Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D01402 Музыкалық білім в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық-педагогикалық ғылым саласында іргелі білімі бар философия докторларын (PhD), әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялауға қабілетті Музыкалық білім беру жүйесі үшін жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D006 Музыка педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
Оқыту нәтижелері
- музыкалық педагогиканың ғылыми іргелі білімдерінің әдіснамасын біледі, музыкалық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздерін білу
- заманауи тенденцияларды ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешуде музыкалық өнер мен білім, жоғары білім, ғылым және тәжірибе саласындағы интеграциялық процестерді, пәнаралық тәсілдер туралы түсінікті көрсету
- ақпараттық ағындардың қарқынды жаңаруы мен өсуі жағдайында музыкалық білім беру саласында іргелі және қолданбалы зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге, ұлттық және халықаралық деңгейде ғылыми жобаларға сараптама жүргізу
- Scopus, Web of Science және т.б. халықаралық базаларына кіретін және ҒжБССҚЕК ұсынған журналдарда өзіндік зерттеулер жариялау арқылы музыкалық педагогика мен білім берудің дамуына өз үлесін қосады; инновациялық әзірлемелерді практикаға түрлендіру және енгізуг
- инклюзивті ынтымақтастық қағидаттарына негізделген әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттілікке ие, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа республикалық және халықаралық конференцияларда ұлттық және халықаралық деңгейлерде сынақтан өтуге лайық алынған жаңа білім мен жетістіктерді хабарлау
- қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуын ескере отырып, оқу-тәрбие үдерістерін диагностикалау, музыкалық-педагогикалық зерттеулерді жүргізудің ғылыми әдістері негізінде үздіксіз музыкалық білім беру жүйесінің мәселелерін шешуге арналған жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдау, бағалау және синтездеу
- білім беруді басқару саласында құзыретті, халықаралық құқықтық актілерге сәйкес конструктивті қарым-қатынас және кәсіби мінез-құлық дағдылары, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі музыкалық-педагогикалық білім беру ұйымдарында инновациялық үдерісті жүзеге асыру
- білім беру міндеттерін шешуде өзін-өзі басқару технологиясын меңгерген, ғылыми-педагогикалық қызметте, шетелдік тағылымдамалар барысында өзін-өзі жетілдіру және кәсіби өзін-өзі дамыту