8D01719 Шетел тілі: екі шетел тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Шетел тілінде білім беру парадигмаларын зерттеп талдау әдістерін қолдануға қабілетті және жаңа идеяларды туындатуға дайын білім саласындағы PhD докторларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілдерін оқытудағы сандық технологиялар
Мақсаты – шет тілдерін оқытуда цифрлық білім беру технологияларын қолдану принциптері мен әдістері туралы теориялық білімді қалыптастыру және жетілдіру, оқыту әдістемесі мен тәсілдерін, тапсырмалар жүйесін ұсыну және цифрлық технологиялар контекстінде олардың тиімділігін негіздеу, компьютерлік лингводидактиканың ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеруді дамыту; тілдерді оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолданудың практикалық аспектілерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелеріндегі зерттеу қызметінің әдістемесі
Мақсаты – болашақ педагог мамандардың ғылыми-зерттеу құзіреттілігін қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді жүргізуге қажетті негізгі зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау, студенттік ғылыми жобаларды басқару құзыреттіліктерін дамыту; қазіргі ғылымдағы ғылыми тенденциялар, жүйелі тәсілдер туралы білімдерді жинақтап, сәйкес зерттеу мақсаттарын қоя білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Екінші тілдік тұлғаны қалыптастырудың лингводидактикалық ерекшеліктері
Мақсаты – шет тілінің тілдік құзыреттілігін, тұлғаның шет тілдік кеңістікте бағдарлау және сөйлеу әрекетін орындау қабілеті ретінде қосалқы тілдік тұлға туралы; бірінші шет тілінде қалыптасқан когнитивтік базаны ескере отырып, қосалқы тілдік тұлғаны қалыптастырудың дидактикалық және лингводидактикалық принциптері туралы білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Рефлексивті тілдік оқыту технологиясы және мәтінмен жұмыс жасау әдістері
Мақсаты – шет тілдерін оқытудағы рефлексияның негіздерін, мәтінмен жұмыс істеу әдістемесін, тілдерді оқытудың рефлексиялық технологиясын оқып үйрену және кәсіби-әдістемелік құзыреттілігін қалыптастыру; мәтінді талдаудың тиімділігін арттыру үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретін студенттің ақыл-ой әрекетінің құрылымын ескеретін үлгі түрінде оқу процесінде рефлексиялық технологияны ұйымдастырудың практикалық аспектілеріне дағдыландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты – аналитикалық мәтіндік қызметке байланысты коммуникативтік құзіреттілікті кеңейту; білім алушылардың лингвистикалық және прагматикалық ойлау дағдыларын, тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білу және қарым-қатынас мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдау, ғылыми мәліметтер базасынан ақпаратты табуға, талдауға және реферат жасауға, академиялық жазудың жанрларымен жұмыс жасауға қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамалық негіздерін, докторанттардың ғылыми-педагогикалық іс-әрекетіне қажетті ғылыми зерттеудің кезеңдері; өз зерттеулеріне сәйкес зерттеу мақсаттарын қою, зерттеу жүргізуге қажетті тәсілдерді таңдау және қолдану, зерттеу нәтижелерін/қорытындыларын халықаралық журналдарда жариялауға дайындау, сондай-ақ диссертацияны дайындау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдік білім берудің философиясы
Мақсаты – шет тілдік білім берудің міндеттері мен даму тенденциялары туралы; тілдік процестерді цифрландыру жағдайында шет тілдерін оқытудың заманауи әдістері туралы; елдегі және шетелдегі шет тілін оқыту тарихы туралы; тілдік тұлғаның қалыптасу кезеңдері туралы; шет тілдерін оқытудың заманауи әдістері туралы білімдерін қалыптастыру; оқытылған теориялық материалды шет тілін оқыту әдістерін салыстыру кезінде пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикадағы типологиялық зерттеулер: шетел тілдері
Мақсаты – педагогиканың негізгі зерттеу бағыттары және шет тілдерін оқыту әдістемесі туралы теориялық білімді қалыптастыру және жетілдіру; шет тілдерін оқыту саласындағы педагогикалық зерттеулердің әртүрлі салаларындағы шешілмеген мәселелерді ашу, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің тәсілдері мен принциптері туралы, шетел тілі курсының мазмұнының стратегиялық оқыту мақсаттарымен байланысы туралы білімді қалыптастыру; оқытылған теориялық материалды шет тілін оқыту әдістерін салыстыру кезінде пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шет тілдерін деңгейлеп оқыту
Мақсаты – бірінші курс докторанттарының шет тілін деңгейлік оқыту бағдарламасы бойынша жұмыс істеу құзыреттілігін дамыту; деңгейлік оқыту шеңберінде сабақтың жекелеген бөліктерін жоспарлау кезінде теориялық ақпаратты қолдану, мақсатты аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып, әдістер мен әдістерді таңдау, шет тілін деңгейлік деңгейде оқыту критерийлеріне сәйкес студенттердің білімін бағалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи зерттеу әдістерін, цифрлық технологиялары мен ЖИ элементтерін, сондай-ақ шет тілді білім берудің дүниетанымдық және философиялық тәсілдерін пайдалана отырып ғылыми зерттеулер жүргізу; жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарының стейкхолдерлерімен өзара әрекеттесу.
- Шет тілді білім беру мазмұнын меңгеру; шет тілдерін оқыту процесінде заманауи білім беру ресурстарын бейімдеу; білім алушылардың оқу үдерісінде шет тілді коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту және білім алушы жастарды әлеуметтендіру.
- Педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану; эксперименттік педагогикалық ғылыми зерттеулерді өз бетінше жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу.
- Шет тілдерін оқытудың заманауи технологияларын қолдану; ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстарды жүзеге асыру.
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілдерін оқыту процесін ұйымдастыру; білім алушы жастарды әлеуметтендіруді іске асыру.