Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04202 Құқық қорғау қызметі в Шымкент университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарында, мемлекеттік органдары мен ұйымдарында жұмыс істей алатын азаматтық жауапкершілікке ие болатын, нарықтық бәсекеге қабілетті, кәсіби біліктілігі жоғары құқықтық қызмет атқаратын мамандарды дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B049 Құқық
  • Дайындық бағыты 6B042 Құқық

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этика және кәсіби жауапкершілік қағидаттарын білу, этикалық нормалар мен құндылықтардың қоғамдағы маңыздылығын түсіну. Қаржылық сауаттылық пен тәуелсіздік дағдыларын қалыптастыру, креативті ойлау, кәсіпкерлік дағдыларды дамыту, нақты міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект алгоритмдері мен модельдерін іске асыру.
  • Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен арнайы құралдарды пайдалану. Қазақстанның саяси-құқықтық дамуы тұрғысынан қоғамдық дамудың әлеуметтік-экономикалық, мәдени-тарихи процестерін түсіну.
  • Мемлекет пен құқықты сипаттайтын заңды тұжырымдамалар мен анықтамаларды пайдалану; ҚР Конституциясының негізгі заң ретіндегі маңыздылығын түсіну; құқықтық және заңнамалық жүйені меңгеру; азаматтық, әкімшілік және халықаралық жеке құқық нормаларын қолдану; құқықтық актілердің мазмұнын сараптау.
  • Құқық қорғау органдарының қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілерді тиімді пайдалану, заманауи ғылыми заң терминологиясын, аударма әдістемесін, іскерлік және заң құжаттарын рәсімдеу дағдыларын, сондай-ақ кәсіби этика мен академиялық адалдық қағидаларын сақтай отырып, заң құжаттарын лингвистикалық сараптау дағдыларын игеру.
  • Грамматикалық білімдер жүйесін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамыту, сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалану. Кәсіби қызметінде нормативтік–құқықтық актілерді қолдану барысында салыстыру.
  • Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну. Ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау. Тұрақты даму мақсатындағы жаһандық әріптестік шеңберінде жүзеге асыру құралдарын нығайтайту және жұмысты жандандыру.
  • Құқық қорғау жүйесіндегі басқару қызметінің негіздері мен әдістерінің ұйымдастырушылық-басқарушылық функцияларын түсіну және жүзеге асыра алу, құқық қорғау жүйесінің ұйымдастырылуын, басқару жүйесін білу, кәсіби қызметте корпоративтік және қаржылық құқық нормаларын іске асыру.
  • Қолданыстағы заңнаманы және өзге де құқықтық актілерді қолдану, оларды қылмыстық-азаматтық және әкімшілік сот ісін жүргізу саласындағы нақты жағдайларға қолданудың құқықтық салдарын болжау, құқық бұзушылықтарды, басқа да заңдық фактілер мен мән-жайларды саралау.
  • Криминалистикалық сәйкестендіру, сот медицинасы және процестік құжаттау негіздерін қолдану, қылмыстық және өзге де құқық бұзушылықтарды анықтау, жолын кесу, ашу және тергеу дағдыларын жетілдіру.
  • Қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу құқығының нормаларын білу, түсіну; білімді практикада қолдану, заңгерлік кеңес беру; заңды құжаттарды жасау және талдау.
  • Сараптамаларды тағайындайтын органдармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру, құрылымдық сараптама бөлімшелеріне басшылық жасау, криминалистикалық және өзге де сот сараптамаларының қазіргі заманғы мүмкіндіктерін тиімді пайдалану үшін жеткілікті көлемде сараптамалық зерттеу жүргізу.
Top