Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әдеби тілдің нормалары, орыс тілінің сөйлеу мәдениетінің теориялық және практикалық ерекшеліктері және мәнерлеп оқу, логикалық түрде баяндау, өз пікірін негіздеу, кәсіби тұлғааралық және әдеби қарым-қатынас процесінде дұрыс сөйлеу техникасын қолдану..
  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы, қаржылық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • Педагогикалық іс-әрекетте талдау дағдыларын қолдану үшін идеялық-тақырыптық, эстетикалық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан көркем мәтінге тұтас, жан-жақты талдау жасау
  • Тіл білімі теориясының түйінді мәселелерін тұжырымдап, қазіргі филология ғылымының жетістіктерін тәжірибеде, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметінде жалпылайды.алы білімді қолдану.
  • Тілдің лексикалық нормаларын талдау; лексика мен фразеологизмдердегі жүйелік қатынастар және синхрония мен диахрония аспектісіндегі сөздерді пайдалану ерекшеліктері; сондай-ақ сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі сөздердің семантикалық және формальды ерекшеліктері және олардың өзара әрекеттесуі.
  • Көркем мәтіндегі сөзді талдай білу, сөз теориясын тіл мен мәтіннің негізгі бірлігі, сөздің лексикалық мағыналарының түрлері, сөз және оның коммуникативтік әлеуеті, мәтін және дискурс теориясы туралы білім негізінде мәтіндегі сөздердің семантикалық және эстетикалық түрлендірулерін анықтау қабілетін көрсету;
  • Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау.
  • Білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесі негізінде тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім беру мазмұнын жетілдіру жағдайында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру.
  • Тілдің стилистикалық ресурстарын және стилистикалық нормаларды, функционалды стильдер жүйесін және олардың ішкі дифференциациясын, әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді және синтаксистік талдау дағдыларын білу негізінде түпнұсқа мәтіндерді жасау;
  • Фонетика мен фонологияны зерттеудің негізгі кезеңдері туралы, сегменттік және супер сегменттік деңгейдегі тілдің фонетикалық процестерінің мәні туралы, фонетика мен фонологияның тақырыбы, объектілері, олардың тіл ғылымының басқа бөлімдерімен байланысы туралы білімді қолдану.
  • Сабақтарды заманауи инновациялық, қашықтықтан оқыту технологиялары, бағалау, сыни ойлауды дамытудың тиімді әдістері және орыс тілі мен әдебиетін оқытудың нақты әдістері негізінде жоспарлау;
  • Тарихи үдерістің заңдылықтарымен байланысты зерттелетін дәуір поэзиясының, прозасының, драматургиясының дамуының негізгі кезеңдерін, дәстүрлі әдістемелер мен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, көркем шығармалардың құбылыстарына (жанрлық, стильдік, бағыттық) және мәтініне филологиялық талдауды жүзеге асыру дағдыларын сипаттау және салыстыру.
Top