Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01707 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в БҚИТУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында сұранысқа ие, іргелі филологиялық, теориялық, әдістемелік дайындығы бар, сондай-ақ аралас ғылымдар саласында даярлығы бар, кәсіби құзыреттілікті және қазіргі заманғы талаптарға сәйкес әлеуметтік ұтқырлықты қамтамасыз ететін жоғары білікті педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Өлке халықтарының фольклорлық дәстүрлерінің өзара байланысы
Лингвопрагматика
Шетел тілі (Кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Тілдік білім беруді жаңғырту
Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
Жоғары мектеп педагогикасы
Психолингвистика
Өлкенің мәдени мұрасы
Филологиялық зерттеулердің негіздері
Ғылыми жобаларды жоспарлау
Көркем әдебиетті зерттеудегі аксиологиялық тәсіл.
Орал өңірінің ауызша халық шығармашылығы
Педагогикалық қызметтегі ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Жайық казактарының фольклоры
Этнолингвистика
Орыс практикалық грамматикасының қиын сұрақтары
-
2 Оқу жылы
Жалпы терминология
Орыс әдебиетін зерттеудегі аймақтық аспектілер
Қазіргі лингвистикадағы мәтін және дискурс
Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау
Лингвистикалық терминология
Қазіргі тіл біліміндегі және әдеби үдерістегі жаңа бағыттар
Баспа және электрондық БАҚ тілі мен стилі
Әдеби шығармадағы батыр және кейіпкерлер жүйесі
Әдеби шығармадағы автор, повестші, баяндаушы
Әдеби Орал
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдықтың негіздері мен қағидаттарын ұғына отырып, қазақстандық қоғамдағы саяси, экономикалық, мәдени-тарихи жағдайды бағдарлау; білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей білу.
- Жаңа стандарттарды, оқу бағдарламаларын, педагогикалық тәсілдерді, қашықтықтан оқыту технологияларын, оның ішінде инклюзивті білім беру негіздерін біле отырып, білім беру саласындағы кәсіби жағдайларды жобалау;
- Ғылыми зерттеулердің әдіснамасын білу; көпшілік алдында сөйлеуде, кәсіби қызметтегі ғылыми қайшылықтарда өз көзқарасын қорғау; ғылыми ақпаратты іздеу, талдау және жүйелеу үшін ЖИ қолдану мүмкіндігі; оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану.
- Қазіргі тұжырымдамаларды сыни тұрғыдан бағалау, гипотезалар жасау және ҒЗЖ ұйымдастыру мен жоспарлауда оларды эксперименттік тексеру тәсілдерін ұсыну.
- Мемлекеттік және орыс, ағылшын тілдерінде сындарлы диалог құру арқылы кәсіби қызметте қабылданған тұлғааралық қатынастардың, коммуникативтік стратегиялар мен тактикалардың деңгейін жетілдіру.
- Кәсіби қызметте лингвистикалық және әдеби ғылым әдістерін қолданыңыз.
- Әлеуметтік-гуманитарлық салада филологиялық білімді пайдаланумен байланысты кәсіби қызметті ұйымдастыру.
- Диахрония мен синхрониядағы тілдік бірліктер мен категорияларға, сондай-ақ көркем мәтіннің жанрлық және стилистикалық ерекшеліктеріне қарама-қарсы салыстырмалы талдау жүргізу.
- Өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін пайдалана отырып, психологиялық-педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласында зерттеулер жүргізу; оқу процесін ұйымдастыруда білім беру ресурстарының кең спектрін қолдану.
- Қазіргі филология ғылымының мәселелерін филологиялық пәндерді оқытудың жоғары теориялық және әдістемелік деңгейі және педагогикалық менеджментті түсіну арқылы шешу; заманауи және инновациялық, цифрлық оқыту технологияларын қолдану.