Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01124 Педагогикалық өлшеулер в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Зерттеу нәтижелерін педагогикалық практикаға енгізу. Ғылыми этика және академиялық адалдық нормаларына сәйкес академиялық стильде ғылыми жұмыс жазу.
  • Ғылыми менеджмент қағидаттарына сүйене отырып, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық эксперименттер жүргізу. Педагогикалық зерттеулердегі эмпирикалық деректерді талдау, байқау, сауалнама, эксперимент және басқа да ақпарат жинау әдістері арқылы алынған нәтижелерді өңдеу және интерпретациялау. Білім беру үдерісіндегі заңдылықтарды, үрдістер мен тәуелділіктерді анықтау. Гипотезалар мен теорияларды тәжірибе жүзінде тексеру.
  • Педагогикалық эксперимент деректерін өңдеу әдістерінің педагогикалық мүмкіндіктерін талдау және қолдану; эксперимент барысында алынған деректердің үлкен көлемін талдауды автоматтандыру, кәсіби қызметте жасанды интеллект әлеуетін пайдалану.
  • Ғылыми көзқараспен маңызды зерттеу процесін ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету, зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсету, зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеру, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге жәрдемдесу.
  • Деректерді өңдеу әдістерін, құралдары мен принциптерін енгізу, үлкен деректердің ерекшеліктерін түсіну, талдау жүргізу. Педагогикалық өлшемдер саласындағы зерттеу жұмысында аппараттық және бағдарламалық шешімдердің жетістіктерін тиімді жүзеге асыру. Ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулермен үлес қосу. Жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу.
Top