Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Қазақ тілі мен әдебиеті в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Тіл білімінің өзекті мәселелері

    Пән лингвистикалық ойлауды, тілдің және тіл бөліктерінің семиологиялық табиғатын, тілдің дамуы мен тілдің коммуникативтік қызметін, тіл-ойлау, тіл және қоғам, тіл және басқа да коммуникативтік құралдарды қалыптастыратын жалпы әдіснамалық сипаттағы күрделі мәселелерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық қызметке кіріспе

    Пән мұғалім-педагогтың кәсіби қызметінің жалпыадамзаттық құндылықтары мен мақсаттарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығындағы құзыреттілік тәсілін, жеке тұлғаның педагогикалық мәдениетін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пән тілдің мәнін, оның қоғамдық қызметтері мен ішкі құрылымын, тілдің, ойлау мен сөйлеудің арақатынасын, тілдің негізгі бірліктерін, фонетика, лексикология мен грамматика мәселелерін оқытады; тілді ерекше маңызды жүйе ретінде, тіл дамуының заңдылықтарын, екі тіл және көптілділіктің өзара қарым-қатынасын, жазудың тарихи дамуын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Практикалық қазақ тілі

    Пән қазақ тіл білімі салаларының құрылымдық жүйесіндегі кәсіби бағыт және сөйлеу мәдениетінің лингвистикалық қырларын, құрылымдық жүйесіндегі грамматикалық заңдылықтардың негізін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ тілі

    Пән білім алушының өз әрекетіндегі коммуникациялық әдетті дағдыландыру, олардың өз мамандық саласында дұрыс сөйлеу дағдысын қалыптастыру, меңгеруге бағытталған тілдік материалды игеру үшін мақсатты және жүйелі жұмысты жүргізу, ойлау мәдениетін және іскерлігін кәсіби әрекеттерде , ғылыми негізде қазақ тілінде жаңа білімді игеруді зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамалары мен принциптерін, оның әртүрлі қызмет салаларындағы рөлін, заманауи құралдар мен технологияларды, сондай-ақ жасанды интеллекттің қоғамға әсерін зерттейді. Курс барысында табиғи тілді өңдеу, компьютерлік көру, генеративті модельдер және деректерді өндіруді қоса алғанда, ЖИ жұмысының негізгі аспектілерін қарастырылады. ЖИ-ті бағдарламалаусыз практикалық қолдануға, оны қолданудың этикалық аспектілеріне және даму перспективаларына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы деректерді талдауға және түсіндіруге, кәсіби міндеттерді шешу үшін заманауи ЖИ-құралдарын пайдалануға, жасанды интеллект саласындағы негізгі үрдістерді түсінуге және ЖИ-нің қоғам мен экономикаға әсерін сыни бағалауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді, дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пән қазіргі әдебиеттегі жанрлардың кеңдігін зерттейді; бүгінгі әдебиеттегі жанр түрлерін, олардың ерекшеліктерін; қазіргі заман әдебиетіндегі негізгі әдеби бағыттарды айқындап, негізгі тақырыптарды саралап, талдауды үйрететін пән.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттану негіздері

    Пән әдебиеттану ғылымы туралы ұғымды зерттейді; әдебиеттану ғылымының өзге ғылымдармен байланысы; көркем өнер туралы түсінік; көркем образ табиғатын түсіну; мазмұн мен форма (пішін) бірлігін ұғыну; композиция мен сюжет; әдеби жанрлар; әдеби әдіс, ағым, стиль туралы алғашқы әдеби-теориялық ұғым қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілінің дыбыс жүйесі

    Пән білім алушыларға қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесін ғылыми-теориялық негізін, жалпы мәселелерін, қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесін, тілдегі деректерді, заңдылықтарды, тілдің жүйелі құбылыстарын, қазіргі қалпы мен даму жолын саралауды оқытады. Қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесінің дыбыстық және лексикалық құбылыстарына ғылыми түсінік беруді, дыбыстық, мағыналық өзгерістерді түсіндіруді, сөздердің пайда болуын анықтауды, тілдердің арасындағы туыстық байланысты табуды меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ тілінің диалектологиясы

    Пән диалектілік ерекшеліктердің жалпы сипаты, негізгі дыбыстық, грамматикалық, лексикалық ерекшеліктері сипатталады; тілдік сипаты айқындалған сөйленістік топтардың негізгі ерекшеліктері көрсетіледі; сөйленістердің ұлттық әдеби тілге қатысы талданады; зерттеуші ғалымдардың еңбектері таныстырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұлы дала фольклоры

    Пән қазақ халқының рухани мәдениеті фольклорлық мұраларды теориялық және практикалық тұрғыда жан-жақты оқытады. Ауыз әдебиеті табиғатының ерекшеліктері, жанрлардың классификациясы, түрлердің бөлінуі, зерттеушілердің еңбектері, жазба әдебиеттен айырмашылықтары, өзге ғылым салаларымен байланысы жайлы мәліметті меңгертеді. Білім алушының фольклористика ғылымының қалыптасу тарихы туралы ақпаратты игеруіне, болашақ мамандарды даярлауда мәдени тұлға қабілеттерінің қалыптасуына негіз болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің сөз жүйесі

    Пән қазақ тіліндегі сөздердің лексика-грамматикалық топтарын, грамматикалық мағыналар мен формаларды, сөздердің тұлғалық өзгеруі, оны қарастырудың жолдары мен тәсілдері, сөздің өзгеріске ұшыраған түрлері, топтарға бөлінуі, әр топқа енген сөздердің грамматикалық сыр-сипаты жөнінде теориялық білімін көтеру, грамматикалық тілдік тұлғаларға практикалық тұрғыда талдау жасап, алған білімдерін практикада қолдана алататындай дәрежеде кәсіби, сындарлы жұмыс істей білетін маман дайындауға бағытталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдеби талдау негіздері

    Пән әдебиеттану ұғымын зерттейді; әдебиеттану ғылымының өзге ғылымдармен байланысы; көркем өнер туралы түсінік; көркем образ табиғатын түсіну; мазмұн мен форма (пішін) бірлігін ұғыну; композиция мен сюжет; әдеби жанрлар; әдеби әдіс, ағым, стиль.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөздің грамматикалық мағынасы

    Пән қазақ тіліндегі сөздердің лексика-грамматикалық топтарын, грамматикалық мағыналар мен формаларды, сөздердің тұлғалық өзгеруі, оны қарастырудың жолдары мен тәсілдері, сөздің өзгеріске ұшыраған түрлері, топтарға бөлінуі, әр топқа енген сөздердің грамматикалық сыр-сипаты жөнінде теориялық білімін көтеру, грамматикалық тілдік тұлғаларға практикалық тұрғыда талдау жасап, алған білімдерін практикада қолдана алататындай дәрежеде кәсіби, сындарлы жұмыс істей білетін маман дайындауға бағытталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиетіндегі постмодернизм

    Пән постмодернизмге тән көркемдік категориялар арқылы еліміздің ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы мәдениетінде елеулі орны бар авторлардың шығармашаларына мазмұндық, құрылымдық, стильдік талдаулар жасай алады. Әлемдік әдеби тәжірибелермен салыстырып, нақты мәтіндермен дәлелдеп, прозадағы интертекст, метапроза, ирония, симулякр т.б. пайдаланылу тәжірибелеріне талдау жасай отырып, поэтикалық табиғатын саралауды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фразеологизмдердің ұлттық-мәдени сипаты

    Пән ұлт пен мәдениеттің арақатнасын, тұрақты тіркестердің пайда болу себептері, мәдениет ұғымы, оны айқындаудың тәсілдері, этномәдениеттану мен этнолингвистиканың байланысы, қалыптасуы, этнофразеологизмдердің тілдік сипаты, ұлттық мәдениеттің қалыптасу сатылары, қазақ тұрақты тіркестерінің ұлттық бастау көздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы

    Пән негізгі грамматикалық ұғымдарды, сөздердің морфологиялық құрылымын, сөз таптары, олардың жіктелуі, есім сөз таптарының грамматикалық сипаты, мағыналық топтары, етістіктің семантикалық, морфологиялық сипаты, үстеудің мағыналық түрлері, еліктеу сөздердің фонетика-морфологиялық сипаты, шылаулардың грамматикалық қызметі, сөзжасамдық ұғымдар мен тәсілдерді, сөз таптарының сөзжасамын біліп, практикада қолдана алататындай білімін арттыруға, сындарлы жұмыс істей білетін маман дайындауға бағытталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дәуір әдебиеті

    Пән қазақ елінің тарихы қазіргі түркі тілдес халықтардың қоғамдық, әлеуметтік және рухани өмірімен, тұрмыс-неглігімен өзара тығыз байланысты болғанын, ежелгі түркі тілді әдебиет бертін келе қазақ халқының этникалық құрамына енген тайпалардың көне дәуірдегі әдебиеті екенін ұғындырып, олардың ежелгі түркі ру-ұлыстарымен бірге жасаған көркем сөз өнері екенін ұғындырады. Студенттердің пән бойынша алған теориялық білімдерін нығайта отырып, өз мамандығы бойынша құзыреттіліктерін жан-жақты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы

    Пән даму психологиясы мен жас психологиясының негізгі категориялары мен мәселелерін, сондай-ақ психикалық даму теориясын және адамның психикалық дамуының жас кезеңін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушылардың қаржылық сауаттылық деңгейін арттыруға және олардың экономикалық теория, Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық саласындағы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс жеке қаржыны басқарудың негізгі аспектілерін, соның ішінде қаржылық шешімдерді ұтымды қабылдауды, туындаған қаржылық мәселелерді шешуді және қаржылық алаяқтықты тануды қамтиды.Білім алушылар қоғамдық өндіріс негіздерін, шаруашылық нысандарын, сұраныс пен ұсыныс теориясын, сондай-ақ өндіріс шығындары мен факторлар нарығын зерттейді. Студенттердің өз қаржысын басқаруға және экономикалық қызметтің негіздерін түсінуге деген сенімділігіне ықпал ететін практикалық дағдыларға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын, тірі организмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеті туралы қазіргі жүйелік түсініктердің қалыптасуын, қоршаған ортаға антропогендік әсер етумен байланысты проблемаларды зерттейді; Экология ғылым ретінде. Оның қалыптасуының қысқаша тарихы, негізгі мақсаттары мен әдістері. Экологияның бөлімдері. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Антропогендік факторлар – экологиялық факторлардың ерекше тобы. Негізгі абиотикалық факторлардың экологиялық маңызы: жарықтандыру, температура, ылғалдылық, тұздылық және т.б. Шектеу факторлары. Ю. Либихтің минимум заңы. В.Шелфордтың толеранттылық заңы. Төзімділік диапазоны. Стенобионтты және эврибионтты организмдер. Қазақстан Республикасының экологиялық проблемалары, шешу жолдары. Жаһандық экологиялық мәселелер. Тұрақты даму Тұжырымдамасы, Тұрақты дамудың мақсаттарына (ТДМ-ға) қол жеткізу тетіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пән адамды қалыптастыру бойынша арнайы ұйымдастырылған, мақсатты бағытталған және жүйелі қызметті, тәрбиелеу, білім беру және оқыту мазмұнын, нысандары мен әдістерін, осы үрдістерді ұйымдастыру және басқару заңдылықтарын, қағидаларын, нысандары мен принциптерін зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білімалушы педагогика категорияларын талдай алады, оларды кәсіби қызмет барысында ескереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушылардың сыбайлас жемқорлықты әлеуметтік құбылыс және оның қоғамға теріс әсері ретінде түсінуін қалыптастыруды зерттейді. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің дамуына ықпал етеді, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда белсенді азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама контекстінде жағдайлар мен іс-әрекеттерді талдау дағдыларын меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Зерттеудің негізгі әдістерін, экспериментті жоспарлау әдістерін және эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жыраулар поэзиясы

    Пән ХV-ХVІІІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясының өзекті тақырыбы-туған елі, ел бүтіндігі, ел бірлігі, оған деген сүйіспеншілігін оқытуды қарастырылған. 60-жылдардың екінші жартысынан бастап, XV-XVIIІ ғасырлардағы жыраулар поэзиясын жинақтап, зерттеген М.Мағауин еңбектеріне сүйенетін болсақ, оқулыққа енген жыраулар шығармашылығы халқымыздың рухани игілігіне арналған көркем дүние болғандықтан, бүгінгі ұрпақ оны оқи отырып, жыраулардың руханиятында ел мүддесінің болашақ тағдыры тұрғысында көтерілген идеялар мол болғандықтан, оны оқыту-бүгінгі қоғам талабы. Халықтың сөз өнерінің дамуына, қазақ тілінің тазалығы мен табиғилығын сақтауға, ақылға, ұлағатқа толы тәрбие алуға «Жыраулар поэзиясы» пәні басым айқындылық танытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және құқықтық реттеу негіздері

    Пән құқықтық жүйе және құқықтық реттеу қағидаттары туралы базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Құқықтық сананы, құқықтық мәдениетті және азаматтық жауапкершілікті дамытуға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы түрлі оқиғалар мен іс-әрекеттердің құқықтық аспектілерін талдай алады, қоғамдағы құқық нормаларын сақтаудың маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық мектептерде қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктері

    Пән болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған білім мазмұнынан тұрады. Пән ұлттық мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігін, оқу бағдарламасының мазмұнын, тілдік дағдыларды дамытуды, спиральды қағидатты, білім мазмұнын Блум таксономиясы арқылы меңгертуді, критериалды бағалау жүйесін, тиімді оқыту және оқу тәсілдерін, оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму жолдарын, құзыреттілік түрлерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық

    Пән әдебиет пен өнердің даму барысында сабақтастық пен жаңғыртуды, мұрагерлік пен қайта жасауды, бұрынғы мен соңғының байланысын талдап, түсіндіруді мақсат етеді. Дәстүр мен жаңашылдық тек түрді, сыртқы өзгерістермен қатар, ішкі мазмұнды, мағынаны білдіріп, түр мен мазмұнды бірдей қамтып, шығарманың идеялық-көркемдік немесе ұлттық сипатын жаңа сатыдан көрсетуге бағытталған пән. «Қазақ әдебиетіндегі дәстүр мен жаңашылдық» пәні тiлшi және әдебиетшi маманның кәсiби шеберлiгi мен дағдысын қалыптастыруға басшылыққа алынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға инклюзивті білім берудің қалыптасуы мен дамуын, инклюзивті білім берудің үлгілерін, "кедергісіз" білім беру ортасын құру шарттарын, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, жалпы білім беретін мектептегі инклюзивті білім берудің жай-күйін бағалаудың құрылымы мен индикаторларын (инклюзивті мәдениет, инклюзивті саясат, инклюзивті практика)ашатын пән, әртүрлі даму кемістігі бар балаларды инклюзивті оқыту және оқу жетістіктерін бағалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері

    Пән қауіпсіздік және өмір сүру саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді зерттейді. Қазақстан Республикасындағы азаматтық қорғаныстың (ҚД) міндеттері, құрылысы және қызмет ету принциптері. Адамды және қоршаған ортаны табиғи және техногендік шыққан зиянды және қауіпті факторлардан қорғау. Қауіпті және зиянды факторлардың жіктелуі. Әртүрлі типтегі төтенше жағдайлардың классификациясы. Жаппай қырып-жоятын қарудан қорғау. Радиациялық және химиялық қауіптер. Авариялық-құтқару жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Төтенше жағдайларда халықты қорғаудың негізгі принциптері мен әдістері. Жер сілкінісі кезіндегі ұйымдастырушылық және практикалық қауіпсіздік шаралары. Өндірістік объектілердегі табиғи апаттар, өрттер, авариялар мен жарылыстар кезінде халықты қорғау. Төтенше жағдайда алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі принциптері. Террорлық акт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілін оқытудағы жаңа технологиялар

    Пән болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған білім мазмұнынан тұрады. Қазақ тілін оқытудың жаңартылған білім беру бағдарламасының ерекшелігін, оқу бағдарламасының мазмұнын, тілдік дағдыларды дамытуды, спиральды қағидатты, білім мазмұнын Блум таксономиясы арқылы меңгертуді, критериалды бағалау жүйесін, тиімді оқыту және оқу тәсілдерін, сын тұрғысынан ойлау технологиясы мен ақпараттық технологияны меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жай сөйлем синтаксисі

    Пән сөйлемнің тиянақты ойды білдіретін, предикативтілік, модальділік, коммуникативтілік және белгілі бір интонация арқылы берілетін өзіндік белгілері мен ерекшеліктері бар тілдік бірлік екендігін үйретуге бағытталады. Жай сөйлемдердің айтылу мақсатына сай бөлінуі және бір-бірінен өзгешеліктерін, сөйлемнің грамматикалық сипаты мен күрделену жолдарын анықтай алу көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөз өнеріндегі мәтін мен шығарма кеңістігі

    Пән сөз өнеріндегі әдеби туындылар арқылы шығарманың мазмұнынын, нысанын, дәуірлеу кезеңдерін анықтап, хронотоптық құрылымы жағынан талдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі

    Пән қазіргі қазақ тілінің синтаксисін зерттеу тарихын, сөз тіркестерінің тәсілдері мен түрлерін, сөйлемдердің сипатын, олардың құрамын, білім беру тәсілдерін, күрделі сөйлемдердің дамуы мен құрамын зерттейді, студентке нормаларды меңгеруге көмектеседі, тұлғаның әдеби тілі қалыптасады, әртүрлі ғылыми тәсілдерді талдауға және тануға үйренеді, оларды оқу процесінде бағыттайды, оларды қолдану дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасыр әдебиеті

    Пән А.Құнанбаев шығармашылығына байланысты XIX ғасыр кезеңін құрайтын қазақ әдебиетінің әдеби мұрасын зерттейді. Болашақ маман XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің ғылыми және теориялық білімдерін жүйелейді және оларды практикалық негізде қолданады. Ғалымдардың көзқарастары мен еңбектерін басшылыққа ала отырып, әдебиеттегі өзгерістерге байланысты осы кезеңнің тарихи және әлеуметтік жағдайын талдайды. "Зар Заман" ағымының, XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті поэзиясының дамуы мұрамен салыстырғанда қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алаштану

    Ә.Бөкейханов бастаған алаш қайраткерлерінің еңбектеріне ғылыми талдау жасауап, баға беруге дағдыланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи білім берудегі STEM-технология

    STEM-білім беруді дамытудың жалпы тенденцияларын, STEM-педагогика бағыттарының ерекшеліктерін, әлемдік және қазақстандық білім беру практикасында STEM-оқытуды іске асыру моделі мен тәжірибесін, мектепте STEM-білім беруді іске асыру нысандарын, мектепке арналған STEM-бағдарламаны және қосымша білім беру жүйесін әзірлеуді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы STEM-білім беруді сипаттайды:, модельдер мен бағыттар; сабақта және сабақтан тыс үдерісте педагогикалық қызмет құралдарын әзірлейді және іске асырады (интеграцияланған сабақтар, экскурсиялар, жобалар, факультативтер, жазғы мектептер, үйірмелер); мектепке (мектепке дейінгі білім беру, колледж, ЖОО) арналған STEAM-бағдарламаларды жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ романдарының поэтикасы

    Пән әдебиеттанудың ғылымилық сипатын айқындап, көркем әдебиеттің ерекшеліктері мен идеялық-эстетикалық мәнін, әдебиеттің даму заңдылықтарын, туындыны талдау принциптерін зерттейді. Әдебиеттану ғылымының философиялық-эстетикалық негізін айқындайды. Көркемөнердің бір түрі ретіндегі әдебиеттің өзіндік ерекшелік-табиғатына бойлату; әдебиеттің танымдық, эстетикалық мәнін ұғындыра отырып, оның көркемдік әлем екендігін сезіндіру; образдылық-көркемдік, бейнелілік ұғымдарын тереңірек түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Пән білім алушыларға мектепте қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістемелік жүйесін, тілді меңгертудің практикалық жолдарын үйретеді, қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні бойынша базалық нормативтік құжаттар мен оқулықтарды, оқу әдістемелік кешендерді талдауды, одарды оқыту үдерісінде пайдалануды меңгертеді. Тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған әдіс-тәсілдер мен тапсырмалар жүйесі беріледі. Қазақ тілін оқытуда меңгерілетін құзыреттіліктер мен функционалдық сауаттылықтың маңызы мен ерекшеліктері сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әдебиет теориясы

    Пән әдебиет туралы ғылымды түсінуді; әдебиеттанудың басқа ғылымдармен байланысын; өнерді түсінуді; көркем образдың табиғатын түсінуді; мазмұн мен форманың бірлігін түсінуді; композиция мен сюжетті; әдеби жанрларды; әдеби әдісті, бағытты, стильді қалыптастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғабиттану

    Пән Ғ.Мүсірепов шығармашылығының зерттелуі, қаламгер мұрасының игерілу, жариялану, аударылу тарихы жөнінде толыққанды мағлұматтар береді. Ғабиттану және ХХІ ғасырдағы қазақ әдебиеті мәселесі бойынша түйін жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілінің стилистикасы

    Пән стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстырады, қазақ әдеби тілінің стилистикалық құралдары, стильдік тармақтары туралы мағлұмат береді, оларды ажыратудың жолдарын, студенттерге стилистикалық норманы, сөздердің, басқа да тілдік тұлғалардың қолданылуына қарай туындайтын мағыналық реңктерін, стильдік қырларын ажырата білуге үйретеді, студенттердің сөйлеудің әртүрлі стильдерін, қазақ тілінің синонимдік барлық байлығын, әр алуан құралдарын іс жүзінде қолдана алу дағдыларын дамытып жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар

    Пән педагогикалық технологияларды іске асырудың мәні мен әдістемесін; дәстүрлі және жаңа педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалау және түзету алгоритмін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пән әдебиетті оқыту әдістемесі педагогика ғылымының соны жетістіктерін идеялар негізінде оқытады. Әдебиетті оқыту әдістемесі теориялық ұғымдарымен қатар, оларды тәжірибеде пайдаланудың тиімді жолдарын ұсынады. Әдебиетті оқыту арқылы білім алушыларды ақын-жазушылардың өмір мен шығармашылығын оқыту барысында болашақ ұстаздарды біл нәрімен сусындатып қана қоймай, адамтану мәселесімен де қаруландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің тарихы

    Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығын салғастыру арқылы туындының идеялық-көркемдік ерекшеліктерін талдап, оқытады. Алаш әдебиетінің тәуелсіздік үшін жүргізген күресі, ХХ ғасырдың басындағы оқу-ағарту өрістеуі, баспасөздің дамуы, «Кітаби ақындар ісінің» тобының мұрасы, олардың оқу-ағарту ісіне қосқан үлестерін бағамдап, өзіндік пікір қалыптастырып, талдау дағдысын меңгертеді. Пән болашақ педагогтардың пәндік,ұйымдастырушылық, мәдени құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі кезең әдебиеті

    Пән қазіргі қазақ әдебиеті пәнінен мерзімді баспасөзде жарық көрген ғылыми дәйектемелер мен 1940-1960, 1960-1990 жылдар аралығындағы қазақ әдебиеті тарихының іргелі мәселелері мен сол дәуірдегі ақын-жазушылардың шығармашылығы, олардың жанрлық сипаты, тақырыбы мен идеясын жүйелеп, әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасауды, әдеби тілді құбылту мен айшықтауларды салыстыруды, шығарманың көркемдік құндылығын бағалауды, мәтінді интерпретациялауды меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пән тілдің мәнін, оның қоғамдық қызметтері мен ішкі құрылымын, тілдің, ойлау мен сөйлеудің арақатынасын, тілдің негізгі бірліктерін, фонетика, лексикология мен грамматика мәселелерін оқытады; тілді ерекше маңызды жүйе ретінде, тіл дамуының заңдылықтарын, екі тіл және көптілділіктің өзара қарым-қатынасын, жазудың тарихи дамуын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік лингвистика теориясы

    Пән ғылыми жұмыстарды талдауды, тұжырымдамалық пікірлерді, көзқарастарды, ұғымдарды, терминдерді, когнитивті лингвистикаға қатысты метатілдік ұғымдарды зерттейді, оларды нақты мысалдар мен мәліметтерден қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғатану

    Пән жерлес ақын-жазушылардың сөз өнеріндегі орны мен бағасын, болмысын танытады. Өзі өмірген сүрген қоғамның тарихи шындығын бейнелеуі, проза, поэзия жазудағы суреткерлік қырларын, шеберлектерін зерделеп, ой-пікірлерін дәйекті, жүйелі айта білуге үйретіп, нақты талдау жұмыстарын жүргізуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Пән ұлы ақын Абайды зерттейді, ол өз шығармаларымен ғылым мен білімге құштар, бәсекеге қабілетті, сөзін түзеп, ел алдындағы салмақты пікірді саралауға дағдыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіл тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері

    Пән тіл тарихының қалыптасу, даму кезендерін айқындауда жалпы түркі тілдерінің даму жолдарымен тікелей байланысты болғандығын саралай отырып, осы саладағы зерттеу еңбектерді салыстыра отырып талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аударма теориясы мен практикасы

    Қазіргі қоғамда аудармашылық қызметін қолдану шеңбері күн сайын кеңейіп, үлкен әлеуметтік сұранысқа ие болып отыр. Бұл пән білім алушының аударма ісінің теориясын практикалық тұрғыда жан-жақты қолдана алуын үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік лингвистика

    Пән тіл арқылы қоршаған ортаны, адами қасиеттерді, әлеуметтік құбылыстар мен табиғатты танудың ғылыми-теориялық негіздерін қарастырады. Когнитивті лингвистиканың бағыттарын және оның когнитивті аспектілермен байланысты басқа салалармен байланысын нақтылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиетінің тарихы

    Пән қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдардағы даму сипатына шолу жасайды. Болашақ мамандарға тәуелсіздік жылдардағы көркем туындылардың құндылығын, қазіргі жағдайын, тәуелсіздік тұсындағы жазылған шығармаларда қаламгерлердің негізінен тарихымызды түгендеуге бет бұруын танытатындығын меңгертеді. Тәуелсіздік дәуіріндегі қазақ әдебиеті қаламгерлерінің шығармаларындағы басты ерекшеліктерін гуманистік тұрығдан талдап, тәуелсіздік дәуіріндегі қазақ әдебиетін ұлттық мүдде тұрғысынан интерпретациялайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды зерттейді, жоспарлау және оның ерекшелігі, академиялық жазылым және ғылыми стиль, академиялық оқылым әрекеті, тақырып таңдау, ақпарат іздеу, жазылым үдерісі, сыни ойлау, плпгиаттық және одан сақтану жолдары, зерттеу әдісі, гипотеза және оны құру, мәліметтерге талдау жасау, кіріспені жазу, параграф және оның құрылымы, негізгі бөлімдерді жазу, қорытынды бөлімді жазу, түйіндеме және оны жазудың жолдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ лирикасындағы стиль және бейнелілік

    Пән лириканың басқа жанрлардан ерекшелігін зерттейді. Пән арқылы суреткер талантының даралық қуатына көз жеткізіледі. Өлеңнің көркемдік мазмұнын танытатын айшықтау үлгілеріне, құбылту түрлерінің әр ақын тіліндегі қолданыс ерекшелігіне, тың поэтикалық оралымдарына мән беріп, бейнелілілк тұрғысынан сараланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі инновациялар

    Пән қазіргі білім беру үдерісіндегі инновациялық үдерістердің рөлін; білім беру үдерісіндегі педагогикалық, әдістемелік, ақпараттық инновацияларды белсенді пайдалануды; білім берудегі инновацияларды пайдалану кезіндегі оң әсерлер мен тәуекелдерді бағалау тәсілдерін; Білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ прозасы поэтикасы

    Пән қазақ прозасының алдындағы жаңа міндеттер, әдебиет саны, оның қазақ әдебиетінің пайда болу, даму, қалыптасу кезеңдері мен заңдылықтары туралы қазіргі ой-пікірлерін зерттейді. ХХ ғасыр прозасының адамзат дамуындағы ерекшеліктерін айқындау. Қазіргі заманғы прозаның көркемдік поэтикасын ашу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғасыр тоғысындағы батыс әдебиеті

    Пән қазіргі заманғы әдебиеттану ғылымындағы жеке халықтардың әдебиеттерін дүние жүзілік әдеби - мәдени даму аясында қарастыруды басты назарға алады. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін бағдарламаға Ағылшын, Француз, Италия, Испания т.б. елдерінің ежелгі заманғы, орта ғасырлық, қазіргі заманғы әдеби-мәдени даму тарихын қамтитын тақырыптар енгізілді. Батыс елдерінің әдебиеттерін игеру мәселесі - негізгі ғылыми-теориялық, әдістемелік-тәжірибелік мақсат болып табылады. Материалды өту барысында әлем әдебиеті курсы бойынша терең, жан-жақты ғылыми-теориялық білім алып, әлемдік ақын-жазушылардың өмірі мен шығармашылығынан толық мағлұматтар беріп, туындыларын оқып-игеру жүктеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Пән Батыс Еуропа әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдар,шетел әдебиетінің қалыптасу кезеңдері,классицизм,романтизмнің көрнекті өкілдері мәселелерін қарастырады.Студенттерді жеке шығармаларды талдап жіктеуге, жанрлардың типологиялық ерекшеліктерін ажырата білуге, маңызды қорытынды түюге дағдыландырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиеті сынының тарихы

    Пән ХІХ, ХХ ғасырдағы әдеби-сынға жаңаша көзқарас танытып, өз ойын жеткізуге дағдыланады. Сөз еркіндігі мен ой еркіндігі қалыптасады. Қазақ әдебиеті тарихындағы ақын-жазушылардың шығармашылығы бойынша жазылған сыныи пікірлерді меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ақпараттық сауаттылық дағдыларын меңгерген, кәсіби қызметте деректерді өңдеу мен түсіндіруде заманауи ЖИ құралдарын қолдана отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас үшін ауызша және жазбаша тілдік құралдарды, сондай-ақ ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу және негіздеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді пайдаланады.
  • Жеке және әлеуметтік-экономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ететін өзгермелі әлеуметтік-мәдени және экономикалық жағдайларда оңтайлы бейімделу үшін тәжірибелік қызметте базалық философиялық, әлеуметтік-саяси, құқықтық және қаржылық білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
  • Қызмет барысында салауатты өмір салтына бағытталған тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік-техникалық актілерді қолдана отырып төтенше жағдайларда табиғатты ұтымды пайдалану және қорғау білімдері мен дағдыларын пайдалана алады.
  • Оқу-тәрбие және оқыту процесінде білім беру технологиялары мен құралдарының кең спектрін белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.
  • Ерекше білім алу қажеттіліктері бар жеке тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете отырып, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері мен жеке дамуын білу негізінде оқыту процесін ұйымдастыра алады.
  • Білім алушыларды тіл білімінің негізгі ұғымдар жүйесімен және тілдік терминдермен таныстырып, тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық болмысы, мәні жайлы түсінікті қалыптастырады және тілдік талдау дағдысымен жұмыс істеп үйренеді.
  • Қазақ халқының ауыз әдебиетін оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті-фольклорлық мұраларды, жыраулар поэзиясын, ежелгі дәуірдегі халықтың жыр-аңыздарын оқыта отырып, болашақ мамандар кәсіби білім мен тәрбие-тағылым алады.
  • Қазақ тілінің дыбыс және сөз жүйесінің ғылыми-теориялық негізін, тілдегі деректерді, заңдылықтарды, тілдің жүйелі құбылыстарын, қазіргі қалпы мен даму жолын саралауды оқытады. Қазақ тілінің сөз тұлғалары, сөйлем мүшелерінің қызметіне ғылыми түсінік беруді, мағыналық өзгерістерді түсіндіруді меңгертеді.
  • Әдеби шығармаларды талдаудың принциптері мен әдебиеттің тарихы, көркем бейне және оның жасалу жолдарын, әдеби зерттеудің түрлерін оқытады. Жазушының көркемдік әлемін, шығармаларындағы авторлық ұстанымды анықтай отырып, шығарманы талдаудың әдістемесі, шығармашылық өмірбаян сияқты тақырыптарды ашуда өзіндік дағдыларды қалыптастырады.
  • Сөз өнерінің өзіндік мазмұны мен оны көрсететін пішіндердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейді. Көркем шығарманың түрлеріне, қыр-сырына үңілу, көркем туындыны эстетикалық құбылыс ретінде қарауға үйретеді. Көркем шығармаға талдау жасаудың ғылыми принциптерін игерту, әдебиет пен фольклорды зерттеп үйренуге дағдыландырады.
  • XX ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің даму тарихын, көрнекті қаламгерлер шығармашылығын, кезеңдегі тарихи-әлеуметтік жағдайды біліп, таниды. Мәтіндік талдауға дағдыланып, өзіндік көзқарасын қалыптастырып, әдеби талдау жасауға машықтанады.
  • Педагогикалық технологиялар туралы тұтас білімді меңгеру, қазіргі кездегі жаңа педагогикалық технологияларға сипаттама беру, өздігінен талдау, тілдік сабақтарда жаңа педагогикалық технологияларды кіріктіру жолдарын меңгереді.
Top