Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01511 Информатика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Информатиканы оқытудың операциялық-қызметтік компонентінде сабақтастықты іске асыру әдістемесі

    Пәнді меңгерудің мақсаты - білім берудегі сабақтастық теориясы саласындағы негізгі ұғымдармен танысу және дағдыларды меңгеру, білім беруде әртүрлі ақпараттық-әдістемелік жүйелерді пайдалану әдістемесімен таныстыру. Информатиканы оқытудағы сабақтастықтың функциялары, технологиялық мәні, дидактикалық шарттары, принциптері мен талаптары сияқты оның нақты категорияларын қарастыру пәндік салада келесі қасиеттерге иеленген кадрларды кәсібилендіруге бағытталған: сапалы білім; талдау және зерттеу дағдылары; өзін-өзі жетілдіру қабілеті; көшбасшылық қасиеттер мен жаңашыл ойлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалдау технологиялары және бұлтты есептеулер

    «Виртуалдау технологиялары және бұлтты есептеулер» пәнінің мақсаты - бұлтты есептеулерге кіріспе, бұлтты технологияларды талдау, жоғары және орта мектептерді оқыту процесіне бұлтты технологияларды енгізу, білім беру процесінде бұлтты технологияларды қолданудың артықшылықтары, бұлтты есептеу, шоғырландыру және виртуалдау бойынша тереңдетілген оқытуды қарастырады. Қашықтағы бұлттық платформаны қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» пәніңде жалпы ішкі академиялық мәдениетті, сонымен қатар докторанттар үшін академиялық хаттарды жазудың мамандандырылған түрлерін дамытуды қамтамасыз етеді. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика философиясы мен әдіснамасы

    Пәннің мақсаты – докторанттардың ғылымды әлеуметтік институт ретінде даму түсінігін қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеруіне бағытталған. Пән ғылым мен философия арасындағы тарихи қатынастармен, онтологиялық және эпистемологиялық нақты мәселелермен, сондай-ақ қазіргі жағдайдағы жекелеген ғылымдардың философиялық мәселелерімен таныстырады. Бұл пән қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық-кәсіптік даярлауда нейрондық желілерді қолдану

    «Ақпараттық-кәсіби даярлауда нейрондық желілерді қолдану» пәні білім алушылардың нейрондық желілер және оларды кәсіби қызметте пайдалану саласындағы құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Бұл пән деректерді талдау, үдерістерді автоматтандыру және интеллектуалды жүйелерді әзірлеу салаларында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруді қамтиды. Пән шеңберінде жасанды нейрондық желілердің жұмыс істеуінің іргелі қағидаларымен танысу, нейрондық желілер архитектураларын меңгеру, сондай-ақ нейрожелілердің қаржы, медицина, білім беру, өнеркәсіп және басқа да түрлі кәсіби салаларда қолданылу мүмкіндіктерін талдау көзделеді. Сонымен қатар, кәсіби сипаттағы арнайы міндеттерді шешуге арналған машиналық оқыту әдістерін меңгеру, деректерді талдау және жасанды интеллект модельдерін жасау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, интеллектуалды жүйелерді жобалау, іске асыру және бағалау қабілетін дамыту қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім саласында цифрлық білім беру ресурстарын жобалау технологиясы

    «Білім саласында цифрлық білім беру ресурстарын жобалау технологиясы» пәнін меңгерудің мақсаты – цифрлық білім беру ресурстарын құрудың әдістемесі туралы түсінік қалыптастыру және оны қашықтықтан оқытуда қолдану әдістемесін қамтамасыз ету, сонымен қатар докторанттардың дидактикалық негіздерін, жобалау және құру принциптерін зерттеу. білім берудің сандық білім беру ресурстары, студенттердің компьютерлік дайындық және мультимедиялық – цифрлық ақпаратты әдістемелік өңдеу дағдыларын меңгеруі, білім берудің әртүрлі деңгейлері үшін цифрлық білім беру ресурстарын құру саласында әртүрлі технологияларды пайдалану жолдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    «Ғылыми зерттеу әдістері» пәніңде педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарларын, педагогиканың ғылыми зертеу әдістерін қарастыру, оның ішінде педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, практика жүзінде диагностика құралдарын жасау және білім берудің тиімділігін анықтауда математикалық статистикалық әдістерді қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері

    «Білім беру саласындағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері» пәнінің мақсаты педагогика ғылымының арнайы саласы ретінде педагогика әдіснамасы туралы білім мен идеяларды қалыптастыру, педагогикалық ғылымның тарихи даму заңдылықтарын анықтау, педагогиканың әдіснамасы туралы қазіргі заманғы идеяларды анықтау, кәсіптік білім беру саласындағы дербес ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдыларын дамыту, білім беру ресурстарын қалыптастырудың педагогикалық аспектілері бойынша ақпарат түріне цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Клиент-серверлі технологиялар

    «Клиент-серверлі технологиялар» пәні клиенттік-серверлі қосымшаларды жасауға арналған ортаны зерттейді, білім берудегі клиенттік-серверлік технологияға негізделген қосымшаларды дайындау, MS SQL Server платформасы, сервер компоненттері, құралдар мен басқару құралдары, MS SQL Server-да SSMS, ғылыми және практикалық зерттеуде бөлінген деректерді пайдалану негіздері, қашықтағы серверді және жүйенің клиенттік жағын құру, заманауи дерекқор жүйелерінің әдістемелік және теориялық негіздері және деректер қорын практикалық қолдану, клиент-сервер архитектурасын, клиент-сервер архитектурасын жүзеге асыруды және пайдалануды, SQL бағдарламалау тілін кәсіби қызметінде қолдану дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT жобаларды басқару

    «IT жобаларды басқару» пәні білім беру ортасында цифрлық технологияларды қолданудың теориялық және практикалық негіздерін қарастырады. Бұл пән білім алушылардың IT жобаларды әзірлеу мен басқару бойынша білімдерін қалыптастыру мен жетілдіруге, сондай-ақ жобаларды басқаруда қолданылатын әдістемелер, олардың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беруге бағытталған. Пәнді оқу барысында докторанттар білім беруді цифрландырудың теориялық негіздерін, электронды, аралас және жекелендірілген оқыту түрлерін, оқыту құралдарын, заманауи технологияларды меңгереді. Сонымен қатар, бұл пән цифрлық технологияларды білім беру және ғылыми-зерттеу үдерісінде практикалық тұрғыда қолдануды да көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Зерттеу нәтижелерін педагогикалық практикаға енгізу. Ғылыми этика және академиялық адалдық нормаларына сәйкес академиялық стильде ғылыми жұмыс жазу.
  • Ғылыми менеджмент қағидаттарына сүйене отырып, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық эксперименттер жүргізу. Педагогикалық зерттеулердегі эмпирикалық деректерді талдау, байқау, сауалнама, эксперимент және басқа да ақпарат жинау әдістері арқылы алынған нәтижелерді өңдеу және интерпретациялау. Білім беру үдерісіндегі заңдылықтарды, үрдістер мен тәуелділіктерді анықтау. Гипотезалар мен теорияларды тәжірибе жүзінде тексеру.
  • Информатика пәнін үздіксіз оқытудағы сабақтастықты, оның технологиялық тұрғыдағы мәнін, білім алушылардың кәсіби дайындығының ғылыми-педагогикалық негіздерін пайдалана білу; дидактикалық шарттарды негіздей алу, информатиканы оқытудағы сабақтастықтың қағидалары мен талаптарын анықтай алу, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби даярлығында цифрлық технологиялардың әлеуетті мүмкіндіктерін анықтап, қолдана білу дағдыларына ие болу.
  • Қолданыстағы цифрлық білім беру ресурстары мен платформаларын талдау, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтау. Оларды жетілдіру қажеттіліктерін айқындау. Білім беру үдерісінде жасанды интеллектті, сондай-ақ студенттердің ақпараттық-кәсіби даярлығы үшін ең тиімді әдістер мен құралдарды қолдану.
  • Параллельді және бұлтты есептеулердің қағидалары мен технологиясын қолдану, ғылыми-зерттеу және пәнаралық міндеттерді шешуде заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларына ие болу, клиент-серверлік технологияларды пайдалана білу.
Top