Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02126 Бейнелеу өнері в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Академиялық сурет

    Пәннің мақсаты: бас сызбасындағы пропорцияларды, пішін мен көлемді кеңістіктік ойлау мен түсінуді дамыту Мазмұны: бет бөліктерінің суретін талдау, бастың конструктивті үлгісі, эскиздер мен эскиздер, портреттік суреттегі жарық пен тон. Пропорциялар және бас анатомиясы. Жеке ерекшеліктерді беру. Гипс басының суреті. Отырғыштың басының суреті. Портреттің жеке ерекшеліктері. Графикалық техника және сурет материалдары. Қалыптасатын дағдылар: форманы құрудың академиялық әдісін меңгеру, тонды сенімді пайдалану және байқауды дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме

    Пәннің мақсаты: кескіндемедегі табиғатты академиялық бейнелеу негіздерін зерттеу Мазмұны: түсі, хиароскуро, құрылымы және құрамы. Заттардың түсі, көлемі, кеңістіктік тереңдігі және жарық-ауа ортасы, бетіне бояулар қолдану арқылы визуалды бейнелерді беру. Акварель бояуының ерекшелігі. Акварельмен жұмыс істеу әдістері мен әдістері ("шикі бойынша", "құрғақ бойынша", лессировка). Натюрморттағы кескіннің колористикалық шешімі. Кескіндемедегі табиғатты бейнелеудің стиль ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: акварельдің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, табиғатты бейнелеудің академиялық әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Түстану

    Мақсаты: түс қасиеттері мен үйлесімді түс комбинацияларын құрастыру заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: түс туралы ғылым. Негізгі, құрама және қосымша түстер, түс сипаттамалары түс контрасттары, түстердің араласуы, түс, түс үйлесімі, түс тілі, түс үйлесімі және түс мәдениеті. Қалыптасатын дағдылар: түспен және түс композицияларымен жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет

    Пәннің мақсаты: әр түрлі материалдар мен техникалар негізінде графикалық өрнектің кәсіби дағдыларын терең дамыту Мазмұны: арнайы сурет және оның ерекшеліктері. Арнайы сурет салу техникасы мен технологиялары. Әр түрлі көркем материалдармен сурет салу қағаз түрлері және арнайы сурет салуға арналған графикалық материалдар. Арнайы суреттегі текстура. Арнайы суреттегі композицияның ерекшеліктері. Табиғаттан және қиялдан сурет салу. Иллюстрациядағы, дизайндағы, сценографиядағы және т. б. суреттердің ерекшелігі. Қалыптастырылатын дағдылар: графикалық материалдарды, текстураны және форматты меңгеру, авторлық тәсіл мен жеке стильді дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сурет (ІР)

    Мақсаты. Студенттер адам портретін табиғаттан академиялық реалистік бейнелеу ережелерін біледі, әртүрлі графикалық материалдар мен әдістерді қолдану ерекшеліктерін біледі, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, адамды табиғаттан графикалық материалдармен бейнелеу дағдыларын біледі, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия әдістерін қолдана отырып, өз дағдыларын одан әрі жетілдіру мақсатында өз жұмысының нәтижелерін сыни бағалай алады. Студенттер мектеп оқушыларын мектептегі тәжірибеде сауатты бейнелеуге үйрету процесін қамтамасыз ете алады, портреттерді шынайы бейнелеу үшін Академиялық сурет теориясының маңыздылығын, адамның бейнесі бойынша тәуелсіз бейнелеу іс-әрекетіндегі академиялық суреттің материалдары мен мәнерлеу құралдары туралы білімді және оқушыларды педагогикалық жұмыста оқытудың тиімді процесін жақсы түсінеді Студенттер: • Адамның портретін табиғаттан шынайы бейнелеу ережелерін графикалық бейнелеу құралдарымен үйретеді; • Әр түрлі графикалық әдістер мен әдістерді қолданыңыз және оларды академиялық сурет бойынша практикалық жұмыстарды орындау кезінде қолданады; • Қысқа мерзімді суреттер мен ұзақ мерзімді қойылымдарды орындау барысында адамның портретін нақты бейнелеу ережелерін қолданады; • Табиғи қойылымдарды, портреттік эскиздерді және эскиздерді әртүрлі графикалық материалдармен және әртүрлі әдістермен орындау кезінде өзін-өзі көрсету дағдыларын меңгереді; • Педагогикалық жұмыста оқушыларды оқыту процесінде адамды табиғаттан бейнелеу ережелерін әртүрлі графикалық материалдарды түсіндіру дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Абайтану және Ұлттық тәрбие

    Курс Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге, сондай-ақ Абайтанудың маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақстан өнерінің тарихы

    Пәннің мақсаты: Студенттер әлемдік мәдениет эволюциясының бөлігі ретінде отандық бейнелеу өнерінің эволюциясы саласындағы ақпаратты, ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі Қазақстан өнерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі қазақстандық өнердегі бейнелеу тілінің басым мәнерлеу құралдарын және оның дәстүрлі тұжырымдамамен байланысын, Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұрасының пайда болуын, генезисін, трансформациясын жинақтайды және жүйелейді, тәуелсіз зерттеулер негізінде олар әр түрлі кезеңдердегі, стильдер мен мектептердегі отандық өнер туындыларын көркемдік қабылдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді. Студенттер: • Отандық өнер туындыларын интерпретациялау және эстетикалық бағалау процесінде тәуелсіз зерттеу қызметінде өнердің эволюциясы мен даму логикасы, стильдері, мектептері мен өнер бағыттары туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады; • Өнердің, шығармашылық қызметтің даму перспективалары, сондай-ақ өз туындыларын жасау үшін стиль мен экспрессивті құралдарды таңдау туралы білімді қолданады; • Мектептегі педагогикалық практикада көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыру кезінде өнер туралы алған білімдерін түсіну және қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Композиция

    Пәннің мақсаты: композицияны құру туралы негізгі білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: композицияның эстетикалық аспектісі. Элементтер, заңдар, композиция түрлері. Стиль және стиль бірлігі. Кеңістікті жобалау және оның құрылысы негіздері. Қалыптасқан дағдылар: көркемдік форманы үйлестіру құралдарын меңгеру және ойластырылған шығарманың мазмұнын тұтас көркемдік-бейнелік түрде нақты көрсете білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Портреттік кескіндеме

    Пәннің мақсаты: натуралық (портреттің) академиялық кескіндеме заңдарын зерттеу және практикалық игеру Мазмұны: түс қатынастарының шығармашылық интерпретациясы, олардың нюанстары мен үйлесімділігі, контраст және динамизм. Портрет: гуашь, темпера, майлы бояу материалдарымен орындау. Портретті бейнелеу кезіндегі техникалық жұмыс әдістері. Қалыптасатын дағдылар: пропорциялар мен түстерді сақтай отырып, натураны сауатты бейнелеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Графика техникасы мен технологиясы

    Пәннің мақсаты: графика техникасы мен технологияларын теориялық және практикалық зерттеу Мазмұны: көлемді, материалды, жоспарлылықты беру сияқты графиканың техникасы мен технологиялары. Көркем материалмен жұмыс істеудің техникалық дағдыларын пысықтауға, сол материалмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін үйренуге арналған жаттығуларды орындау. Әртүрлі қағазда жұмыс істеудің әртүрлі графикалық әдістері. Қалыптасатын құзыреттер: көркем материалдардың негізгі техникалары мен технологияларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері

    Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика

    Мақсаты: компьютерлік графика саласындағы кәсіби бағдарламаларды игеру және пайдалану (Corel DRAW, Photoshop). Мазмұны: компьютерлік графика құралдарын дамыту кезеңдері. Компьютерлік графиканы қолдану салалары. Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары. Екі өлшемді және үш өлшемді графика. Түс үлгілері. Мәтінді толтыру. Қалыптасатын құзыреттер: шығармашылық идеяларды іске асыру үшін кәсіби бағдарламалардың негіздерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мүсін

    Мүсін бейнелеу өнерінің түрі, оның басты ерекшелігі көркем бейнені көлемді форманың пластикасы арқылы беру болып табылады. Бұл мүсіндік бейненің қағаз немесе кенеп жазықтығындағы иллюзиялық бейнеден айырмашылығы. Үш өлшемді нысаны бар өнер туындысы шын мәнінде кеңістікте бар, нақты көлемге ие. Мүсіннің Бұл қасиеті пластикалық деп аталады, ал модельдеу немесе мүсіндеу пластикалығына жетеді. Дөңгелек және рельеф деп аталатын мүсіннің екі негізгі түрі бар. Бағдарламаның әр түрлі тақырыптары мен тапсырмалары олармен танысуға, практикалық жұмыстарды орындау арқылы зерделеуге және игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Линогравюра негіздері

    Пәннің мақсаты: линогравюраның әдістері мен тәсілдерін практикалық игеру Мазмұны: Линогравюра және оның ерекшеліктері. Әр түрлі нысандардың пішінін модельдеу және сәндеу әдістері. Баспа және экслибрис. Линогравюра құралдары мен жабдықтары. Бояу және оның қасиеттері. Линогравюра материалдары. Қалыптасатын дағдылар: линогравюрада көркем шығармаларды жасау әдістерін, әдістемелерін және тәсілдерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Станокты графика

    Пәннің мақсаты: станоктық графиканың әдістері мен тәсілдерін игеру Мазмұны: Станокты картина композициясы. Станокты графиканың ерекшеліктері және оның материалдары. Қазіргі заманғы станокты графика. Қалыптасатын дағдылар: станокты графикада көркем образды берудің техникалық дағдылары мен тәсілдерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Заманауи кескіндеме

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы кескіндеме әдістері мен әдістерін зерттеу. Мазмұны: әр түрлі көркемдік тенденциялар, стильдер және қазіргі заманғы кескіндеме мектептері. Монументалды және декоративті кескіндемеде планарлы және үш өлшемді туындыларды құру. Дамытқан дағдылары: түс тондарын, стилизацияны, түс үйлесімін, түстерді таңдау және көркемдік талғамның қалыптасу әдісімен таныстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме

    Мақсаты: студенттер композиция теориясы, жазықтықтағы бейнелеу заңдылықтары, пластикалық анатомия, шығармашылық зерттеулер негізінде, дәстүрлі және заманауи материалдар мен әдістерді қолдана отырып, бейнелеу өнері туындыларының түрлері мен жанрларында орындау дағдыларын, бейнелеу іс-әрекетінде кескіндеме, түстану мәнерлеу құралдары туралы теориялық білімді, оқу құралдарын құрастыру ережелерін, қойылымдарда майлы кескіндеме және акрилмен жұмыс істеу ережелерін меңгереді. Студенттер: • Әр түрлі өнер жанрларындағы композициялық шешімнің ерекшеліктерін, шығармашылық зерттеу әдістерін және әр түрлі жанрлық композицияларды орындау принциптерін үйретеді; • Алынған теориялық білімді жанрлық композицияларды орындау барысында қолданады; • Жанрлық композициялармен жұмыс жасау барысында сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданады; • Жанрлық композицияларды орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; Оқушыларды педагогикалық жұмыста бейнелеу өнеріне оқыту процесінде жанрлық композицияларды әр түрлі стильде, әр түрлі бейнелеу материалдары мен құралдарында орындау ерекшеліктерін түсіндіру дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Матаға көркем жазу

    Пәннің мақсаты: мата бойынша көркем кескіндеменің негізгі түрлерін орындау технологиясы туралы білім алу. Әр түрлі техникалар мен әдістерді қолдана отырып, матаны көркем сурет салу дағдыларын қалыптастыру; матаға көркем сурет салу технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру арқылы педагогикалық білім бакалаврының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттер: • Маталарды көркем бояудың даму тарихын, маталарды әр түрлі техникада бояу кезінде құралдарды, құрылғыларды, бояғыштарды қолдану ережелерін, матаны бояудың негізгі әдістерін біледі; • жұмыс орнын ұйымдастыруды, маталарды көркем бояуға арналған құралдар мен құрылғыларды қолдануды, матаны көркем бояудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана отырып, тоқыма бұйымдарына көркем сурет салуды, матаны бояуда қосымша әсерлер мен әдістерді қолдануды, бұйымдарды суық және ыстық батик, еркін бояу, түйінді бояу техникасында маталарды көркем бояумен безендіруді, қауіпті құралдармен және бояғыштармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауды біледі; • матаға көркем сурет салу технологиясын меңгереді; • қабілеттілік пен дайындықты көрсету, алған білімдерін іс жүзінде қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Арнайы кескіндеме

    Пәннің мақсаты: арнайы кескіндеме әдістері мен әдістерін зерттеу Мазмұны: медиа және видеоарт өнерінің тарихы, фотосурет техникасы мен технологиясы, бейне түсіру және бейне монтаждау, дыбыспен жұмыс, интерактивті орталар (Proccessing, Pure Data), 3D модельдеу, анимация, өнер нысандарын жасау үшін қолданылатын заманауи технологиялар мен материалдар. Қалыптасатын дағдылар: цифрлық тасымалдағыштарда шығармашылық жұмыстарды жасай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Монументалды кескіндеме

    Пәннің мақсаты: миниатюралық кескіндемені практикалық игеру Мазмұны: миниатюралық өнерде қолданылатын миниатюралық кескіндеме материалдары: материалдардың химиялық және физикалық қасиеттері, оларды дайындау мүмкіндіктері. Миниатюралық кескіндеме материалдарының техникасы мен технологиясы. Левкас және топырақ. Қалыптасатын дағдылар: миниатюралық кескіндеме техникасын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлемдік бейнелеу өнері тарихы

    Ретроспектегі Батыс Еуропа және Ресей бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы. Өнер сынының жаһандық тенденцияларына байланысты барлық кезеңдердің тарихи, әлеуметтік-мәдени және иконографиялық ерекшеліктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармашылық тұлғалардың шығармашылығына көркем талдау; философиялық көзқарастарды анықтау; түс схемаларын қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар

    Мақсаты: Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды зерттеу (3ds MAX және т. б.) Мазмұны: 3D Max интерфейсімен танысу. Өнер туындылары мен жобаларын жасау кезінде 3D модельдеу, анимация және визуализация. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық идеяларды жүзеге асыру үшін 3d Max бағдарламасында жұмыс істей білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Анатомиялық сурет

    Пәннің мақсаты: : суретте табиғатты анатомиялық бейнелеу заңдылықтарын игеру Мазмұны: анатомиялық сурет. Ерлер мен әйелдер қаңқасының ерекшеліктері. Баммес арқылы сурет салу. Қаңқа суреті. Бұлшықеттер және олардың құрылымы. Бұлшықет үлгісі. Экорше суреті. анатомиялық фигураның екі жағынан қараған суреті. Қалыптасатын дағдылар: анатомиялық суреттің оқу қойылымдарын шынайы бейнелей білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік графика және орама

    Мақсаты: өнеркәсіптік бұйымдарды өндіру, оларды ресімдеу, таңбалау саласында білімді қалыптастыру, қаптаманы дайындаудың техникалық тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Дизайн нысандарының эталондық үлгілері немесе олардың макеттер мен материалдардағы жекелеген элементтері. Дизайн-жобалаудың ғылыми-зерттеу және аналитикалық бөлігінің нәтижелерін графикалық тәсілмен ұсыну тәсілдерінің әртүрлілігі. Қалыптасатын дағдылар:композицияны құрастыру кезінде суреттерді пайдалану және оларды буып-түюды жобалау кезінде өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Кітап графикасы (In Design)

    Пәннің мақсаты: кітап графикасының негіздерін практикалық меңгеру Мазмұны: кітап графикасының даму тарихы. Кітапты жобалау және көркемдік безендіру өнері. Кітаптың полиграфиялық құрылымының ерекшеліктері, оның мәдени құндылық ретіндегі өзіндік табиғаты және заттар. Қалыптасатын дағдылар: баспа басылымдарын көркемдік безендіру дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Өнер туындыларын сипаттау және талдау

    Пән көркем шығармалар мен өнер ескерткіштерінің диалогтік қабылдауын қалыптастырады және тұлғаны жетілдіреді. Оқу үрдісінде өнер туындыларын эмоциялық-бейнелі қабылдау процесі жандандырылады, студенттердің эстетикалық қабілеті дамытылады, әртүрлі өнер туындыларын аналитикалық қабылдау дағдылары мен олардың мазмұнының интерпретациялық мүмкіндіктері қалыптасады, әртүрлі өнер түрлерінің мәнерлі құралдарын көркемдік-бейнелі қабылдау байытылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сәндік кескіндеме

    Пәннің мақсаты: сәндік кескіндеме саласында кешенді білімді қалыптастыру Мазмұны: сәндік кескіндеменің теориялық білімі және практикалық дағдылары. Кескіндеме жұмысының колористикалық шешімі және түс композициясының заңдары, заттардың жергілікті түсі, кеңістікті беру. Жарық-ауа ортасы, жоспарлау, сызықтық перспектива. Стерильдеу тәсілдері. Сәндік натюрморт. Қалыптасатын дағдылар: сәндік кескіндемеде шығармашылық жұмыстар жасай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері

    Мақсаты: Студенттер дизайн типологиясын, дизайндық жобалау жұмысының негіздерін, графикалық дизайн жобаларын орындау принциптері мен дәйектілігін, кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалар құралдарын (Photoshop, CorelDRAW және т. б.) біледі, графикалық дизайн жобаларын дәстүрлі графикалық материалдар мен құралдармен, сондай-ақ, оларды орындау дағдыларын компьютерлік бағдарламалардың құралдары арқылы дәстүрлі графикалық материалдар мен құралдарды меңгереді, графикалық дизайн жобаларының орындалу ретін түсіндіреді. Студенттер: • Дизайн типологияларын, дизайн жобаларын орындау әдістері мен дәйектілігін, кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалардың құралдарын (Photoshop, CorelDRAW және т. б.) үйретеді; • Алынған теориялық білімді қолдана отырып, графикалық дизайн жобаларын орындайды; • Графикалық дизайн жобаларын орындау кезінде сыни және креативті ойлау, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Мектеп оқушыларына педагогикалық практикада дизайнерлік жобаларды, оның ішінде компьютерді қолдана отырып орындау кезектілігін түсіндіру дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Түсті графика

    Пәннің мақсаты: түрлі-түсті графиканың әдістері мен тәсілдерін меңгеру Мазмұны: түсті графика теориясы мен практикасының негіздері. Түсті графиканы дамытудың негізгі кезеңдеріне қысқаша шолу. Жазықтықтағы графикалық кескіндердің кеңістіктік құрылымдарының геометриясы. Орталық сызықтық перспектива. Жарық-көлеңке. Түс және колорит. Графика элементтері. Қалыптасатын дағдылар: әртүрлі жанрларда графикалық жұмыстарды жасай білу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Станокты кескіндеме

    Мақсаты: Студенттер станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрлары туралы, станоктық кескіндеме жұмыстарын әр түрлі материалдармен және әр түрлі стильдермен орындау ережелері туралы, станоктық кескіндеменің әр түрлі стильдері мен жанрларында табиғи кескіндеме өндірістерінің әр түрлі кескіндеме материалдарын орындау дағдыларын біледі. Студенттер станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрлары туралы білімнің маңыздылығын, тиімді өзіндік шығармашылық жұмыс үшін және оқушыларды педагогикалық практикада оқытудың тиімді процесі үшін станоктық кескіндеме жұмыстарын орындау ережелерінің маңыздылығын жақсы түсінеді Студенттер: • Станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрларының ерекшеліктерін, әртүрлі кескіндеме техникасының ерекшеліктерін үйретеді; • Станоктық кескіндеменің әр түрлі стильдері мен жанрларында табиғи кескіндеме қойылымдарының әр түрлі кескіндеме материалдарын орындау дағдыларын меңгереді; • Табиғи сахналық қойылымдарды орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Оқушыларды педагогикалық практикада оқыту процесінде табиғаттан станоктық кескіндеме композицияларын бейнелеу ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Көркем білім беруді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: көркемдік білім беру әдістемесі саласында кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: жалпы білім беретін мектепте бейнелеу өнері мен еңбекке баулуды оқыту әдістемесі, қосымша көркемдік білім берудің құрылымы мен мазмұны. Өнер туралы заманауи білімнің ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: ресми және бейресми көркемдік білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер

    Пәннің мақсаты: Мамандыққа кіріспе және сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерімен таныстыру Мазмұны: курс сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерімен таныстырады, терминология мәселелері, дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнер саласындағы суретші шығармашылығының пәні мен әдісінің ерекшеліктері, дамудың негізгі кезеңдері, жұмыс істеу заңдылықтары, қалыптасу және композиция қарастырылады. Қалыптасқан дағдылар: сәндік-қолданбалы өнердің тарихы мен теориясын білу және түсіну

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Офорт

    Портрет жанрындағы өрнектелген штрихты, натюрмортты, бір фигуралы композицияны, сюжеттік-тақырыптық композицияны, экслибристі зерттеу. Офорттың графикалық техникасының ерекшелігін ашып, өткен және қазіргі заманның әртүрлі суретшілерінің шығармашылық ниетін жеткізудегі мүмкіндіктерін көрсету. Офорт техникасында баспа негізін орындаудың техникалық тәсілдерін зерттеу мақсатында өрнектелген штрихтың техникасында.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Пейзаж кескіндемесі

    Мақсаты: Студенттер табиғаттан түрлі кескіндеме материалдарымен көркем қойылымдар мен пейзаждық зерттеулерді орындау ережелерін, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, қысқа мерзімді этюдтердің әртүрлі кескіндеме материалдарын орындау, кескіндемелік кескіндерді орындау ережелерін түсіндіру дағдыларын біледі. Студенттер әр түрлі материалдар мен кескіндемені мәнерлеу құралдарын қолдана отырып пейзаждық композицияларды орындау кезінде және педагогикалық жұмыста мектеп оқушыларына кескіндемені тиімді оқыту процесі үшін теорияның маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Табиғаттан түрлі көркем материалдармен көркем этюдтерді орындау ережелерін үйретеді; • Табиғаттан қысқа мерзімді зерттеулерді әртүрлі көркем материалдармен орындайды; • Кескіндеме әрекетінің нәтижелерін бағалау үшін өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады; • Оқушыларды педагогикалық жұмыста оқыту процесінде табиғаттан этюдтерді орындау ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Линогравюра

    Пәннің мақсаты: линогравюра техникасы мен әдістерін терең меңгеру Мазмұны: линогравюрадағы әртүрлі заттардың пішінін модельдеу және сәндеу әдістері. Баспа және экслибрис. Қазақстандық линогравюраның ерекшелігі. Белгілі шеберлер және олардың шығармашылық әдістері. Қалыптасатын дағдылар: линогравюра техникасы мен әдістерін шығармашылық деңгейде меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық және баспа графикасы

    Пәннің мақсаты: жарнамалық және баспа графикасының техникасы мен тәсілдерін меңгеру Мазмұны: жарнамалық графика графикалық өнердің маңызды саласы ретінде. Жарнамалық графиканың түрлері мен міндеттері. Жарнамалық графикадағы Композиция. Жарнама жасау өнері, жарнама түрлері. Жарнаманың принциптері мен практикасы. Гравюраның түрлері (дөңес, тереңдетілген және т.б.). Ксилография. Чиароскуро (түсті ксилография). Металлға тереңдетілген гравюра. Литография. Материалдар мен құралдар. Қалыптасатын дағдылар: жарнамалық графика саласында графикалық жұмыстарды жасай білу, баспа графикасының техникасы мен тәсілдерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Экслибрис

    Пәннің мақсаты: экслибристің техникасы мен әдістерін игеру Мазмұны: кітап белгілерінің ерекшеліктері және олардың даму тарихы. Кітап ескерткіштерінің болуы. Графикалық өнер арасындағы экслибристің маңызы, орны және рөлі. Экслибристі құрудағы қаріптің рөлі. Экслибрис дамуының негізгі тенденциялары. Қалыптасатын дағдылар: экслибрис техникасы мен әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Миниатюралық кескіндеме

    Пәннің мақсаты: миниатюралық кескіндемені практикалық игеру Мазмұны: миниатюралық өнерде қолданылатын миниатюралық кескіндеме материалдары: материалдардың химиялық және физикалық қасиеттері, оларды дайындау мүмкіндіктері. Миниатюралық кескіндеме материалдарының техникасы мен технологиясы. Левкас және топырақ. Қалыптасатын дағдылар: миниатюралық кескіндеме техникасын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Көпфигуралы композиция

    Пәннің мақсаты: көп фигуралы композиция саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: бір фигуралы және көп фигуралы композиция. Өмірлік бақылаулар негізінде сюжеттік композиция құру (адамдардың сызбалары мен этюдтері). Адам фигурасы мен кеңістіктің байланысы, олардың масштабты қатынасы және орындау әдістері. Суреттің композициялық тұтастығы. Қалыптасатын дағдылар: көп фигуралы композициялар жасай білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пән студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Керамика және гончар өнері

    Мақсаты: студенттер керамика және керамика өнері, керамикалық бұйымдарды жасаудың дәстүрлі әдістері мен заманауи технологиялары туралы білімдерін меңгереді, заманауи керамиканың сәндік және технологиялық сорттары туралы білімдерін көрсетеді. Студенттер балшықпен жұмыс істеу дағдылары мен әдістерін, мүсіндеу, шикізатты өңдеу, кескіндеме және өнімді күйдіру әдістерін біледі, керамика мен басқа да қыш материалдарда кәдесый өнімдерін жасауда практикалық дағдыларға ие. Студенттер мектеп оқушыларын әлемдік көркем мәдениетпен таныстыру және таныстыру, көркемдік талғамды, бейнелі ойлауды және қолданбалы өнер саласындағы шығармашылық қабілеттерді дамытудағы қыш қолөнерінің маңыздылығын жақсы түсінеді. Студенттер: • Керамика мен керамиканың әдістері мен әдістерін біледі • Дәстүрлі және заманауи техникалар мен технологияларды қолдана отырып, Сазды өңдеуге арналған құралдар мен құрылғыларды қолдану дағдыларын меңгереді • Керамика және керамика өнерінде шығармашылық жұмыстарды орындау әдістерін өзінің кәсіби қызметі үшін және оқушыларды өнер мекемелерінде оқыту үшін пайдаланады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шеберлердің ескі жұмыстарының көшірмесі

    Пәннің мақсаты: ескі шеберлердің кескіндеме әдістері мен әдістерін практикалық зерттеу Мазмұны: кескіндеме туындыларын көшіру. Шығарманы таңдау және дайындау. Суретші қолданатын техниканы зерттеу. Дайындық картонын орындау. алғашқы бояу жағуды орындау. Негізгі қабаттың кескіндемесі. Көшірмедегі жұмыстың соңғы кезеңі. Қалыптасатын дағдылар: технологиялық дағдыларды жетілдіру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Тақырыптық сурет

    Пәннің мақсаты: тақырыптық суретті практикалық игеру Мазмұны: тақырыптық сурет және оның негізгі түсініктері. Тақырыптық суреттегі қозғалыс, пропорциялар, пішін және сипат. Қағаз парағы форматындағы кескіннің орналасуы, қағаз немесе кенеп форматындағы сурет масштабы. Биіктігі, пропорциясы, орналасуы. Суретті тональды өңдеу. Қалыптасатын дағдылар: тақырыптық сурет салу дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Шеберхана таңдау

    Мақсаты: Шығармашылық дипломдық жобаны орындау әдістемесін зерттеу Студенттер жобалық қызметтің формалары мен әдістерін, шығармашылық жұмысты орындау технологияларын, дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігін, жобаның этюдтан бастап аяқталған сюжеттік композицияға дейінгі кезеңдерін біледі. Студенттер дипломдық жоба идеясын орындау және таныстыру дағдыларына ие. Студент оқушының көркемдік-зерттеу іс-әрекетін басқарудың маңыздылығы мен мақсатын педагогикалық қызметтің маңызды компоненттерінің бірі ретінде түсінеді. Студенттер: • оқушыларға арналған бейнелеу өнері жобаларының түрлері мен нысандарын біледі; • көркемдік-педагогикалық қызметте зерттеу жобаларын әзірлеу дағдыларын меңгереді; • бейнелеу өнері, графика және жобалау мұғалімдерінің жобалық қызметіне шығармашылық, зерттеушілік көзқарасты көрсете отырып, жобаны құру үшін ақпаратты шығармашылықпен түрлендіруді талдайды, синтездейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 8
  • Адам фигурасының суреті

    Мақсаты: Студенттер адамның фигурасын табиғаттан графикалық материалдардан статика мен динамикада бейнелеу үшін пластикалық анатомия туралы білімді, адам фигурасының табиғаттан ұзақ қойылымдарын орындау және фигураның эскиздерін әртүрлі графикалық материалдармен орындау ережелерін, өз жұмысының нәтижелерін бағалау кезінде адам фигурасын реалистік бейнелеу және рефлексия мен өзара рефлексия ережелерін қолдана отырып, статика мен динамикадағы адам фигурасының ұзақ мерзімді қойылымдары мен қысқа мерзімді сызбаларын әртүрлі графикалық материалдармен орындау дағдыларын меңгереді. Студенттер пластикалық анатомия теориясының адам фигурасын графикалық материалдармен салудағы және оқушыларды педагогикалық практикада оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді .Студенттер: • Пластикалық анатомия теориясын оқытудың теориясы мен практикасының негіздерін, статикалық қалыпта және динамикада адам фигурасын бейнелеу ережелерін үйретеді, әртүрлі графикалық материалдардың ерекшеліктерін біледі (графит қарындаш, көмір, соус, пастель, сангина және т. б.); • Қысқа мерзімді жұмыстарда және ұзақ мерзімді табиғи қойылымдарда адам фигурасының суретін орындау кезінде әртүрлі графикалық материалдарды (графит қарындаш, көмір, соус, пастель, сангина және т. б.) қолдана алады; • Адам фигурасының ұзақ және қысқа мерзімді табиғи суреттерін орындайды; • Мұғалім ретінде өз жұмысында адам фигурасын табиғаттан бейнелеу теориясы мен практикасын оқыту принциптері туралы алған білімдерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • шығармашылық жобаны іске асыру үшін өнердің материалдарында қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастырудың жалпыұлттық саясаты негізінде жалпы әлемдік және Ұлттық контексте тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді, адам ресурстарын (арт-топтарды) басқару тәсілдері мен техникасын білу, сондай-ақ Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну;
  • кәсіби қызметтегі құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті басшылыққа ала отырып, экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздерін, өмір қауіпсіздігі мен салауатты өмір салты теориясы мен практикасын, экология және тұрақты даму заңдылықтарын меңгеру;
  • психологиялық, ғылыми және шығармашылық зерттеулердің негізгі әдістерін, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін түсіну, сондай-ақ өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде мәдениет пен өнерді дамыту мәселелері мен перспективалары бойынша іскерлік қарым-қатынас пен талқылауды оқыту дағдыларына ие болу;
  • көркемдік білім беру контекстінде білім алушылардың рухани дамуы үшін ғылымның философиялық, әлеуметтанулық, мәдениеттанулық және психологиялық аспектілерін, мәдениетаралық коммуникация әдістері мен техникасын қолдану, бейнелеу өнері саласындағы өзекті ақпаратты және оның жаңа бағыттарын өзінің және ұжымдық көркемдік-жобалау қызметінде қолдану;
  • классикалық және интерактивті форматтарды (3D принтерлер, нейроинтерфейстер және т. б.) қоса алғанда, шығармашылықтың әртүрлі формалары мен түрлері арқылы университетте және өмір ағымында оқу кезінде өзінің көркемдік-кәсіби шеберлігін талдау;
  • көркем образ жасау және оны әр түрлі көркем материалдар мен көркемдік идеяны білдіру құралдарын пайдалана отырып жүзеге асыру мақсатында сурет, кескіндеме, графика, композиция, керамика және мүсін саласында бейнелеу дағдыларын меңгеру;
  • қосымша көркемдік білім беру жүйесінде жаңа компьютерлік технологияларды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, бейнелеу өнері саласындағы білім беру процесін жүзеге асыру;
  • ЮНЕСКО-ның материалдық және материалдық емес мұраларын қоса алғанда, ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін түсіну;
  • әлеуметтік маңызы бар тапсырыстар негізінде заманауи бейнелеу өнері саласында көркем туындылар жасау, классикалық және интерактивті форматтарды (3D принтерлер және т. б.) қоса алғанда, шығармашылықтың әртүрлі нысандарын синтездеу негізінде өмір бойы бейнелеу өнері саласындағы шығармашылық қызметті жетілдіру;
  • бейнелеу өнері саласындағы өнер мен көркемдік технологияларды ілгерілету саласында практикалық-көркемдік, шығармашылық-эксперименттік, демонстрациялық, компьютерлік және т. б. зерттеулерді ұйымдастыру, сондай-ақ өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті оқыту дағдыларына ие болу;
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды өнер саласында қолдану, өнер туындыларын (кескіндеме)бағалау, сараптау және қалпына келтіруді қоса алғанда, барлық нақты заңдылықтарымен көркем идеяларды жүзеге асырудың әртүрлі әдістері мен құралдарын синтездеу;
  • заманауи үрдістер мен озық технологиялар, сондай-ақ әлем мен Қазақстанның мәдени саясаты саласындағы нормативтік құжаттар негізінде графика өнері саласындағы жаңа компьютерлік технологиялар мен түрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, теориялық білім мен практикалық дағдыларды көрсету.
Top