Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04145 Халықаралық сауда в ALT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық бизнес саласында жүйелі білімі бар, жаһандық сын-қатерлерді ескере отырып, халықаралық нарықтарға шығудың тиімді стратегияларын әзірлеуге және іске асыруға қабілетті халықаралық сауда саласында бәсекеге қабілетті маман даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы ALT University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи цифрлық трансформация жағдайында жасыл экономиканың негізгі элементтерін талдауға арналған халықаралық талаптарды ескере отырып, қоршаған ортаны қорғау контекстіндегі тұрақты технологиялардың принциптерін түсіндіру
  • Ғылыми зерттеу әдістерін, кәсіпкерлік қызметті және тіршілік қауіпсіздігін реттейтін негізгі құқықтық нормаларды қолдана отырып, цифрлық технологиялардың білімге (инклюзия контекстінде) және бизнеске қол жеткізуге әсерін бағалау
  • Кәсіби салада халықаралық сауданы, еңбек қатынастарын, сатып алу-сату мәмілелерін жасасуды және сүйемелдеуді реттейтін құқықтық аспектілерді білуді қолдану
  • Математикалық әдістерді, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, компанияны басқару моделін әзірлеу үшін қаржылық есептілікті қолдана отырып, рентабельділік көрсеткіштерін есептеу үшін аудиторлық рәсімдер негізінде қаржылық құжаттардың дұрыстығын анықтау
  • Бизнес-міндеттерді шешу, қосымшаларды әзірлеу, веб-бет құрылымдарын талдау, 1С бағдарламасында қалыптасқан қаржылық есептілік, тәуекелдерді анықтау және қорытындыларды қалыптастыру үшін АКТ құралдары мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін біріктіру
  • Әр түрлі нарықтардың ерекшеліктерін және халықаралық стандарттардың ерекшеліктерін ескере отырып компанияның сыртқы саудасының тиімді маркетингтік стратегияларын әзірлеу
  • Мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, серіктестердің мінез-құлқын бағалау, сондай-ақ қажетті іскерлік байланыстар орнату үшін шет тілдерін білуді қолдана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді келіссөздер жүргізу стратегияларын таңдау
  • Елдер арасындағы сауда қатынастарына әсер ететін экономикалық, саяси және мәдени-құқықтық факторларды ескере отырып, тасымалдаудың оңтайлы схемаларын және кедендік реттеу ерекшеліктерін пайдалана отырып, тауарларды халықаралық жеткізуді ұйымдастыру
  • Елдер арасындағы сыртқы сауданың әртүрлі құралдары мен ерекшеліктерін пайдалана отырып Халықаралық қаржылық операцияларды жүзеге асыру
  • Стратегияны әзірлеу, жарнамалық кампаниялар жүргізу және сатуды басқару бойынша басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін маркетингтік зерттеулер мен жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып нарықты талдау
  • Нарықта брендті орналастыру стратегиясын визуалды сауда принциптерін және компания мен оның өнімдерінің артықшылықтарын тиімді көпшілікке ұсынуды ескере отырып, маркетингтік зерттеулерден алынған деректерді талдау негізінде жобалау
  • Персоналды іріктеу және бағалау, еңбек заңнамасын ескере отырып, жеке уақытты басқару және кәсіби қызметтегі міндеттерге басымдық беру әдістерін таңдау
Top