7M01708 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, кәсіби, коммуникативтік, мәдениетаралық, ақпараттық, стратегиялық құзыреттіліктің жоғары деңгейімен қойылған кәсіби міндеттерді шешу және шетел тілінің теориясы мен практикасының өзекті мәселелерін талдау үшін сыни ойлау стилі мен креативтілікті меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Зерттеулердің қолданбалы әдістері
Пән магистранттарға ғылыми зерттеудің әдістемелік негіздерін меңгертуді, эмпирикалық және қолданбалы зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Курста зерттеу жоспарын әзірлеу, гипотеза құру, әдістерді негіздеу, деректерді талдау және интерпретациялау қарастырылады. Сонымен қатар, ғылыми ақпаратты өңдеу және талдау үдерісінде жасанды интеллект технологияларын қолдану жолдары меңгеріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі оқытушыларының үздіксіз кәсіби дамуы
Курс кәсіби өзін-өзі жетілдіру және білім беру ортасының өзгермелі талаптарына бейімделу саласындағы құзыреттіліктерді дамытуға бағытталған. Магистрант ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістерін, оның ішінде цифрлық технологиялар мен инновациялық тәсілдерді игереді, өзінің педагогикалық тәжірибесін сыни тұрғыдан көрсету дағдыларын дамытады, кәсіби өсуді тиімді жоспарлау стратегияларын зерттейді. Ғылыми-зерттеу қызметіне, озық халықаралық тәжірибені талдауға және шетел тілі мұғалімдерін даярлаудың ұлттық біліктілік шеңбері мен халықаралық стандарттарын ескере отырып, жеке даму траекториясын әзірлеуге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі түрік тілінің өзекті мәселелері
Пәннің мақсаты: Ұқыпсыздық және қате қолданыс, шет тілінің сөз байлығы, шет тілінің кемшіліктері, шет тілін оқыту мен шет тілімен оқытудың бір-бірімен байланысы, сөздік, жазу, пән оқулықтары, бағдарламалар, шетелдегі балалармен жасөспірімдерге түрік тілін оқыту мәселелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудағы грамматиканың рөлі
Пәннің мақсаты: Ағылшын тілін толық меңгеру үшін алдымен ағылшын тілінің грамматикасын білу қажет. Грамматиканы оқып үйренуде тілдің сан қилы сырларына қанығамыз. Тілдің түрлі құбылыстары тіл ғылымының әр саласында қарастырылады. Мәселен, тілдегі сөздер, олардың барлығының жиынтығы – лексикология саласында, тілдің дыбыстық жүйесі – фонетика саласында, сөздердің формалары- морфология, ал сөз тіркестерімен сөйлем – синтаксис саласында қарастырылады. Грамматикада сөздердің ең әуелі грамматикалық мағынасы ескеріледі. Грамматикалық мағына грамматикалық формалар арқылы беріледі. Сөздердің грамматикалық мағынасымeн грамматикалық формасы бір-бірімен тығыз байланыста,бірлікте болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілін оқытудың кәсіби құзіреттілігі
Курс магистранттардың озық кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курс ағылшын тілін оқыту контекстінде оқыту әдістерін сыни тұрғыдан талдау, инновациялық білім беру шешімдерін құру және оқу процесін басқару қабілетін дамытады. Магистратура студенттері оқытуды жоспарлаудың, ұйымдастырудың және бағалаудың заманауи тәсілдерін меңгереді, оқыту әдістемесі саласында зерттеушілік дағдыларын дамытады, халықаралық тәжірибені жергілікті білім беру жағдайына бейімдеу дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
Курс магистранттарда заманауи білім беру парадигмаларына негізделген шет тілдерін оқытудың қазіргі тәсілдері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады. Курс инновациялық әдістерді, соның ішінде адаптивті оқыту технологияларын, нейродидактикалық тәсілдер мен интерактивті оқыту стратегияларын зерттеуді қамтиды. Магистранттар заманауи білім беру технологияларының тиімділігін сыни тұрғыдан бағалау және әртүрлі оқыту жағдайларына бейімдеу, өзіндік әдіс-тәсілдерді жасау құзыреттіліктерін игереді. Зерттеу дағдыларын және халықаралық тәжірибені жергілікті білім беру контекстіне біріктіру қабілетін дамытуға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағылшын тіліндегі дискурстық талдау
Пәннің мақсаты: «Ағылшын тілінде дискурстық талдау» курсы ағылшын тіліндегі дискурстың негізгі ерекшеліктерін айқындауға бағытталған, сонымен қатар дискурсқа салыстырмалы талдаудың негізгі принциптерін игеруге, студенттердің басқа пәндерде алған академиялық оқу және жазу дағдыларын тереңдетуге және ағылшын тіліндегі ғылыми мәтіндерді талдауға арналған. Осы курсты оқу барысында білім алушыга қазіргі заманғы пәнаралық тәсілдерді, категориялы аппаратты және гуманитарлық білімнің негізгі әдістемелік парадигмаларын қолдана отырып, ауызша материалды талдайды. «Ағылшын тілінде дискурстық талдау» курсы білім алушылардың әртүрлі мәтіндермен (стилі, жанры, мақсатты мәтіні өзгеруі) жұмысын, соның ішінде трансформатталатын мәтін негізінде жаңа мәтіндерді жасауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түрік тілін оқытудың жаңа әдістері
Пәннің мақсаты: Бұл пән түркі тілдерінің түркі тілдері жүйесіндегі орнын сипаттайды; түрік тілінің лингвистикалық жүйесінің құрылымы мен ерекшеліктерін ашады; Орал-Алтай тілдерінің ортақ жүйесіндегі түрік тілінің орнын айқындайды, түрік тілі жүйесінде жеке топтарға бөліну, қазіргі түркі тілдерінің дамуы мен қолданылуы, олардың географиялық таралуы туралы шолу жасалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері
Пәннің мақсаты: Курстың негізгі міндеті тілдің мәні мен функцияларының негізгі ұғымдарын қарым-қатынас құралы ретінде, тілдік формалардың әлеуметтік-лингвистикалық типологиясын, тілдік саясаттың базалық ұғымдарын, тілдік жағдайды, тілдік байланыстарды, тілдің дамуына қоғамдық факторлардың әсерін меңгерумен байланысты. Курс тіл әлеуметтануының бастауларымен және әлеуметтік лингвистиканың өзіндік пән ретінде қалыптасуымен танысуды көздейді. Түсініктік аппаратты жүйелеу, проблематиканың негіздемесі және әлеуметтік-лингвистикалық зерттеулер әдістерінің сипаттамасы беріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты ғылыми ойлау тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми білімнің генезисі мен мәні, өсуі мен перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Қолданылатын проблемалық оқыту, тақырыптық талқылаулар, жобалық әдіс сияқты оқытудың белсенді әдістері магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалау, қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық ұстанымын қалыптастыру және пікір-таластарда өзінің көзқарасын негіздеп, дәлелдей алу дағдыларын меңгертуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Академиялық ғылыми жазба
Пән академиялық жазылым талаптарын меңгеру, ғылыми этика және академиялық адалдық қағидаттарын сақтау негізінде ғылыми мақалалар дайындау тәсілдерін игеруге бағытталады. Мәтін құрастыру әдістері, академиялық жазбалардың түрлері, халықаралық ғылыми дерекқорларды пайдалану жолдары және ғылыми журналдардың құрылымдық әрі мазмұндық талаптарына сай мақала рәсімдеу дағдылары қалыптастырылады. Мақаланы журналдардың онлайн жүйелері арқылы ұсыну тәртібі үйретіледі. Ғылыми деректерді талдау мен библиографиялық ақпаратты өңдеу үдерісінде жасанды интеллект технологиялары қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: Мынадай құзыреттіліктерді қалыптастырады: жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үрдістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерін арттыра білу; жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдаланылуы және нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін білу; жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын түсіндіре отырып, жоғары білімді маман даярлай білу; жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Екінші тілді меңгеру теориясы
Пәннің мақсаты: Екінші тілді меңгеру теориясы" филолог-мамандарын дайындау жүйесінде ерекше орыны бар, екінші тілдің болашақ оқытушыларын кәсіби даярлаудың теориялық негізін құрайды. Оның негізгі ережелері лингвистика (функционалдық, құрылымдық, коммуникативтік грамматика), психолингвистика, сөйлеу актілерінің теориясы, когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, әлеуметтік лингвистиканың деректеріне негізделеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясы шеттілдік білім беру жүйесінде
Пәннің мақсаты: Сын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері білімгерлердің тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Білімгерлердің терең ойлауына, үздіксіз жұмыс жасауына жол ашады. Білімгерлердің ізденісі жемісті болу керек. Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Білімгерлерді оқытушымен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Материалдарды жобалау және дамыту
Пәннің мақсаты: Ақпаратты қолдау жүйесінің маңызды құрамдас бөлігі- ғылыми-техникалық ақпарат (NTI).Бұл жағдайда NTI нақты пайдаланушыға жеткізу кезінде әрқашан қиындық туындады. Уақыт өте келе, NTI жүйесі білім мен ақпараттарды тарату мен сақтауға жауапты тәуелсіз жүйеге айналды. Кітапхана және баспа өнеркәсібі қарқынды дамып келеді.Бұл ең алдымен ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін қолданатын кітапханалар болады. Қазіргі уакытта әртүрлі ғылыми байланыс жүйесі бар.Олардың көпшілігі әдеттегі түрде кітапхана мен орталықтар арқылы,екіншісі деректер желілері арқылы жұмыс істейді. Аралас қағидатқа сәйкес, ақпарат беру Халықаралық ғылыми-техникалық ақпарат жүйeсінде және Мемлекеттік ғылыми-техникалық ақпарат жүйесінде ұйымдастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Шетел тілі (кәсіби) ІІ
Пәннің мақсаты: Бұл курстың оқу материалдары ретінде үйреніп жатқан тақырыптардың және қатынас аясының мазмұнын қамтитын мәдени, ақпараттық және кәсіби сипаттағы түпнұсқа мәтіндерді көркем романдардан алынған үзінділер, маңызды тарихи оқиғалар, әңгімелер, пьесалар, мифтер, кәсіби проблемалар бойынша ғылыми мәтіндер, газет мақалалар және т.б. алынады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Түрік тіл білімінің негізгі мәселелері
Пәннің мақсаты: Тіл семьяларындағы түрік тілінің орны айтылады; түрік тілінің құрылысы туралы қысқаша мәлімет беріледі; урал-алтай тіл семьясындағы түрік тілінің тармақталып топтарға бөлінуі туралы мәлімет беріледі; қазіргі түркі тілдерінің қолданылуы мен географиялық аймақтарына шолу жасалады. Ауызекі сөйлеу тіліндегі кейбір ерекшеліктер де сөз болады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ХХ ғасырдағы Түрік лингвистикасы
Пәннің мақсаты: Курс, оқытылып жатқан шетел тілінің лексикология, фонетика, грамматика курстарымен тығыз байланысты, ал ерекшелігі: тіл тарихы курсы статикадағы, яғни, синхрондық жағдайдағы тілдік фактілер мен құбылыстарды таныстырмайды; керісінше динамикадағы, диахрониядағы, яғни тарихи эволюция процесіндегі тілдің барлық аспектілерімен таныстырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Лингвистикалық зерттеулердегі жаңа технологиялар
Пәннің мақсаты: Бұл курс лингвистикалық зерттеулерде жаңа технологияларды қолдану арқылы кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзіреттіліктерді дамытуға бағытталған. Зерттеу материалын, әр түрлі дискурстық тәжірибелерді, олардың мәні мен лингвомәдени әлеммен байланысын білікті түсіндіру дағдыларын дамыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды
- Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады
- Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады
- Заманауи аналитикалық әдістер мен жасанды интеллект құралдарын қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелерін кешенді түрде талдайды
- Халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін және жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми этика талаптары мен академиялық адалдық қағидаттарына сай рәсімдеп, ғылыми еңбектерді әзірлейді
- Ғылыми этика және академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, ғылыми жарияланымдарды әзірлейді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты жүйелейді
- Шетел тілі теориясы мен практикасында өзекті мәселелерді тәуелсіз және сыни талдауды жүзеге асырады, өздерінің ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолдана отырып, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жүргізе алады
- Ғылыми саласындағы ізденістерді диагностикалауды, талдау және жинақтау негізінде кешенді мониторингті дәлдікпен жүзеге асыра отырып, ғылыми жарияланымдар жасайды
- Кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді
- Өз уақытын тиімді ұйымдастыруды тексереді, баға береді
- Кәсіби және ғылыми мәселелердің тиімді шешімдерін әзірлейді
- Қазіргі әлем тілдерінің лингвистикалық зерттеулерінің негізгі бағыттары, олардың дамудың маңызды кезеңдері туралы білімін меңгереді
- Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды менгере отырып, әртүрлі мәтіндерді талдай отырып және интерпретациялау дағдыларын игереді