Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02109 Хореография в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстандық қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын және оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін заманауи пәндік, коммуникативті, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері бар хореография саласы бойынша өнер бакалаврларын дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Классикалық би
Дуэтті-классикалық бидің теориясы мен әдістемесі
Халықтық-сахналық би
Театр тарихы
Халықтық-сахналық би сабағы
-
2 Оқу жылы
Қазақ биі сабағы
Хореографиядағы ырғақ
Халықтық-сахналық би негіздері 1
Абайтану және Ұлттық тәрбие
Қазақ биінің негіздері
Режиссурадағы хореография
Классикалық биді орындау әдістемесі 1
Халықтық-сахналық биді орындауды оқыту әдістемесі 1
Шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі
Классикалық бидің әдістемелік негіздері 1
Халықтық-сахналық биді орындауды оқыту әдістемесі 2
Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру
Қазіргі хореографиядағы педагогика
Классикалық биді орындау әдістемесі 2
Қаржылық сауаттылық негіздері
Шетелдік және отандық хореография тарихы
Халықтық-сахналық би негіздері 2
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экология және тұрақты даму
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
Классикалық бидің әдістемелік негіздері 2
Қазіргі заманғы хореография
-
3 Оқу жылы
Қазақ биін орындау әдістемесі 1
Халықтық-сахналық биді орындау 1
Академиялық жазу негіздері
Қазақ биін орындау 1
Классикалық биінің шеберлігі 1
Классикалық биді орындау 1
Халықтық-сахналық биінің шеберлігі 1
Қазақ биін орындау 2
Би композициясы
Халықтық-сахналық биді орындау 2
Классикалық биінің шеберлігі 2
Халықтық-сахналық биінің шеберлігі 2
Жасанды интеллект негіздері
Классикалық биді орындау 2
Қазақ биін орындау әдістемесі 2
Хореографиялық мұра
-
4 Оқу жылы
Қазақ биін оқыту әдістемесі 1
Халық-сахналық биді оқытып үйретудің теориясы мен әдістемесі 1
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 1
Халықтық-сахналық бидің әдістемелік негіздері 1
Классикалық биді оқытып үйретудің теориясы мен әдістемесі 1
Әлем халықтары билерінің үлгілері
Костюм тарихы
Классикалық биді орындауды оқыту әдістемесі 1
Әлем халықтарының билері
Хореографиялық ансамбль
Хореографиядағы актерлік шеберлік
Қазақ биін оқыту әдістемесі 2
Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
Халық-сахналық биді оқытудың теориясы әдістемесі 2
Халықтық-сахналық бидің әдістемелік негіздері 2
Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі 2
Классикалық биді орындауды оқыту әдістемесі 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- хореография өнерінің ерекшелігі мен жоғары әлеуметтік маңыздылығын, әлемдік мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдерді, әлемдік және отандық хореографиялық өнердің стильдері мен жанрларын ажыратады, көркем шығармаларды (музыка, бейнелеу өнері, театр және т. б.) талдайды;
- шығармашылық үдерістің барлық субъектілерінің (педагог, педагог-репетитор, білім алушылар және олардың ата-аналары) қызметін талдау, дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты көзқараспен және академиялық адалдық мәдениетін қолдай отырып, шығармашылық, білім беру үдерісін жүзеге асыру
- хореография өнері қызмет етуінің теориялық және қолданбалы аспектілерін талдайды, сараптамалық-талдау және шығармашылық қызметтің кешенді құралдарын меңгерген, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;
- нормативтік құқықтық базаның, халықаралық шығармашылық тәжірибенің өзгерістерін, білім беру, әдістемелік, педагогикалық бағыттарға шешім қабылдау үшін ішкі факторлардың әсерін ескере отырып, хореографиялық білім берудің даму үрдістерін түсіндіреді;
- әлеуметтік-кәсіби, шығармашылық, мәдени-ағартушылық міндеттерді шешу кезінде Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін пайдаланады;
- ресми және бейресми хореографиялық оқытуда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды этномәдени және конфессиялық оқытуды қоса алғанда, әртүрлі қабілеттері мен қажеттіліктері бар білім алушылардың шығармашылығын, эмоционалды мәнерлілігін, аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін құралдар ретінде қолданады;
- кәсіби міндеттерді шешу үшін пәнаралық өзара әрекеттестікті болжайды, хореографиялық білім беру әдіснамасы мен технологиялары, хореография және көркем шығармашылық психологиясы мен педагогикасы, музыкалық өнер саласындағы тұжырымдамалық аппаратқа ие;
- барлық деңгейдегі хореографиялық білім беру жүйесінде басқару және бақылау стратегияларын әзірлеу, оқу материалдарын жаңарту;
- хореографиялық өнер саласында балалардың хореографиялық шығармашылыққа белсенді қатысуына ықпал ететін және оған қолжетімділікті кеңейтетін оқу процесін жүзеге асыру;
- технология мен өнер жетістіктерін белсенді тарта отырып, технологиялық жетістіктер мен жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, хореографиялық өнер саласындағы ақпаратты түрлі көздерден оқу-тәрбие үдерісінде синтездейді және шығармашылықпен түрлендіреді.
- мәдени және эстетикалық құндылықтарды беру және сақтау мақсатында мектептер, шығармашылық қызметкерлер мен мәдениет мекемелері арасындағы әріптестік байланыстарды қоса алғанда және білім беру процесіне енгізе отырып, әлемдік хореографиялық білім берудің озық тәжірибесін жүйелеу