Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Деректерді сыни және статистикалық талдау және оларды визуализациялау негізінде алынған қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналар алдында сөйлеу;
  • Білім беру үдерісінде білім алушылардың көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара конструктивті коммуникация жасау;
  • Қалыптасқан айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым дағдыларын, лингвистикалық және әдебиеттану бойынша ұғым-түсініктерді жоғары мамандық деңгейінде орынды қолдану;
  • Пәнді оқытуға байланысты әлеуметтік, этикалық және ғылыми ақпараттарды медиа құралдарынан, баспадан, оқулықтардан оқып, өзіндік пайым мен сын білдіре алуы, ғылыми ізденістер мен ой-пікірлерді жинақтап, саралай алуы, сұрыптай алуы және кез келген ақпаратты интерпретациялау;
  • Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму мен денсаулық сақтау мақсаттарын таратуға, жеке даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты түрде жүзеге асыру барысында командада және сыныптық ұжымда жұмысты ұйымдастыру;
  • Көркем мәтін, теориялық білімдік деректерді, жазба тарихи ескерткіштерді филологиялық тұрғыдан талдау;
  • Жазбаша/ауызша шығармашылық зерттеу жұмыстарына және оқу үдерісіне қатысты жұмыстарға пікір, тұжырым шығарып, мамандық тұрғысынан бағалап, пікір бере алу, зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ғылыми жобаға жетекшілік жасау;
  • Шығармашылық, коммуникативтілік, сыни, көшбасшылық және педагогикалық этиканы сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада цифрлық технологияларды қолданып тиімді жұмыс істеу;
  • Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің, әл-ауқат пен салауатты өмір салтының мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге қатысып, жетекші болу;
  • Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, білім алушылардың санасы мен мінез-құлқын дамыту;
  • Қазақ тілі мен әдебиетін, ағылшын тілін оқытуда жаңа технология мен әдістердің тиімдісін саралай алу; білім беру стандарты негізінде жасалатын ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды жасау;
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториясы мен бейімдеу бағдарламаларын дайындау;
  • Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, сауықтыру принциптерін, оқушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісінде стандартты емес мәселелерді шешу;
  • Нормативтік талаптарға жауап беретін қажетті құжаттаманы жасай отырып, қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау;
  • Пәнге қатысты тәжірибелік және шығармашылық мәселелерді шешуде қашықтықтан оқыту мен ақпараттық байланыс технологиясын (АБТ) қолдану.
Top