7M02125 Дизайн в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дизайндық білімдерді (сән, графика, сәулет) алуды жоғары деңгейде меңгерту. Жаңа утилитарлық технологияларды құруды, енгізуді, жеңіл өнеркәсіптің түрлі салаларында дизайнерлік ойлауды қамтамасыз ететін құзыреттер жиынтығына ие, дизайнерлік жобаларды басқаратын, ғылыми-педагогикалық зерттеуді, жүзеге асыруға қабілетті өнер магистрлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Заманауи дизайнның теориялық негіздері
Мақсаты: дизайнерлердің жобалық қызметі үшін заманауи дизайнның негізін қалыптастыру. Мазмұны: заманауи дизайнның теориялық негіздері; кеңістіктегі дизайн түрлері; заманауи дизайн материалдары; заманауи сән дизайнының технологиясы, құрылысы, әдістері мен әдістемесі. Қазіргі компьютерлік бағдарламалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау әдіснамасы және дизайн-зерттеулер
Мақсаты: кешенді жобалау міндеттерін шешу үшін сән индустриясында, графикалық және архитектуралық дизайндағы дизайн-зерттеулерді жобалау мен жүргізудің заманауи әдістемелерін қолданудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: заманауи дизайн әдістемелерін зерттеу: дизайн-ойлау, lean-тәсіл, дизайндағы agile, адам-орталықтандырылған дизайн. Графикалық, архитектуралық және сән дизайнындағы дизайн процестерін салыстырмалы талдау. Әдістемелерді әртүрлі типтегі жобалардың ерекшеліктеріне бейімдеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалаудың өзекті мәселелерін зерттеу әдіснамасы
Мақсаты: жобалау үрдістерін талдау негізінде бағыттардың өзекті мәселелері, талдау әдістері, дизайн әдіснамасындағы өтпелі процестер қарастырылады. дизайндағы ақпараттық парадигмалардың өзгеруін сипаттайтын құралдар, дизайн шешімдерінің формалары, идеялар, стильдер. Мазмұны: жобалаудың өзекті мәселелері, заманауи дизайн материалдары; заманауи технология, құрылыс, жобалау әдістері мен әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи медиамәдениет
Мақсаты: кәсіби қызметте дизайнер үшін мадиакультура теориясы мен практикасын қалыптастыру. Мазмұны: медиа мәдениеттің теориялары мен практикасы; ақпараттық дәуір мәдениеті, медиа шығармашылықтың ерекшелігі мен эволюциялық процестері; қазіргі медиа мәдениеттің әдіснамалық негіздері; Бұқаралық коммуникация мен арт-менеджменттің ғылыми принциптеріне негізделген пәнаралық тәсіл. Медиамәдениет ұлттық жаңғыру факторы ретіндегі әлеуеті Медиа менеджмент және медиа білім беру мәселелеріне ерекше назар аударады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер теориясы
Мақсаты: бейнелеу өнері теориясын ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейін зерттеу үшін көркемдік дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезі мәселесі. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлері. Әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайнердің жобалық ойлау негіздері
Мақсаты: дизайнерлік ойлаудың теориялық негіздерін, дизайнерлік ойлаудың тұжырымдамасы мен кезеңдерін қалыптастыру, орта және жоғары буынды жобалық оқытуда дизайнерлік ойлауды қолдану. Мазмұны: дизайнерлік ойлауды қалыптастыру әдістемесі, пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеттер мен кәсіби білімді жетілдіру.пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеті мен кәсіби білімін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоба презентациясы және визуалды коммуникация
Мақсаты: магистранттарда көрнекі және ауызша құралдар арқылы өзін-өзі таныстырудың кәсіби дағдыларын дамыту, визуалды коммуникация және жобалық демонстрация саласындағы заманауи трендтерді түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Жобалар мен идеяларды визуалды ұсыну стратегияларын зерделеу; ақпарат берудің жеке стилін әзірлеу; әртүрлі кәсіби контексттер үшін кейстер мен презентациялық материалдар жасау (портфолио, көрме, Тапсырыс берушіге арналған презентация). Графикалық әңгімелеу әдістеріне, мәдени кодқа және визуалды тілге назар аударылады; дизайн шешімдерін ұсынудың жергілікті және жаһандық тәсілдері зерттеледі. Тәжірибе клиенттік сессияларды модельдеуді, дизайн логикасын визуализациялауды және дизайнды көрсетуде мультимедиялық технологияларды қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалық дизайндағы креативті стратегиялар
Мақсаты: жобалау қызметі шеңберінде инновациялық идеялар мен стандартты емес шешімдерді қалыптастыру әдістемелерін игеруге бағытталған пән. Мазмұны: шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту, дизайнерлік ойлау арқылы күрделі мәселелерді шешу. Курс жүйелік және сыни ойлауды дамытады, күрделі дизайн мәселелерінде шешімдер табу үшін әртүрлі шығармашылық тәсілдерді қолдануға үйретеді. Зерттеу әдістеріне, прототиптеуге, сценарийлік модельдеуге және тұжырымдамаларды визуализациялауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті индустриядағы арт-дизайн
Мақсаты: магистранттардың шығармашылық индустриялардағы көрнекі коммуникацияның негізгі құралы ретінде арт-дизайн саласындағы кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын дамыту. Өнер, мәдениет және туризм саласындағы дизайн өнімдерін жобалау, басқару және ілгерілету принциптерін игеру. Мазмұны: Курс медиа, мәдени мекемелер, іс-шаралар туризмі және арт-брендингті қоса алғанда, шығармашылық индустриялардың визуалды ортасын қалыптастырудағы арт-дизайнның рөлін зерттеуге бағытталған. Қазіргі заманғы визуалды трендтер, өнер объектілерін құру әдістері және әлеуметтік-мәдени жобаларға арналған дизайн тұжырымдамалары талданады. Коммуникациялық стратегияларға, мәдени кәсіпкерлікке және визуалды жобаларды басқаруға ерекше назар аударылады. Магистранттар өңірдің тарихи-мәдени мәнмәтінін ескере отырып, мәдени маркетинг, Арт-менеджмент, дизайн-өнімдерді әзірлеу қағидаттарымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайндағы жасанды интеллект және нейрожелілер
Мақсаты: жасанды интеллект пен нейрондық желіні қолдану және бірегей дизайн шешімдерін жасау. Дизайндағы AI және нейрондық желілер магистранттардың жұмыс процесі мен шығармашылық әлеуетін белсендіруге ықпал етеді. Мазмұны: заманауи цифрлық әлем; AI мазмұны; дизайндағы AI; арнайы (кәсіби) мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түс шешімдері бар көркем образдар мен дизайн идеяларын генерациялау әдістерін үйрету. Отандық және әлемдік цифрлық дизайнның тарихы мен дамуы. Сандық дизайндағы жасанды интеллект туралы теориялық білім мен тәжірибе. Жобалық білім берудегі жасанды интеллект пен нейрожелінің мүмкіндіктері. Жасанды интеллект пен нейрожелінің технологиялары мен бағдарламаларын қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн мәдениеттің тілі
Мақсаты: Курс магистранттарда мәдени кодтар, дәстүрлі бейнелер мен заманауи визуалды формалар арасындағы байланысты түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Мазмұны: мәдени құндылықтарды, сәйкестікті және тарихи тәжірибені білдіру және тарату құралы ретінде визуалды дизайнды зерттейтін пән. Сәндік-қолданбалы өнерді, этнографиялық дереккөздерді, сәулет және тұрмыстық артефактілерді талдауға, сондай-ақ оларды графикада, қоршаған орта мен коммуникациялық дизайнда қайта қарау тәсілдерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Тәжірибе шеңберінде студенттер жергілікті мәдени мотивтерді өзекті визуалды шешімдерге біріктіретін жобалармен жұмыс істейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Портфолио дайындаудың дизайн контенті
Мақсаты: кәсіби дизайн портфолио әзірлеу, жобаларды таныстыру және нарықтағы клиенттермен жұмыс процессі. Дизайн контент құрудың ережелері мен талаптары. Пайдаланушының интерфейсін жобалау және виртуалды толықтырылған портфолионы мазмұнды жасаудағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: портфолио дизайнердің көрнекі құралы, оны жасаудың дизайн контент кезеңдері. VR/AR орталары үшін дизайн принциптері мен әдістемелерін зерттеу. Дизайн контентті теориялық негіздеп, дизайн жүйесін жасау. Виртуалды және кеңейтілген ортадағы қабылдау психологиясы: қатысу, батыру, motion sickness.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән дизайнындағы смарт технологиялар
Мақсаты: магистранттарда заманауи дизайнның ажырамас бөлігі ретінде смарт технологияларды жүйелі түсінуді қалыптастыру, Кәсіби бағдарламалық құралдарды игеру және цифрлық ортада жобалық-көркем шығармашылықтың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Курс жеңіл өнеркәсіп өнімдерін өндіруде заманауи интеллектуалды технологиялармен жұмыс істеу принциптерін қамтиды. Курс цифрлық мәдениеттің теориялық аспектілерін дизайн шешімдерін жүзеге асыру тәжірибесімен біріктіреді. Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects) бағдарламалық платформаларын, сондай-ақ Figma, Sketch, CorelDRAW, Blender және Procreate бағдарламаларын зерттеуге назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәулет дизайнындағы цифрлық құралдар
Мақсаты: пән сәулет дизайнында цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Дизайн және көркем шығармашылықтың проблемалары, сандық өнердің экспрессивтілігі мен жанрлық ерекшеліктерін, экран кеңістігінің композициясының негіздерін сипаттайды. Мазмұны: архитектуралық дизайндағы цифрлық технологиялардың теориялық және практикалық негіздері. Компьютерлік бағдарламалар мен технологияларды ұтымды пайдалану. Дизайндағы цифрлық технологиялардың тайм-менеджменті мен ұтымдылығына ие. Дизайн жобаларын басқару дағдылары, фирмалық стильдер, әлемдік дизайн деңгейі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық анимация және визуалды эффекттер
Мақсаты: магистранттарда заманауи цифрлық технологиялар мен мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, анимациялық және динамикалық контент құру саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Курс қозғалыс дизайны, 2D және 3D анимация құралдарын, сондай-ақ сандық медиа, жарнама, әлеуметтік платформалар мен білім беру өнімдеріне арналған визуалды эффектілерді игеруге бағытталған. Студенттер анимациялық ортада қозғалыс, ритақ, Монтаж және композиция сценографиясының негіздерімен танысады. Шығармашылық идеяларды жүзеге асыру үшін АКТ, мультимедиялық форматтар мен бағдарламалық шешімдерді (After Effects, Blender, CINEMA 4D және т.б.) қолданудың қолданбалы аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән дизайны индустриясы мен мәдениетаралық коммуникация
Мақсаты: әлемнің әртүрлі аймақтарының мәдени ерекшеліктерін, дәстүрлері мен құндылықтарын ескере отырып, жаһандық нарық үшін дизайнерлік шешімдер жасау саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: әлемнің әртүрлі аймақтарындағы дизайнды қабылдауға мәдени факторлардың әсерін зерттеу. Әр түрлі мәдениеттердегі мәдени кодтарды, символизмді және түс бірлестіктерін талдау. Брендтің жаһандық сәйкестігін сақтай отырып, визуалды шешімдерді жергілікті ерекшеліктерге бейімдеу. Халықаралық дизайндағы заманауи трендтер: минимализм, скандинавиялық дизайн, жапон эстетикасы, африкалық мотивтер. Жаһанданудың стилистикалық бағыттарға әсері. Цифрландыру дизайн тілдерін біріктіру факторы ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сән дизайны: теория мен практикадағы синтез
Сәнді дизайн объектілері мен киім элементтерін көркемдік безендірудегі коллекциялардың теориялық негіздемесі және тәжірибеде сынақтан өткізу. Сән дизайнының теориясы мен практикасы қарастырылады; жеңіл өнеркәсіп, тоқыма материалдары; сән дизайнындағы инновациялар; отандық және шетелдік брендтердің шығармашылығы; визуалды контент құруға көзқарастар мен талаптарды қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі дизайн негіздері
Дәстүрлі дизайн тарихы мен дамуын, заманауи дизайн өнеріндегі интерфретацияларды оқытады. Дизайн саласындағы жаңаша этнодизайн мысалдары мен заттық кеңістіктегі бұйымдар мен олардың жасалуын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі
Мақсаты: жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ҒЗЖМ ғылымның, өнер мен практиканың теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделеді. Мазмұны: магистрлік диссертацияның тұжырымдамалық мазмұны туралы ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасын меңгеру; әдебиеттерді іріктеу және жүйелеу, тиісті құрылым мен талаптарды сақтай отырып жұмыстың негізгі бөлімдерін жазу, сондай-ақ жұмысты ресімдеу және оны көпшілік алдында қорғау рәсіміне дайындау ерекшеліктерімен танысу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Этнодизайн тарихы мен теориясы
Мақсаты: этнодизайн арқылы болашақ магистрлердің дизайнерлік құзыреттілігі мен теориялық білімін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның материалдық мәдениетінің тарихы; үй тұрмысындағы заттар, киімдер, әшекейлер; Қазақстанның барлық аумағында дәстүрлі түрде қолданылған материалдар, декоративтік-қолданбалы өнер туындыларының декорларының, бұйымдар нысандарының және қызметтерінің ұқсастығы. Қалыптасатын дағдылар: заманауи жобалық мәдениеттегі инновацияның әдіснамалық формуласы, этнодизайнның ұстанымын нығайту
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Визуалды және кеңістік ортаның эргономикасы
Мақсаты: Магистранттарда графикалық және архитектуралық дизайндағы Эргономика принциптерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, пайдаланушының физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық сипаттамаларын ескере отырып, визуалды және кеңістіктік шешімдерді жобалау әдістерін игеру. Мазмұны: Курс визуалды және архитектуралық орта дизайнындағы эргономиканың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін қамтиды. Графикалық ақпаратты қабылдау ерекшеліктері, жайлы кеңістікті ұйымдастыру принциптері, антропометрия, визуалды навигация, ақпараттың оқылуы мен қол жетімділігі, қоршаған ортаның бейімделуі мен функционалдығы қарастырылады. Пайдаланушы тәжірибесін (UX) талдауға, эстетиканы, ыңғайлылық пен қауіпсіздікті біріктіретін дизайн шешімдерін әзірлеуге және өнімдер мен кеңістіктердің эргономикалық өнімділігін сынау мен бағалаудың заманауи тәжірибелеріне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер этикасы
Мақсаты. Ғылыми этиканың негізгі мақсаты – ғылыми саладағы білімнің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету. Сонымен қатар, мақсаттардың бірі зерттеуге қатысушыларды, қоғамды және жалпы қоршаған ортаны жосықсыз авторлардан және олардың қызметінің нәтижелерінен қорғау болып табылады. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер жүргізудің бекітілген жапыға міндетті кодекстерімен танысу, ҒЗЖ орындаудың стандарттарын оқу. Өзара ҒЗЖ орындаудағы әдеп мен ережелерді сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экодизайн негіздері
Мақсаты: магистранттарда экодизайн жұмыстарының техникасы мен технологияларын меңгеруді қалыптастыру. Мазмұны: бағыты экодизайн, оның негіздері мен даму тенденциялары. Мүмкіндіктер қоршаған ортадағы экодизайн. Сән индустриясында табиғат көздерін пайдалану жолдары. Экодизайн материалдарымен жұмыс істеу техникасы мен технологияларын меңгеру. Табиғаттан алынған бояғыш талшықтар туралы ақпарат жинау әр түрлі табиғи бояулар оларды іс жүзінде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын меңгеру, болжау және жоспарлау әдістерін практикада қолдана білу, сондай-ақ білім беру, зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін кәсіби және пәнаралық білімді синтездей білу; жоғары білімнің қазіргі жағдайына әсер ететін стратегиялық сыртқы және ішкі факторларды сыни тұрғыдан бағалау және жаңа идеяларды қалыптастыру қабілетіне ие болады.
- Орта және жоғары білім берудің әлемдік тенденциялары мен даму стратегияларын ескере отырып, ұлттық және халықаралық деңгейдегі жарияланымдар арқылы ғылым мен білім берудегі білім шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулерімен үлес қосу, ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарды / шығармашылық жобаларды орындауға қатысады
- Зерттеу дағдыларын диагностикалауды жүргізу, білім алушылардың ғылыми-зерттеу/ғылыми-шығармашылық қызметі мен жариялау белсенділігін дамыту және қолдау стратегияларын қолдану; ақпаратты әр түрлі көздерден талдау, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті тұжырымдарды дұрыс тұжырымдау және академиялық жазу дағдыларын қолданады
- Қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтанулық, саясаттанулық, мәдениеттанулық және психологиялық-педагогикалық аспектілерін, сондай-ақ ұлттық сана мен тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасы мәселелерін бейімдеу; Академиялық адалдық мәдениетін және принциптерін сақтайды.
- Дизайн теориясы мен тарихы саласында, сондай-ақ веб-дизайн, графикалық және архитектуралық дизайн, интерфейс дизайны, сән дизайны сияқты дизайнды қолданудың әртүрлі салаларында ғылыми-теориялық білім алады.
- Алған біліммен нақты дизайн жобаларына қатысады, заманауи құралдар мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі дизайн шешімдерін әзірлейді, сынау арқылы тәжірибеде қолдануға мүмкіндік алады. Photoshop, Illustrator, Sketch, Figma және т.б. сияқты дизайн саласында қолданылатын әртүрлі бағдарламалар мен платформаларды зерттеп, тәжірибе жасайды.
- Өз ойларын нақты және дәл тұжырымдау, өз ұстанымдарын дәлелдеу, сондай-ақ әріптестермен, клиенттермен және тапсырыс берушілермен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Дизайн саласындағы әртүрлі мамандықтарға қол жеткізуге мүмкіндік береді.
- Ғылыми конференциялар мен жарияланымдарға қатыса отырып, ғылыми жұмыстарды әзірлеумен және ұсынумен айналыса отырып, өзінің ғылыми қызметін жалғастыру. Дизайн саласында өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын меңгерген.