6B02203 Дінтану және cаясат в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті дінтанушыны даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B033 Дінтану және теология
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Әлемдік діндер тарихы
«Әлемдік діндер тарихы» пәні әлемдік діндердің тарихын және олардың әлемдегі әлеуметтік-мәдени үдерістерге әсерін зерделеуге бағытталған. Бұл пән әлемдік діндердегі діни сананың ортақ және әртүрлі қырларын талдауды, дүниетанымдық ұстанымдар мен діндегі объективтілікті қарастырады. Сонымен қатар, әлемдік діндердің теологиялық, социологиялық және гносеологиялық тұжырымдамаларын анықтауға мүмкіндік береді. Пән әлемдік діндердің даму тарихы мен олардың қазіргі заманғы рухани үдерістерге ықпалы туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Діни ағартудың өзекті мәселелері
«Діни ағарту мәселелері» пәні діни ағартудың қоғам үшін маңыздылығы мен өзектілігін қарастырады. Дінді философиялық, тарихи, әлеуметтік және психологиялық объект ретінде зерттеудің теориялық негіздері талқыланады. Діни ағартудағы сенім бостандығы, ғылыми көзқарас және зайырлылық принциптері қарастырылады. Қандай да бір дінді насихаттауға жол берілмейтіні туралы мәселелер көтерілді. Цифрландыру жағдайында діни ағарту тәсілдері зерттеледі. Пән қазіргі қоғамда діннің орны мен рөлі туралы негізгі білімдерді қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дінтану: зерттеудің негізгі тәсілдері
«Дінтану: зерттеудің негізгі тәсілдері» пәні дінтану теориясының қалыптасуы мен оның негізгі категорияларын зерттейді. Діннің пайда болу кезеңдері, дінтанудың қазіргі заманғы гуманитарлық білім жүйесіндегі орны қарастырылады. Дінтанудың пәнін анықтау, дінді адамның рухани қызметінің саласы ретінде түсіну мәселелері зерттеледі. Дінтанудың пәні бойынша қазіргі кездегі пікірталастар мен дінтану ғылымының құрылымындағы мәселелер талқыланады. Пән теология ғылымының негізгі категорияларын зерттеу жұмысында қолдануды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дін әлеуметтануы
«Дін әлеуметтануы» пәні дін социологиясының негізгі принциптерін қарастырады. Дін социологиясының конфессионалдық және феноменологиялық негіздерін талдайды. Діннің функциялары, діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдарда қызмет етуі зерттеледі. Діннің секуляризация жағдайы қазіргі заман тұрғысынан қарастырылады. Діндарлықтың эмпирикалық «индикаторлары» қарастырылады. Пән әлеуметтік процестердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі емес діни ағымдар
«Дәстүрлі емес діни ағымдар» пәні деструктивті діни ағымдардың негізгі өкілдерін зерттейді. Деструктивті діни идеялардың пайда болуының генезисі, олардың мәні мен табиғаты қарастырылады. Деструктивті діни ағымдардың жарғылық құжаттарын талдау мен сараптама жүргізу мәселелері қарастырылады. Сараптама жүргізу және қорытынды жасау тәртібі мен ережелері анықталады. Деструктивті діни ағымдардың ілімі мен мақсаттары талданады. Деструктивті идеялардың қоғам құрылымына және мемлекеттік саясатқа әсері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Конфессияаралық келісімді қалыптастыру теориясы мен практикасы
«Конфессияаралық келісімнің қалыптасуы теориясы мен практикасы» пәні қоғамда толеранттылық қатынастарын қалыптастырудың нысандары мен әдістерін зерттейді. Діндегі толеранттылық ұғымы, дүниежүзілік діндердің өзара әсері және толеранттылық мәселелері қарастырылады. Конфессияаралық толеранттылық қазіргі заманның ғаламдық мәселесі ретінде талқыланады. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі зерттеледі. Көп конфессиялы кеңістіктің ерекшеліктері қарастырылады. Діни толеранттылықты қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері анықталады. Конфессияаралық келісімді қалыптастырудың діни негіздері иллюстрацияланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тәңіршілдік және түркі халықтарының дүниетанымы
«Тенгрианизм және түркі халықтарының дүниетанымы» пәні тенгрианизмнің рухани негіздерінің ерекшеліктерін қарастырады. Көшпелі өркениеттің саяси құрылысы, көшпелі менталитет, дүниетанымдық бағдарлар мен степь өркениетінің этикалық-эстетикалық құндылықтары зерттеледі. Тенгрианизм түркі халықтарының діни дүниетанымы және саяси идеялардың негізі ретінде қарастырылады. Тенгрианизмнің саяси және теориялық-әдіснамалық құрамдарының дамуы талданады. Тенгрианизм мәдениеті туралы тұтас түсініктер ашылады. Тенгрианизм идеологиясының категориялық аппаратының саяси негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ежелгі өркениеттер діні
«Ежелгі өркениеттердің діндері» пәні ежелгі өркениеттердің діндерінің негізгі идеялық-теориялық және гуманитарлық бағыттарын ашу мәселелерін қарастырады, сондай-ақ діни дүниетанымды түсіну әдістерін зерттейді. Алғашқы діни сенімдер мен ежелгі адамдардың ақырет туралы түсініктері, табиғат күштерін құдайландыру мәселелері қарастырылады. Месопотамия діндері, ежелгі түркілердің діні, ежелгі мысыр діні, зороастризм және ежелгі әлем діндері зерттеледі. Пән ежелгі өркениеттердің діннің қалыптасуындағы рөлі мен орнын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Базалық араб тілі (А1, А2)
«Базалық араб тілі (А1, А2)» пәні коммуникативтік әрекеттерді жүзеге асырудың бастапқы дағдыларын, дыбыстарды дұрыс айту машықтарын қалыптастыруды, нақты ақпаратты қабылдау мен жеткізуді үйретеді. Пән араб әліпбиінің негіздерін, араб тіліне тән ерекшеліктерді, фонетикалық заңдылықтарды қамтиды. Жалпы тақырыптар бойынша қысқа әңгімелерге қатысу, қысқаша мазмұндау дағдыларын дамытады. Сондай-ақ ауызша сөйлеу, жазу және күнделікті тұрмыстық лексиканы меңгеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Саяси конфликтология
«Саяси конфликтология» пәні студенттерді саяси конфликттердің негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен таныстырады. Қоғамдық өмір құбылысы ретінде конфликттер, олардың типологиясы, методологиясы, әдістемесі және зерттеу процедуралары қарастырылады. Саяси конфликттердің ерекшеліктері зерттеледі. Діни сенімдерге негізделген саяси конфликттердің ерекшеліктері талданады. Саяси конфликттердің себептері, олардың себептерін талдау әдістері мен тәсілдері анықталады. Саяси конфликттердің алдын алу жолдары қарастырылады. Пән студенттердің саяси конфликттердің туындау себептерін болжау және оларды алдын алу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адам капиталын дамытудың рухани негіздері
«Адам капиталының дамуының рухани негіздері» пәні адам капиталының дамуының рухани негіздерін зерттейді, талдау дағдыларын, мәселелерді диагностикалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Адам капиталының рухани негіздерін шешудің заманауи әдістері қарастырылады. Рухани процестердің қазіргі ерекшеліктері және олардың адам капиталына әсері талданады. Діннің қазіргі рухани процестердегі рөлі мен орны қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы рухани процестердің негізгі қарама-қайшылықтарын, ерекшеліктерін болжау мәселелері зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақ философиясындағы діни идеялар
«Қазақ философиясындағы діни идеялар» пәні қазақ философиясындағы діни көзқарастардың негіздерін зерттейді. Шоқан Уәлиханов пен Ыбырай Алтынсариннің шығармашылық мұрасының рухани негіздері мен этикалық аспектілерін қарастырады. Ыбырай Алтынсариннің «Мұсылмандық жағдайы» тақырыбындағы еңбегі зерттеледі. Абай мен Шәкәрімнің этикалық ілімдері талданады. М.Ж. Көбеев пен Г. Қараштың діни көзқарастары қарастырылады. Пән қазақ философиясының қалыптасуына және оның ұлттық дүниетанымдағы орнына діннің әсерін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Ханафи мазхабы: Қазастандағы Исламның негізгі бағыты
«Ханафи мазхабы: Қазақстандағы исламның негізгі бағыты» пәні Қазақстан территориясында исламның таралуы мен Ханафи мектебінің дамуын қарастырады. Орта ғасырлардағы Азия мәдениетіне араб тілінде жазылған философияның әсері зерттеледі. Ханафи мазхабының қазақ мәдениетіндегі орны талданады. Ханафи мазхабының басқа мектептерден ерекшеліктері мен айырмашылықтары қарастырылады. Ханафи мазхабы Қазақстан мұсылмандарының бірлік факторы ретінде анықталады. Пән Ханафи мазхабының ерекшеліктерін түсініп, кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дін философиясы
«Дін философиясы» пәні дін философиясының мәні мен мазмұнын ашады. Дін философиясының пәні мен негізгі принциптерін зерттейді. Дін туралы философиялық білімнің дамуын ежелгі дәуірден бастап, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріне дейінгі кезеңдерде талдайды. Дүниежүзілік діндер философиясы қарастырылады. Құдай мен рухани мәдениет туралы заманауи философиялық ілімдер зерттеледі. Жаңа заман мен ХХ ғасырдағы дін философиясы талданады. Пән руханияттың генезисін талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Базалық араб тілі (В1, В2)
«Базалық араб тілі (В1, В2)» пәні араб тілінің синтаксистік және морфологиялық негіздерін, сондай-ақ тілдік ойлауды дамытуды мақсат етеді. Пән синтаксис пен морфологияны, өз пікірін білдіру үшін синонимдік және антонимдік құралдарды қолдануды үйретеді. Лексикалық және фразеологиялық қорды кеңейтеді. Еркін сөйлесу дағдыларын қолдану, іскерлік және тұрмыстық тақырыптарды талқылау, бейімделген әдебиетті түсіну қабілеттерін дамытады. Араб тілінде сенімдірек сөйлеу, оқу, жазу және тыңдап түсіну дағдыларын тереңдетіп, жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы
«Дін психологиясы» пәні діннің психологиялық негіздерін зерттейді. Дін психологиясының негізгі бағыттары, діндарлықтың эволюциясы қарастырылады. Дінге сенетін адамдардың психикасындағы мотивациялық және реттеуші салалар, діни адамның жеке басының мәселелері, діни тәжірибе, діни сенім, діннің орнын толтырушы (компенсаторлық) қызметтері талданады. Сондай-ақ діни символизм мен мифология және олардың психологиялық қырлары қарастырылады. Бұл пән діннің ішкі мәнін және оның адам психологиясына әсерін түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Дінді зерттеудің аналитикалық әдістері
«Дінді зерттеудің аналитикалық әдістері» пәні діннің әлеуметтік құбылыс ретінде қазіргі замандағы негізгі әдістері мен мәселелерін зерттейді. Дінтанулық білімнің қалыптасу жолдары, діндарлықты нақты-аналитикалық зерттеу әдістемесі мен әдістері қарастырылады. Ақпарат жинау әдістері, талдау әдістері, дінді зерттеудегі эвристикалық тәсілдердің маңызы талданады. Археологиялық және тілдік дереккөздер, герменевтикалық, философиялық-логикалық және диалектикалық әдістер зерттеледі. Антропологиялық дереккөздер тобы қарастырылады. Пән дінді зерттеудің аналитикалық әдістерін классификациялайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Саяси талдау және болжау
"Саяси талдау және болжау" пәні саяси процестерді зерттеу, бағалау және олардың ықтимал дамуын болжау әдістерін қарастырады. Бұл пәнде саяси талдаудың негізгі тәсілдері, деректерді жинау және өңдеу әдістері, стратегиялық болжау модельдері талқыланады. Студенттер саяси жағдайларды талдауды, тәуекелдерді бағалауды және саяси шешімдер қабылдау үшін сценарийлер құруды үйренеді, сондай-ақ саясаттың даму тенденцияларын түсінуге дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Діни экзистенциализм
«Діни экзистенциализм» пәні экзистенциализмнің негізгі философиялық концепцияларын діндер контексінде зерттейді және дін мен экзистенциалистік философияның өзара әрекеттесуін тереңірек түсінуді мақсат етеді. Экзистенциализмнің анықтамасы мен оның дінмен байланысы. Экзистенциалистік философияда сенім мен күмәннің рөлі. Индивидуализм және жеке құндылықтарды қалыптастыру. Діни сенімсіздік пен мағына іздеу, экзистенциализм мен теологияның өзара әрекеті: христиандық, буддизм, ислам. Қазіргі заманғы діндік экзистенциализмнің түсіндірмелері мен оның мәдениет пен қоғамға әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Көші-қон және конфессиялар диалогы
«Көші-қон және конфессиялар диалогы» пәні халықаралық миграциялық процестің қазіргі тенденцияларын, факторлары мен салдарын зерттейді. Миграцияның қоғамдағы діни жағдайға әсерін қарастырады. Миграциялық процестердегі конфессияаралық диалогтың формалары мен механизмдерін талдайды. Миграцияның мәдени және діни идентичтілікке әсерін зерттейді. Пән миграцияның қоғамдағы конфессияаралық және діни жағдайға әсерін талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Дін онтологиясы
«Дін онтологиясы» пәні діннің ішкі мазмұнын ашып көрсетеді. Болмыс ұғымдары: діни онтологияның генезисі мен қалыптасуы. Антикалық космостың рационалды онтологиясы. Христиан мәдениетінің мәндік әлемі және жаңа еуропалық рационалдылықтың рухани бастамалары. Апологетика, Патристика, Схоластика. П.Абелер, Августин Блаженный және Аксельм Кентерберийскийдің діни онтологиясына көзқарастары. Дүниетанымды және діннің негізгі құрамдас бөліктерін түсіндіріп, діни түсініктерді иллюстрациялайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Діни гносеология
«Діни гносеология» пәні адамның дүниетанымына гносеологиялық феноменнің қалыптасуы мен әсерін талдайды. Әлемнің танымдылығы ретінде діни-философиялық мәселе. Саналы және бейсаналы. Онтология мен эпистемология гносеология идеялары тұрғысынан. Батыс және Шығыс ілімдерінің таным теорияларын салыстырады. Эмпиризм мен рационализмнің қарама-қайшылығы. Догматтық субстанциализмнен сындарлы рефлексияға өту. Қазіргі гносеологияның категорияларын, ұғымдарын және әдістерін діни контексте классификациялайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Әлемдік саяси процесс
Мақсаты: әлемдік саяси үдерістің диалектикасы, сондай-ақ оның негізгі үрдістері туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: әлемдік саяси үдерістің түсінігі, жіктелуі және негізгі үрдістері. Халықаралық саяси үдерістің құрылымы, объектілері, субъектілері, нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Құзыреттіліктер: әлемдік үрдістерді талдау дағдыларын меңгеру және олардың қазіргі саяси жүйеге әсері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дін және постмодернизм
«Дін және постмодернизм» пәні діннің дәстүрлері мен постмодернистік философияның өзара әрекетін зерттейді, постмодернистік концепциялардың, мысалы, релятивизм, деконструкция, плюрализм және метанарративтердің қазіргі әлемдегі діндарлық санаға және практикаларына қалай әсер ететінін талдайды. Постмодернистік философияның негізгі ерекшеліктері. Деконструкция және дәстүрлі діни ілімдерді қайта қарау. Христиандықтың постмодернизм контексіндегі рөлі: секуляризациядан діни плюрализмге дейін. Ислам, буддизм және басқа да діндер постмодернистік теориялар аясында. Постмодернистік тәсілдер мен қасиетті мәтіндерге қатысты көзқарастар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дін және дәстүр
«Дін және дәстүрлер» пәні діннің өмірдегі дәстүрлер рөлін ашып көрсетеді. Ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар мәдениеттің, рухани негіздер мен халықтың рухани-идеологиялық жолының көзі ретінде қарастырылады. Қазақ халқының ұлттық дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, рухани түсініктері. Діннің ұлттық бірегейлікті сақтау рөлі. Ислам және қазақ дәстүрлері. Діннің ұлттық дәстүрлерді сақтау мен дамытудағы рөлін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дін аксиологиясы
«Дін аксиологиясы» пәні діннің моральдық құндылықтарына қатысты негізгі бағыттарды зерттейді. Діннің және діни моралдің аксиологиялық негіздері. Діни этика мен моральдің ерекшеліктері, оларды секулярлы этика мен моральдың әртүрлі жүйелерімен салыстыру. Діни этика мен моралдің концепциялары, діни және діни емес адамдардың практикалық мінез-құлқымен байланысы. Мораль саласындағы сакрализация және секуляризация процестерін иллюстрациялайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Дін және діни культтік тәжірибелер
«Дін және культтік практикалар» пәні діннің культтік практикаларын зерттейді, оның мәндік сипаттамаларын ашу үшін. Культтік практикалардың негізгі мағынасы мен ерекшеліктері. Культтік практикалардың дінге әсері бойынша эволюциялық және модернизациялық процестер. Антикультизм және оның қайшылықты салдарлары. Религиозды модернизм және культтік практика секуляризация жағдайында. Қоғамды модернизациялау жағдайындағы культтік практикалардың ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Христиандық және прозелитизм мәселелері
«Христиандық және прозелитизм мәселелері» пәні христиандықтағы прозелитизм мәселелері мен сұрақтарын қарастырады. Прозелитизм — басқа этникалық және конфессиялық қауымдарды өз қатарларына тарту және оларды жақындату. Қазіргі христиандықтағы прозелитизмнің негізгі үрдістері. Қазақстандағы православие мен модернизациялық процестер. Мемлекет пен дін: олардың өзара қарым-қатынасы және қазіргі этникалық-конфессиялық жағдайлардағы байланысы. Әлемдік діндердегі эндогамды этникалық және конфессиялық қауымдардағы прозелитизмді талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Сопылық: айырмашылықтары мен заманауи жағдайы
«Сопылық: ілімнің бастамалары мен қазіргі жағдайы» пәні сопылықтың практикасын зерттейді, оның пайда болуы мен дамуының тарихын қарастырады. Курс сопылықтың әлемдегі даму тарихын және философиялық білімдерін терең зерттеуге бағытталған. Тарикаттың жағдайлары. Сопылық ордендер, ғұрыптар мен әдет-ғұрыптар, сопылық бағыттар. Сопылықтың айырмашылықтарын бағалайды, қазіргі сопылық жағдайын және сопылық ілімнің құрылымдық негіздерін білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Ислам теологиясы
«Ислам теологиясы» пәні исламдық теология мен оның қолданбалы негіздерін зерттейді. Теология мен ислам құқықының рөлі. Құран — ислам дінінің теологиялық негізі. Исламдағы діннің бес тірегі. Мұсылмандық құқықтың көздерін қарастыру. Құранды, хадистерді және Суннаны зерттеу. Исламдық теологиялық мектептердің ерекшеліктері. Исламдық теология негіздерін зерттеудің қолданбалы әдістерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Христиан теологиясы
«Христиандық теология» пәні христиандық теологияның негіздерін және оның жаңаруы мен өзгеру процестерін зерттейді. Дін философиясы мен теологиясы. Соборлардың пайда болу кезеңдері. Библия канонының құрылуы. Христиандықтағы теология мен мистиканың талдауы. Апологетика, патристика, схоластика, теология және экзегетика. Христиандық ілімдері мен олардың теологиялық мәні. Теологиялық құрамдас бөліктердің христиандықтың даму барысына әсері. Христиандықтың теологиялық негіздері мен қазіргі жағдайы түсіндіріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қазақстан аумағындағы исламға дейінгі нанымдар
«Қазақстан аумағындағы Исламға дейінгі сенімдер» пәні Қазақстандағы исламға дейінгі діни жағдайды зерттейді. Қазақ халқының исламға дейінгі сенімдері мен дәстүрлері. Ислам дінінің қазақ қоғамындағы рөлі, әлеуметтік шарттарының қалыптасуы. Қазақстанның әртүрлі кезеңдерінде мемлекеттік құрылымның дамуы мен қалыптасу барысында түрлі діни ағымдардың пайда болуының ерекшеліктері. Дін мен ұлттық сананың байланысы. Қазақ дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарындағы діннің рөлі. Қазақстандағы исламға дейінгі сенімдердің алуан түрлілігін жіктейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Дінтанулық сараптама
«Дінтанулық сараптама» пәні дінтанулық сараптаманың әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Сараптама зерттеуі ұғымдары, құқық қорғау органдарының қызметіндегі сараптаманың орны мен маңызы, сараптаманың түрлері қарастырылады. Дінтанулық сараптама институты, халықаралық құқықтық актілер, ар-ождан және діни сенім бостандығын жүзеге асыру мәселелері зерттеледі. Сараптама зерттеулерінің құқықтық негіздері, конфессияаралық қайшылықтарды жеңу, діни экстремизм мәселелері де қарастырылады. Сонымен қатар сараптама жүргізу әдістемесі қолданылып зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Экстремистік идеология жақтастарын дерадикализациялау үрдісі
«Экстремистік идеологияға қатысты радикализацияны жою үдерісі» пәні қоғамдағы экстремистік көріністерге қарсы іс-қимылдар мен экстремистік идеологияны деррадикализациялау әдістерін қарастырады. Экстремизмнің түсініктері, мәні және түрлерін ашады. Экстремизм мен терроризмнің айырмашылықтарын көрсетеді. Негізгі экстремистік идеологиялар мен концепциялардың мазмұнын талдайды. Экстремистік көзқарастардың практикалық жүзеге асырылуының бұзушы салдарын зерттейді. Радикалды идеяларға сенетін адамдармен қарым-қатынаста тиімді мінез-құлық тактикасын жасауға көмектеседі. Экстремистік идеологияны деррадикализациялау әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Қазіргі Қазақстанның діниэтностық детерминациясы
«Қазіргі Қазақстандағы этнорелигиоздық детерминация» пәні этнокультуралық жағдайдың даму ерекшеліктерін және олардың елдегі конфессияаралық саясатқа әсерін талдайды. Діннің өтемдік, коммуникативтік, танымдық аспектілері қарастырылады. Этнокультуралық жағдайдың дамуы мен қалыптасуы зерттеледі. Қазіргі Қазақстандағы мемлекет пен діни бірлестіктердің өзара әрекеттесуі талданады. Экстремизм мен терроризмді шектеуге бағытталған шаралар қарастырылады. Мемлекетте конфессияаралық қатынастарда толеранттылық тәрбиелеу аспектілері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- қазіргі Дінтану мен саясаттағы озық білімге негізделген конфессияаралық процестің барлық субъектілерінің тәуекелдерді басқару негіздерінің қызметін зерделеудегі білімі мен түсінігін көрсетеді;
- кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолданады, дәлелдер тұжырымдайды және іскерлік коммуникация саласындағы мәселелерді шешеді;
- Рухани және этносаяси ахуалдың мониторингіне бағытталған әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады;
- жаһандану жағдайында дінтану дағдыларын қалыптастыруда оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады;
- оқу бағдарламасы шеңберінде әрі қарай оқытуды өз бетінше жалғастыру және цифрлық технологияларды іздеу жүйелерінде ғылыми ақпаратты іздеу үшін қажетті алынған талдау, синтездеу және абстракциялау дағдыларын қолданады.
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі, оларды жоспарланған өзгерістерді қолдау үшін стратегиялық жоспарларды талдау саласында қолданады;
- мемлекеттің поликонфессиялық құрылымы жағдайында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады;
- еңбек қатынастарын басқару мәселелерін реттейтін ғылыми қызмет пен академиялық адалдық мәдениетін сақтау принциптерінің маңыздылығын түсінеді.