7M03212 Цифрлық медиакоммуникация в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама мақсаты – цифрлық медианың теориялық және қолданбалы аспектілерін меңгерген, деректерге негізделген медиаталдау әдістерін қолдана алатын, цифрлық контентті стратегиялық басқару дағдылары қалыптасқан, медиа саласындағы цифрлық трансформацияны ғылыми тұрғыдан зерттеп, талдай алатын медиакоммуникация саласында жоғары білікті бейінді бағытта магистрлерді даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Қазіргі даму жағдайында қоғамда басқару процесінің психологиялық мазмұны рөлі артуда. Курсты оқу барысында студенттер басқару қызметінің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі заманғы идеялармен таныстыру, сондай-ақ студенттердің болашақ кәсіптік қызметінде пайдаланатын ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқарудағы практикалық дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Менеджмент
Пәннің мақсаты – басқару теориясы мен тәжірибесінің заманауи концепцияларын терең зерттеу, стратегиялық және операциялық басқарудың тиімді әдістерін меңгеру, сондай-ақ ұйымдық даму мен шешім қабылдау үдерістерін ғылыми тұрғыда талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Цифрлық контент өндірісіндегі AI
Пәннің мақсаты – жасанды интеллект технологияларын цифрлық контент жасау және өңдеу үдерісінде қолдану қағидаттарын меңгеру, автоматтандырылған құралдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ медиа саласындағы инновациялық AI шешімдерін талдау және бағалау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиаменеджмент және стратегиялық коммуникация
Пәннің мақсаты – медиа ұйымдарын басқару қағидаттары мен стратегиялық коммуникацияның негізгі әдістерін меңгеру, медиа нарығындағы үрдістерді талдау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ тиімді коммуникациялық стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық медианың теориялық және әдіснамалық негіздері
Пәннің мақсаты – цифрлық медианың негізгі ұғымдарын, теориялық тәсілдерін және әдіснамалық негіздерін зерделеу, сондай-ақ оның даму заңдылықтарын түсіну және талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медиааналитика және деректерге негізделген зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – медиа саласындағы ақпараттық үрдістерді талдауға және бағалауға мүмкіндік беретін сандық және сапалық зерттеу әдістерін меңгеру, деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялау дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ аудиторияны зерттеу мен медиаконтентті талдаудың ғылыми негіздерін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шет тілі (кәсіби)
«Шет тілі (кәсіби)» курсының мақсаты тілдік емес мамандықтардың магистранттарына жоғары базалық стандарт (С1) деңгейіндегі шет тілдік білімді меңгерту үрдісінде мәдениаралық-коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастыру. Курс академиялық жазудың нормаларын меңгерту, сыни талдаулардың дағдыларын дамыту, ғылыми шолулар дайындау, аннотациялар, зерттеу тақырыптары бойынша рефераттар және библиографиялар құрастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Кроссмедиалық жобаларды басқару
Пәннің мақсаты – кроссмедиалық өнімдерді жоспарлау, іске асыру және басқару қағидаттарын меңгеру, әртүрлі медиа платформаларда контенттің үйлесімді дамуын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ аудиториямен өзара әрекеттесу стратегияларын әзірлеу және бағалау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сторителлинг және креативті контент
Пәннің мақсаты – түрлі медиа платформаларға арналған креативті контент жасау қағидаттарын меңгеру, сторителлинг әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ аудиторияны тартуға бағытталған тиімді нарративтік стратегияларды әзірлеу және бағалау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиакоммуникациядағы кибермәдениет
Пәннің мақсаты – цифрлық ортадағы мәдени өзгерістерді, кибермәдениеттің қалыптасуы мен даму үрдістерін зерттеу, виртуалды кеңістіктегі коммуникация ерекшеліктерін талдау, сондай-ақ жаңа медиа технологияларының қоғамға және мәдениетке ықпалын бағалау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік және медиақұқық
Пәннің мақсаты – ақпараттық қауіпсіздік негіздерін және медиа саласындағы құқықтық реттеу қағидаттарын меңгеру, цифрлық ортада деректерді қорғау тәсілдерін игеру, сондай-ақ ақпараттық кеңістіктегі құқықтық тәуекелдерді талдау және басқару дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Геймификация және иммерсивті медиакоммуникация
Пәннің мақсаты – медиакоммуникацияда геймификация әдістерін және иммерсивті технологияларды қолдану қағидаттарын меңгеру, интерактивті және ойын механикаларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ аудиторияның қатысуын арттыруға бағытталған инновациялық медиашешімдерді талдау және бағалау қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі кезеңдегі ғылымның даму үдерісінде зерттелетін негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және олардың нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану.
- Цифрлық медианың негізгі ұғымдары мен теорияларын: конвергенция, медиаэволюция, цифрлық медиатизация, дезинформацияны білу, цифрлық медианың әдіснамалық модельдерін қолдану, кибермәдениет контекстінде жаңа медиакоммуникациялық стратегияларды талдау, оның жағымды және жағымсыз әсерлерін ғылыми тұрғыдан бағалау.
- Ақпараттық қауіпсіздік жүйелерінің архитектурасын және медиақұқықтық реттеу механизмдерін түсіну, ақпараттық ресурстарды қорғау жоспарын меңгеру, медиақұқықтық нормаларды қолдану арқылы контенттің заңдылығын қамтамасыз ету, қауіп-қатерлер мен даулы мәселелерді шешу жолдарын анықтау және бағалау.
- Кроссмедиалық жобалардың негізгі ұғымдарын, құрылымын және басқару стратегияларын білу, геймификация элементтері мен иммерсивті медиақұралдардың аудиторияға ықпал ету ерекшеліктерін түсіну, оларды медиажобаға тиімді қолдануды меңгеру, сапасын жетілдіру жолдарын ұсыну.
- Медиаменеджменттің негізгі ұғымдарын, стратегиялық коммуникацияның теориялық негіздерін және медиаиндустриядағы басқару модельдерін білу, жасанды интеллекттің медиаөндіріске әсерін және оның аудиториямен өзара әрекеттесуін түсіну, цифрлық контент өндірісінде жасанды интеллект құралдарын қолданудың тиімділігін кәсіби тұрғыдан бағалау және оңтайландыруды меңгеру.
- Медиааналитиканың негізгі ұғымдарын, деректерді сараптау және интерпретациялау үдерістерін білу, алынған нәтижелердің медиажобаларға ықпал етуін талдау, сторителлинг элементтерін қолдану, креативті контент өндірісін іске асыру, сапасын бағалау және арттыру жолдарын меңгеру.