Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті в Халықаралық туризм және меймандостық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өңірлік, республикалық және халықаралық деңгейлерде туристік дестинацияларды инновациялық жетілдіруге бағытталған негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға дайындықтың жоғары деңгейіне ие, туристік дестинацияларды басқару дағдыларын меңгерген, басқару шешімдерін дербес қабылдауға қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие болашақ туризм менеджерлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы

Пәндер

  • Туристік-спорттық дайындық

    Пән түрлі туристік-спорттық іс-шараларда сәтті өнер көрсету үшін спортшы туристке қажет физикалық және моральдық қасиеттерінің қалыптасу процесін ашады. Курс оқу-жаттығу және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудің заманауи әдістерін қарастырады. Спортшыларды туристік-спорттық іс-шараларға дайындауда тиімді әдістерді таңдау және қолдану құзыреттіліктерін меңгеру курстың мақсаты мен нәтижесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм негіздері

    Пән туристік ресурстар, туризм маркетингі мен менеджментінің негіздері, халықаралық туризм және оның елдердің экономикалық дамуындағы рөлі, туризм түрлері және оның даму тарихы сияқты оның құрамдас бөліктерін жоспарлы зерттеу арқылы қазіргі заманғы туризм индустриясының негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі Туризм, оның аспектілері мен негізгі компоненттері туралы кең құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туристік аудандастыру

    Пән аумақтық туристік аудандастырудың ерекшеліктерін, өңірлердің қалыптасу жағдайлары мен факторларын, Қазақстан Республикасындағы туризмнің даму заңдылықтары мен үрдістерін ашады. Курс ресурстарды пайдалануды оңтайландыруға және ішкі туристердің сұраныстарына сәйкес келетін туристік өнімдерді жасауға үйретеді. Мақсаты мен нәтижесі өңірдің (кластердің) туризмін қалыптастыру үшін ресурстық талдау және жергілікті жерді бағалау саласындағы құзыреттерді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері

    Пән экологиялық танымды қалыптастырады, қоршаған ортаның жай-күйін және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін бағалау және табиғатты ұтымды пайдалану аспектілерін қолдануды үйретеді. Курс барысында білімгер экологиялық проблемалар бойынша мәліметтерді цифрлық технологияларды қолдана отырып жинауға, оларды сыни көзқараспен талдауға, өз бетінше шешімдер қабылдауға машықтанып, экологиялық қағидаттарды сақтай отырып, командада жұмыс істеу қабілеттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шетел тілі І

    Курс контекстке байланысты тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін коммуникация саласының ерекшеліктеріне сәйкес шет тілінде еркін сөйлеу қабілетін дамытуға бағытталған. Курс орта деңгейдегі коммуникативті қарым-қатынасты құрудағы мағыналар мен функцияларға, тілдік құралдарды дұрыс таңдауға және коммуникативті және кәсіби дағдыларды көрсете білуге байланысты арнайы тақырыптық терминдерді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән экономикалық процестер, кәсіпкерлік негіздері және қаржыны тиімді басқару туралы базалық білім беруге бағытталған. Бизнесті құру, тәуекелдерді басқару, кәсіпкерліктің құқықтық аспектілері, қаржылық жоспарлау, бюджеттеу және инвестициялау негіздері қарастырылады. Білім алушылар жеке қаржыны басқару, экономикалық шешімдер қабылдау, кәсіпкерлік дағдыларды меңгеру және бизнес-идеяларды жүзеге асыру тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән Қазақстан Республикасының құқығы мен саяси-құқықтық жүйесі, адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары, сыбайлас жемқорлықтың туындау себептері мен мазмұны, оның көріну нысандары мен оған қарсы іс-қимыл туралы базалық білім беруге бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент құқық салаларының негізгі ережелері мен қағидаларын қолдануды, сыбайлас жемқорлыққа саналы түрде қарсы тұру қабілеттерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризм тарихы

    Пән туристік индустрияның эволюциясы мен дамуын, оның тарихи тамырларын, дамудың негізгі кезеңдерін және қоғам мен мәдениетке әсерін зерттеуге бағытталған. Осы пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туризмді қалыптастырудың тарихи мәнмәтінін терең түсіну, сондай-ақ өткен тәжірибеге негізделген саладағы үрдістерді талдау және болжау қабілеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазуға кіріспе

    Пән білім алушыларды ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазу негіздерімен таныстырады. Пән аясында академиялық жазу қағидаттары негізінде мәтіннің құрылымы, дереккөздерді дұрыс дәйектеу ережелері, ғылыми этика нормаларын сақтау және жұмысты стандарттарға сәйкес рәсімдеу қарастырылады. Ерекше назар сыни ойлауды дамытуға, ғылыми зерттеу әдістерін меңгеруге және дәлелді тұжырымдар құруға бағытталады. Курс сондай-ақ ғылыми әдебиетті іздеу, талдау және интерпретациялау әдістерін игеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Туризм экономикасы

    Пән микроэкономика, макроэкономика, эконометрика, басқару теориясы мен практикасы, туризм және қонақжайлылық туралы білімді, экономиканың әртүрлі салаларындағы білімді біріктіру арқылы туризмнің экономикалық аспектілерін және олардың өзара байланысын зерттейді. Мақсаты мен нәтижесінде студенттерге туристік бизнесті ұйымдастыруға және өңірлер мен елдерде туризмді дамытуға байланысты мәселелерді түсінуге, сондай-ақ саланы дамытудың тиімді жолдарын анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық туризм географиясы

    Пән халықаралық туризмнің географиялық аспектілері мен ерекшеліктерін зерттейді. Бұл пән халықаралық туристік ағымдарды, олардың себептері мен салдарын түсіну үшін география, экономика, әлеуметтану және мәдениеттанудан алынған білім мен әдістерді біріктіреді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер туризммен байланысты әлемнің макроөңірлерінің туризмнің әртүрлі аспектілері, соның ішінде туризм географиясы, мәдени және әлеуметтік әсерлер, экономикалық аспектілер және экологиялық мәселелері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі кәсіпкерлік

    Пән инновациялық стратегияларды, цифрлық технологияларды және жаңа бизнес үлгілерін қоса алғанда, туристік бизнесті құру мен дамытудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты білім алушыларға бизнесті жүргізу, стратегиялық жоспарлау және нарықтық мүмкіндіктерді бағалау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру, бұл оларды кәсіби қызметте алған білімдерін тиімді қолдануға және туризм саласында инновациялық жобалар мен шешімдер әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ясауи мұрасы және Түркістан

    Курс Қожа Ахмет Ясауидің тарихи-мәдени және діни мұрасын, оның түркі өркениетінің қалыптасуы мен дамуына ықпалын қарастырады. Білім алушылар түркі халықтарының әлемдік тарихтағы рөлін зерделеп, тарихи мәтіндер мен мәдени ескерткіштерді түсіндіру және талдау дағдыларын меңгереді. Түркістанның рухани және мәдени орталық ретіндегі тарихи маңызы, оның туристік әлеуеті мен тарихи-мәдени мұраны сақтау, насихаттау мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Экскурсиятану

    Пән туристер мен жергілікті тұрғындарға экскурсиялық қызмет көрсетудің негіздерін, экскурсиялық маршрутты, экскурсияның технологиялық картасын педагогикалық танымдық-тәрбие процесі ретінде құрастыруды зерттейді. Курс Қазақстанда экскурсиялық істің пайда болуы мен дамуының тарихи кезеңдерін, экскурсияның функциялары мен принциптерін, әңгімелеу мен көрсетудің әдістемелік әдістерін ашады. Болашақ маманның экскурсиялар жасау және өткізу саласындағы кәсіби ойлауын қалыптастыру пәнінің мақсаты мен нәтижесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби шетел тілі ІІ

    Курс ағылшын тілінде кәсіби коммуникацияны оқытуға, сондай-ақ мәдениетаралық қарым-қатынасқа кәсіби-коммуникативтік қызметті құру стратегиясы мен тактикасын меңгеру қабілетін көрсететін коммуникативтік, мәдениетаралық, креативті және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Курс коммуникативтік және кәсіби білім мен дағдыларды жоғары деңгейде қолдануды және кәсіби-негізделген қарым-қатынас жағдайларында прагмо-кәсіби міндеттерді шешу арқылы кәсіби-бағдарланған дағдыларды дамытуды қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризм маркетингі

    Пән туристерді тарту және туристік қызметтер мен өнімдерді нарықта жылжыту тәсілдерін, маркетингтік стратегияларды, мақсатты аудиторияның қажеттіліктері мен қалауларын әзірлеуді, баға саясатын анықтауды, маркетингтік науқандарды әзірлеу мен ілгерілетуді, брендті басқаруды және имиджді құруды, туристік қызметтерді ілгерілетуде инновациялық технологияларды пайдалануды зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі туристік өнімдердің оң имиджін құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризм менеджменті

    Пән туристік өндіріс салаларын және туристік қызметпен айналысатын персоналды тиімді басқаруға ықпал ететін әдістердің, принциптердің, басқару әдістерінің, нысандары мен құралдарының жиынтығын зерттейді. Пәннің мақсаты мен нәтижесі туризм индустриясының барлық салаларына өнімді басшылық жасау арқылы туристік ресурстардың барлық түрлерін пайдаланудың жоғары тиімділігіне қол жеткізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі логистика

    Пән туристік қызметтегі материалдық, ақпараттық және сервистік ағындарды жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және оңтайландыру үдерістерін зерттейді. Халықаралық және ішкі туризмдегі логистиканың ерекшеліктері, тиімді логистикалық тізбектерді құру әдістері, сондай-ақ логистикалық үдерістерді басқаруда заманауи цифрлық технологияларды қолдану мәселелері қарастырылады.Мақсаты мен нәтижесі туристік қызметті логистикалық сүйемелдеу саласында кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Бұл маршруттарды тиімді ұйымдастыруға, шығындарды азайтуға, туристік қызметтердің сапасын арттыруға және тұтынушылардың қанағаттануын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генеративті жасанды интеллект және оны туризмде қолдану

    Пән туризмде жасанды интеллектті қолданудың инновациялық әдістерін қарастырады және генеративті принциптерді және оның жекелендірілген туристік тәжірибелерді құрудағы, бизнес-процестерді оңтайландырудағы және саяхатшылармен өзара әрекеттесуді жақсарту үшін интерактивті құралдарды әзірлеудегі рөлін зерттейді. Пәнді игерудің нәтижесі генеративті ЖИ туралы білімді нақты сценарийлерге қолдана отырып, практикалық зерттеулер жүргізу бойынша білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, бұл дағдыларды дамытуға, осы саланың болашақ мансабы үшін технологияның әлеуетін бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 1

    Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 2 пәннен тұрады, әртүрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Minor 2

    Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 2 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер және бенчмаркинг

    Пән маркетингтік зерттеулер және бенчмаркинг туралы түсінікті қалыптастыра отырып, бенчмаркетингті іске асыруда қолданбалы зерттеулер жүргізу және бизнес-процестерді басқарудағы кәсіби, сандық және сапалық деректерді жинаудағы талдамалық материалдардың негізін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі бенчмаркинг жүргізуді ұйымдастыру, ақпараттарды жинақтау және нарықтардың мазмұны мен құрылымы, тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру және өнімді тиімді жылжыту, сұранысқа бағдарланған кәсіпорындарды басқаруда озық тәжірибені пайдалану дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі Digital маркетинг

    Пән туристік салада қолданылатын цифрлық маркетингтің әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған. Курс аясында студенттер туристік қызметтер мен көрікті жерлерді ілгерілету, туристерді тарту және олар үшін бірегей тәжірибе жасау үшін заманауи технологияларды пайдалануды үйренеді. Зерттеудің нәтижесі студенттердің туристік қызметтерді ілгерілету үшін тәжірибеде қолдануға болатын цифрлық маркетинг саласындағы дағдылар мен білімді игеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризмді құқықтық реттеу

    Пән туризм саласындағы қызметті ұйымдастыру мен жүзеге асырудың құқықтық нысандарын және туризм индустриясының жекелеген кіші жүйелерін құқықтық реттеу ерекшеліктерін ашады. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде туризмнің қалыптасу тарихы, қазіргі жағдайы және құқықтық қамтамасыз етуді дамыту мүмкіндіктері туралы жүйеленген мәліметтерді ұсынады. Туризм және қонақжайлылық саласындағы мемлекеттік реттеу қағидаттары мен халықаралық құқық нормалары туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Туризм инфрақұрылымы

    Пән туристік инфрақұрылымды құруға, қолдауға және жақсартуға байланысты туризм инфрақұрылымының барлық құрамдас бөліктерін, соның ішінде көлік жүйелерін, орналастыруды, қоғамдық қызметтерді, көрікті жерлерді және сапалы туризм индустриясын қалыптастыру, дамыту және жетілдіру үшін қажетті қауіпсіздік шараларын зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі туристік объектілер мен қызметтердің жұмысын құру және жақсарту жобаларын әзірлеу бойынша кәсіби құзыреттерді қалыптастыру болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент негіздері

    Пән ұйымдардағы инновациялық процестерді басқарудың принциптерін, әдістері мен құралдарын, инновация тұжырымдамаларын және олардың бәсекелестік артықшылықтарды құрудағы рөлін, сондай-ақ инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру, ілгерілету және коммерцияландыру үшін инновациялық өнімнің өмірлік циклінің негізгі кезеңдерін, технологиялық және маркетингтік құралдарды зерттейді. Игерудің мақсаты мен нәтижесі ұйымға инновацияларды сәтті енгізу үшін қажетті персоналды басқару және басқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Брендинг негіздері

    Пән туризм саласындағы маркетингтік жүйелік қызмет ретінде брендинг туралы түсінікті қалыптастыра отырып, қазіргі әлемнің экономикалық және әлеуметтік-мәдени процестеріндегі брендингтің рөлін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі брендті қалыптастыра отырып оларды іске асырудың теориялық принциптерін, әдістерін зерттеу және шетелдік тәжірибені отандық туризмде іске асырудағы практикалық дағдыларды игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Креативті менеджмент

    Пән ұйымдардағы шығармашылық процестерді басқарудың принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттейді, шығармашылық пен инновацияға байланысты тәуекелдерді басқару әдістерін қарастырады, саладағы тенденцияларды талдайды және шығармашылық идеялар мен жобаларды енгізудің әртүрлі тәсілдерін зерттейді. Игерудің мақсаты мен нәтижесі ұйымдарда шығармашылық және инновациялық жобаларды құру және басқару үшін қажетті көшбасшылық, коммуникация және басқару дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік қонақжайлылық индустриясы

    Пән әлемдік қонақжайлылық индустриясының тарихи білім негіздерін, қызмет көрсету ерекшеліктері мен мәселелерін қарастырады. Бұл пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі әлемдік қонақжайлылық индустриясының әртүрлі аспектілерін терең түсіну,сервистік қызмет бойынша туристік ресурстарға қажеттілікті бағалап, талдау, кәсіби дағдыларды дамыту және осы серпінді салада табысты мансапқа дайын болу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бренд коммуникацияларын басқару

    Пән әртүрлі коммуникация арналары арқылы мақсатты аудитория арасында брендтің имиджін және қабылдауын басқару үшін қолданылатын стратегияларды, тактикаларды және әдістерді зерттеуге бағытталған.Пәнді игеру мақсаты мен нәтижесі - брендинг саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту, студенттердің брендтерді, сондай-ақ бренд-коммуникацияларды құру және басқару бойынша кәсіби көзқарасын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі ғылыми-зерттеу қызметі

    Пән туризмдегі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мәселелерін қарастырады. Курстың зерттеу мақсаттары мен міндеттерін шешу үшін ақпаратты іздеу, жүйелеу, сақтау, өңдеу және талдау бойынша қазіргі заманғы технологияларды қолдану құралдары бойынша зерттеу мәселелерін шешудің әртүрлі тәсілдерін ашады. Пәнді оқу барысында туризмдегі заманауи ғылымды дамытудың перспективалары мен инновациялары туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Имиджді қалыптастыру технологиясы

    Пән туризм саласындағы имидж туралы түсінік қалыптастыра отырып, қызмет көрсету саласындағы, әлеуметтік-мәдени, ұйымдастырушылық-басқарушылық процесстеріндегі имидждің рөлін анықтайды. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі белгілі бір тұлғаны, тауарды, қызметті, ұйымды, қаланы, аумақты модельдеуде, туындаған мәселелерді ғылыми-зерттей отырып, шешу жолдарын және имидж технологиясын қалыптастырудағы кәсіби дағдыларды игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Продакт менеджмент

    Пән туристік өнімдер мен қызметтерді олардың пайдасын арттыру және туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін басқаруды, туристік өнімдер мен қызметтердің өмірлік циклін басқаруды, соның ішінде сатуды бақылау мен талдауды, маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалауды және алынған нәтижелер негізінде инновациялық өнімдер мен қызметтерді өзгерту немесе жақсарту туралы шешім қабылдауды зерттейді. Игерудің мақсаты мен нәтижесі - туристердің әртүрлі санаттарының қажеттіліктері мен үміттерін түсіну және тиісті өнімдер мен қызметтерді әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі цифрлық брондау

    Пән заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, туристік қызметтерді брондауды автоматтандыру және тиімді басқару процестерін зерттейді. Мақсаты мен нәтижесі студенттерге цифрлық брондау жүйелерімен жұмыс істеу негіздерін үйрету, олардың туристік компаниялардың тиімділігіне әсерін талдау, сондай-ақ клиенттерді тарту және туристік қызметтерді брондау және таңдау процесінде оларға қызмет көрсетудің ыңғайлылығын қамтамасыз ету үшін заманауи технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновацияларды коммерцияландыру

    Пән жаңа идеяларды, технологияларды, өнімдер мен қызметтерді туризм саласындағы табысты бизнес-жобаларға айналдыру процестері мен әдістерін зерттейді. Туристік компаниялар мен кәсіпкерлер үшін жаңа мүмкіндіктер жасауға мүмкіндік беретін Туризмдегі инновациялардың әртүрлі аспектілерін зерттеуді қамтиды. Игерудің мақсаты мен нәтижесі-жаңа туристік өнімдер мен қызметтерді құру, маркетингті, қаржыны, құқықтық аспектілерді және т. б. қоса алғанда, коммерцияландыру стратегияларын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі HR

    Пән туризм саласындағы адам ресурстарын тиімді басқаруды, оларды интеграциялау және ынталандыру процестерін, клиенттерді тартуды және туризм индустриясындағы жұмыс істеп тұрған ұйымдардың мақсаттарына қол жеткізу мүддесінде олардың адалдығын қалыптастыруды, тұтынушыларға қызмет көрсету сапасын арттыруды зерделейді. Мақсаты мен нәтижесі - студенттерге кадрларды іріктеу мен жалдаудың формалары мен әдістерін үйрету, мансапты жоспарлау және туризм индустриясының жетекші кадрларының резервін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұрақты туризм

    Пән табиғи және мәдени ресурстарды сақтауға, жергілікті қауымдастықтарды құрметтеуге және қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін туризмді дамыту әдістері мен стратегияларын зерттеуге бағытталған. Осы пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі студенттердің Туризмдегі тұрақты даму қағидаттарын түсінуін және оларды тұрақты туристік өнімдерді құру және туристік кәсіпорындарды басқару үшін практикада қолдана білуін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі SMM және PR

    Пән әлеуметтік желілер мен БАҚ-та туристік компания брендін құруға, қолдауға және ілгерілетуге бағытталған. SMM және PR компания мен аудитория арасында сенімді қарым-қатынас орнатуға бағытталған әлеуметтік медиа маркетингі мен коммуникацияның әртүрлі әдістері мен стратегияларын қамтиды. Игерудің мақсаты мен нәтижесі компанияларға назар аударуға, әлеуметтік желілерде өз аудиториясын арттыруға, имиджін жақсартуға және туристік қызметтерді сатуды арттыруға көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туризмдегі бизнес-жоспарлау

    Пән туризм саласындағы бизнес-идеяны, оның қаржылық және экономикалық орындылығын, сондай-ақ оны іске асыру стратегиясын сипаттайтын бизнес-жоспарды әзірлеу процесін қарастырады. Нарықты зерттеуді жүргізудің мақсаты мен нәтижесі, әлеуетті клиенттердің қажеттіліктері мен күтулерін анықтау, бәсекелестерді зерттеу және бизнестің өсуі мен даму мүмкіндіктерін бағалау. Алынған мәліметтер негізінде өнімді нарықта жылжыту стратегиясы жасалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аумақтық брендингті қалыптастыру және ілгерілету

    Пән туризм саласындағы өңірлік брендингтің негізгі ұғымдарын қалыптастыра отырып, қазіргі таңдағы өңірді, қаланы, елді мекенді дамытудағы өңірлік брендингті қалыптастыру мен жылжыту маңыздылығын айқындайды. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі отандық және халықаралық өңірлік брендинг тәжірибесін зерттей отырып, гуманитарлық және қолданбалы аспектілерінде коммуникативтік тұтынушылық жобалық креативті әдіснамалар мен әдістемелерді жан-жақты зерделеп игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликттерді басқару

    Пән қақтығыстардың мәнін, олардың ықтимал себептері мен салдарын, оларды шешудің әдістерін түсінуге үйретеді. Курс сонымен қатар қақтығыстардың алдын алу және оң ұйымдастырушылық мәдениетті қалыптастыру стратегияларын қамтиды. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі - студенттердің ұйымдағы жанжалды жағдайларды тиімді шешуге мүмкіндік беретін білімдерін, дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық, этикалық, экологиялық және құқықтық нормаларды, экономика және қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды, инклюзивті білім беру негіздерін меңгереді, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды ұтымды пайдаланады.
  • Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады, кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады.
  • Туристік, экскурсиялық, туристік-спорттық, өлкетану маршруттарын қалыптастыруда, қажетті нормативтік құқықтық құжаттарға сәйкес, Қазақстан Республикасы өңірлерінің туристік-рекреациялық әлеуетін зерделеу кезінде туризм және туристік аудандастыру саласындағы білімі мен түсініктерді көрсетеді.
  • Халықаралық туризмнің тарихы мен географиясы бойынша білімдерін көрсетеді, шет елдердің туристік әлеуетін талдайды, әлемдік қонақжайлылық индустриясының мәдени, тарихи және басқа да аспектілерін зерделейді.
  • Туризм саласында табысты бизнес-жоспарларды әзірлейді және іске асыру үшін басқарушылық шешімдер қабылдауда экономика, менеджмент, кәсіпкерлік қызмет және логистика саласындағы теориялық және практикалық білімді, туристік өнімді ілгерілетуге арналған маркетингтік құралдарды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерін қолданады.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді, соның ішінде генеративті жасанды интеллект пен цифрлық жүйелерді қолдану арқылы жаңа туристік өнімдер мен маршруттарды әзірлейді, сондай-ақ академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, туризм саласындағы өзекті мәселелерді шешеді.
  • Туризм саласындағы адами ресурстарды басқаруды қоса алғанда, туристік кәсіпорындарды басқару әдістерін қолданады, сондай-ақ туризмнің дамуына және туристің де, жергілікті халықтың да, қоршаған ортаның да мүдделерін ескере отырып, туристерді тартуға ықпал ететін инфрақұрылымды құрады және қолдайды.
  • Туризмнің қоршаған ортамен, әлеуметтік құрылыммен және экономикамен өзара әрекеттесуін талдайды және туризмнің теріс әсерін азайту, сондай-ақ оның жергілікті қауымдастықтар мен экономикаға оң әсерін барынша арттыру үшін тұрақты даму принциптерін қолданады.
  • Ішкі және халықаралық нарықта туристік дестинацияларды ілгерілетуде бенчмаркинг әдістерін қолдана отырып, туристік дестинация брендін құру дағдыларын, оның имиджін қалыптастыру мен ілгерілетудегі рөлі мен маңыздылығын түсінеді.
  • Жобаны басқарудың креативті әдістерін, қақтығыстарды басқарудың тиімді стратегиялары мен әдістерін пайдалана отырып, инновациялық жобаларды әзірлеу мен іске асыруда білім мен түсінікті қолданады, сондай-ақ нарықта инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру және ілгерілету үшін тұтынушылардың маркетингтік талаптары мен қажеттіліктерін талдайды.
Top