Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01723 Қытай тілі мұғалімі в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша,
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қытай тілінің практикалық фонетикасы
Базалық қытай тілі А1
Лингвоелтану (қытай тілі)
Практикалық қытай тілі А1
Елтану(Қытай)
-
2 Оқу жылы
Базалық қытай тілі А2
Қытай тілінің теориялық негіздері
Практикалық қытай тілі А2
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Қытай тілінің теориялық грамматикасы
Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі негізгі қытай тілі
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Экология және тұрақты даму
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мәдениетаралық қарым-қатынас
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Оқыту әдістері мен технологиялары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Практикалық қытай тілі В1
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және коммуникация тұжырымдамалары
Базалық қытай тілі В1
-
3 Оқу жылы
Қытай тілінің лексикологиясы
Базалық қытай тілі В2
Практикалық қытай тілі В2
Қытай тілін оқытудың заманауи әдістемесі
Қытай тілін оқыту әдістемесі
Қытай тілінің стилистикасы
Инклюзивті білім беру ортасы
Жасанды интеллект негіздері
Ілгермелі шетел тілі (қытай тілі)
Қытай тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Академиялық мақсатқа арналған қытай тілі
Қазіргі қытай тіліндегі сөзжасам
Қытай әдебиеті
Бағалау және дамыту
Қытай тілі тарихы
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Академиялық жазу негіздері
-
4 Оқу жылы
Арнайы қытай тілі С1
Қытайдың халықаралық тіл сынағы (HSK)
Іскерлік қарым-қатынас үшін қытай тілі
Сөйлеу мәдениеті және іскерлік риторика (Қытай тілі)
Кәсіби қытай тілі
Іскерлік этика және кәсіби сөйлеу мәдениеті
Көркем мәтінді сынау және талдау
Көркем аударма тәжірбиесі
Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум(ПББ)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді, өз бетінше оқуды дамытады; педагогикалық және қоғамдық қызмет аясында кәсіби қатынастар орнатады және қолдайды; кәсіби қызмет шеңберінде денсаулықты сақтау мен нығайтуға бағытталған әдістер мен құралдарды қолданады.
- Қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, оның мемлекеттілігі мен өркениетінің эволюциясын сипаттайды; ғылыми зерттеу әдістерін, аналитикалық тәсілді және академиялық жазу дағдыларын меңгереді; ғылыми және педагогикалық қызметте академиялық адалдық қағидаттарын сақтайды.
- Жеке және кәсіби дамуына мақсат қояды; ақпаратты сыни тұрғыдан ойлайды және талдайды; өзінің әлеуметтік, этикалық және ғылыми құндылықтарын бағалайды; оқыту әдістерін қазіргі білім беру практикасының талаптарына сәйкес бейімдейді.
- Оқыту мен ұлттық тәрбие берудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, соның ішінде инклюзивті білім беру жағдайларын түсінеді; оқушылардың әртүрлі қабілеттерін ескере отырып, олардың психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етеді.
- Білім берудегі заманауи теориялық тұжырымдамаларды сыни тұрғыда таңдайды және түсіндіреді; кәсіби даму мен білім беру үдерісін жетілдіру мақсатында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және жасанды интеллект құралдарын пайдаланады.
- Қытай тілін оқыту үдерісінде туындайтын құбылыстар мен үдерістер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды талдайды және жинақтайды.
- Қытай тілін орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгереді, белгілі бір тілдік материал негізінде тіл мен әдебиеттің өзара әрекет жасауына талдау жүргізе алады;
- Тілдік құзыреттілікті дамыту үшін IT-технологияларды қолданады; қытай тілінде жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL әдістемесін пайдаланады; оқушылардың аналитикалық және сыни ойлауын мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту арқылы қалыптастырады.
- Педагогика және оқыту әдістемесі саласындағы оқу-тәжірибелік және кәсіби міндеттерді шешеді; қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқу қызметін ұйымдастырады.
- Ғылыми зерттеу мен академиялық жазудың инновациялық әдістерін қолданады; кәсіби міндеттерді академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып шешуге заманауи тәсілдерді пайдаланады.
- Білім алушыларды өзін-өзі бағалауды және лингвистикалық толеранттылықты қалыптастыруға ынталандырады, тілдік материалды өз бетінше талдай алу қабілетін көрсетеді, тілдік білімді сертификаттау талаптарына сәйкес тілдік дағдылардың белгілі бір деңгейін игереді;
- Қытай тілін үйренуде, оның тарихын, этимологиясын, лексикологиясын, стилистикалық ерекшелігін және басқа факторлары тұрғысынан оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық білімді меңгереді және қолданады;