Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01722 Француз тілі мұғалімдерін даярлау в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Француз тілін жоғары деңгейде меңгерген, коммуникативтік, цифрлық, инклюзивті білім беру құзыреттілігі мен дағдылары бар, сапалы оқу мазмұны мен білім беру үдерісін құруға қабілетті мұғалімді даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша,
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жазбаша және ауызша сөйлеу практикасасы (А1.1)
Тіл біліміне кіріспе (фр.)
Жазбаша және ауызша сөйлеу практикасасы (А1.2)
-
2 Оқу жылы
Экология және тұрақты даму
Бағалау және дамыту
Кәсіби бағытталған француз тілі (A2.1)
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Қаржылық сауаттылық негіздері
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Француз тілін оқыту әдістері мен технологиялары
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Кәсіби бағытталған француз тілі
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Француз тілін оқытудағы STEAM және STEAM технологиялары
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру ортасы
Француз қазақ/француз тілдерінің салыстырмалы типологиясы
Француз тілін оқыту процесінде театрландыру*(FR)
Академиялық мақсаттар үшін француз тілі*(FR)
Жасанды интеллект негіздері
Іскерлік француз тілі
Функционалды стилистика(фр)
Педагогикалық зерттеулер мен инновациялар
Франция және француз тілді елдер әдебиеті
Академиялық жазу негіздері
Адам құқықтарының негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- кәсіби қызметте мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті, денсаулықты сақтау және нығайту дағдыларын меңгеру
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру, өз көзқарастарын, этикалық принциптері мен өз педагогикалық дамуының мақсаттарын сыни тұрғыдан бағалау;
- француз тілін оқытуды жетілдіру үшін шет тіліндегі білім берудің теориялық білімі мен озық тұжырымдамаларын сыни тұрғыдан таңдау және көрсету
- инклюзивті білім беру жағдайында білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде психологиялық әл-ауқатты этикалық қолдау
- шет тілдерін түсіну және меңгеру үшін кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, шет тілінің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану мен интеграциялауды дәлелдеу
- қазақ халқының тарихының, эволюциясы мен өркениетінің негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету
- шет тілін оқыту кезінде болатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- шет тілін оқытудың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну
- тілдік құзыреттілікті кеңейту үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамыту үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын қолдану
- шет тілді білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
- оқу процесінде ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың инновациялық әдістерін қолдану, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтай отырып, практикалық міндеттерді шешу үшін заманауи әдістерді қолдану
- шет тілін оқыту бойынша алған білімдерін жүйелеу және жалпылау және оқыту әдістемелері бойынша зерттеу процестерін модельдеу