Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01124 Педагогикалық өлшеулер в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» пәніңде жалпы ішкі академиялық мәдениетті, сонымен қатар докторанттар үшін академиялық хаттарды жазудың мамандандырылған түрлерін дамытуды қамтамасыз етеді. Академиялық жазудың нәтижесі (аңдатпа, эссе, мақала, оқу-әдістемелік құрал, оқу құралы, кітап, академиялық журнал, диссертация) академиялық көзқарасты, құрылымды, адалдықты (плагиат) сақтап, саланың тілдік терминдерін дұрыс қолдана отырып жазылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Наукометрия

    «Наукометрия» пәнінің мақсаты наукометрияның негізгі тұжырымдамалары мен элементтерін түсінуді, наукометриялық модельдерді жіктеу қабілетін, пәнаралық салаларды қоса алғанда, зерттеу және практикалық есептерді шешуде наукометриялық параметрлерді түсіндіру қабілетін көрсету. Кәсіби деңгейде наукометриялық әдістер мен көрсеткіштерді терең түсіну. Зерттеу қызметі процесінде наукометриялық көрсеткіштерді анықтау дағдылары. Тиімді қарым-қатынас жасау, ой білдіру, түсіндіру, сұрақтарға жауап беру, пікірталастарға қатысу және наукометрия мәселелері бойынша қорытынды жасау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының білім беру

    Қазіргі әлемде білім беру қызметтері экономиканың қарқынды дамып келе жатқан сегменті болып табылады. Білім - елдің зияткерлік капиталын қалыптастыратын стратегиялық ресурс. Бұл білім беруді Қазақстанның барлық даму стратегиясындағы мемлекеттік саясаттың маңызды басымдықтарының бірі ретінде анықтайды. Стратегиялық жоспарлау міндеттерін іске асыруда қазақстандық университет: activity қызметтің барлық саласында тиімді корпоративті басқару жүйесіне ие және қазіргі заманғы әдістер мен технологияларды қолдана отырып, импорттай алатындай қазіргі заманғы әлемдік университет болуы керек; іргелі жоғары білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    «Ғылыми зерттеу әдістері» пәніңде педагогиканың жалпы ғылымилық бағдарларын, педагогиканың ғылыми зертеу әдістерін қарастыру, оның ішінде педагогикалық тәжірибені зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, практика жүзінде диагностика құралдарын жасау және білім берудің тиімділігін анықтауда математикалық статистикалық әдістерді қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру сарапшысының кәсіби құзіреттілігі

    «Білім беру сарапшысының кәсіби құзіреттілігі» пәнінің мазмұны докторанттарға ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы сапалы ақпараттық-білім беру ортасын қалыптастыруға және оны сарапшының білім берудегі кәсіби құзыреттілігінде іске асырудың ерекшеліктері мен принциптерін ескере отырып, оны оқытуда тиімді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект көмегімен педагогикалық эксперимент деректерін өңдеу

    «Жасанды интеллект көмегімен педагогикалық эксперимент деректерін өңдеу» пәнінің мақсаты – білім алушылардың жасанды интеллект (ЖИ) және машиналық оқыту әдістерін педагогикалық зерттеулер мен эксперименттер нәтижесінде алынған деректерді өңдеу, талдау және интерпретациялау саласындағы құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс аясында педагогикалық эксперименттің ғылыми зерттеу әдісі ретіндегі ерекшеліктері, сонымен қатар тиісті деректерді жинау, тексеру (верификация) және құрылымдау қағидаттары қарастырылады. Ерекше назар интеллектуалдық деректерді талдау әдістерін, оның ішінде машиналық оқыту алгоритмдері мен нейрондық желілерді меңгеруге аударылады. Білім алушылар педагогикалық әсер ету нәтижелерін талдау үшін ЖИ құралдарын қолдану дағдыларын дамытады, алынған деректерді түсіндіруді және ғылыми негізделген қорытындылар жасауды үйренеді. Маңызды міндеттердің бірі – педагогикалық зерттеулер контексінде деректерді талдау әдістерін меңгеру және заманауи ЖИ құралдарын ғылыми ақпаратты өңдеуге қолдана білу. Сондай-ақ, білім алушылар талдау нәтижелерін сыни тұрғыдан түсіндіру қабілетін дамытып, педагогикалық шешімдерді дәлелді бағалауға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердегі желілік технологиялар

    «Педагогикалық зерттеулердегі желілік технологиялар» пәнінде зерттеу қызметінде компьютерлік желілер мен интернет-технологияларды пайдаланудың бағыттары мен қазіргі тенденциялары бойынша білім алушылардың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға, жоғары және орта білім беру саласында оқыту процесінде педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыруда желілік технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшеулердің теориялық негіздері

    «Педагогикалық өлшеулердің теориялық негіздері» пәніңде білім беру жүйелерінің сапасын бағалау процесінің теориялық негіздерін меңгеру; білім берудегі бақылау функциялары, түрлері, нысандары мен құралдары, докторанттарда кәсіби-педагогикалық өзін-өзі тануды қалыптастыру және педагогикалық өлшемдер жүйесі арқылы білім сапасын басқару дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану. Зерттеу нәтижелерін педагогикалық практикаға енгізу. Ғылыми этика және академиялық адалдық нормаларына сәйкес академиялық стильде ғылыми жұмыс жазу.
  • Ғылыми менеджмент қағидаттарына сүйене отырып, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық эксперименттер жүргізу. Педагогикалық зерттеулердегі эмпирикалық деректерді талдау, байқау, сауалнама, эксперимент және басқа да ақпарат жинау әдістері арқылы алынған нәтижелерді өңдеу және интерпретациялау. Білім беру үдерісіндегі заңдылықтарды, үрдістер мен тәуелділіктерді анықтау. Гипотезалар мен теорияларды тәжірибе жүзінде тексеру.
  • Педагогикалық эксперимент деректерін өңдеу әдістерінің педагогикалық мүмкіндіктерін талдау және қолдану; эксперимент барысында алынған деректердің үлкен көлемін талдауды автоматтандыру, кәсіби қызметте жасанды интеллект әлеуетін пайдалану.
  • Ғылыми көзқараспен маңызды зерттеу процесін ойлау, жобалау, енгізу және бейімдеу қабілетін көрсету, зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсету, зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгеру, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге жәрдемдесу.
  • Деректерді өңдеу әдістерін, құралдары мен принциптерін енгізу, үлкен деректердің ерекшеліктерін түсіну, талдау жүргізу. Педагогикалық өлшемдер саласындағы зерттеу жұмысында аппараттық және бағдарламалық шешімдердің жетістіктерін тиімді жүзеге асыру. Ғылыми саланың шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулермен үлес қосу. Жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу.
Top