Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D05301 Химия в ҚарУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 8D05301-Химия білім беру бағдарламасының мақсаты – жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, өздігінен ойлауға қабілетті және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті, химия және іргелес ғылыми салаларда ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін фундаменталды білімдері, инновациялық тәсілдері, зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D089 Химия

Пәндер

  • Компьютерлік нанохимия (ағылшын тілінде)

    Аталған пән есептеу нанотехнологияларын, есептеу алгоритмдерін, кванттық механиканың негізгі ұғымдары мен математикалық аппаратын, кванттық жүйелерді модельдеудің қазіргі заманғы әдістерін, оның ішінде гибридтік әдістерді қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады. Молекулярлық наножүйелерді модельдеу, наноматериалдардың құрылымы мен түзілу механизмдерін анықтау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Наноматериалдардың физикалық химиясы (ағылшын тілінде)

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттерде наноматериалдардың физика-химиялық қасиеттері, жүйелердің термодинамикалық және кинетикалық сипаттамал арынанықтау әдістері, наноқұрылымдардың түзілу реакцияларының энтальпияларымен энтропияларын анықтау мүмкіндіктері, олардың тұрақтылығын бағалау, сонымен қатар олардың қатысуымен реакциялардың кинетикалық параметрлерін есептеу әдістерін игеру туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері ( ағылшын тілінде)

    Пән докторанттарда дербес ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру барысында диссертациялық зерттеуге қойылатын міндеттерге қол жеткізу үшін ғылыми зерттеу әдістерін, диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық деректерді өңдеу әдістерін қолдану, зерттеу міндеттерін шешу үшін академиялық этиканы сақтай отырып, ЖИ қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат (ағылшын тілінде)

    Пән аналитикалық ғылыми-зерттеу және мәтіндік қызметпен байланысты құзыреттерді; аналитикалық-синтетикалық, сыни және прагматикалық ойлау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Пәнді оқу барысында ғылыми мәтіндерді жазудың түрлері, әдістемесі мен этикалық принциптері, ғылыми мәтінді құру және оны жариялауға дайындау принциптері, библиографиялық тізімді рәсімдеу, ғылыми әдебиеттерге сілтеме жасаудың негізгі ережелері, аннотация түрлері және оларды құрастыру ерекшеліктері, ғылыми мәтінді рецензиялау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химияның заманауи мәселелері (ағылшын тілінде)

    Пән химиялық тепе-теңдік пен тепе-теңдік емес термодинамиканың қазіргі заманғы мәселелері, ферменттік және гетерогендік реакциялардың кинетикасы, электродтық процестердің термодинамикасы мен кинетикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Күрделі реакциялардың кинетикалық сипаттамаларын есептеудің үлгі әдістерін қолдана білу, статистикалық термодинамиканың теориялық және қолданбалы проблемаларын шешу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Магнитті резонанс спектроскопиясы (ағылшын тілінде)

    Пән ЯМР мен ЭПР спектроскопия әдістерінің теориялық негіздерін, органикалық және бейорганикалық қосылыстардың спектрлерін түсіндіру әдістерін, магниттік-резонанстық спектроскопия саласындағы қазіргі заманғы құрылғылардың аспаптары мен схемаларын білуді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Спектроскопиялық деректер жиынтығы негізінде белгісіз қосылыстардың молекулалық құрылымын ашып көрсету дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нанобөлшектердің молекулалық спектроскопиясы (ағылшын тілінде)

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – нанобөлшектерді зерттеу үшін қолданылатын молекулалық спектроскопияның классикалық және соңғы әдістерін меңгеру, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау, талдауға үлгілерді дайындау, талдау жүргізу, спектрлерді алу әдістерін меңгеру, спектрлік мәліметтерді өңдеу және оларды интерпретациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызмет саласында ғылыми және педагогикалық қарым-қатынастың заманауи әдістері мен технологияларын ана тілінде және шет тілдерінде жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді зерттеуге және оқытуға мүмкіндік беретін деңгейде қолдана білу.
  • Жоғары оқу орындарындағы материалды іріктеу әдістерін, оқытуды және оқу процесін басқарудың негіздерін біледі
  • Кәсіби қызмет саласының даму үрдістеріне, кәсіптік өсу кезеңдеріне, жеке-жеке қасиеттерге негізделген жеке және кәсіби даму мақсаттарын және олардың жетістіктері үшін жағдайды тұжырымдай алады; әртүрлі кәсіби және моральдық мән-жайларда жеке таңдау жасау, қабылданған шешімнің салдарын бағалау және өз алдына және қоғам алдындағы жауапкершілікті көтеру
  • Химия және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми-зерттеу топтарының жұмысын ұйымдастыра білу
  • Химиялық заттарды аналитикалық анықтаудың эксперименттік және теориялық әдістерін біледі, экспериментті жүргізу шарттары мен әдістің құралдармен жабдықталуының әдістерін біледі; әдістің сезімталдығы мен қабілетін, әдістің уақыттық сипаттамасын біледі
  • Заманауи зерттеу әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, тиісті кәсіби салада ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыра білу. Ғылыми міндеттерде болжамды модельдерді құру және бағалау үшін ЖИ қолдана алады
  • Кәсіби мәселелерде өздерінің көзқарастарын дамытуға және оны мамандармен және маман еместермен талқылау кезінде қорғауға мүмкіндік береді; ғылыми әдебиетті, соның ішінде шет тілдерінде ғылыми этикаға және авторлық құқықты ескере отырып қайта қарау
  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау, ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық салада жаңа идеялар қалыптастыру қабілеті бар
  • Химия және сабақтас салалардағы жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламаларында сабақ беру мүмкіндігі
  • Ғылыми және ғылыми-білім беру мәселелерін шешу үшін отандық және халықаралық зерттеу топтарының жұмысына қатыса білу
  • Метрология, стандарттау және сертификаттау, қауіпсіздік техникасы ережелері, өнеркәсіптік гигиена, өрт қауіпсіздігі және еңбек қорғау стандарттары туралы заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер туралы білімдерін көрсетеді; стандарттар мен өлшем бірлігін қамтамасыз ететін басқару жүйелерін; физикалық шамалардың бірлігін көбейту теориялары және олардың мөлшерін беру; өлшеу нәтижелерін және өлшеу құралдарын өңдеу әдістері, олардың метрологиялық сипаттамалары; өнімдерді сынау және қабылдау ережелері
  • Біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген пәнаралық зерттеулерді қоса алғанда, кешенді зерттеулерді жобалау және жүргізу
Top