын түсіне алады; тұқым қуалаушылықтың рөлін, хост-паразит жүйесіндегі организмдердің өзара әрекеттесуін, симбиоздың маңыздылығын, сондай-ақ экологиялық факторлардың адам денсаулығына әсерін түсіндіре алады. Алынған білім патологиялық процестердің биологиялық негіздерін тереңірек түсінуге және медицинадағы профилактикалық тәсілдерді негіздеуге мүмкіндік береді.

    Несиелер - 6
  • Медицинадағы жасанды интеллект

    "Медицинадағы жасанды интеллект" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер жасанды интеллект жұмысының принциптерін түсіндіре алады және оның құралдарын диагностикада, болжауда және жекелендірілген медицинада қолдана алады; медициналық деректерді Машиналық оқыту және талдау әдістерін қолдана алады, медициналық бейнелерді автоматтандырылған интерпретациялау негіздерін және клиникалық шешімдерді қолдау жүйелерінің жұмысын түсінеді; Денсаулық сақтау саласына АІ енгізу кезіндегі этикалық, құқықтық және қауіпсіздік мәселелерін бағалау, сондай-ақ әртүрлі медициналық контексттерде зияткерлік технологияларды қолданудың орындылығын негіздеу.

    Несиелер - 3
  • Клиникадағы клиникалық ротациялар (интернатура): Амбулаториялық-емханалық педиатрия

    Амбулаторлық-емханалық педиатрия бойынша интернатураны аяқтағаннан кейін интерндер емханада және амбулаториялық жағдайда балалардағы ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу жұмыстарын жүргізе алады; сау және науқас балаларға клиникалық бақылау жүргізу, физикалық және психомоторлы дамуын бақылау, вакцинациялау және жаңа туған нәрестелерге патронаж жасау; созылмалы аурулары бар балаларды диспансерлік бақылауды ұйымдастыру, педиатриялық көмек көрсету жүйесіне бағдарлау, МАЖ-да медициналық құжаттарды жүргізу, жас, әлеуметтік және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен және ата-аналармен қарым-қатынас жасау, мамандардың көп салалы ұжымында тиімді қарым-қатынас жасау.Оқыту оқытушының және клиникалық тәлімгердің жетекшілігімен өтеді.

    Несиелер - 2
  • Ауруханадағы клиникалық ротациялар (интернатура): Госпитальдық хирургия

    Госпитальдық хирургия бойынша интернатурада клиникалық ротация аяқталғаннан кейін интерндер хирургиялық бейіндегі пациенттергергентті көмек көрсетуге, жедел хирургиялық жағдайлардың негізгі белгілері мен синдромдарын тануға, сондай-ақ зертханалық және аспаптық диагностиканың заманауи әдістерін қолдануға қабілетті болады. Интерндер консервативті және жедел емдеу көрсеткіштерін бағалауға, жедел жәрдемнің негізгі алгоритмдерін қолдануға және дәлелді медицина принциптері негізінде клиникалық шешімдер қабылдауға қабілетті болады; пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау; МАЖ жазбаларын жүргізу. Оқыту оқытушы Мен клиникалық тәлімгердің басшылығымен жүзеге асырылады, бұл стационар жағдайында практикалық дағдылар мен клиникалық ойлауды дамытуды қамтамасыз етеді.

    Несиелер - 7
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Клиникалық иммунология және аллергология

    "Клиникалық иммунология және аллергология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер иммундық жүйенің қалыпты және патологиялық жағдайларда жұмыс істеу принциптерін түсіндіре алады, сондай-ақ аллергиялық және иммунопатологиялық аурулардың даму механизмдерін тани алады; заманауи зертханалық және аспаптық әдістерді пайдалана отырып, иммунитет тапшылығы жағдайларын, аутоиммундық процестерді және жоғары сезімталдық реакцияларын диагностикалауды жүргізеді; иммунокоррекция және иммунотерапия әдістерін таңдау, сондай-ақ өзекті ғылыми деректер мен клиникалық хаттамаларды ескере отырып, иммундық бұзылулары бар пациенттерді емдеудің жекелендірілген тәсілдерін негіздеу.

    Несиелер - 2
  • Модуль Тіршіліктің және иммунитеттің молекулалық негіздері: Микробиология, вирусология

    "Микробиология, вирусология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер микроорганизмдердің негізгі топтарының — бактериялардың, вирустардың, саңырауқұлақтар мен қарапайымдылардың морфологиялық, физиологиялық және генетикалық ерекшеліктерін сипаттай алады; микроорганизмдерді жіктей алады, олардың тіршілік ету механизмдерін және жұқпалы аурулардың патогенезіндегі рөлін түсіндіре алады; ауа-тамшылы және жанаспалы инфекциялардың қоздырғыштарын тани алады, грамтеріс таяқшаларды, облигатты жасушаішілік паразиттерді сипаттайды және бұралған бактериялар; санитарлық микробиология, жеке Микология, протозоология және вирусология Негіздерін Түсіну, бұл алынған білімді микробиологиялық тәуекелдерді бағалау және инфекциялардың алдын алу кезінде медициналық тәжірибеде қолдануға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 8
  • «Ересектер денсаулығы» модулі: Клиникалық фармакология

    "Клиникалық фармакология" пәнін аяқтағаннан кейін студенттер тиімді, қауіпсіз және қолжетімді дәрілік заттарды негізді таңдай алады, дозалаудың оңтайлы режимдерін таңдай алады және ересектердегі, жүкті әйелдердегі және әртүрлі жастағы балалардағы өзекті ауруларды емдеуде препараттардың фармакокинетикалық, фармакодинамикалық, фармакогенетикалық және фармакоэкономикалық сипаттамаларын ескере отырып, фармакотерапияны даралайды; дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін талдау, жағымсыз жағымсыз реакцияларды тану және алдын алу, фармакоэпидемиология деректерін қолдану және терапевтік тактиканы таңдауда дәлелді медицина принциптерін қолдану. Студенттер сонымен қатар халықаралық және Ұлттық клиникалық хаттамалармен және емдеу стандарттарымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Несиелер - 3
  • Әйелдер денсаулығы модулі: Онкогинекология

    «Онкогинекология» курсын аяқтағаннан кейін студенттер жатыр мойны, эндометрия, аналық без және сүт безі қатерлі ісігі сияқты онкогинекологиялық аурулардың қауіп факторлары мен клиникалық ерекшеліктерін тани алады; ерте диагностикалық әдістерді қолдану, скринингтік бағдарлама деректерін түсіндіру және клиникалық тексеру кезінде қатерлі ісіктің сергектігін көрсету. Студенттер хирургиялық, сәулелік және дәрі-дәрмекпен емдеу принциптерін түсіндіре алады, сондай-ақ оңалту жоспарын жасауға және терапиядан кейінгі науқастарды бақылауға қатысады. Арнайы коммуникативті дағдыларды дамытуға ерекше назар аударылады: студенттер эмоционалдық жағдайды, медициналық этика принциптерін және онкологиялық тәжірибеде психологиялық қолдауды ескере отырып, науқастар мен олардың отбасыларына медициналық ақпаратты, оның ішінде жағымсыз жаңалықтарды дұрыс және кәсіби түрде жеткізе алады.

    Несиелер - 2
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибедегі медициналық қателіктер

    Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер медициналық қателіктердің түрлері мен себептерін тани алады, қауіп факторларын, соның ішінде адам факторын, кәсіптік шамадан тыс жүктемені, білім тапшылығын және жүйелі ұйымдастырушылық кемшіліктерді талдай алады; қателіктердің алдын алу мақсатында клиникалық ұсыныстарды, шешім қабылдау алгоритмдерін, чек парақтарын және заманауи цифрлық құралдарды қолдана алады; клиникалық жағдайлардың мысалында диагностикалық және емдік қателіктерді талдай алады, пациенттердің қауіпсіздігін арттыру стратегияларын қолдану және медициналық құжаттаманы дұрыс жүргізуді қамтамасыз ету. Сондай ақ олар мультидисциплинарлық медициналық топ құрамында тиімді коммуникация дағдыларын меңгереді және денсаулық сақтау жүйесінде сапа мен жауапкершілік мәдениетін қалыптастыруға қатыса алады

    Несиелер - 3
  • Модуль Ересектердегі жұқпалы аурулар: Эпидемиология

    "Эпидемиология" пәні аяқталғаннан кейін студенттер жұқпалы және жұқпалы емес аурулардың таралуын талдауға, олардың алдын алу және бақылау әдістерін қолдануға; инфекция ошақтарына эпидемиологиялық тексеру жүргізуге, тәуекелдерді бағалауға және профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шараларды іске асыруға қабілетті болады. Студент инфекциялық қауіп-қатерлер (АИТВ, гепатит, туберкулез және басқа да қауіпті аурулар) кезінде әрекет ете білуі, санитариялық-эпидемияға қарсы режимді сақтауы, медицина қызметкерлері арасында кәсіптік инфекциялардың алдын алуға қатысуы тиіс. Нормативтік құжаттармен жұмыс істеу және халықтың салауатты мінез-құлқын қалыптастыру бойынша стратегияларды әзірлеу дағдылары игеріледі.

    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы қабылданған, ұдайы дамып және жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді көрсету және қолдану.
  • Көпсалалы топта пациенттермен, олардың отбасыларымен және денсаулық сақтау мамандарымен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғаралық және коммуникациялық дағдыларды көрсету, соның ішінде ақпараттық технологияларды пайдалану
  • физиологиялық және психологиялық профилін ескере отырып, әр түрлі жастағы науқастардың ауруларын диагностикалауға, емдеуге, алдын алуға және оңалтуға бағытталған тиісті және тиімді араласуды қоса алғанда, пациентке бағытталған тиімді көмекті қамтамасыз ету Халыққа медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде шұғыл және жедел көмек көрсетуді қамтамасыз ету
  • Кәсіби қызмет пен этикалық принциптерге адалдығын көрсету
  • Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсету, үздіксіз өзін-өзі бағалау және өмір бойы білім алу негізінде медициналық көмек сапасын үздіксіз жақсарту
  • Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы заңнамалық және нормативтік базасы шеңберінде өз әрекеттері үшін жауапкершілікті білу және көрсету, оңтайлы денсаулық сақтауды қамтамасыз ету үшін өз тәжірибесінде оларды басшылыққа алу
  • Өз пациенттерінің емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау, ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу принциптерін бағалау және енгізу қабілетін көрсету
Top