Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08674 Су ресурстары және суды пайдалану в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    «Жоғары мектеп педагогикасы» курсы магистранттардың заманауи педагогикалық технологиялар негізінде ЖОО-да біртұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру қабілетін; ЖОО-ның оқу-тәрбие процесін диагностикалауды жүзеге асыру дағдыларын; ЖОО жағдайында инновациялық-педагогикалық қызметті жүзеге асыру құзыреттілігін қалыптастырудың басым мақсатын қояды. Сондықтан пәннің маңызды міндеті: педагогика ғылымының өзекті мәселелері бойынша, ЖОО оқытушысының педагогикалық қызметі туралы білімді жалпылау; білім берудің қазіргі парадигмасы, білім беру ортасын зерттеу принциптері мен әдістері контекстінде педагогика ғылымының тұжырымдамалық ережелерін жіктеу; зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы психологиялық-педагогикалық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, білім алушылардың мониторингі мен диагностикасы бағалау;дидактиканың, кәсіптік коммуникацияның және білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қажеттіліктерінің классикалық ережелерін ескере отырып, оқу сабақтарының құрылысын түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курс барысында басқару психологиясының теориялық мазмұнын игеру, сондай-ақ кәсіби ұйымдастырушылық құзыреттіліктерді дамыту қалыптасады. Ұжымды басқарудың психологиялық заңдылықтары, соның ішінде көшбасшының психологиясын талдау және оның Ұйымға әсері зерттеледі. Ұжымдағы қатынастарды зерттеу әдістері, сондай-ақ әлеуметтік процестер ұйымдастырушылық тиімділіктің маңызды факторы ретінде қарастырылады. Әлеуметтік және ұйымдастырушылық салалардағы басқарудың тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылады. Курс басқару тәжірибесінде психологиялық білімді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суармалы гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану және технологиялық процестерді басқарудың автоматты жүйелері

    Магистранттарда гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану және суғару жүйелерінде су пайдалану қызметтерін ұйымдастыру саласында ғылыми-теориялық білім деңгейін арттыру, кәсіби құзыреттілікті тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидромелиоративтік жұмыстарды жоспарлау және басқару

    Магистранттардың су жүйелерін, су шаруашылық нысандарын пайдалану, гидромелиоративтік жұмыстарды жоспарлау және басқару саласында ғылыми-теориялық білім деңгейін арттыру, кәсіби құзыреттілікті тереңдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми қызметкерлердің шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту; ғылымның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерімен және әлемдік философиялық оймен, сондай-ақ ғылымның қазіргі философиясын зерттеуге бағытталған мәселелер шеңберімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Курс барысында халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаларды басқару

    Магистранттарға жобаны басқару, жобаны құрудағы білімділікті, дағдыларды, жобаны бастау, жобалау, орындау, қорытындылау және орындауға басшылық жасау, қоршаған ортаға зиянды әсерін тигізбей, тиімді аяқтауды жүзеге асыру туралы білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су ресурстарын бірігіп басқару

    Магистранттарға су ресурстарын басқарудың негізгі қағидаттары мен проблемаларын зерделеуді, табиғи ресурстарды пайдалануға кешенді тәсілді қамтамасыз ету және Қазақстанның орнықты дамуына қол жеткізу мақсатында су ресурстарын басқару саласында шешімдер қабылдау стратегиясын, тәсілдерін әзірлеу процесін үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жер асты су қорларын пайдалану

    Жер асты суларын ауыз суы және суландыру мақсатында пайдалану үшін жер асты суларының сапасын және оларда болатын физикалық, химиялық және тағы басқа өзгерістерді зерттеуді меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылығында инновациялық су үнемдеу технологиялары

    Магистранттарға тамшылатып суару, топырақ астынан суару және тағы басқа су үнемдеу технологияларын өндіріске енгізуді үйрету. Қазіргі таңдағы ауыз судың тапшылығына байланысты суару жүйесіне жаңа технологияларды енгізе отырып суды үнемдеу тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи ортаның ластану деңгейін бағалау әдістері

    Антропогендік факторлар әсерінен қоршаған орта жағдайының, табиғи компоненттерінің өзгеруін бақылау, баға беру және болжау жүйесін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Су нысандарының мониторингі

    Қоршаған ортаның жай-күйін бақылау, су шаруашылығы жүйелерінің экологиялық қауіпсіздігін бағалау, геоақпараттық құралдарды пайдалана отырып, экологиялық нормативтерді ескере отырып, олардың параметрлері мен жұмыс істеу режимдерін таңдау және негіздеу саласында су шаруашылығы мамандарын даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзен суларының сапасы және экологиялық таза өнім алу жүйесі

    Су көздерін ластанудан, сарқылудан қорғау, су сапасының ауылшаруашылық дақылдарға әсері, жалпы табиғат қорғау процесінде алатын орны жөнінде болашақ мамандардың кәсіптік көзқарасын экологиялық, табиғатты аялау тұрғысында меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоршаған ортаның сапасын басқару

    Қоршаған ортаны бүлдірмейтін, кеңістіктік-уақыттық өлшемде онымен тепе-теңдік орнататын адам әрекетінің нұсқаларын таңдау процесі ретінде түсінілетін дамудың геоэкологизациясын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Табиғи-техногендік кешендерді басқару

    Табиғи кешендердің күшті техногендік стресс жағдайын антропогенездің әртүрлі факторын оқу (өзгерген және күшті өзгеріске ұшыраған геожүйе). Табиғи-техногендік рөлін, аумақтық-рекреациялық, қазіргі геожүйе динамикасының су шаруашылық кешенін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Климаттың өзгеруі және су, қуат, азық-түлікпен өзара байланысы

    Климаттың өзгеруі және су, қуат, азық-түлікпен өзара байланысын, климаттың өзгеруі ауылшаруашылығына, су ресурстрана кері әсерін, жағдайды қадағалау, бақылау мен табиғи және техногендiк жүйелердің жағдайларын болжауды үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Салалық және кешендік гидротехникалық құрылымдар

    Магистранттар арасында еліміздің су секторындағы гидротехникалық құрылыстың рөлі мен орны туралы нақты түсінік қалыптастыру, гидротехникалық құрылыстың әр түрлі түрлерін қолдануды қажет ететін су ресурстарын басқару практикасында кездесетін жиі кездесетін проблемалық жағдайлармен, осы құрылымдардың құрылымы мен жұмыс істеу принциптерімен және олардың конструкциялары мен жағдайларының ерекшеліктерімен таныстыру. жергілікті климаттық жағдайларға, гидроэлектростанциялар құрылымында оларды орналастыру принциптеріне байланысты қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылығындағы жаңа суару технологиялар

    Магистранттарға қазіргі таңдағы тұщы судың азаюына байланысты суару жүйесіне жаңа технологияларды енгізу негізгі мәселеге айналып отыруына байланысты мәселелерді шеше білуді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи және табиғи-техногендік жүйелердің байланысын зерттеу

    Табиғи пайдаланылатын жерлердің өзгеру қарқынын және ландшафтық-экологиялық теңгермесін ескеріп, ландшафтты пайдалану бағытын дұрыс таңдауды білу және ландшафттыларды мелиорациялаудың экологиялық салдарын үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суармалы жүйелердегі гидротехникалық құрылымдар

    Әртүрлі мақсаттағы гидротехникалық құрылыстардың негізгі түрлері мен конструкциялары туралы жүйелі білімді қалыптастыру, гидротехникалық құрылыстарды жобалау кезінде қолданылатын гидрологиялық және су шаруашылығы есептеулерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тастанды суларды табиғи тазалау әдістері және оларды ауылшаруашылығы дақылдарын суаруға пайдалану

    Төгінді суларды пайдалану, қала төгінді суларын пайдалануды жобалау сұлбалары, қаладан шыққан төгінді суды жинау және пайдаланудың ұсынылған сұлбасы, тыңайту жүйесін жобалау, төгінді суларды пайдалану барысында суғару нормасын анықтаудың ғылыми әдістемесін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гидрологиялық модельдеу және су ресурстарын болжауда жасанды интеллект қолдану

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға гидрологиялық модельдеу мен су ресурстарын болжауда жасанды интеллект (ЖИ) әдістерін қолдануға қажетті білім, дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру. Су балансы мен гидрологиялық сипаттамаларды жасанды интеллект көмегімен талдау және болжау әдістеріне үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су құбырлары жүйесінің жабдықтары

    Сумен жабдықтау және кәріз жүйелері, елді мекендер мен өнеркәсіптік кәсіпорындардың схемаларын, сондай-ақ ішкі сумен жабдықтау және кәріз желілері құрылғыларының жұмыс істеу принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Болжамдау және табиғи-техногендік үдерістердің мониторингі

    Мониторингтік зерттеулер жүргізгенде бақылау, өлшеу құралдарын және сынама алу әдістерін, мелиоративтік жүйенің сапасын бағалауды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мелиорациялау жəне су шаруашылығы саласындағы қызметтің ғылыми зерттеулердің бағыттары

    Мелиорациялау жəне су шаруашылығы саласындағы қызметтің ғылыми зерттеулер нәтижелеріне сүйене отырып, суды үнемді пайдалану, сонымен қатар суды тазарту әдістерін үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Су шаруашылығындағы нормативтік құқықтық құжаттар

    Қазақстан Республикасындағы су пайдаланушылар мен су тұтынушылардың қарым-қатынасын реттейтін заңнамалық құжаттармен жұмыс жасауды үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыра білу; ғылыми (ғылыми-техникалық) нәтижелерді ғылыми-танымал тұрғыда ұсына білу. Ғылымның түсінігі мен мәні, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары, ғылымның тарихы мен дамуы туралы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Қарым-қатынастың психологиялық ерекшеліктерін талдау дағдылары қалыптасады, психологиялық білімнің негізін игереді. Шетел тілін меңгеру барысында мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттер қалыптасады.
  • Климаттың өзгеруін және қоршаған ортаның ластану мониторингін ескере отырып, су ресурстарын ұтымды пайдалану және бірігіп басқару бойынша зерттеу нәтижелерінің қоғам үшін ерекше маңызды қасиеттерін ажырата білу.
  • Су және ауыл шаруашылығы саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін пайдалану мен автоматты басқару процестерін жүзеге асыра алады. Табиғи құбылыстар мен процестерді талдау мақсатында, өзен суларының сапасы және экологиялық таза өнім өндіру жүйесі мәселелерін шешу үшін ғылыми-ақпараттық ізденіс жұмыстарын жүргізу, сондай-ақ осы міндеттерді шешу барысында алынған нәтижелерді тұжырымдай білу.
  • Суару жүйелері мен су құбыры желілеріне арналған заманауи технологиялар мен жабдықтарды, сонымен қатар су ресурстарын болжау мақсатында қолданылатын жасанды интеллект әдістерін саралай отырып, оларды жобалауды, модельдеуді және тиімді қолдануды ұйымдастыра білу.
  • Салалық және суармалы жүйелердегі гидротехникалық құрылымдардың жобалық және техникалық ерекшеліктерін ескере отырып, оларды жобалау, басқару және тиімді пайдалануды ұйымдастыра білу.
  • Су ресурстары мен мелиорация саласындағы ғылыми-зерттеу бағыттарын, нормативтік құқықтық құжаттарды және табиғи мен табиғи-техногендік жүйелердің өзара байланысын саралай отырып, кешенді талдау мен ғылыми негізделген шешім қабылдауды жүзеге асыра білу.
Top