Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11128 Қызмет көрсету саласындағы IТ технологиясы в Қазақ технология және бизнес университеті

Пәндер

  • Blockchain технологиясы

    Пән блокчейн технологиясының жұмыс істеуін, оның архитектурасын, технологияны қолданудың әртүрлі түрлері мен практикалық бағыттары туралы ақпарат беруді, олардың тиімділігінің критерийлері мен негіздемелерімен таныстыруды, сондай-ақ блокчейн технологиясын қолдана отырып пилоттық жобаларды іске қосу принциптерін практикада бекітуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қонақ үй мейрамхана бизнесіндегі заттар (IoT) интернеті

    Пәннің мақсаты заманауи цифрлық технологиялар мен ақылды құрылғыларды қолдана отырып, қызмет көрсету тиімділігін арттыру, процестерді автоматтандыру және тұтынушылардың тәжірибесін жақсарту үшін қонақ үй мейрамхана ісінде заттар интернетін (IoT) қолдануды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономика, кәсіпкерлік, құқық және қаржылық сауаттылық модулі (экономика және кәсіпкерліктің негіздері, құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, қаржылық сауаттылық негіздері)

    Интеграцияланған пән экономика, кәсіпкерлік, құқық және қаржылық сауаттылық негіздерін қамтиды. Негізгі экономикалық тұжырымдамаларды, бизнесті жүргізу қағидаттарын, қызметтің құқықтық аспектілерін және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін зерттейді. Қаржылық жоспарлаудың, жеке қаржы мен инвестицияларды басқарудың негізгі принциптерін қарастырады. Экономикалық шешімдерді тиімді қабылдау, құқықтық қорғау, тұрақты бизнес-құзыреттерді қалыптастыру және жеке қаржыны басқару дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақжайлық индустриясы негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақжайлылық саласындағы табысты кәсіби қызметке дайындау, оларға қонақүйлерде, мейрамханаларда, туристік компанияларда және саланың басқа да ұйымдарында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Курс білім алушылардың индустрияға жүйелі көзқарасын қалыптастыруға, сондай-ақ осы саланы ұйымдастыруға және басқаруға байланысты міндеттерді шешу кезінде пайдалы болатын практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Коммерциялық менеджмент

    Пәннің мақсаты пайда табуға бағытталған коммерциялық қызметтің принциптерін, нысандарын және ғылыми-практикалық әдістерін зерттеу болып табылады. Коммерциялық менеджмент жоспарлаудан бастап іске асыруға және бақылауға дейінгі барлық кезеңдерде кәсіпорынның коммерциялық қызметінің тиімділігін қамтамасыз ететін кешенді басқару жүйесі ретінде әрекет етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салалардағы жаңа ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты ақпараттық қызметке технологиялық көзқарас туралы білімді қалыптастыру, оны теориялық тұрғыдан түсіну және қоғамдық өмірдің әртүрлі салаларына ақпараттық технологияларды іс жүзінде енгізу тәсілі. Бұл пән қолданбалы ақпараттық технологиялардың базалық модельдерін және салаларда ақпараттық технологияларды іске асыру құралдарын жобалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Мейрамхана және мейманханада қызмет көрсету технологиясы

    Пәннің мақсаты қонақжайлылық саласында тиімді және сапалы ұйымдастыруға және қызмет көрсетуге қабілетті мамандарды даярлау. Пән мейрамхана және қонақ үй индустриясының жұмыс істеу ерекшеліктерін, оның ішінде кәсіпорындардың жіктелуін, қызмет көрсетуді ұйымдастыруды, технологияларды қолдануды, сондай-ақ қызмет көрсетудің жоғары деңгейін және тұтынушылардың қанағаттануын қамтамасыз ететін стандарттар мен ережелерді зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейманхана сервисі және мейрамхана мәдениеті

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мейрамхана және қонақ үй сервисінің этикалық, эстетикалық және корпоративтік мәдениеті туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді меңгеру қызмет көрсетудің ұлттық, өңірлік, этикалық, демографиялық және табиғи-климаттық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастырушылық тәсіл дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық тамақтандыру өнімдері технологиясы

    Пәннің мақсаты аспаздық және кондитерлік өнімдердің сапасын әзірлеуге, өндіруге және бақылауға қабілетті мамандарды даярлау, сондай-ақ тамақ технологиялары саласындағы заманауи әдістер мен білімді қолдана отырып, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында технологиялық процестерді ұйымдастыру болып табылады. Пән аспаздық және кондитерлік өнімдерді әзірлеу, өндіру және сапасын бақылау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІМБ-дегі цифрлық технологиялар

    Пәннің мақсаты мейрамхана қонақ үй бизнесінде ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі тенденцияларын, цифрлық трансформацияны, құндылықтар тізбегіндегі ақпараттық технологияларды, ақпараттық жүйелердің архитектурасын, деректерді талдауды және қонақүйдегі сандық маркетингті, оның ішінде мақсаттарды, міндеттерді, әдістер мен құралдарды, бағалауды зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • НR менеджмент

    Пәннің мақсаты HR менеджменті саласында теориялық білімді қалыптастыру, сондай-ақ адами ресурстарды басқару әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Пәнді меңгеру ұйымдық құрылымдарды жобалауға, адам ресурстарын басқару стратегияларын әзірлеуге қатысуға, мотивация мен көшбасшылық теорияларын жіктеуге және қолдануға, компанияның ұйымдық мәдениетін диагностикалауға және анықтауға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендті басқару

    Пәннің мақсаты бәсекелестік нарықтық орта жағдайында брендтерді құру, дамыту және басқару үшін қажетті білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Бұл брендтің мәнін, оның бизнестегі рөлін түсінуді, сондай-ақ мақсатты аудиторияның брендті қабылдауын тиімді басқаруға мүмкіндік беретін құралдар мен әдістерді меңгеруді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамханалық бизнес кәсіпорындарын ақпараттық қамтамасыз ету

    Бұл пән мейрамхана бизнесі кәсіпорындарындағы негізгі логистикалық бизнес процестерді талдайды, логистикалық модельдер мен оларды ақпараттық қамтамасыз етуді жіктейді, ұйымдық құрылымды құру схемаларын зерттейді, желілік компанияда бизнес-функцияларды бөлудің оқыту принциптерін тұжырымдайды, сондай-ақ бірыңғай логистикалық жүйе шеңберінде бизнес-процестер иелерінің тиімді жұмысын қамтамасыз ету үшін ақпараттық жүйелерге қойылатын талаптарды анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Шет тілі (жетілдірілген)

    Пәннің мақсаты шет тілін меңгеру деңгейін арттыру, әртүрлі қызмет салаларында тілді қолдану үшін шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетті арттыру. Бұл оқу, жазу, тыңдау және коммуникация дағдыларын жетілдірілген деңгейде дамытуды, сондай-ақ кәсіби және ғылыми қызмет аясында шет тілін түсінуді және қолдануды қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Интернет маркетинг

    Пәннің мақсаты білім алушыларда интернет маркетингтің негізгі ұғымдары, оның қағидаттары, цифрлық ортада ілгерілету құралдары мен әдістері, сондай-ақ нарықты талдау, бәсекелестік орта және бизнес жоспарлау дағдылары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Маркетингтік процестерді автоматтандыру, мазмұнды жекелендіру және тұтынушылардың мінез-құлқын болжау үшін жасанды интеллектті қолдану қарастырылады, бұл интернет жобалардың тиімділігін арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллектке кіріспе (Minor)

    Пән заманауи жасанды интеллект жүйелерінде қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеуге бағытталған. Курс жасанды нейрондық желілерді, машиналық оқытуды, терең оқытуды және компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу, робототехника және ойын өнері сияқты әртүрлі салаларда қолданылатын қолданбалы алгоритмдер мен модельдерді қарастырады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, есептерді талдауға және шешуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Бұл курс кәсіби бағытталған шет тілін үйренуге арналған оқу әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды одан әрі жетілдіруді көздейді. Кәсіби бағдарлылық деп білім алушылардың болашақ мамандығының ерекшеліктеріне байланысты шет тілін меңгерудегі қажеттіліктерін есепке алуға негізделген оқыту түсініледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МІМБ ұйымдастыру және жоспарлау

    Пәннің мақсаты халықаралық және ұлттық стандарттарды, жіктеу жүйелерін, персонал мен кірістерді басқару әдістерін, сондай-ақ кәсіби білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру үшін қонақүйлер мен мейрамханаларды басқаруда ақпараттық технологияларды қолдануды зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәннің мақсаты білім алушыларда компанияның нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін және оның бизнес мақсаттарына қол жеткізуін қамтамасыз ететін ұзақ мерзімді маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білімді, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сервис саласындағы IT-технологиялар

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қызмет көрсету саласында заманауи ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл сервис кәсіпорындарының сапасын, тиімділігін және бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы IT рөлін түсінуді, сондай-ақ бизнес-процестерді автоматтандыру, деректерді талдау және шешім қабылдау үшін IT ді қолдана білуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі калькуляциялау негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты ресурстарды ұтымды жұмсауды қамтамасыз ету мақсатында мейрамхана бизнесінде өнімдер мен қызметтерді калькуляциялау саласында білімді, дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. Білім алушылар технологиялық процестерді талдайды, калькуляциялық карталарды жасайды, дайын өнім мен жартылай фабрикаттардың бағаларын есептейді және салыстырады, олардың тиімділігі туралы қорытынды жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІМБ-дегі IT-интерьер дизайны

    Пәнді оқудың мақсаты дизайн мен корпоративті стильді құру және олардың қонақ үй-мейрамхана кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлі туралы білімді игеру. Білім алушы пішіні мен түсі, материалдардың, жиһаздың және декордың үйлесімі арқылы кеңістіктің үш өлшемді моделін жасау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әкімшілік-шаруашылық қызметтердің жұмысын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарға кәсіпорынның әкімшілік-шаруашылық қызметін тиімді ұйымдастыру және басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды беру. Бұған әкімшілік-шаруашылық қызметтің мақсаттарын, кадрлық қамтамасыз етуді, сондай-ақ жұмыс технологияларын түсіну кіреді. Пән білім алушыларда ұйымның қалыпты жұмысын қамтамасыз ету, ғимараттар мен үй-жайларды жарамды күйде ұстау, ресурстарды ұтымды пайдалану және қызметкерлер үшін қолайлы жағдайлар жасау бойынша дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курс экономика, қоғамның әлеуметтік дамуы, қоршаған ортаны сақтау, адам өмірі мен денсаулығын қорғау арасындағы тепе-теңдікті қамтамасыз ету принциптері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Ұлттық стратегияларды әзірлеу және бизнес-процестерді жүзеге асыру; техногендік, табиғи және әлеуметтік тәуекелдерді талдау, болжау және азайту; эко-тұрақты өмір салты және өз қауіпсіздігіне жауапкершілікпен қарау кезінде дөңгелек экономикада энергия мен қалдықтарды тиімді басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бар ісі

    Пәннің мақсаты білім алушылар жұмыстарын ұйымдастыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды игеру, соның ішінде сусындар, өнімдер, тамақ дайындау және қызмет көрсету технологияларының ассортиментін түсіну. Білім алушылар бардың жұмысын дұрыс ұйымдастырады, алкогольді және алкогольсіз сусындарды, деликатестер мен тағамдарды түсінеді, сондай-ақ түрлі сусындарды дайындау техникасын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана ісі

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың қызмет көрсету және ресімдеу Ережелерін, қызмет көрсетудің әртүрлі әдістерін, даяшылардың жұмыс техникасын білуін қалыптастыру болып табылады. Пән халықаралық стандарттарға сәйкес әртүрлі әдістер мен банкеттерді зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды нейрондық желілерді әзірлеу (Minor)

    Пән адам миының жұмысын имитациялайтын математикалық модельдер болып табылатын нейрондық желілерді құру және оқыту әдістерін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында студенттер нейрондық желілердің әртүрлі түрлері, олардың құрылымдары және оқу алгоритмдері туралы біледі. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жасанды интеллект пен машиналық оқытудың әртүрлі мәселелерін шешу үшін нейрондық желілерді құруға, оқытуға және қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 1Скәсіпорын

    Курс 1С: Кәсіпорын жүйесімен жұмыс істеу негіздерін зерделейді, бухгалтерлік есепті, қаржылық және қоймалық есепті автоматтандыру дағдыларын қалыптастырады. Деректерді өңдеу және талдау, есептілікті қалыптастыру және бизнес-процестерді оңтайландыру үшін бағдарламалық құралдарды пайдалануды көрсетеді. Кәсіпорындағы бухгалтерлік есеп, ресурстарды басқару және қаржылық қызметтің тиімділігін арттыру үшін 1С бағдарламасын тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ресми және дипломатиялық қабылдауларға қызмет көрсету

    Пәнді игерудің мақсаты білім алушылардың қызмет көрсету және ресімдеу Ережелерін, қызмет көрсетудің әртүрлі әдістерін, даяшылардың жұмыс техникасын білуін қалыптастыру болып табылады. Пән халықаралық стандарттарға сәйкес әртүрлі әдістер мен банкеттерді зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік формалдықтар

    Пәнді зерделеу мақсаты туристік формальдылықтар саласында, келу және кету туризмін ұйымдастыру кезінде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы туристік формальдылықтар типологиясын анықтайды, елдер туризмінің басым түрлерін анықтайды және зерттейді, туристік формальдылықтарды ескере отырып, туристік қызметті талдайды және жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және мейманхана бизнесін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың жұмысын тиімді басқару және ұйымдастыру үшін білімі мен дағдылары бар мамандарды даярлау. Оған мейрамханалардың, қонақ үйлердің және басқа да осыған ұқсас мекемелердің қызметін жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және үйлестіру, сондай-ақ тұтынушыларға қызмет көрсетудің жоғары деңгейін және олардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ету мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • IT саласындағы менеджменті

    Пәннің мақсаты IT менеджмент саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу пәнді игеру басқарушылық шешімдер қабылдауға арналған бағдарламалық құрал құралдарын сипаттауға, жаңа АТ өнімдерін әзірлеуге, бағдарламалық қамтамасыз етудің тиімділігін жобалауға, бағалауға және талдауға бизнес талаптарды қалыптастыруға, компаниядағы ақпараттық технологиялардың кооперативтік мәдениетін айқындауға және ілгерілетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер және компьютерлік желілерді басқару

    проектирования сетей, управления и безопасности. Пән компьютерлік желілердің жұмыс принциптерін және желілерді басқару негіздерін оқытуға бағытталған. Желілік архитектура, хаттамалар, IP-адрестеу, деректерді беру әдістері, қауіпсіздік шаралары, желілік құрылғылар және олардың конфигурациясы қарастырылады. Желілерді жобалау, басқару және қауіпсіздік дағдыларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сервис саласындағы бизнес-жоспарлау

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қызмет көрсету саласында бизнес-жоспарларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Бұған бизнесті жоспарлаудың теориялық негіздерін, бизнес-жоспарларды әзірлеу әдістемесін, инвестицияларды талдау мен тәуекелдерді бағалауды түсіну және осы білімді қызмет көрсету жағдайында практикалық қолдану кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрмыстық қызмет көрсету

    Пәннің мақсаты білім алушыларды қонақжайлылық саласында сапалы тұрмыстық қызмет көрсетуді ұйымдастыру және қамтамасыз ету үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оларға тұрмыстық қызметтерді ұсынатын әртүрлі қызметтердің жұмыс принциптерін түсіндіру және қызметтерді басқара білу, қонақтардың жайлылығы мен қанағаттанушылығының жоғары деңгейін қамтамасыз ету және нормативтік талаптар мен стандарттарды білу кіреді. Білім алушылар тұрмыстық қызметтерге жауапты қызметтердің құрылымын (мысалы, нөмірлерді жинау, кір жуу, нөмірлерге қызмет көрсету), олардың функциялары мен өзара байланысын түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Объектілерді басқарудағы жасанды интеллект (Minor)

    Пән жасанды интеллект жүйелерінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, сондай-ақ олардың объектілерді басқаруда қолданылуын зерттейді. Объектілерді тиімді басқаруға арналған жасанды интеллект әдістері мен технологиялары. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер объектілерді сәтті басқару үшін қажетті дағдылар мен білім алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестерді ақпараттық талдау (Python)

    Пәннің мақсаты білім алушыларды бизнес ортадағы деректерді талдау үшін Python тілін қолдану үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бұл негізделген бизнес шешімдерін қабылдау үшін деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализация әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МІМБ персоналды басқарудағы заманауи әдістер

    Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдануға баса назар аудара отырып, заманауи ұйымдағы адам ресурстарын тиімді басқару үшін білім мен дағдыларды беру. Пән қызметкерлерді жоспарлау, бағалау, ынталандыру, оқыту және дамыту, сондай-ақ қонақ үй-мейрамхана бизнесі саласындағы нақты кәсіпорынның ерекшеліктерін ескере отырып жұмысты ұйымдастыру сияқты көптеген мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сервис саласындағы брондаудың және тапсырыс берудің электронды жүйелері

    Пәнді зерделеудің мақсаты брондау және резервтеу түрлерін меңгеру. Брондау және резервтеу тәсілдері мен технологиясы. Пәнді меңгеру туризм индустриясындағы брондау және резервтеу жүйелері туралы зерделеуге мүмкіндік береді. Халықаралық брондау жүйелерінің типологиясы, сипаттамасы, сондай-ақ ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Автоматтандыру және цифрландыру

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қонақжайлылық саласындағы бизнес-процестерді автоматтандырудың заманауи технологиялары мен әдістері бойынша білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру. Білім алушылар әртүрлі автоматтандыру жүйелерінің (PMS, POS, CRM және т.б.) жұмыс принциптері бойынша дағдыларды игереді, олардың функционалдық мүмкіндіктерін біледі және нақты бизнес үшін олардың тиімділігін бағалай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы логистика

    Пәннің мақсаты білім алушыларға қызмет көрсету саласындағы логистикалық процестерді тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды ұсыну, сондай-ақ оларды бизнестің бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін арттыру үшін логистикалық стратегияларды әзірлеуге және іске асыруға үйрету. Пән қызметтер, көлік және ресурстар мен ақпарат қозғалысын тиімді ұйымдастыру маңызды басқа да салалардағы логистикалық процестерді ұйымдастырудың қағидаттары мен әдістерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қонақ үй кешендері мен мейрамханаларының инновациялық жобалау

    Пәннің мақсаты кәсіпорындардың жайлылығы, тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ете отырып, қонақжайлылық саласында инновациялық шешімдерді әзірлеуге және енгізуге қабілетті мамандарды даярлау. Пән білім алушылардың нарық талаптары мен тұтынушылардың үміттеріне жауап беретін заманауи, инновациялық қонақ үй кешендері мен мейрамханаларын жобалау үшін қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит

    Пәннің мақсаты білім алушылардың бухгалтерлік есеп жүргізу, қаржы-шаруашылық қызметін талдау және мейрамхана-қонақ үй секторының кәсіпорындарында аудит жүргізу үшін қажетті кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән қаржы ресурстарын тиімді басқаруды, заңнаманы сақтауды және осы саладағы кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруды қамтамасыз ете алатын мамандарды даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі мемлекеттік сатып алуды мемлекеттік реттеу

    Пәннің мақсаты ашықтық, тиімділік және бәсекелестік қағидаттарын сақтай отырып, мейрамхана бизнесі саласындағы мемлекеттік қажеттіліктер үшін сатып алуды тиімді және заңды түрде жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау. Пән жылдық сатып алу жоспарын әзірлеу, бәсекелестік рәсімдерді жүргізу, жеткізушілердің ұсыныстарын бағалау және шарттар жасасу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мейрамхана бизнесіндегі роботтандыру

    Пәннің мақсаты мекемелердің тиімділігін, сапасы мен табыстылығын арттыру үшін робототехника мен автоматтандырылған жүйелерді мейрамханалық қызмет көрсету процестеріне енгізу және зерттеу. Ол мейрамхана саласында роботтық шешімдерді әзірлеуге, енгізуге және қызмет көрсетуге қабілетті мамандарды даярлауға бағытталған. Білім алушы мекемелердің жаңа тұжырымдамаларын әзірлеу дағдыларын игереді, мейрамхана бизнесі нарығында инновациялық қызметтерді ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • МІМБ инфрақұрылымы

    Пәннің мақсаты білім алушыларға қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының табысты қызметінде инфрақұрылымның рөлін түсіну үшін білім мен дағдыларды ұсыну, оларды қазіргі заманғы қажеттіліктер мен технологияларды ескере отырып, әртүрлі инфрақұрылымдық элементтерді жобалауға және басқаруға үйрету. Курс білім алушыларда мейрамханалар мен қонақ үйлердің инфрақұрылымына байланысты проблемаларды шешудің кешенді тәсілін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • BigData Аналитикасы

    Пәннің мақсаты үлкен көлемдегі мәліметтермен дағдыларды игеру. Білім алушы бизнес аналитикаға арналған құралдарды әзірлейді және енгізеді, сондай-ақ негізделген шешімдер қабылдау үшін деректерден пайдалы ақпаратты алады, есеп беру және онлайн-аналитикалық өңдеу үшін құралдарды пайдаланады, сондай-ақ шешім қабылдауды қолдау жүйелерін қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы тәуекелдер

    Мақсаты тәуекелдерді басқару негіздеріне үйрету, көрсетілетін қызметтер саласындағы бизнестің тұрақтылығы мен тиімділігін қамтамасыз ете отырып, тәуекелдерді талдау және төмендету үшін құралдар ұсыну. Пән тәуекелдерді басқарудың негізгі аспектілері мен стратегияларын жария етеді және қызметтерді ұсынумен байланысты тәуекелдерді бағалау, талдау және азайту әдістерін зерделейді, қызметтер саласындағы тәуекел менеджмент стратегияларын әзірлеу және іске асыру бойынша дағдыларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару

    Пәнді оқудың мақсаты тауарлар мен қызметтерді сатуды басқаруда тұтынушылық мінез-құлықты қолдану бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.Пәнді меңгеру нәтижесінде ,білім алушыларды тұтынушыларды зерттеудің сапалық және сандық әдістерін қолданады, қажеттіліктерді талдау дағдылары, мақсатты сегменттерді ынталандыру және маркетинг саласындағы басқарушылық шешімдердің салдарын бағалау қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медианы талдау және деректерді визуализациялау

    Пәннің мақсаты білім алушыларды әлеуметтанулық деректердегі желілік міндеттерді анықтауға, әртүрлі сипаттағы желілерді, соның ішінде үлкен көлемдегі деректерді зерттеу үшін құрылымдық талдау мен визуализация әдістерін қолдануға үйрету. Пән сонымен қатар деректермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады және талдау мен визуализацияның қолданбалы мәселелерін шешеді, сонымен қатар деректер ғылымының негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сервис саласындағы клиенттік ақпаратты және қорларды басқару

    Бұл пән сервистік процестерді оңтайландыруға және қызмет көрсету сапасын арттыруға бағытталған клиенттік ақпарат пен қорлар туралы деректерді жинау, талдау және қолдану тәсілдерін зерттейді, білім алушыларда сервис саласындағы деректерді тиімді басқару үшін практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласындағы ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қызмет көрсету саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы туралы білімдерін қалыптастыру, сондай-ақ дербес ғылыми-зерттеу қызметі үшін құзыреттерін дамыту болып табылады. Зерттеу барысында зерттеу нәтижелерін талдау, жүйелеу және ұсыну, практикалық мәселелерді шешу үшін теориялық білімді қолдану, ғылыми жарияланымдарды дайындау және сервистік саладағы инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау дағдылары алынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ҚР-ғы сервистік қызмет

    Пәннің мақсаты ұйымдардың сервистік қызметінің ерекшеліктерін, принциптерін, нысандары мен ғылыми-практикалық әдістерін зерттеу. Пән сервистік қызметті ұйымдастыруға, қызмет көрсету принциптерін сипаттауға, оларды жүйелеуге, халықаралық және ұлттық стандарттар мен нормативтік құжаттарды ескере отырып, қолданылатын қызмет көрсету технологияларын талдауға, қызмет көрсету саласын жетілдірудегі перспективалық инновацияларды анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ресурстарды басқару мен жоспарлаудың тиімді әдістерін пайдалана отырып, қонақ үйлердің, мейрамханалардың, туристік нысандардың және тұрмыстық қызмет көрсетудің қызметін ұйымдастырады.
  • Қауіпсіздік аспектілері бар қоғамдық тамақтандыру және тұрмыстық қызмет көрсету кәсіпорындарында өндірістік циклды басқарады.
  • Тұрақты даму принциптерін, экологиялық мәселелерді және оларды шешу жолдарын қолданады.
  • Стандарттық талаптарға сәйкес тұтынушыларға қызмет көрсетуді ұйымдастырады.
  • Қонақжайлылық индустриясында өз бизнесіңізді ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдерді қабылдау әдістеріне ие
  • Компьютерлік, серверлік жабдықтар мен перифериялық құрылғылардың техникалық шарттар мен қызмет көрсету нормаларына сәйкестігін бақылайды.
  • Экономикалық және ғылыми мәселелерді құқықтық, кәсіпкерлік және қаржылық аспектілерді ескере отырып шешеді
  • Тұлғааралық, мәдениетаралық әрекеттесу үшін коммуникативті дағдыларды меңгереді, шет тілінде сөйлеу әрекетін жүзеге асырады
  • Көрсетілетін қызметтердің сапасын бақылауды жүзеге асырады және тұтынушыларға көрсетілетін қызметтердің мәселелері бойынша кеңес береді
  • Брендинг процесінің тиімділігін, функционалды басқару және маркетинг стратегияларын бағалайды.
  • Кәсіби қызмет саласында ҚР заңдары мен өзге де нормативтік құқықтық актілерін қолданады.
  • Заманауи цифрлық технологиялар мен смарт құрылғыларды пайдалана отырып, тұтынушылар туралы ақпаратты басқарады.
Top