Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01516 Математика (IP) в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Элементарлық математика (алгебра)
Бір айналмалы функцияларын дифференциал есептеу
Элементарлық математика (геометрия)
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Жасанды интеллект негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Математикалық талдау 2
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Алгебра және сандар теориясы
Математикалық талдау 3
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Құқық және құқықтық реттеу негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Экология және тұрақты даму
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Математикалық есептерді шешу практикумы
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Сызықтық алгебра
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Физика
Математиканы оқыту әдістемесі
Дифференциал геометрия
Қатарлар теориясы
Информатика
Бағдарламалау
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар
Математикалық сауаттылық негіздері
Математикалық логика және дискретті математика
Математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
Дифференциал теңдеулер
Комплексті анализ
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
-
4 Оқу жылы
Жобалау геометрия
Бағалау және дамыту
Геометрия негіздері
Мектептегі робототехника
Математикалық есептерді шешудің оқу технологиялары
Геометрия негіздері
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы
Білім беру робототехникасы
Математикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгере отырып, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау үшін ауызша және жазбаша түрде тілдік құралдарды пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеме жасау үшін ғылыми әдістер мен тәсілдерді пайдалана алады, жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен шектеулерін талдайды, кәсіби қызметте деректерді өңдеу және түсіндіру үшін заманауи ЖИ-құралдарын қолданады.
- Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
- Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
- Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
- Жаратылыстану және математика ғылымдарының дамуы үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми тұжырымдамаларды қолданады, математикалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді біріктіре отырып, өзіндік ұстанымын дәлелдейді.
- Оқытудың оңтайлы және тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдай отырып, математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін талдайды.
- Студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып және аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға бағытталған тапсырмаларды әзірлеуге ықпал ете отырып, жаратылыстану пәндерін пәндік-тілдік оқытудың CLIL-технологияларын ескере отырып, демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT-технологияларды пайдаланады.
- Білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларды анықтау үшін оқу процесінде зерттеулер жүргізу үшін заманауи және тиімді әдістерді қолданады және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолданады.
- Математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді пайдаланады, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, математиканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетіне жағдай жасайды.
- Әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы педагогикалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдайды және математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және өзінің кәсіби өсуі үшін білімді пайдаланады.