7M07162 Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру жүйесі және ғылым саласы үшін «Химиялық инженерия» бағыты бойынша қажетті ғылыми-педагогикалық кадрлар дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M097 Химиялық инженерия және процесстер
-
Білім беру саласы 7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 7M071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістері
Мақсаты: Бейорганикалық қосылыстарды зерттеу әдістерін меңгеру Мазмұны: Зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістері, бейорганикалық қосылыстарды зерттеуді жоспарлау және орындау кезеңдері жеке және топта; электрондық мәліметтер базасындағы ғылыми ақпаратты талдау әдістемесі, ғылыми зерттеу міндетін тұжырымдау. Эксперимент әдістемесін, өлшеу әдістері мен құралдарын, өлшеу және бақылау нәтижелерін өңдеу әдістерін меңгеру. Әдебиет деректерін талдауда жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурстарын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көпкомпонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдіктерді тереңдетіп оқыту
Мақсаты: Көп компонентті жүйелердегі фазалық тепе-теңдік негізінде минералды тұздардың еруі мен кристалдану процестерін зерттеу дағдыларын игеру. Мазмұны: Ерітінділерден еріту және кристалдану процестерін жеделдетудің кинетикалық заңдылықтары мен әдістері, ірі кристалдар алу және қоспалардан тазарту әдістері. Өнімнің шығымдылығын есептеу және минералды тыңайтқыштарды өндірудің технологиялық режимін анықтау үшін көп компонентті жүйелердің ерігіштік диаграммаларын қолдану. Ғылыми зерттеуде есептеу дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық заттардың физика-химиялық анализі
Мақсаты: Аспаптық физика-химиялық әдістермен бейорганикалық заттар мен қосылыстарды талдау. Мазмұны: Бейорганикалық қосылыстарды талдау әдістері: рентгенофазалық, спектрофотометриялық, атомдық-абсорбциялық, оптикалық инфрақызыл микроскопия. Қолданылатын құрылғылардың құрылымы мен жұмыс принципі. Зерттелетін Бейорганикалық заттардың химиялық және минералогиялық құрамын анықтау, бейорганикалық материалдардың құрылымы мен морфологиясын, дисперсті материал бөлшектерінің меншікті беті мен орташа мөлшерін анықтау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы
Мақсаты: магистранттардың білім алушыға бағдарланған оқыту және бағалау қағидаттары негізінде оқу және ғылыми үдерісті жоспарлау және ұйымдастыру дағдыларын дамыту, оқу үдерісіне инновациялық (соның ішінде цифрлық) және тәжірибеге бағытталған оқыту әдістері мен технологияларын экстраполяциялау, оларды ЖЖКҰ оқу және ғылыми-әдістемелік қызметі үшін дайындау.Ғылым және оқу пәні ретінде жоғары білім беру педагогикасының пәні мен міндеттерін біледі. ЖЖКҰ педагогикасының әдістемесін сипаттайды. Жоғары білім беруді дамытудың қазіргі әлемдік тенденцияларына талдау жасайды. Қазақстандағы жоғары білімнің даму тарихы, қазіргі жағдайы және болашағын сипаттайды. Жоғары оқу орындарының дидактика негіздерін біледі. Жоғары оқу орындарында студентке бағытталған оқыту мен бағалауды жүзеге асырады, оның заңдылықтары мен принциптерін түсінеді. ЖЖКҰ білім мазмұнын анықтайды. ЖЖКҰ инновациялық педагогикалық технологияларды, оқытудың формалары мен әдістерін жетік меңгерген. Білім алушылар арасында және қоғамда жаһандық және ұлттық құндылықтарды насихаттаудың тұжырымдамаларын, стратегияларын, механизмдерін анықтайды. ЖЖКҰ бөлімі. Білім беру ортасы мен ұйымдық
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көпкомпонентті жүйелердегі үрдістердің графикалық талдаулары
Мақсаты: Ерігіштік диаграммалары бойынша көп компонентті сулы-тұзды жүйелердегі фазалық түрлендірулерді графикалық есептеу әдістерін меңгеру. Мазмұны: Минералды шикізатты өңдеудің оңтайлы жағдайларын таңдау үшін бейорганикалық тұздар өндірісінің технологиялық есептеулерінде көп компонентті жүйелердің графикалық талдауын қолдану. Ерігіштік диаграммаларын қолдана отырып, көп компонентті жүйелерде булану, еріту және кристалдану процестерін есептеу дағдыларын қалыптастыру, процестердің материалдық балансын құру, Пәнаралық ғылыми зерттеулерде білім мен дағдыларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: Арнайы философиялық талдау пәні ретінде ғылым құбылысының мәселелерін, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы қызметтің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерделеу. Мазмұны. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыстану ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері
Мақсаты: Процестің статистикалық көрсеткіштерін есептеуді және регрессия теңдеулерін шығаруды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ықтималдық теориясының негізгі түсініктері, эксперименттік деректерді талдаудың статистикалық әдістері, кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары, кездейсоқ шаманың негізгі стандартты үлестірімдері. Дисперсиялық, корреляциялық және регрессиялық талдауды, уақыт қатарын талдауды үйрету. Бір факторлы, қисық сызықты және көп факторлы корреляция коэффициенті. Математикалық статистикалық бағдарламалар мен дерекқорларды қолдана отырып, эксперименттік деректерді өз бетінше өңдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты – болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны. В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Химиялық өндірісті жобалау
Мақсаты: Химиялық өндірістерді жобалау, заманауи технологиялық схемаларды талдау және өндірістің техникалық-экономикалық негіздемесі саласында құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық өндірістерді жобалауды ұйымдастыру. Жобалау-сметалық құжаттама. Фосфор, аммиак, бейорганикалық қышқылдар, тұздар мен минералды тыңайтқыштар өндіретін жабдықтар мен кәсіпорындардың бастапқы деректері, жобалау кезеңдері. Автоматтандырылған жобалау жүйелері. Өндірістің технологиялық схемасын әзірлеу. Процестердің материалдық және жылу балансын есептеу. Химиялық өндірістердің негізгі және қосалқы жабдықтарын технологиялық және механикалық есептеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қақталған соданың болашақты технологиялары
Мақсаты: Қазіргі заманғы сода күлін өндірудің оңтайлы технологиялық режимін таңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сольве әдісімен кальцийленген сода өндірісінің ерекшеліктері: шикі тұзды ерітіндіні тазарту қажеттілігін негіздеу, сіңіру бағанының перспективалық жұмыс схемалары, аммонизацияланған тұзды ерітіндіні карбонизациялаудың температуралық-концентрациялық режимін негіздеу, натрий бикарбонатын кальцийлеудің оңтайлы режимі. Аммиакты қалпына келтірудің, дистилляциялық сұйықтықты кәдеге жаратудың, өндірістің технологиялық есептеулерін орындаудың проблемалық мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Беттік физикалық химиясы
Мақсаты: Фазалар бетіндегі құбылыстардың теориялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Капиллярлық құбылыстар теориясы, сұйық-сұйық және сұйық-қатты жүйелердегі сұйық фазалық беттердің термодинамикасы, беттік энергия мен бос беттік энергияның теориялық бағалары, нанодисперсті коллоидтық жүйелермен көрінетін заңдылықтар мен құбылыстар. Жаңа материалдар технологияларында және пәнаралық ғылыми салаларда беттердің физикалық химиясының ережелерін практикалық қолдану дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Реактивті қышқылдар мен тұздардың химиялық технологиясы
Мақсаты: Реактивті қышқылдар мен тұздар өндірісінің ғылыми негіздері мен технологиялық режимдерін зерттеу. Мазмұны: Жоғары таза заттарды алу әдістері, реактивті қышқылдар мен тұздарды өндірудің заманауи технологиялық схемалары. Ластанудың заттарды терең тазарту процестеріне әсері. "Ч", "чда" және "хч"маркалы реактивті фосфор қышқылы өндірістерін жаңғырту жолдары. Тағамдық және реактивті біліктілік тұздарын алу әдістері. Негізгі кезеңдерді есептеуді талдау және өндірістің оңтайлы жағдайларын негіздеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Технологиялық процестердің термодинамикасы мен кинетикасын зерттеу
Мақсаты: Химиялық технологиялық процестердің термодинамикалық және кинетикалық заңдылықтарын есептеу және талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық кинетиканың теориялық негіздері, жылдамдық константасын есептеудің әртүрлі әдістері, активтену энергиясы және технологиялық процестің аймағын анықтау үшін реакция реті. Түрлі жағдайларда әртүрлі типтегі процестерді кинетикалық талдау үшін әртүрлі модельдерді таңдау. Әртүрлі технологиялық параметрлерде жүретін химиялық процестердің термодинамикалық ықтималдығын талдау. Оңтайлы технологиялық режимді анықтау үшін изобарлық-изотермиялық потенциалды, тепе-теңдік константасын және тепе-теңдік өнім шығымын есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тыңайтқыштарды пайдалану технологиясы
Мақсаты: Тыңайтқыштарды қолданудың заманауи технологияларын меңгеру, тыңайтқыштарды қолдану негіздері туралы терең білімдерін дамыту. Мазмұны: Дақылдардың топырақтан қоректік заттарды алуы. Минимум, максимум, оптимум және қайтарым заңы. Тыңайтқыштарды қолдану технологиясының құрылымы. Тыңайтқыштардың дозасын есептеу және оларды анықтау әдістері. Өсірілетін дақылдарға және тыңайтқыштардың формаларына байланысты енгізу мерзімін анықтау. Тыңайтқыштарды қолдану әдістері, олардың егін түзудегі рөлі. Негізгі және себу алдындағы тыңайтқыш, үстіңгі байыту. Әртүрлі ауыспалы егістердегі тыңайтқыштар жүйесі. Топырақты химиялық мелиорациялау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Минералды қышқылдардың энергия тиімді технологиялары
Мақсаты: Минералды қышқылдардың заманауи энергия үнемдеу технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Күкірт, азот, тұз, экстракциялық және термиялық фосфор қышқылдары, синтетикалық аммиак өндірісінің энерготехнологиялық және ресурс үнемдеу схемаларын дамыту перспективалары. Химиялық реакциялардың жылуын кәдеге жарату әдістері, қарқынды энергохимиялық агрегаттарды қолдану, процестерді ұтымды аппаратуралық безендіру туралы білімді тереңдету. Технологиялық процесті тиімді басқаруды ұйымдастыру, энергия тиімді өндірістерде жедел шешімдер қабылдау және энергия үнемдеудің технологиялық есептеулерін орындау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиялық технологиядағы заманауи конструкциялық материалдары
Мақсаты: Заманауи құрылымдық материалдарды коррозиядан қорғаудың сипаттамалары мен әдістерін зерттеу. Мазмұны: Минералды тұздар өндірісінде қолданылатын перспективалық құрылымдық материалдар, олардың коррозияға төзімділігі, бейорганикалық қосылыстар, металл және металл емес Қорғаныс жабындары технологиясындағы Құрылымдық материалдардың бұзылу заңдылықтары мен механизмдері туралы заманауи идеялар. Жабдықты коррозиядан қорғаудың жаңа әдістері, электрохимиялық катодты және анодты қорғауды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде коррозия ингибиторларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сіңірімді фосфаттар мен нитраттардың инновациялық технологиясы
Мақсаты: Сіңімді фосфаттар мен нитраттардың технологияларын талдау және технологиялық процестерді жетілдіру бойынша практикалық шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қышқылмен кондиционерленбеген фосфат шикізатының ыдырау ерекшеліктерін, аммофос, дикальций фосфаты, аммонизацияланған қос суперфосфат, аммиак селитрасы, калий нитраты және аммоний сульфатын өндірудің заманауи әдістерін тереңдету. Ұтымды технологиялық схеманы таңдаудың негіздемесі. Азот және фосфор тыңайтқыштарын алу процестерін есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бейорганикалық полимерлер технологиясы
Мақсаты: Бейорганикалық полимерлерді алудың жоғары температуралық процестері саласында білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бейорганикалық полимерлі материалдардың микроқұрылымы мен қасиеттері, элементтердің гомоцепті және гетероцепті полимерлер түзу қабілеті, Бейорганикалық полимерлерді поликонденсация және мономерлерді полимерлеу арқылы алу әдістері. Бейорганикалық көміртек-, алюминий-, құрамында бор бар полимерлі материалдардың жоғары температуралық технологиялары және оларды зертханалық жағдайда алу дағдылары туралы терең білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Функционалды галтьванотехника
Мақсаты: Электрохимиялық тәсілмен металл жабындарды қолдану заңдылықтары; оларға берілген қасиеттерді беру тәсілдері; гальваникалық жабындардың сапасын бақылау әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Электрохимиялық жабындардың мақсаты мен түрлері. Жабу әдістері. Жабындардың арнайы қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптар: физика-механикалық, физикалық, физика-химиялық. Электролиттік тұнбаның пайда болу ерекшеліктері. Гальваникалық жабындардың функционалдық қасиеттері. Берілген қасиеттері бар гальваникалық жабындарды қолдану процестерін зерттеу және тұндыру шарттарының тұнбаның сапасына әсерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Электрохимиялық технологияның өзекті мәселелері
Мақсаты: Магистранттарда электрохимиялық технологиялардың заманауи мәселелері және оларды шешу жолдары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Электрохимиялық өндірістердің экологиялық мәселелері. Технологиялық ерітінділердің экологиялық қауіптілігі және оны төмендету жолдары. Жуу және ағынды суларды тазартудың принциптік схемалары, олардың салыстырмалы сипаттамасы. Ағынды суларды тазартудың электрохимиялық әдістері, қалдық электролиттерді қалпына келтіру. Жергілікті тазалау схемалары. Гальваникалық өндіріс пен ағынды суларды тазарту жүйелерін бейімдеу принциптері. Гальваникалық өндіріс және электрохимиялық өңдеу шламдарын кәдеге жарату. Электрохимиялық жабындарды әртүрлі тәсілдермен алу және электрохимиялық процестердің көрсеткіштерін есептеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экологиялық тәуекелдерді басқару
Мақсаты: Химиялық инженериядағы экологиялық мәселелерді шешу жолдарын зерттеу және химиялық өндірістердің экологиялық қауіпсіздігін бағалау. Мазмұны: Экологиялық тәуекел мөлшеріне факторлардың әсер ету дәрежесін бағалау дағдыларын, техногендік тәуекелді талдау әдістерін, тәуекел дәрежесін төмендетуді, ықтимал залалдың құрылымы мен шамасын қалыптастыру. Бейорганикалық қосылыстар өндірістерінің өнеркәсіптік қалдықтарымен қоршаған ортаның ластануынан келтірілген залалды, техногендік авариялар мен төтенше жағдайлардан болған экономикалық залалды есептеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Техногенді қалдықтарды өңдеудің ресурсты үнемдеу технологиялары
Мақсаты: Техногендік қалдықтарды қайта өңдеу мен кәдеге жаратудың заманауи тәсілдері және қалдықсыз технологияны ұйымдастыру туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Минералды тыңайтқыштардың ресурсты үнемдейтін қалдықсыз және аз қалдықты технологиясын құру бағыттары, Химиялық кәсіпорындардың қалдықтарын сақтау және жою әдістері, фосфор, экстракциялық фосфор қышқылы және фосфор тыңайтқыштары өндірістерінің қалдықтарын өңдеудің кешенді технологиясы. Қатты техногендік қалдықтарды кәдеге жарату, сарқынды суларды, минералды тыңайтқыштар өндірісінің газ тәрізді шығарындыларын тазарту әдістерін және оларды регенерациялау әдістерін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық технологиядағы адсорбциялық процестер
Мақсаты: Адсорбциялық процестердің заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Фазалық шекаралағы адсорбциялық процестердің заңдылықтары, лангмюр адсорбциясының мономолекулалық теориясы: адсорбция мен десорбцияның статикасы мен кинетикасы, адсорбцияның термодинамикалық сипаттамалары, қатты – газ, қатты – сұйық интерфейстердегі адсорбция. Бейорганикалық заттар, Қышқылдар мен тыңайтқыштар өндірісінің қалдық газдарын тазарту үшін қолданылатын ең тиімді өнеркәсіптік адсорбенттер, адсорберлердің түрлері мен конструкциялары туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Минералды шикізаттарды заманауи өңдеу технологиялар
Мақсаты: Минералдық шикізат пен техногендік қалдықтарды өңдеудің заманауи технологиялары саласында іргелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: техногендік қалдықтарды пайдалана отырып, минералдық шикізатты химиялық, электротермиялық және экстракциялық өңдеудің қазіргі заманғы технологияларының ерекшеліктері. Минералды шикізатты кешенді пайдалану проблемасының өзектілігі; пайдалы қазбаларды байытудың жаңа технологиялары. Өндірістің оңтайлы технологиялық режимін таңдау, өңдеу процестерінің көрсеткіштері. Математикалық модельдеу бағдарламаларын қолдана отырып, химиялық-технологиялық процестердің тиімділігін есептеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Күрделі минералды тыңайтқыштар өндірісінің өркендеу перспективалары
Мақсаты: Күрделі және күрделі аралас минералды тыңайтқыштарды алу мен араластырудың ғылыми негіздерін зерттеу. Мазмұны: Кедей фосфат шикізатынан күрделі және күрделі аралас минералды тыңайтқыштарды алудың жаңа тәсілдерін, қоспалардың жаңа құрамдарын, микроэлементтері бар техногендік қалдықтарды пайдалана отырып, ұзақ әсер ететін күрделі тыңайтқыштарды өндіру ерекшеліктерін тереңдету. NP, NPK және ҚР-тыңайтқыштар мен тукосмездер өндірістерінің жедел-диспетчерлік басқармасын ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эксперимент нәтижелерін математикалық жоспарлау және өңдеу
Мақсаты: Экспериментті өз бетінше жоспарлау және оның нәтижелерін модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу кезеңдері, зерттелетін объектіні функционалды басқарудың оңтайлы шешімдері мен режимдерін болжау, іздеу мақсатында ғылыми эксперимент жүргізу ерекшеліктерін тереңдету. Зерттелетін объектіні компьютерлік модельдеуді дербес жүргізуге, мақсатты функцияны қалыптастыруға және адаптивті басқару әдістерін қолдана отырып, эксперименттік зерттеу объектісін көп критериалды оңтайландыруға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру. Жасанды интеллект көмегімен 3D шашырау сызбаларын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемдік тұздардың инновациялық технологиялары
Мақсаты: Азықтық тұздарының заманауи технологиялары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Азықтық минералды өнімдерін өндірудің жаңа үнемді тәсілдері, құрамға қойылатын стандарттардың талаптары туралы білімді тереңдету. Конденсацияланған және термиялық фосфорсыздандырылған фосфаттар, азықтық монокальций фосфаты, преципитат, диаммоний фосфаты, натрий фосфаты өндірісінің оңтайлы технологиялық режимдерін таңдау. Шикізаттың әртүрлі түрлерінен азықтық фосфаттарын алу процесін басқару. Ерігіштік диаграммалары негізінде азықтық тұздарын алу көрсеткіштерін есептеу нәтижелерін талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Химиялық инженерия саласындағы ғылыми-техникалық ақпаратты сыни тұрғыдан талдау, шет тілі мен ақпараттық ресурстарды қолдану және ғылыми этика принциптерін ескере отырып, ғылыми мақалаларда, есептерде және диссертацияларда зерттеу нәтижелерін қорытындылау.
- Ғылым философиясы мен ғылыми зерттеулер әдіснамасының ережелері негізінде дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау.
- Бұқаралық тәртіппен басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын, химиялық инженерия саласында оқытудың тиімді әдістерін меңгергендігін көрсете отырып, жоғары мектепте педагогикалық қызметті ғылыми ұйымдастыруды қолдану.
- Стандартты емес жағдайларда жедел басқару шешімдерін қабылдау кезінде көшбасшылық қасиеттер мен сыни ойлауды көрсете отырып, кәсіпорын бөлімшелерінің жұмысын тиімді үйлестіру.
- Бейорганикалық қосылыстарды алудың өндірістік процесін жедел-диспетчерлік басқаруды ұйымдастыру, білімнің пәнаралық байланысты салаларындағы мәселелерді талдау үшін білім мен дағдыларды қолдану.
- Өндірістің технологиялық схемасын жаңғырту жолдарын, ғылым мен техниканың қазіргі заманғы жетістіктерін талдау негізінде бейорганикалық заттар мен қосылыстар өндірісінің техногендік қалдықтарын кәдеге жаратудың жаңа тәсілдерін ұсыну.
- Ішкі және халықаралық ғылыми мамандармен және ауқымды аудиториямен әңгімелесу кезінде ғылыми зерттеулерді дербес жоспарлау және жүргізу, зерттеу нәтижелерін негіздеу және дәлелдеу.
- Өндірістің оңтайлы режимін негіздеу үшін математикалық модельдеу бағдарламалары мен жасанды интеллект қолдана отырып, зерттелетін химиялық-технологиялық процестердің эксперимент нәтижелері мен материалдық және жылу есептеулерін талдау.
- Докторантурада оқуға мүмкіндік беретін деңгейге дейін алған білімдері мен дағдыларын дамыту; өмір бойы біліктілігін арттыру.