Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11105 Туристік дестинациялар менеджменті в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өңірлік, республикалық және халықаралық деңгейлерде туристік дестинацияларды инновациялық жетілдіруге бағытталған негізгі кәсіби функцияларды іске асыруға дайындықтың жоғары деңгейіне ие, туристік дестинацияларды басқару дағдыларын меңгерген, басқару шешімдерін дербес қабылдауға қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие болашақ туризм менеджерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Туристік-спорттық дайындық
Туризм негіздері
Туристік аудандастыру
Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері
Кәсіби шетел тілі І
Экономика, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Туризм тарихы
Академиялық жазуға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Туризм экономикасы
Халықаралық туризм географиясы
Туризмдегі кәсіпкерлік
Ясауи мұрасы және Түркістан
Экскурсиятану
Кәсіби шетел тілі ІІ
Туризм маркетингі
Туризм менеджменті
Туризмдегі логистика
Генеративті жасанды интеллект және оны туризмде қолдану
Minor 1
Minor 2
Маркетингтік зерттеулер және бенчмаркинг
Туризмдегі Digital маркетинг
Туризмді құқықтық реттеу
Туризм инфрақұрылымы
Инновациялық менеджмент негіздері
Брендинг негіздері
-
3 Оқу жылы
Креативті менеджмент
Әлемдік қонақжайлылық индустриясы
Бренд коммуникацияларын басқару
Туризмдегі ғылыми-зерттеу қызметі
Имиджді қалыптастыру технологиясы
Продакт менеджмент
Туризмдегі цифрлық брондау
Инновацияларды коммерцияландыру
Туризмдегі HR
Тұрақты туризм
Туризмдегі SMM және PR
Туризмдегі бизнес-жоспарлау
Аумақтық брендингті қалыптастыру және ілгерілету
Конфликттерді басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық, этикалық, экологиялық және құқықтық нормаларды, экономика және қаржылық сауаттылық негіздерін, әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды, инклюзивті білім беру негіздерін меңгереді, кәсіби қызметте цифрлық технологияларды ұтымды пайдаланады.
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады, кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады.
- Туристік, экскурсиялық, туристік-спорттық, өлкетану маршруттарын қалыптастыруда, қажетті нормативтік құқықтық құжаттарға сәйкес, Қазақстан Республикасы өңірлерінің туристік-рекреациялық әлеуетін зерделеу кезінде туризм және туристік аудандастыру саласындағы білімі мен түсініктерді көрсетеді.
- Халықаралық туризмнің тарихы мен географиясы бойынша білімдерін көрсетеді, шет елдердің туристік әлеуетін талдайды, әлемдік қонақжайлылық индустриясының мәдени, тарихи және басқа да аспектілерін зерделейді.
- Туризм саласында табысты бизнес-жоспарларды әзірлейді және іске асыру үшін басқарушылық шешімдер қабылдауда экономика, менеджмент, кәсіпкерлік қызмет және логистика саласындағы теориялық және практикалық білімді, туристік өнімді ілгерілетуге арналған маркетингтік құралдарды, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерін қолданады.
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгереді, соның ішінде генеративті жасанды интеллект пен цифрлық жүйелерді қолдану арқылы жаңа туристік өнімдер мен маршруттарды әзірлейді, сондай-ақ академиялық адалдық принциптерін сақтай отырып, туризм саласындағы өзекті мәселелерді шешеді.
- Туризм саласындағы адами ресурстарды басқаруды қоса алғанда, туристік кәсіпорындарды басқару әдістерін қолданады, сондай-ақ туризмнің дамуына және туристің де, жергілікті халықтың да, қоршаған ортаның да мүдделерін ескере отырып, туристерді тартуға ықпал ететін инфрақұрылымды құрады және қолдайды.
- Туризмнің қоршаған ортамен, әлеуметтік құрылыммен және экономикамен өзара әрекеттесуін талдайды және туризмнің теріс әсерін азайту, сондай-ақ оның жергілікті қауымдастықтар мен экономикаға оң әсерін барынша арттыру үшін тұрақты даму принциптерін қолданады.
- Ішкі және халықаралық нарықта туристік дестинацияларды ілгерілетуде бенчмаркинг әдістерін қолдана отырып, туристік дестинация брендін құру дағдыларын, оның имиджін қалыптастыру мен ілгерілетудегі рөлі мен маңыздылығын түсінеді.
- Жобаны басқарудың креативті әдістерін, қақтығыстарды басқарудың тиімді стратегиялары мен әдістерін пайдалана отырып, инновациялық жобаларды әзірлеу мен іске асыруда білім мен түсінікті қолданады, сондай-ақ нарықта инновациялық өнімдер мен қызметтерді құру және ілгерілету үшін тұтынушылардың маркетингтік талаптары мен қажеттіліктерін талдайды.