7M05204 Экология және тұрақты даму мақсаттары в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканың, экологияның және қоғамның ұзақ мерзімді тұрақты дамуын қамтамасыз ету үшін экология саласындағы өндірістік және ғылыми-зерттеу қызметі үшін магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M087 Қоршаған ортаны қорғау технологиясы
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M052 Қоршаған орта
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау. Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Мақсаты: ғылыми ойлауды, ғылыми білім саласындағы философиялық және әдіснамалық принциптер туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: ғылымның дамуының негізгі кезеңдерін, ғылыми білімнің құрылымын және ғылыми зерттеу әдіснамасының ерекшеліктерін зерттеу. Құзыреттер: өз мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын қалыптастыру үшін білімді пайдалану, оның ішінде пәнаралық зерттеулер, сыни талдау және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалау қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың жасыл технологиялары
Мақсаты: табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және геоэкологиялық жүйелердің тұрақты жұмыс істеуі үшін ластанудың алдын алу мәселелерін шешу үшін жасыл технологияларды қолдану туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жердің табиғи ресурстарын сақтауға және қоршаған ортаға келтірілген зиянды жоюға бағытталған технологиялардың кең таралуын талдау. Баламалы энергияны пайдалану және көміртегі деңгейін төмендету. Топырақтың құнарлылығын сақтау үшін биологиялық өнімдер арқылы егіншілікке инновациялар енгізу, қалдықтарды қайта пайдалану арқылы шектеулі ресурстарды сақтау. Қоғамның тұрақты дамуы үшін шикізат пен өнімді тиімді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық және шикізаттық ресурстарды ұтымды пайдаланудың жаңа технологиялары
Мақсаты: биологиялық және шикізаттық ресурстарды ұтымды пайдалану мәселелерін шешуде қазіргі заманғы экологиялық бағдарланған технологиялардың негізгі бағыттары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның биологиялық және шикізат ресурстарының таралу ерекшеліктері, олардың қорлары және игеру перспективалары; су экологиялық жүйелерін, ластанған ауа мен топырақты қорғау проблемаларын шешудегі қазіргі заманғы технологиялардың рөлі. Экологиялық таза отын мен тыңайтқыш алу үшін өсімдіктер мен олардың қалдықтарын ұтымды пайдалану, технологиялық биоэнергетиканың басымдықтары. Биотехнология. Білімді пайдалану және оны өндірісте қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Мақсаты: ғылыми жоспарлау мен ізденістер саласындағы негізгі заңдарды, принциптер мен тенденцияларды игеру. Мазмұны: Қазақстанда және шетелде тұрақты ғылыми жоспарлау мен зерттеулерді дамытудың негізгі бағыттарына шолу. Тұрақты ғылыми экологиялық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесі. Экологиялық зерттеулердегі білімнің ғылыми әдістері. Магистрлік диссертация мазмұнының құрылымы мен негізгі элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологияның биоәлеуметтік негіздері
Мақсаты – студенттердің біртұтас жаратылыстану дүниетанымын қалыптастыруға және дамытуға ықпал ететін адамның биоәлеуметтік негіздері саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: кедейлік пен аштықты жою, денсаулық пен әл-ауқатты қамтамасыз ету. Кедейлік пен аштықты жою негізінде адам денсаулығының биологиялық негіздерін құру. Кедей халықтың өсуі нәтижесінде экономикалық өсуге зиян. Қазіргі заманғы азық-түлік мәселелері және егін жинаудың ұтымсыз әдістері, азық-түлік шығындары, жеткіліксіз бөлу. ЖИТС/АИТВ, безгек, туберкулез, жұқпалы және жұқпалы емес аурулар сияқты аурулардың өзектілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және теңсіздікті азайту
Мақсаты: Қазақстан Республикасы ішіндегі және басқа елдер арасындағы теңсіздікті қысқарту заңдылықтарын зерделеу. Мазмұны: елдер ішіндегі және олардың арасындағы теңсіздікті азайту. Тиісті саясат, әсіресе бюджет-салық саясаты және теңдік қамтамасыз етуде әлеуметтік қорғау үшін жалақы мәселелерінде. Жақсы ойластырылған көші-қон саясаты арқылы адамдардың реттелген, қауіпсіз, заңды және жауапты көші-қоны мен ұтқырлығына ықпал ету. Барлық елдер үшін ерекше және сараланған режим принципінің болжамы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Климаттың өзгеруіне қарсы күрес
Мақсаты – климаттың өзгеруімен және оның салдарымен күресу бойынша шұғыл шаралар қабылдау үшін білім алушыларда экологиялық білімді қалыптастыру. Мазмұны: экология саласындағы негізгі ғылыми білім жүйесімен және климаттың өзгеруінің ауырлығын жұмсарту және салдарын әлсірету, оларға бейімделу және ерте ескерту бойынша таныстыру. Климаттың өзгеруіне және оның салдарына қарсы шұғыл шаралар қабылдау. Климаттың күрт өзгеруі. Климаттың өзгеруіне әсер ететін парниктік газдар шығарындылары. Оның жағымсыз салдарын азайту мүмкіндіктері. Климаттың өзгеруінің теріс салдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму мүддесіндегі құқықтық негіздер мен әріптестік
Мақсаты: табысты орнықты қоғам құрудың негізгі элементтерін игеру және орнықты даму мүддесінде жаһандық әріптестік шеңберінде жұмысты жүзеге асыру және жандандыру құралдарын нығайту. Мазмұны: тұрақты даму мүддесі үшін бейбіт және ашық қоғам құру, барлығына әділеттілікке қол жеткізуді қамтамасыз ету. Жеке тұлғаның экологиялық-құқықтық мәртебесін қалыптастыру және қоғам мүшелері мен мемлекет мүдделерінің теңгерімін сақтау. Аз дамыған елдердің мүддесі үшін инвестицияларды ынталандыру режимдерін қолдану. Тұрақты даму мүддесінде экологиялық-құқықтық басымдықтарды және жаһандық әріптестікті іске асырудың пәрменді тетіктерін таңдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ноосфера экожүйелерінің тұрақтылығын сақтау
Мақсат – тұрақты даму контекстінде ноосфераның барлық компоненттеріне-топыраққа, суға және атмосфераға антропогендік әсер ету. Мазмұны: ноосфераның қазіргі мәселелері: қазіргі экологиялық жағдайдағы техногенез және техносфера. Тұрақты даму мүддесі үшін су ресурстарын сақтау және ұтымды пайдалану. Құрлық экожүйелерін қорғау және қалпына келтіру және оларды ұтымды пайдалануға жәрдемдесу, жердің деградациясы мен биологиялық әртүрлілікті жоғалту процесін тоқтату және кері қайтару. Жаһандық экожүйенің ластануы мен деградациясы мәселелерін шешу жолдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өндіріс қауіпсіздігін қамтамасыз етудің тұрақты технологиялары
Мақсаты: тұрақты қауіпсіздік пен еңбекті қорғауды қамтамасыз етудің негізгі қағидаттарын меңгеру. Мазмұны: "Өндірістік қызметтің қауіпсіздігі" ұғымы. Қауіпті анықтау, тәуекелді бағалау, тұрақты қоғамның еңбегін қорғауды қамтамасыз етудің негізгі принциптері. Ауыр жұмыс және зиянды немесе қауіпті еңбек жағдайлары бар жұмыс үшін өтемақы. Еңбекті қорғауды қаржылық қамтамасыз ету. Өндірістік қызметтің қауіпсіздік шараларын қолдану және сақтау және еңбек қауіпсіздігін тұрақты қамтамасыз етудің негізгі принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология, индустрияландыру, инновация және инфрақұрылым
Мақсаты: тұрақты инфрақұрылымды құрудың алғышарттарын зерделеу, жан-жақты және тұрақты индустрияландыру мен инновацияларға жәрдемдесу. Мазмұны: экономикалық дамуды және адамдардың әл-ауқатын қолдау барлығына арзан және тең қол жетімділікті қамтамасыз ету. Ресурстарды пайдаланудың тұрақты тиімділігіне қол жеткізу үшін инфрақұрылымды жаңғырту және өнеркәсіптік кәсіпорындарды қайта жабдықтау. Таза және экологиялық таза технологиялар мен өндірістік процестерді кеңінен қолдану. Отандық жасыл технологиялар саласындағы әзірлемелерді, зерттеулерді және инновацияларды қолдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қалалардың экологиялық мәселелері және тұрақты урболандштейндерді ұйымдастыру
Мақсаты: урбанизация аспектілерінің әртүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыру, урбанизация процесінің мәнін және онымен байланысты экологиялық мәселелерді ашу. Мазмұны: қалалар мен елді мекендердің ашықтығын, қауіпсіздігін, өміршеңдігін және экологиялық тұрақтылығын қамтамасыз ету. Қала табиғат-техникалық жүйе ретінде. Геоэкологиялық зерттеулердің негізгі тәсілдері мен принциптері. Қаланың геологиялық, су, әуе ортасы. Қалалық флора мен фауна. Экодома жасыл құрылыстың болашағы ретінде. Шешім қабылдау және тұрақты урболанд ландшафтын ұйымдастыру үшін қаланың табиғи-кеңістіктік ресурстарының өзгеруі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи энергия көздерін тұрақты пайдалану
Мақсаты: барлығына ортақ тұрақты және заманауи энергия көздерінің болуын және ұтымды пайдаланылуын қамтамасыз ету үшін білімді игеру және зерттеу. Мазмұны: барлығына ортақ энергия көздеріне қол жеткізу тұрақтылықты анықтайтын фактор болып табылады. Экологиялық таза энергетика саласындағы зерттеулер мен технологияларға қол жеткізуді жеңілдету мақсатында халықаралық ынтымақтастық. Энергия тиімділігін арттыру қазба отындарын пайдаланудың озық және таза технологияларын қолдану. Табиғатты қорғау және энергетикалық ресурстарды пайдалану саласындағы қатынастарды реттеудің қажетті құралы ретінде әртүрлі тәжірибелерді пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Таза суды тұрақты пайдалану
Мақсаты: су ресурстары мен санитарияның барлығына қол жетімділігі мен ұтымды пайдаланылуын қамтамасыз ету үшін білімді игеру және зерттеу.. Мазмұны: қайта пайдаланылатын судың үлесін және оны тек ауыз су үшін ғана емес, сонымен қатар технологиялық және ауылшаруашылық қажеттіліктері үшін өңдеу сапасын арттыру. Қайта өңдеу және қайта пайдалану технологияларын қолдану (жер үсті ағынын жинау, суды тұщыландыру, суды пайдалану тиімділігін арттыру, ағынды суларды тазарту). Әр түрлі тәжірибені тиімді нәтиже ретінде және табиғатты қорғау және су ресурстарын пайдалану саласындағы қатынастарды реттеудің қажетті құралы ретінде пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жауапты тұтыну және өндіріс
Мақсаты: магистранттардың тұтыну мен өндірістің ұтымды үлгілеріне көшуді қамтамасыз ету процесін білімі мен дағдыларын игеру. Мазмұны: әлемдегі халық санының өсуі. Әр түрлі өнімдерге сұраныстың артуына әкелетін нақты болжам. Тұтыну мен өндірістің ұтымды модельдеріне көшуді қамтамасыз ету. Өндіріс және шектеулі табиғи ресурстар. Тұтыну және өндіріс үлгілерін өзгерту. Біздің экономикамыздың қазіргі және болашақтағы дамуына қауіп төндіреді. Ұлттық стратегиядағы басымдық немесе міндет ретінде тұтыну мен өндірістің ұтымды модельдеріне көшу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шығарынды ластаушы заттар көздерін паспорттау
Мақсаты:ластаушы заттардың шығарындысының көздерін паспорттау мәселелері бойынша теориялық және практикалық білімді меңгерген маманды дайындау мазмұны: ластаушы заттардың шығарындысының көздерін паспорттау және олардың қоршаған ортаға әсерін зерттеу, зиянды заттардың шығарындысын есептеу әдістерін зерттеу. Қоршаған ортаға зиянды заттардың шығарылу көздерін жіктей білу. ауаны тазарту аппараттарын паспорттау, атмосфераға зиянды заттардың шығарылуын нормалау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сапалы экологиялық білім және гендерлік теңдік
Мақсаты: жан-жақты және әділетті қамтамасыз ету үшін жүйелі білімді қалыптастыру, сондай-ақ сапалы білім берудің гендерлік аспектілері және барлығына өмір бойы білім алу мүмкіндігін ынталандыру. Мазмұны: адамның білім алуға негізгі құқығы, оны кеңейтетін мүмкіндіктер. Жалпыға бірдей, үздіксіз және тұрақты білім беруді қамтамасыз ету. Мәдени, гендерлік, діни және тілдік әртүрлілікті құрметтейтін мәдениетаралық диалог. Әйелдер мен қыздардың мүмкіндіктерін кеңейту экономикалық өсуді жеделдетуде және әлеуметтік дамуға ықпал етуде маңызды рөл атқарады. Барлығына өмір бойы тиімді оқу нәтижелерін алу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экология, лайықты жұмыс және экономикалық өсу
Мақсаты: үдемелі, жан-жақты және тұрақты экономикалық өсуді, толық және нәтижелі жұмыспен қамтуды және барлығына лайықты жұмысты талдау және бағалау әдістерін меңгеру. Мазмұны: экономиканың өсуі және өмір сүру сапасының жоғарылауы. Ұлттық жағдайларға сәйкес жан басына шаққандағы экономикалық өсуді қолдау. Өсіп келе жатқан планета халқының қажеттіліктерін қанағаттандыру. Қоршаған ортаға өсіп келе жатқан өндіріс көлеміне нұқсан келтірместен тұрақты өсу. Тұрақты экологиялық туризмді ынталандыру стратегияларын жүзеге асыру. Өнімді және инновациялық қызметке, кәсіпкерлікке және т. б. ықпал ететін саясатты дамытудың жай-күйі мен серпіні.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана білу, сондай-ақ білім беру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей білу; жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие болу;
- жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалайды және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие бола алады;
- ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысады;
- орта және жоғары білім берудің әлемдік тенденциялары мен даму стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жарияланымдар арқылы ғылым мен білім берудегі білім шекараларын кеңейтуге өзіндік өзіндік зерттеулерімен үлес қосу;
- зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізеді, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыта алады және қолдау стратегияларын қолданады;
- ақпаратты әр түрлі көздерден талдайды, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдарды дұрыс тұжырымдай алады және академиялық жазу дағдыларын қолдана алады;
- білім беру қызметінде озық технологияларды пайдаланады, өзінің кәсіби қызметінде экология саласындағы терең білімді қолдана алады;
- экологияны оқыту әдістемесін бейімдеу және қолдану, оқыту және тәрбие қызметін жүзеге асыру үшін психология мен педагогика негіздерін пайдалану, оқу жұмысының жаңа әдістемелері мен инновациялық нысандарын әзірлеу және пайдалану дағдыларын көрсету;
- экологиялық білімге және тұрақты дамуды ілгерілетуге бағытталған цифрлық қызметтер мен құралдарды пайдалана отырып, білім беру жобаларын жасау және жүзеге асыру.
- экологиялық ғылымды жүйелі түсінуді, экологияда зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеруді қалыптастыру;