Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01711 Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01711 –Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі» білім беру бағдарламасының мақсаты – әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіби қызметін толыққанды жүзеге асыра алатын, біліктілігі жоғары Қазақ тілі мен әдебиеті және ағылшын тілі пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қазақ фольклоры және оқыту негіздері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Қазақ тілінің фонетикалық жүйесі және оқыту негіздері
-
2 Оқу жылы
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы және оқыту негіздері
Ағылшын тілінің тәжірибелік фонетикасы
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті, оқыту негіздері
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В1
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2
ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі В2
Білім берудегі жасанды интеллект
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту
Ағылшын тілінің тәжірибелік грамматикасы
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың теориясы мен технологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
Кеңестік кезең тұсындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Ағылшын тілі теориясы мен тарихы (фонетика, лексикология, грамматика, фразеология)
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Қазақ тілінің синтаксисі және оқыту негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С1
-
4 Оқу жылы
Қазақ тілі емлесі мен тыныс белгілері
Әдебиет теориясы
Зерттеулер, даму және инновациялар
Әлем әдебиеті және оқыту негіздері
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Шет тілін оқыту әдістемесі
Ағылшын тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу тәжірибесі С2
Ағылшын тілінің стилистикасы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Деректерді сыни және статистикалық талдау және оларды визуализациялау негізінде алынған қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі саласындағы өз зерттеулерінің нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналар алдында сөйлеу;
- Білім беру үдерісінде білім алушылардың көптілді және көпмәдениетті қоғамда өзара конструктивті коммуникация жасау;
- Қалыптасқан айтылым, жазылым, оқылым, тыңдалым дағдыларын, лингвистикалық және әдебиеттану бойынша ұғым-түсініктерді жоғары мамандық деңгейінде орынды қолдану;
- Пәнді оқытуға байланысты әлеуметтік, этикалық және ғылыми ақпараттарды медиа құралдарынан, баспадан, оқулықтардан оқып, өзіндік пайым мен сын білдіре алуы, ғылыми ізденістер мен ой-пікірлерді жинақтап, саралай алуы, сұрыптай алуы және кез келген ақпаратты интерпретациялау;
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму мен денсаулық сақтау мақсаттарын таратуға, жеке даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты түрде жүзеге асыру барысында командада және сыныптық ұжымда жұмысты ұйымдастыру;
- Көркем мәтін, теориялық білімдік деректерді, жазба тарихи ескерткіштерді филологиялық тұрғыдан талдау;
- Жазбаша/ауызша шығармашылық зерттеу жұмыстарына және оқу үдерісіне қатысты жұмыстарға пікір, тұжырым шығарып, мамандық тұрғысынан бағалап, пікір бере алу, зерттеу жұмыстарын жүргізіп, ғылыми жобаға жетекшілік жасау;
- Шығармашылық, коммуникативтілік, сыни, көшбасшылық және педагогикалық этиканы сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада цифрлық технологияларды қолданып тиімді жұмыс істеу;
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің, әл-ауқат пен салауатты өмір салтының мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге қатысып, жетекші болу;
- Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық әсер ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, білім алушылардың санасы мен мінез-құлқын дамыту;
- Қазақ тілі мен әдебиетін, ағылшын тілін оқытуда жаңа технология мен әдістердің тиімдісін саралай алу; білім беру стандарты негізінде жасалатын ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды жасау;
- Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториясы мен бейімдеу бағдарламаларын дайындау;
- Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, сауықтыру принциптерін, оқушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісінде стандартты емес мәселелерді шешу;
- Нормативтік талаптарға жауап беретін қажетті құжаттаманы жасай отырып, қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын тілі бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау;
- Пәнге қатысты тәжірибелік және шығармашылық мәселелерді шешуде қашықтықтан оқыту мен ақпараттық байланыс технологиясын (АБТ) қолдану.