Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01908 Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты аутизм спектрінің бұзылуындағы мінез-құлықты талдау, даму бұзылыстары, білім беру жүйесіндегі интеграция стратегиялары бойынша магистрлерді терең академиялық және кәсіби даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Аутизм спектрі бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы зерттеулер 1: Іргелі зерттеулер
Шет тілі (кәсіби)
Ғылым тарихы мен философиясы
Белсенділік және мінез-құлық теориялары
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы
Аутизм спектрі бұзылған баланың дифференциалды диагностикасы
Аутизм спектрі бұзылған балалардың арнайы білім беру қажеттіліктерін бағалау
Аутизм спектрі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және жүйеленуі
Аутизм спектрі бұзылған адамдарға білім беру саласындағы зерттеулер 2: Перспективалық зерттеулер
Аутизм спектрінің бұзылуының стратегиялары мен әдістері
-
2 Оқу жылы
Сенсорлық интеграция
Аутизм спектрінің бұзылуында жеке дамуды қамтамасыз ету
Аутизм спектрі бұзылған балаларды білім беруге интеграциялау
Деректерді талдау
Дәлелдерге негізделген тәжірибе
Зерттеуді қарастыру
Кәсіби тиімділікті анықтау және түсіну
Позитивті ата-ана
Ата-аналарды аутизм спектрінің бұзылуымен жұмыс істеуге тарту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының проблемаларын шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды және қолданады
- тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді
- академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көп мәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қабілетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді
- өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалайды, бейімдеуге және енгізуге қабілетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгереді
- білім беру қажеттіліктері ерекше адамдарға білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды
- білім алушылардың әртүрлі санаттарына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді, жас, типологиялық және жеке ерекшеліктерін, сондай-ақ АСД бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескереді;
- АСД бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалайды және іске асырады, білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды қолданады;
- АСД бар білім алушылар үшін білім беру процесін және әртүрлі институционалдық жағдайларда білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара іс-қимылын ұйымдастырады;
- арнайы әдістемелер мен заманауи білім беру технологиялары негізінде бейімделген білім беру бағдарламаларын, АСД бар білім алушылар үшін жеке білім беру маршруттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін пайдаланады;
- заманауи зерттеу әдістерін пайдалана отырып, арнайы педагогика саласында ғылыми зерттеуді жобалайды және жүргізеді; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы саласындағы білім жүйесі және оқыту мен тәрбиелеудің тиісті технологиялары мен әдістері негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды және іске асырады;
- білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік әріптестермен білім берудің, кәсібилендірудің және АСД бар адамды әлеуметтік бейімдеудің өзекті міндеттерін шешу кезінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады;
- кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды