Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02109 Хореография в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • хореография өнерінің ерекшелігі мен жоғары әлеуметтік маңыздылығын, әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын ажыратады, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т. б.) талдайды;
  • шығармашылық үдерістің барлық субъектілерінің (педагог, педагог-репетитор, білім алушылар және олардың ата-аналары) қызметін талдау, дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты көзқараспен және академиялық адалдық мәдениетін қолдай отырып, шығармашылық, білім беру үдерісін жүзеге асыру
  • хореография өнері қызмет етуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін талдайды, сараптамалық-талдау және шығармашылық қызметтің кешенді құралдарын меңгерген, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;
  • нормативтік құқықтық базаның, халықаралық шығармашылық тәжірибенің өзгерістерін, білім беру, әдістемелік, педагогикалық бағыттарға шешім қабылдау үшін ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, хореографиялық білім берудің даму үрдістерін түсіндіреді;
  • әлеуметтік-кәсіби, шығармашылық, мәдени-ағартушылық міндеттерді шешу кезінде Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады;
  • ресми және бейресми хореографиялық оқытуда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды этномәдени және конфессиялық оқытуды қоса алғанда, әртүрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың шығармашылығын, эмоционалды мәнерлілігін, аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін құралдар ретінде қолданады;
  • кәсіби міндеттерді шешу үшін пәнаралық өзара әрекеттестікті болжайды, хореографиялық білім беру әдіснамасы мен технологиялары, хореография және көркем шығармашылық психологиясы мен педагогикасы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратқа ие;
  • барлық деңгейдегі хореографиялық білім беру жүйесінде басқару және бақылау стратегияларын әзірлеу, оқу материалдарын жаңарту;
  • хореографиялық өнер саласында балалардың хореографиялық шығармашылыққа белсенді қатысуына ықпал ететін және оған қолжетімділікті кеңейтетін оқу процесін жүзеге асыру;
  • технология мен өнер жетістіктерін белсенді тарта отырып, технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, хореографиялық өнер саласындағы ақпаратты түрлі көздерден оқу-тәрбие үдерісінде синтездейді және шығармашылықпен түрлендіреді.
  • мәдени және эстетикалық құндылықтарды беру және сақтау мақсатында мектептер, шығармашылық қызметкерлер мен мәдениет мекемелері арасындағы әріптестік байланыстарды қоса алғанда және білім беру процесіне енгізе отырып, әлемдік хореографиялық білім берудің озық тәжірибесін жүйелеу
Top