Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04145 Халықаралық сауда в ALT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық бизнес саласында жүйелі білімі бар, жаһандық сын-қатерлерді ескере отырып, халықаралық нарықтарға шығудың тиімді стратегияларын әзірлеуге және іске асыруға қабілетті халықаралық сауда саласында бәсекеге қабілетті маман даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы ALT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Көліктің экономикалық географиясы
Python бағдарламалау негіздері
Неміс тілі 1
Қытай тілі 1
Іскерлік математика 1
Микроэкономика
Қытай тілі 2
Халықаралық экономикалық қатынастар
Макроэкономика
Неміс тілі 2
Іскерлік математика 2
Неміс тілі 3
Қытай тілі 3
Нейромаркетинг
Маркетинг
Халықаралық іскерлік келіссөздер
-
2 Оқу жылы
Неміс тілі (кәсіби)1
Келіссөздерді енгізу этикасы
Қытай тілі (Кәсіби) 1
Веб-бағдарламалау
Менеджмент
Бренд менеджмент
Кәсіпкерлік және start-up
Неміс тілі (кәсіби) 2
Қытай тілі (Кәсіби) 2
IOS және Android негізіндегі мобильді әзірлемелер
Халықаралық кеден құқығы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Жасыл экономика және тұрақты кәсіпкерлік
Халықаралық сауда құқығы
Халықаралық менеджмент
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Неміс тілі (кәсіби) 3
Сандық инклюзия
Қытай тілі (Кәсіби) 3
Экологиялық тұрақты технологиялар
Халықаралық тауар қозғалысының логистикасы
-
3 Оқу жылы
Саудадағы маркетингтік зерттеулер
Сауда және сауда маркаларын басқару
HR – менеджмент
Еңбек құқығы
Қаржы
Минор бағдарламасы 1
Бизнесті ұйымдастыру
Көліктегі қаржылық жоспарлау
Халықаралық бизнес
Тауарлар мен қызметтер нарығын бизнес талдау
Кәсіпорынның шаруашылық қызметін талдау
Аудит
Тайм-менеджмент
1С Бухгалтерия
Минор бағдарламасы 2
Минор бағдарламасы 3
Сатуды басқару
Әлемдік сауданы реттеу құралдары
Халықаралық іскерлік коммуникациялар
Халықаралық маркетинг
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Заманауи цифрлық трансформация жағдайында жасыл экономиканың негізгі элементтерін талдауға арналған халықаралық талаптарды ескере отырып, қоршаған ортаны қорғау контекстіндегі тұрақты технологиялардың принциптерін түсіндіру
- Ғылыми зерттеу әдістерін, кәсіпкерлік қызметті және тіршілік қауіпсіздігін реттейтін негізгі құқықтық нормаларды қолдана отырып, цифрлық технологиялардың білімге (инклюзия контекстінде) және бизнеске қол жеткізуге әсерін бағалау
- Кәсіби салада халықаралық сауданы, еңбек қатынастарын, сатып алу-сату мәмілелерін жасасуды және сүйемелдеуді реттейтін құқықтық аспектілерді білуді қолдану
- Математикалық әдістерді, жасанды интеллект мүмкіндіктерін, компанияны басқару моделін әзірлеу үшін қаржылық есептілікті қолдана отырып, рентабельділік көрсеткіштерін есептеу үшін аудиторлық рәсімдер негізінде қаржылық құжаттардың дұрыстығын анықтау
- Бизнес-міндеттерді шешу, қосымшаларды әзірлеу, веб-бет құрылымдарын талдау, 1С бағдарламасында қалыптасқан қаржылық есептілік, тәуекелдерді анықтау және қорытындыларды қалыптастыру үшін АКТ құралдары мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін біріктіру
- Әр түрлі нарықтардың ерекшеліктерін және халықаралық стандарттардың ерекшеліктерін ескере отырып компанияның сыртқы саудасының тиімді маркетингтік стратегияларын әзірлеу
- Мәдени айырмашылықтарды ескере отырып, серіктестердің мінез-құлқын бағалау, сондай-ақ қажетті іскерлік байланыстар орнату үшін шет тілдерін білуді қолдана отырып, мәдениетаралық ортада тиімді келіссөздер жүргізу стратегияларын таңдау
- Елдер арасындағы сауда қатынастарына әсер ететін экономикалық, саяси және мәдени-құқықтық факторларды ескере отырып, тасымалдаудың оңтайлы схемаларын және кедендік реттеу ерекшеліктерін пайдалана отырып, тауарларды халықаралық жеткізуді ұйымдастыру
- Елдер арасындағы сыртқы сауданың әртүрлі құралдары мен ерекшеліктерін пайдалана отырып Халықаралық қаржылық операцияларды жүзеге асыру
- Стратегияны әзірлеу, жарнамалық кампаниялар жүргізу және сатуды басқару бойынша басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін маркетингтік зерттеулер мен жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып нарықты талдау
- Нарықта брендті орналастыру стратегиясын визуалды сауда принциптерін және компания мен оның өнімдерінің артықшылықтарын тиімді көпшілікке ұсынуды ескере отырып, маркетингтік зерттеулерден алынған деректерді талдау негізінде жобалау
- Персоналды іріктеу және бағалау, еңбек заңнамасын ескере отырып, жеке уақытты басқару және кәсіби қызметтегі міндеттерге басымдық беру әдістерін таңдау