Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07302 Құрылыс в ҚМТУ

Пәндер

  • Құрылыс материалдары мен өнімдерін заманауи сынақтау әдістері

    Пән заманауи тестілеу әдістері, құрылыс материалдарын тестілеудің оңтайлы әдістерін таңдау туралы түсінік қалыптастырады. Курс бөлімдерде ұсынылған: ультрадыбыстық, реологиялық, механикалық зерттеу әдістері; материалдардың химиялық, фазалық құрамын және құрылыс материалдарының дисперсиясын анықтау. Курсты зерттеу оқытушыға заманауи сынақтар мен құрылыс материалдары мен конструкцияларын эксперименттік зерттеу жүргізудің теориялық негіздерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-техникалық есептерді шешу әдістері

    Пәннің негізгі бағыты магистранттардың ғылыми зерттеулер, ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері және зерттеу әдістері мәселелері бойынша білімді игеруі. Курс бөлімдер бойынша ұсынылады: ғылыми зерттеулердің негіздері мен әдістері; нәтижелерді іске асыру және зерттеудің экономикалық тиімділігін бағалау. Курсты зерттеу жоспарлау және теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталдық зерттеу әдістемесі

    Пәннің негізгі бағыты магистранттардың құрылыс индустриясында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласындағы білімді игеруі болып табылады. Курс бөлімдерде ұсынылған: ғылыми зерттеу бағыты мен зерттеу жұмысының кезеңдерін таңдау; теориялық және эксперименттік зерттеулер. Курсты зерттеу ғылыми-эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру, тұжырымдау және жүргізу туралы ақпаратты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Жасанды интеллекттің философиялық аспектілерін ғылым философиясының бағыты ретінде талдау. Медицина, қаржы, көлік, өндіріс, білім беру және т.б. әртүрлі салаларда жасанды интеллект теориясының негізгі принциптерін қолдану мүмкіндіктерін түсіну. Этикалық мәселелер, деректер қауіпсіздігі және машиналардың шектеулі мүмкіндіктері сияқты жасанды интеллект тәуекелдерін талдау. Жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасау, іс-қимыл стратегиясын әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Жоғары мектептің дидактикалық жүйесіндегі жасанды интеллекттің мәні мен маңыздылығын түсіну және оның бір бөлігін техникалық пәндерді оқыту әдістемесінде қолдану. Білім беру процесінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалана отырып, жоғары мектеп оқытушысы мен білім алушылардың жұмыс тиімділігін арттыруды қамтамасыз ету. Тиісті чаттар мен платформалар негізінде виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді әзірлеу функцияларын қолдану: интерактивті оқу материалдарын әзірлеу; оқу сабағын өткізу жоспарын жасау; оқу сабағының нақты тақырыбы бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды әзірлеу және редакциялау (Gamma App); оқу сабақтарының презентацияларын әзірлеу үшін пайдалану (Fusion Brain) және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары білімге ЖИ енгізудің келешегі мен тәуекелдерін түсіну (жоғары білімге ЖИ енгізу сценарийі: инерциялық, анархиялық, интервенциялық) ЖИ процессуалдық сипаттамаларына және нейрожелілерді оқыту мүмкіндіктеріне сүйене отырып, ЖОО оқытушысының жұмысын оңтайландыру Тиісті чаттар мен платформаларды қолдана отырып, виртуалды оқыту орталарын, нейрондық желілерді дамыту функцияларын қолдану: виртуалды көмекшілерді, интерактивті оқу материалдарын құру; тапсырмалар мен жаттығуларды құру, виртуалды оқыту орталарын құру, студенттердің жауаптарын талдау және кері байланысты қамтамасыз ету (ChatGPT); курстың оқу жоспарын құру; тест сұрақтарын жазу, (Ask Chad GPT, Learning Studio AI); презентацияларды құру және редакциялау (Gamma App); презентацияларды немесе басқа мультимедиялық білім беру мазмұнын (Fusion Brain) және т.б. жобалау үшін пайдалануға болатын кескіндерді жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құрылыстық материалтанудың даму технологиялары

    Пән өндіріс технологиялары мен озық құрылыс материалдары мен бұйымдарының қасиеттерін игеруге және шеберлердің жаңа технологияларын жасауға бағытталған. Курс бөлімдерде ұсынылған: шыны-кристалды материалдар; полимерлерге негізделген материалдар мен бұйымдар. Курсты зерттеу магистранттарды дәстүрлі өндіріс технологияларын жетілдіруге және жаңа прогрессивті материалдар жасауға арналған практикалық міндеттерді шешуге дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құрылыс материалдарының қазіргі технологиялары және материалтану

    Пән жергілікті шикізатты қолдана отырып, қажетті қасиеттері бар заманауи құрылыс материалдарын алуға арналған материалтану негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Курс бөлімдерде ұсынылған: құрғақ құрылыс қоспаларының технологиясы; суға қажеттілігі төмен байланыстырғыштар технологиясы және оларға негізделген бетондар. Курсты зерттеу магистранттардың жаңа құрылыс материалдарының сипаттамаларын анықтау, құрылымдардағы материалдардың сенімділігі мен беріктігін болжау қабілетін жақсартады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (Кәсіби)

    Пәннің мазмұны коммуникативтік салалардан, сөйлеу тақырыптарынан және кәсіби-ғылыми қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. Курсты оқу шетелдік кәсіптік-салалық білім беру үрдісінде мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Құрылыс материалдар мен конструкцияларды сынау және сапасын бақылау

    Пән құрылыс материалдары мен құрылымдарының сапасын бақылау және сынау бойынша теориялық білім базасы болып табылады. Курс бөлімдерде ұсынылған: негізгі ережелер; физикалық-химиялық зерттеу әдістері, оптикалық зерттеу әдістері, рентгендік әдістер, электрлік және электрохимиялық зерттеу әдістері. Курсты зерттеу құрылыс материалдарының сапасын анықтау үшін теориялық және практикалық мәселелерді терең зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс тілі (кәсіби)

    «Орыс тілі (кәсіби)» пәні аясында жасанды интеллектті қолдана отырып, магистранттар мынадай құзыреттерді қалыптастырады: - синтаксистік және семантикалық талдауды қоса алғанда, орыс тіліндегі мәтіндерді автоматты түрде өңдеу және талдау үшін жасанды интеллект технологияларын қолдану мүмкіндігі; - мәтіндерді автоматты түрде құру, редакциялау және түзету, олардың емлесін, грамматикасын және стилін жақсарту үшін жасанды интеллекті қолдану мүмкіндігі; - орыс тілінің ерекшеліктерін ескере отырып, мәтіндерді техникамен аудару және бейімдеу жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары; - сөйлеу деректерін талдау және орыс тілінде сөйлеуді тану жүйелері мен дауыстық интерфейстерді әзірлеу үшін жасанды интеллекті қолдануы; - ғылыми, техникалық және іскерлік мәтіндер саласындағы кәсіби міндеттер үшін жасанды интеллектінің тілдік модельдерін бейімдеу қабілеті; - жасанды интеллектінің лингвистикалық практикадағы жұмыс нәтижелерін бағалау және сыни талдау, мүмкін болатын қателіктер мен шектеулерді анықтауы; - құпиялылық, деректерді қорғау және лингвистикалық әртүрлілікке әсер ету мәселелерін ескере отырып, тіл білімінде жасанды интеллектің этикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрылыстағы менеджмент және сапа жүйесi

    Магистранттардағы тәртіп формалары техникалық қадағалау және құрылыс сапасын бақылау саласындағы жобалау және өндірістік қызмет туралы білім. Курс бөлімдерде ұсынылған:сапаны басқару принциптері; ISO стандарттарының құрылымы, құрамы және мазмұны. Курсты зерттеу магистранттарды қалыптастыруға бағытталған ғимараттар мен құрылыстарды салудағы жобалаудың және жұмысты ұтымды ұйымдастырудың заманауи әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілі (Кәсіби)

    "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәні бейіндеуші пәндер циклінің ЖОО компонентіне кіреді. Курсты зерделеу кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып, нақты кәсіптік және іскерлік салаларда, жағдайларда қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, іс қағаздарын жүргізуді жүзеге асыруға, қазақ тілінде басқарушылық шешімдерді әзірлеуге бағытталған. Пәннің мазмұны кәсіби қызметті жүзеге асыруда коммуникациялық мүмкіндіктерді кеңейтуге ықпал ететін кәсіби қарым-қатынастың типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған. "Қазақ тілі (Кәсіби)" пәнін оқытуға қажетті кәсіби құзыреттіліктерді дамыту мақсатында орыс тілінде оқитын магистранттар оқиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Білім алушыларды жасанды интеллектті күнделікті және кәсіби қызметте қолдануға ынталандыру, бар қорқыныштарды жеңуге және жасанды интеллектті қолдануға байланысты мифтерді жоюға көмектесу. Оқытуды дербестендіруді жүзеге асыру; оқыту нәтижелерін болжау; оқытушының күнделікті міндеттерін автоматтандыру; оқу процесін басқару; ресурстарды жоспарлау; сауалнама нәтижелерін әзірлеуде, талдауда және өңдеуде, сауалнамада және т.б. жағдайлаарда ЖИ мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Құрылыстың геотехникалық мәселелері

    Пән құрылыс кезіндегі геотехникалық мәселелерді зерттеуге, іргетастарды дайындауға, топырақтың қиын жағдайында іргетастарды жобалауға және салуға бағытталған. Курс бөлімдерде ұсынылған: проблемалық негіздердің физикалық-механикалық қасиеттері; жобалау рәсімі; қайта құру мен нығайтудың негізгі әдістері. Пән қиын құрылыс жағдайында геотехникалық мәселелерді бағалау, болжау және шешу саласындағы мамандарды даярлауды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрылыс инжинирингінің негіздері

    Пән магистранттар арасында құрылыс инженериясының негізгі түсініктері мен анықтамалары туралы білімді қалыптастырады. Курс бөлімдер бойынша ұсынылған: инженерлік жұмыстар; консалтингтік инженерия; технологиялық инженерия. Курсты зерттеу магистранттардың инвестицияға дейінгі және жобалау алдындағы инженерлік жұмыстарды орындау қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Үймереттер мен ғимараттардың композиттік жане қабаттық көтергіш конструкциялары

    Пәнде композициялық құрылымдарды есептеу әдістері, магистранттарға арналған жүк көтергіш құрылымдардың эксперименттік зерттеу әдістері қалыптасады. Курс бөлімдер бойынша ұсынылған: подшипниктік құрылымдардың түрлері; жобалау және есептеу негіздері. Курсты зерттеу магистранттардың есептеулер мен эксперименттік зерттеулер жүргізу, техникалық жағдайын диагностикалау, ғимараттар мен құрылыстардың құрылымдары мен элементтерін нығайту және қалпына келтіру қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Негіздер мен іргетастар есептелуінің заманауи әдістері

    Пән магистранттардың заманауи әдістері мен негіздерді жобалау және есептеу әдістері туралы білімдерін қалыптастырады. Курс бөлімдерде берілген: деформациялардың негіздерін есептеу заманауи бағдарламалық жасақтаманы қолдану; іргетастардың шөгуін есептеудің практикалық әдістері; есептеу және жобалау үшін сырғанау параметрлері. Курсты зерттеу магистранттардың іргетастар мен фундаменттерді есептеудің және жобалаудың заманауи әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-инновациялық қызметті басқару, курстық жұмыс

    Пән ғылыми-инновациялық қызметті (ҒИҚ) басқару сұрақтары мен мәселелерін ашады. Курс келесі бөлімдерде берілген: ғылыми-инновациялық қызметті жоспарлау; ҒИҚ эксперименттік мәліметтерін өңдеу және талдау; ҒИҚ техникалық-экономикалық негіздемесі және жобаларды коммерцияландыру; ғылыми-инновациялық қызмет кезеңдерін бақылау; ғылыми-инновациялық тапсырмасының жобалық шешімін қалыптастыру; ҒИҚ нәтижелерін дайындау және жариялау; ҒИҚ зерттеу нәтижелерін қоғамдық қорғау үшін ұсыну. Курсты зерделеу ҒИҚ басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, оның ішінде кәсебі қызмет шеңберінде оны жоспарлау, енгізу және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Пайдаланудың, сапасын бақылаудың және сынақ жүргізудің берілген жағдайлары үшін қазіргі құрылыс материалдарын таңдау
  • Білім, ғылым және инновациялардың интеграциясын ескере отырып, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • Нормативтік құжаттама талаптарына сәйкес инвестициялау алдындағы және жобалау алдындағы жобалау қызметі үшін инжинирингтік жұмыстарды іске асыру
  • Кәсіби қызмет шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын іске асыру
  • Ғимараттар мен құрылыстардың композитті және қабатты көтергіш конструкцияларын әзірлеуді және өндіруді жүзеге асыружұмыстарын іске асыру
  • Өндірістік және ғылыми-педагогикалық қызметтегі мәдениетаралық коммуникацияны іске асыру
  • Кәсіби міндеттерді шешу үшін когнитивті лингвомәдени кешендерді меңгеру
  • Қазіргі заманғы есеп айырысу жүйелері мен бағдарламаларын пайдалана отырып, негізгі (жалпы, қағидатты) жобалық шешімдерді әзірлеуді жүзеге асыру
  • Эксперименттік деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асыру, жобаларды коммерцияландырудың техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлеу, ғылыми-инновациялық қызметтің нәтижелерін жария қорғауға ұсыну
Top