Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01733 Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) в ABU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Alikhan Bokeikhan University
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас тұжырымдамалары
Лингвистика негіздері
Тіл біліміне кіріспе
Әдебиеттану негіздері
Әдебиеттану пәніне кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Экономикалық-құқықтық білім негіздері
Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
2 Оқу жылы
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет I (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
Мифология және әлем әдебиеті I (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Психолингвистика
Оқыту әдістері мен технологиялары
Этнолингвистика негіздері
Классикалық орыс әдебиеті (18 ғ.)
Ғылым және академиялық жазудың метатілі
Көп мәдениетті ортадағы заманауи білім беру технологиялары
Қазақ әдебиетінің тарихы
Орыс тілінің лексикалық жүйесі
Классикалық орыс әдебиеті (19 ғ.)
Заманауи оқу стратегиялары
Мифология және әлем әдебиеті II (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
Іскерлік коммуникация мәдениеті: заманауи трендтер
Әлемдік әдеби шығарма және мәдениет II (Көне әдебиет – 21-ғасырдың басы)
-
3 Оқу жылы
Орыс тілінің морфологиялық жүйесі және сөзжасам
Педагогикалық зерттеулер
Орыс тіліне оқыту әдістемесі мен технологиясы
Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің тәжірибесіндегі цифрлық технологияла
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (1 жартысы)
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеу
Инклюзивті білім беру ортасы
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы I
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Мәтіннің лингвомәдени талдауы
Бағалау және дамыту
20 ғасырдағы орыс әдебиеті (2 жартысы)
Орыс әдебиетіне оқыту теориясы мен практикасы
Көркем мәтінді филологиялық талдау
-
4 Оқу жылы
Орыс тілі фактілерінің тарихи түсіндірмесі
Орыс тілінің синтаксистік құрылысы II
Емле мен тыныс белгілерінің қиын сұрақтары
Зерттеулер, даму және инновация
Орыс тілінің практикалық курсы
Риторика және спичрайтинг негіздері
Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
Атқарымдық алуандықтағы орыс тілі
Қазіргі орыс әдебиеті (21-ғасырдың басы)
Сөйлеу мәдениеті мен стилі
Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Құрылымы әртүрлі тілдердің салыстырмалы грамматикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру ортасының әртүрлі түрлеріндегі оқыту және көшбасшылық процестерін педагогикалық тұрғыдан маңызды түрде әзірлейді, енгізеді, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды, соның ішінде жасанды интеллектті пайдалана алады
- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қатынастар мен қауымдастықтар арқылы сындарлы түрде байланысады. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жасайды, риторика ережелерін нақты сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
- Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
- Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті тарихи түсініктеме береді.
- Қазіргі орыс әдеби тілі туралы білімді жүйе ретінде қолданады (фонетика, лексика, грамматика), сөйлеуде орыс тілінің бірліктерінің жұмыс істеу ережелері туралы. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Әр түрлі тілдік құбылыстарды саралауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың функцияларын анықтауға қабілетті.
- Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады.
- Әдебиет теориясы, орыс, қазақ және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңділігі, қазіргі жағдайы және өскелең ұрпақтың руханиятының қалыптасуына әсері саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімді қолданады. Көркем мәтіндерді әдеби талдауды түсіндіруге және жүргізуге, оқу стратегияларын таңдауға, қажетті ақпаратты алуға және оны өз тәжірибесінде, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда қолдануға қабілетті.
- Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті.
- Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін қолдана алады.
- Тілдің негізгі деңгейлерін қамтитын жүйелі лингвистикалық білімді меңгерген. Социолингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, синхронды және диахрондық аспектілерде сөзді, сөйлемді, мәтінді білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдылары бар.
- Орыс лингвистикасы мен әдебиеттану саласындағы білімді зерттеу және басқару дағдыларын көрсетеді (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; ғылыми қызметті модельдеу, болжау, жобалау). Орыс филологиясы саласында зерттеу қызметін жүзеге асыруға, оның ішінде білім алушылардың зерттеу жұмысын басқаруға қабілетті.
- Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
- Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады.