Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01511 Информатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру, информатика салаларында құзыретті, ғылыми зерттеулердің жаңа технологиялары мен заманауи әдістерін меңгерген, ғылыми идеяларды тудыру және тарату дағдылары бар бәсекеге қабілетті ғылыми, ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Информатиканы оқытудың операциялық-қызметтік компонентінде сабақтастықты іске асыру әдістемесі
Виртуалдау технологиялары және бұлтты есептеулер
Академиялық хат
Педагогика философиясы мен әдіснамасы
Ақпараттық-кәсіптік даярлауда нейрондық желілерді қолдану
Білім саласында цифрлық білім беру ресурстарын жобалау технологиясы
Ғылыми зерттеу әдістері
Білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері
Клиент-серверлі технологиялар
IT жобаларды басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Зерттеу нәтижелерін педагогикалық практикаға енгізу. Ғылыми этика және академиялық адалдық нормаларына сәйкес академиялық стильде ғылыми жұмыс жазу.
- Ғылыми менеджмент қағидаттарына сүйене отырып, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық эксперименттер жүргізу. Педагогикалық зерттеулердегі эмпирикалық деректерді талдау, байқау, сауалнама, эксперимент және басқа да ақпарат жинау әдістері арқылы алынған нәтижелерді өңдеу және интерпретациялау. Білім беру үдерісіндегі заңдылықтарды, үрдістер мен тәуелділіктерді анықтау. Гипотезалар мен теорияларды тәжірибе жүзінде тексеру.
- Информатика пәнін үздіксіз оқытудағы сабақтастықты, оның технологиялық тұрғыдағы мәнін, білім алушылардың кәсіби дайындығының ғылыми-педагогикалық негіздерін пайдалана білу; дидактикалық шарттарды негіздей алу, информатиканы оқытудағы сабақтастықтың қағидалары мен талаптарын анықтай алу, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби даярлығында цифрлық технологиялардың әлеуетті мүмкіндіктерін анықтап, қолдана білу дағдыларына ие болу.
- Қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстары мен платформаларын талдау, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау. Оларды жетілдіру қажеттіліктерін айқындау. Білім беру үдерісінде жасанды интеллектті, сондай-ақ студенттердің ақпараттық-кәсіби даярлығы үшін ең тиімді әдістер мен құралдарды қолдану.
- Параллельді және бұлтты есептеулердің қағидалары мен технологиясын қолдану, ғылыми-зерттеу және пәнаралық міндеттерді шешуде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларына ие болу, клиент-серверлік технологияларды пайдалана білу.